Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 7
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Henkiolentojen "haastaminen"  (Luettu 44800 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Lake
Vieras
« Vastaus #15 : 07.08.2006 08:48:43 »

Jostain luin että rakkauden edustajat tunnistaa sydänchakralla.
Saavat sen läsnäolollaan energisoitumaan, hehkumaan,..
« Viimeksi muokattu: 07.08.2006 09:16:36 kirjoittanut Lake » tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #16 : 07.08.2006 09:10:27 »

Jos vähääkin epäilyttää, kannattaa haastaa. Itse olen haastanut aina kaikki, jotka ovat vähänkin epäilyttäneet - joskus painajaisesta peloissani herättyäni olen haastanut myös suojelusenkelini, joka on hymyillen vastannut minulle kolmesti "Jumalan, Jeesuksen Kristuksen ja Neitsyt Marian nimeen" olevansa se, kuka sanookin olevansa.

Itse haastan kaikki tarpeen tullen kysymällä kolmesti noiden kolmen nimen nimeen olennon hekilöllisyyttä.
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #17 : 07.08.2006 09:53:42 »



Henkiolentojen haastaminen lieneekin "ollut" Jeesukselle arkipäivää.

Tai pikemminkin hän "nouti omansa pois" eli paljasti nukkuvista sieluista täydellisyyden
antaen heidät takaisin itselleen.

Toivottaen tervetulleeksi kohtaamansa muutkin luontokappaleet.

 Wink angel smitten

Totta.  angel smitten
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #18 : 07.08.2006 10:06:34 »


Lainaus
laugh Totta! Korkeammat valo-olennothan kokevat sen vain fiksuutena ja erottelukyvyn hallitsemisena, jos heitä haastaa ja varmistaa tiedon alkuperäisyyden!

Totta tämäkin.  Wink

Lainaus
En tunne sinua, Rakkauden Enkeli, muuten kuin tämän foorumin hyväntahdonlähettiläänä -tuot jatkuvasti iloa ja vakautta tänne  smitten

Oi kiitos!  smitten En minä kuitenkaan tee sen enempää tai ole sen parempi kuin kuka tahansa muu täällä, tai missään muuallakaan. Olen toki kovin iloinen jos koet, että vaikutan noin. Sitä varten minä täällä olenkin.  smitten

Lainaus
Teetko vapaa-ajallasi myös esirukous ja rukoustyötä?
(...Tännepäinkin saisi heittää yhden puhdistavan ajatuksen, jotta saisin suojaukseni kuntoon...) smitten angel

Minä teen vapaa-ajallani paljonkin asioita.  Wink Ja kyllä, rukoilen aina tarvittaessa ja jonkun niin halutessa. Nyt en kyllä juuri tällä hetkellä ole parhaimmassa "vireessä" tai "soinnussa", mutta "lähetystä" on tulossa tämän päivän aikana.  Wink Varmaankin illemmalla...

angel smitten angel smitten
tallennettu
astraali
Vieras
« Vastaus #19 : 07.08.2006 10:31:38 »


Lainaus
En tunne sinua, Rakkauden Enkeli, muuten kuin tämän foorumin hyväntahdonlähettiläänä -tuot jatkuvasti iloa ja vakautta tänne  smitten

Oi kiitos!  smitten En minä kuitenkaan tee sen enempää tai ole sen parempi kuin kuka tahansa muu täällä, tai missään muuallakaan. Olen toki kovin iloinen jos koet, että vaikutan noin. Sitä varten minä täällä olenkin.  smitten
Kai me täällä olemme kaikki toisiamme tukemassa ja auttamassa... Silloin tällöin on vaan mukava kiittääkin  Smiley smitten

Lainaus
Teetko vapaa-ajallasi myös esirukous ja rukoustyötä?
(...Tännepäinkin saisi heittää yhden puhdistavan ajatuksen, jotta saisin suojaukseni kuntoon...) smitten angel

Minä teen vapaa-ajallani paljonkin asioita.  Wink Ja kyllä, rukoilen aina tarvittaessa ja jonkun niin halutessa. Nyt en kyllä juuri tällä hetkellä ole parhaimmassa "vireessä" tai "soinnussa", mutta "lähetystä" on tulossa tämän päivän aikana.  Wink Varmaankin illemmalla...

angel smitten angel smitten

Kiitos kovasti...! smitten Jään suurella kiitollisuudella odottamaan  Smiley smitten

Minulla on tänään muutenkin jotenkin tosi kiva olo... Aamulla heräsin pitkästä aikaa iloisena ja hyvin levänneenä... Pyysin iltarukouksessani päästä vierailemaan Mikaelin henkiseen asuinsijaan Kanadan Banffille... En tiedä olenko siellä ollut mutta oloni on kertakaikkiaan mainio smitten

Mukavaa päivää sinulle Rakkauden enkeli ja kaikille muillekin! smitten
tallennettu
härkä-69
Vieras
« Vastaus #20 : 07.08.2006 11:22:39 »

Luin juuri kirjaa Elämän kukan salaisuus 2, jossa kerrotaan henkien manaamisesta osassa "rakkaus ja parantaminen". Siinä mainitaan arkkienkeli Mikaelin olevan mestari tässä asiassa, hän laittaa mielellään maailmaa järjestykseen ja henget oikeisiin paikkoihin. Hengetkin menevät mielellään sinne minne kuuluvatkin ja ovat onnellisia siellä.  Wink

 
http://www.michaelkirjat.fi/elaman_kukan_salaisuus_osa_2.htm
tallennettu
härkä-69
Vieras
« Vastaus #21 : 07.08.2006 11:36:31 »

Hyvää luettavaa aiheesta osiossa "puhdistuminen negatiivisista olennoista" http://www.clairaudient.fi/Ascension/Translations/Finnish/
tallennettu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #22 : 07.08.2006 11:55:31 »

Kiitos linkeistä Sininen enkeli  smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
härkä-69
Vieras
« Vastaus #23 : 07.08.2006 13:29:14 »

Ole hyvä Ippuska  smitten
tallennettu
VE!
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 312


Profiili
« Vastaus #24 : 08.08.2006 21:14:28 »

En voi edelleenkään tarpeeksi painottaa sen suojauksen merkitystä.... Valo vetää puoleensa pimeyttä... Mitä enemmän te loistatte, sitä paremmin olette esillä ja vedätte puoleenne sitä kaikkea muutakin....

Vaikka tämä ei täysin otsikkoon liitykään, niin on pakko kysyä:

Miksi aina sanotaan että valo vetää puoleensa pimeyttä?

Esimerkiksi ne aina mainitut yökkösethän tarvitsevat valoa navigointiin - ah miten filosofista. Ja ne eläimet taas, jotka "elävät pimeydestä" taas kaihtavat valoa kuin viimeistä päivää.

Valo vetää minusta puoleensa vain pimeää jolla on - jos näin voi sanoa - suhteellisen tiedostunut kaipuu valoon, kun taas pelko vetää puoleensa pelkoa.

Mulle se, että ns. pidemmälle päästessä tuntuu siltä että kohtaa enemmän myös pimeää johtuu siitä, että esiin tulee paljon asioita joita ei ehkä vielä ymmärrä, ja se pelottaa.

Jaa-a, meni tosiaan vähän ohi, pahoitteluni  Smiley!
tallennettu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #25 : 09.08.2006 15:30:28 »

Ei se haittaa  Wink Smiley

Mielestäni valo ei vedä mitään pimeyttä puoleensa - kummatkin vain OVAT - polariteetteina toisilleen, kuten Päivä/Yö, Valve/Uni - jos olisi VAIN toinen, niin ...  Shocked Huh :Smiley
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Elektra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1558



Profiili
« Vastaus #26 : 09.08.2006 15:55:12 »

Ihanasti sanottu Ippuska Smiley

Käsittääkseni tällaista vastakkainasettelua ei harrastetakaan muualla niinkään kuin tällä planeetallamme. Olemme täällä oppimassa vastakkainasettelun kautta hyväksymistä, sitä, että emme arvostele jotain hyväksi tai pahaksi vaan että se jokin vain on.

Tuo, että valo vetää puoleensa pimeyttä johtuu juuri siitä. Meillä kaikilla on tarve olla eheitä, kokonaisia. Kun ns. pimeän olennolta puuttuu se toinen polariteetti: valo, niin se tuntee olonsa eheäksi lähellä sitä.

*....niinkuin päivä ja yö suutelevat toisiaan...  hyräilee*
tallennettu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #27 : 09.08.2006 16:08:12 »

Elektra, sinähän sen vasta kauniisti hyräilitkin  smitten smitten smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
VE!
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 312


Profiili
« Vastaus #28 : 09.08.2006 16:16:16 »

Amen, sitä olemistahan se kaikki on!
tallennettu
Mio
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482


Ea Mai


Profiili
« Vastaus #29 : 09.08.2006 16:32:05 »

Amen, sitä olemistahan se kaikki on!

 Cheesy angel smitten
tallennettu

The clay of reality is molded in dreams
Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 7
  Tulostusversio  
 
Siirry: