Sivuja: 1 ... 5 6 [7] 8 9
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Loukkaanutko vesimiehen suorista sanoista?  (Luettu 67165 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #90 : 18.08.2009 22:23:31 »

TH
Ootko ihan varma, että toi oli just veskarista eikä jousimiehestä? Noh, ukko kun ukko  Tongue 2funny
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
Veskari-83
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 289


Inner peace is found through passion


Profiili
« Vastaus #91 : 18.08.2009 23:02:52 »

Riippuu kyl varmasti hyvin paljon muistaki aspekteista ja konjunktioista yms. koska itsessäni en esim. tuota sitoutumiskammoa tunnista yhtään pisaraa. Saattoi ehkä joskus olla jokin pieni epäilys siihen suuntaan, mut ei kyl oo sen jälkeen ollu sellasia oireita, jopa päinvastoin.. Muutenki noi yleistykset meitin aurinkomerkistä on jotenki hassuja Smiley Kaikkien kans kyl tuun toimeen ja kaveripiiri on laaja, mut noi sitoutumiskammot ja "vapauden menettämisestä" johtuvat ovesta ulos kävelyt eivät kyl oo ainaska kuvauksia tästä veskarista Smiley Jokainen sitä omaa tilaa kaipaa jonkin verran, mut en tiiä oonko mä ny siitä jengistä yhtään sen erilaisempi sitten.
tallennettu

aurinko vesimies (4. huone)
nousu vaaka
venus vesimies (5.huone)
kuu oinas (8.huone)
Kuunsolmu rapu (10.huone)

"Esiinnyt naismaailmassa itsevarmana ja haluttuna miehenä, jota ei kuka tahansa nappaa mukaansa ja etsit koko ajan naista, joka mitään kyselemättä vain ottaisi sinut.
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #92 : 19.08.2009 08:25:46 »

TH
Ootko ihan varma, että toi oli just veskarista eikä jousimiehestä? Noh, ukko kun ukko  Tongue 2funny

Vesimihestähän tämä. Nyt kun aloin aivonystyröitäni oikeen kunnolla kaivelemaan, niin kuulkaas, kyllä tää kuvaus meni ihan nappiin veskarista. Tunne erään tällaisen vaikean tapauksen; en edes oinasmerkeissä ole tavannut tänlaista vaikeastin tavoiteltavaa buck2 Grin
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Lemmikki
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 137



Profiili
« Vastaus #93 : 19.08.2009 09:19:29 »

Jep jep, täällä vesimiesnainen ja tunnistaa itsensä sitoutumispelosta...
tallennettu

Aurinko vesimiehessä/1. huoneessa
Nouseva jousimies, Deskendentti Kaksoset
Keskitaivas Skorpioni, Keskiyö Härkä
Kuu Jousimies/1. huone
Merkurius Kauriissa/1. huoneessa
Mars Oinaassa/3. huoneessa
Venus Kauriissa/1. huoneessa
Chiron Vesimiehessä
Noususolmu Skorpionissa, Laskusolmu Härässä
Soile
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 238



Profiili
« Vastaus #94 : 19.08.2009 19:11:41 »

Joo, voi siinä joku perä olla. Mutta ainakaan omalla kohdallani se ei ole ikinä tarkittanut sitä, että laukkaisin ns. kukasta kukkaan. Vaan pikemminkin sitä, että itselläni säilyy vapaus tehdä omia asioita, eikä toinen voi liikaa määräillä. En ole aina halukas sopimaan asioita kovin paljon etukäteen, niissä asioissa olen hieman sitoutumiskammoinen...Mieluummin sopisin tapaamiset yms edellisenä päivänä, Smiley
tallennettu

aurinko vesimies  askendentti jousimies
kuu skorpioni  mars jousimies
Tanita79
Vieras
« Vastaus #95 : 07.09.2009 23:38:52 »

Takana pari ex-miesystävää joista molemmat  aurinko vesimies ja kyllähän nuo aika vapaudenhaluisia olivat..

Puhumattakaan itsestäni, joskus sitä riivatun sisäistä irtautumispainetta siinä vaiheessa kun homma alkaa mennä vakavaksi..Sellainen tunne mikä pakottaa jossain vaiheessa repimään itsensä vapaaksi.. knuppel2

Viime vuosina kyllä helpottanut hieman Smiley

Onneksi  askendentti leijona aspect_con kuu tuntuu tasoittavan menoa. Voin ajatella kypsyneeni jopa sitoutumiskykyiseksi "aikuisten oikeesti" mutta saa nyt sit nähdä.. Smiley Grin
« Viimeksi muokattu: 07.09.2009 23:41:32 kirjoittanut Tanita79 » tallennettu
Posti
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 141


Toivo elää ja niin minäkin!


Profiili
« Vastaus #96 : 08.09.2009 16:32:06 »

Selkälokki on oikeassa eli veskari ei liitele kukasta kukkaan, mutta vapautta huutaa ja vaatii muuten. Sitoutumiskammo on ilmeinen. Oma veskarini vannotti, että menee naimisiin kanssani vain ja ainoastaan sillä ehdolla, että saa olla ihan villi ja vapaa ikuisesti. Minähän lupasin ja aviossa ollaan. Eipä tuo vieraissa juokse, mutta järvelle pitää päästä kun mieli tekee. Siihen ei mulla ole mitään sanan valtaa.  Grin
tallennettu
Veskari-83
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 289


Inner peace is found through passion


Profiili
« Vastaus #97 : 08.09.2009 16:40:17 »

Selkälokki on oikeassa eli veskari ei liitele kukasta kukkaan, mutta vapautta huutaa ja vaatii muuten. Sitoutumiskammo on ilmeinen. Oma veskarini vannotti, että menee naimisiin kanssani vain ja ainoastaan sillä ehdolla, että saa olla ihan villi ja vapaa ikuisesti. Minähän lupasin ja aviossa ollaan. Eipä tuo vieraissa juokse, mutta järvelle pitää päästä kun mieli tekee. Siihen ei mulla ole mitään sanan valtaa.  Grin
Tuon kyllä allekirjoitan itsestänikin, vaikka tykkään että joku ohjastaa mua ja sanoo mitä tehdä, mutta jos mä jotain haluan välttämättä tehdä niin älköön sitä kukaan yrittäkö estää Cheesy angel

Myöskin hyvin uskollinen oon, ei tulis ees mieleen satuttaa ketään itselle rakasta vastoin toisen tahtoa, tulee paha mieli pelkästä ajatuksestakin..
tallennettu

aurinko vesimies (4. huone)
nousu vaaka
venus vesimies (5.huone)
kuu oinas (8.huone)
Kuunsolmu rapu (10.huone)

"Esiinnyt naismaailmassa itsevarmana ja haluttuna miehenä, jota ei kuka tahansa nappaa mukaansa ja etsit koko ajan naista, joka mitään kyselemättä vain ottaisi sinut.
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #98 : 08.09.2009 21:13:41 »

Vesimies on kyllä mielenkiintoinen merkki. Paras tyttökaveri vuosien ajalta on  vesimies, ja häntä kuvaa juuri se että ikinä ei saa ystävänä ottaa itseensä jos hän joskus laukoo jotain... koska tiedän ettei hän sitä pahalla sano. 

Hän itse taas on niin vapaudenkaipuinen tapaus että avioliitto jonkun kanssa on varsin mahdoton; hän kokeili mutta pieleen meni. Hän liikkuu mieluummin ystäviensä seurassa ja touhuaa kyllä paljon, mutta liian tiukka suhde olisi hänelle kauhistus.

Mutta itsellänikin kun on tuota Vesimiestä kartalla enemmän kuin Kaurista, niin osaan olla loukkaantumatta. Tai sitten olen vain kuunnellut liikaa Lauri Tähkää.  Grin (pohojalaaset sanoo suoraan)
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #99 : 08.09.2009 21:21:50 »

Joskus mietin kyllä vesimiessiskostani näinkin: Hän haluaa olla vapaa ja haluaa pitää siteet kaikkiin.

Tällä hetkellä hänellä on niin ihana ja laajakatseinen (taisi muuten olla myös vesimies) mies, että hän hyväksyy siskolleni myös sen, että kaikki exät (niitä on noin kolme tai neljä) käyvät tervehtimässä siskoa ja myös häntä.

Onko se avarakatseisuutta, avaramielisyyttä, suurta lojaalisuutta, anteeksiantoa vai onko se peräti jonkin sortin hallinnan tarvetta ja halua pitää kiinni kaikista suitsista....olla kaikille tarpeellinen omalla tavallaan, jopa exien uusille tyttäystäville?

Ei hän sillä koreile, ei kerskaa sillä...ihan kuin se olisi hänelle ihan tavallista arkipäivää.  :Smiley

En minä ole moiseen pystynyt! Sad

tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #100 : 08.09.2009 21:32:06 »

Joskus mietin kyllä vesimiessiskostani näinkin: Hän haluaa olla vapaa ja haluaa pitää siteet kaikkiin.

Tällä hetkellä hänellä on niin ihana ja laajakatseinen (taisi muuten olla myös vesimies) mies, että hän hyväksyy siskolleni myös sen, että kaikki exät (niitä on noin kolme tai neljä) käyvät tervehtimässä siskoa ja myös häntä.

Onko se avarakatseisuutta, avaramielisyyttä, suurta lojaalisuutta, anteeksiantoa vai onko se peräti jonkin sortin hallinnan tarvetta ja halua pitää kiinni kaikista suitsista....olla kaikille tarpeellinen omalla tavallaan, jopa exien uusille tyttäystäville?

No huh!

Minulla Venus-Vesimiehenä on hyvät suhteet exiin (paitsi ex-aviomieheen) ja olemme ystäviä.  Rapu taas sanoo ettei hän halua olla missään tekemisissä exien kanssa, eli ystävyys olisi täysin mahdotonta. Itselleni taas on ihan ok olla ystävä exän kanssa, mutta ei tietenkään niin että hän kävisi täällä.

Mutta motiivi tuohon? Se olisi kiva tietää. Vesimiehistä kun puhutaan niin veikkaisin avaramielisyyttä.  :Smiley
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #101 : 08.09.2009 21:46:53 »

Siinäpä se, rapujen omanapaisuus, sekin usein kovan kilven alla.  Wink
Mutta kuten tiedät, siellä kilven alla on niin paljon pehmeää, rakastavaa ja lämmintä ... se tiivistyy sinne.

Minulla on pikku Lilith kyllä Vesimiehessä, että jos jotain ymmärtäisin henkilökohtaisestikin siitä avaramielisyydestä...ainakin pyrin siihen. coolsmiley
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #102 : 08.09.2009 22:02:56 »

Niimpä!  Ravuissa on niin paljon hyvää että...  Wink

Ehkäpä tosiaan ymmärrät sen Lilithin kautta. Itselläni se on Kaksosissa.
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #103 : 09.09.2009 10:35:43 »

ihmettelen koko topiccia, koska vesimiehet on niin neutraaleja itselle, ei hyviäkään ystäviä, eikä mitenkään erityisen suorasanaisia. mistä piti loukkaantua?? juttu on yleensä luistanut paitsi jos mennään uskonnolliselle puolelle, mutta siinähän kaikki on herkkiä.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Tanita79
Vieras
« Vastaus #104 : 09.09.2009 10:36:39 »

Joskus mietin kyllä vesimiessiskostani näinkin: Hän haluaa olla vapaa ja haluaa pitää siteet kaikkiin.

Tällä hetkellä hänellä on niin ihana ja laajakatseinen (taisi muuten olla myös vesimies) mies, että hän hyväksyy siskolleni myös sen, että kaikki exät (niitä on noin kolme tai neljä) käyvät tervehtimässä siskoa ja myös häntä.

Onko se avarakatseisuutta, avaramielisyyttä, suurta lojaalisuutta, anteeksiantoa vai onko se peräti jonkin sortin hallinnan tarvetta ja halua pitää kiinni kaikista suitsista....olla kaikille tarpeellinen omalla tavallaan, jopa exien uusille tyttäystäville?

Ei hän sillä koreile, ei kerskaa sillä...ihan kuin se olisi hänelle ihan tavallista arkipäivää.  :Smiley

En minä ole moiseen pystynyt! Sad




Hassua.. Mun elämässä tuo on kyllä toiminut aina, paitsi niiden kanssa jotka ovat jääneet katkeriksi suhteen päätyttyä, pari kappaletta aurinko skorpioni,.
Toista yritin auttaa ymmärtämään suhteen aikana että täytyy olla lastensa äidin kanssa tekemisissä, kun ei olisi millään halunnut, mutta kyllä se siitä sitten taipui ja oppi. Ottihan se jopa muhunkin tässä yhteyttä joku aika sitten, vuosi erosta..

Olen kyllä tutustunut myös parin exän (aurinko vesimies ja aurinko vaaka) uuteen tyttöystäväänkin ja ei siinä mitään sen ihmeellisempää ole.

En tiedä voiko sanoa ettei halua päästää irti kaikista siteistä vaan jotenkin sen kaveruus vaan tulee automaattisesti eron jälkeen.. ainakin itselle. En mä niiden perään soittele koskaan, mutta usein ne sitten kaveriksi jäävät tai ottavat yhteyttä myöhemmin.

Vesimerkkisistä existä oon huomannu sen että ne haluaa olla yhteydessä mutta eivät sitten jotenkin pysty, ajautuvat haluamaan enemmän ja kun eivät saa, niin välit katkeavat hetkeksi..Kunnes taas ottavat yhteyttä jotain kautta..Se on niin hassua Grin
tallennettu
Sivuja: 1 ... 5 6 [7] 8 9
  Tulostusversio  
 
Siirry: