Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 7
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Sulla on MUN energiat?  (Luettu 34684 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Asterix
Vieras
« Vastaus #15 : 07.04.2010 18:23:19 »

Hieno homma Afro


sitä kun voi itse kukin tarvita hoitoja joskus, koska ei voi tietää etteikö sairastuisi.......



mutta sellainen jos joku haluaa pakolla saada toisen surkean huonoon kuntoon jotta pääsisi itse olemaan ylenpänä ja hoitamaan, niin on vähintään sairasta, ja tälläinen henkilö tarvitsee itse hoitoa.


sairaushan ei ole rikos (joo toistan itseäni)


No mä ajattelen kaikessa skeptisyydessäni kaikkea hengellistä kohtaan,
että sama se, mikä sen parantavan vaikutuksen tekee,
mutta jos hoidon antaja on selkeästi aidosti rakkaudellinen ja ystävällinen,
niin tuskin tyyppi pystyy voimiasi imemään.

Kyllä mä tykkään pitää asiat yksinkertaisina;
Negatiiviset ihmiset syö voimia, -normaalia- oli ne sitten normaaleja kaduntallaajia
tai sitten karunareikihoitajia.
Sellaisten ihmisten kanssa ei vain tarvitse olla tekemisissä, vaikka ne kuinka
jauhaa "korkeimmista voimista" sun muista ja yrittää kiristää sua henkisesti
olemaan "kuuliainen" niille hänen edustamilleen voimille ja kiertää sua
kuin kiljuvat jalopeurat, kuten iso kirja ilmaisee.

Ihmisen olemuksesta ja sanoista paistaa läpi, mitä energiaa siellä takana on oikeasti käytössä
ja jos tyyppi tuntuu vähääkään epäilyttävälle tai pahalle, niin fuck off!
eikä tarvitse olla yhtään pahoillaan. Smiley

Mun mielestä se aito hyvä tahto toista kohtaan ja rakkaudellisuus on se avain juttu
noissa energiahoidoissa ja ihmisissä ja sen kyllä aistii.
Silloin siitä hoidosta ja ihmisestä ei voi olla haittaakaan. Smiley

Rakkaudesta ja korkeimmista voimista puhuminen ei ole sitä
-se on aistittava asia. Wink
tallennettu
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #16 : 07.04.2010 18:59:26 »

Jäin ihmettelemään, että poistettiinko täältä yksi mun viesti ja millähän perusteella?

toinen vaihtoehto on, että se viesti ei teknisistä syistä lähtenyt. no ihan sama.

sen sanoma oli vaan se, etten aio enää keskustella henkilön X kanssa aiheesta B, mutta kaikesta muusta voidaan kyllä keskustella. turha vääntää, kun on niin erilaiset näkökannat.


Energianhukkaa, suorastaan Wink

Sasha:



Lainaus
Kyllä mä tykkään pitää asiat yksinkertaisina;
Negatiiviset ihmiset syö voimia, -normaalia- oli ne sitten normaaleja kaduntallaajia
tai sitten karunareikihoitajia.
Sellaisten ihmisten kanssa ei vain tarvitse olla tekemisissä, vaikka ne kuinka
jauhaa "korkeimmista voimista" sun muista ja yrittää kiristää sua henkisesti
olemaan "kuuliainen" niille hänen edustamilleen voimille ja kiertää sua
kuin kiljuvat jalopeurat, kuten iso kirja ilmaisee.

Ihmisen olemuksesta ja sanoista paistaa läpi, mitä energiaa siellä takana on oikeasti käytössä
ja jos tyyppi tuntuu vähääkään epäilyttävälle tai pahalle, niin fuck off!
eikä tarvitse olla yhtään pahoillaan.


jep. minä tapasin olla aikoinaan liian sinisilmäinen ja naivi.


mutta en ole enää.



vaan vahvistuu se, etten halua ottaa vastaan energiahoitoja.

ja jos tämä mun henkilökohtainen valinta on jollekin energiahoitajalle ongelma, niin on kyse hänen suuruudenhulluudestaan :


kaikkien on pakko tulla mun hoidettavaksi.


ihan sama kuin joku lääkäri, joka ei voisi sulattaa sitä, jos kaikki ei tule hänen potilaikseen.


Suomi kun on yhä vapaa maa, niin energiahoidosta voi kieltäytyä. ei kaikkien ole pakko tykätä kaikesta, ja silti voidaan kunnioittaa erilaisia valintoja.
« Viimeksi muokattu: 07.04.2010 19:03:00 kirjoittanut aamunsäde » tallennettu

Asterix
Vieras
« Vastaus #17 : 07.04.2010 19:18:10 »

Varmaan teknisiä syitä. Ketju on ollut asiaa tähän mennessä. Smiley

Jokaisella pitäisi olla vapaus valita noiden energiahoitojen suhteen.
Sinnikäs hoidon tarjoaminen pitäisi saada jo hälytyskellot soimaan.

Mun mielestä se energioilla ja reikeillä auttaminen pitäisi olla yhtä luontevaa,
kuin menisi kysymään joltain, jolla paljon kantamuksia, että voinko auttaa
ja hän vastaa siihen, että voi kiitos, kyllä tai ei kiitos, saan kyllä hoidettua tämän.

Henkilö X:n mä voin nähdä hyvin jossain Stockan ovella vahtaamassa ohikulkijoita
kantamuksineen ja kysyy joltain voinko auttaa avaamaan sinulle oven
ja sitten auttaa ja pyytää maksua siitä ja alkaa katsastamaan seuraavaa,
joka voisi myös auttaa henklö X:ää ylöspäin tässä auttamisbisneksessä
ja aukaisee sen oven ilmaiseksi, mutta tekee sanattoman sopimuksen,
että mainostapa ja nostapa minua ja nimeäni foorumillasi.

Sitten alkaakin toisenlainen kyttääminen, jolloin autetaan niitä,
jotka maksaa oven aukaisusta ja ovat samaa mieltä ja muut kantamuksineen kaadetaan kumoon
ja lyödään sen sormet oven väliin ja syytetään siitä ihan kaadettua itseään,
koska he ei maksa tai allekirjoita samaa ideologiaa bisneksestä.

Wink
tallennettu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #18 : 07.04.2010 19:21:57 »

siis eri asia, kuin fyysisen tason energia, ja koneiden sähkö, jota voidaan mitata?

sen lisään, että vaikka minulla on henkilökohtainen inho manipulaatiota ja manipulatiivisyyttä kohtaan, se voi olla todella tarpeen joskus, esimerkiksi jos jollakin on vakava sairaus johon kuuluu kipua, ja joku hoitaja osaa manipuloida kipuun lievitystä, niin mikäs sen hienompaa.
mutta kaikelle oma paikkansa. kaikissa tapauksissa manipuloimista ei tarvita.

Aivan, sama kuin parantamisessa, itse vältän parantamasta ihmisiä, koska jokainen parantaja antaa alempia energioitaan ja periaatteessa vain manipuloi ihmistä, mutta joskus se on parempi, kuin olla hoitamatta.

Itsehoito rules, se on kaiken a ja o. Ishayan Askensio on kova juttu, jos vain kiinnostaa, olen hurahtanut siihen ihan täysin, nuo meditaatio, mielikuvahässäkät on toinen. Arje Silanderin tekniikoihin uskon täysin, ne tekee kenelle tahansa hyvää, koska ihminen itse tekee mielikuvassaan kaiken.

Nyt meni yli aiheen. Ehdin jo pelästyä tarkoititko minua sillä, että et kiistele mielipiteistä. Muistathan mulle voi sanoa aina suoraan.
tallennettu
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #19 : 07.04.2010 19:24:34 »


Sashan edelliseen:


hih. :Smiley ja  Cry


mulla nää asiat herättää hälytyksen, eli just


-itsepintainen hoidon tyrkyttäminen


-se jos sanoo olevansa 'vain kanava'...minä haluan että hoitaja on juuri hän, oma persoonansa, ITSEnsä, ja ottaa kaiken vastuun antamastaan hoidosta itse. mistä minä voin tietää mitä sen 'pelkän kanavan' läpi tulee? ja aina voidaan itse luistaa vastuusta, jos tekee hoitovirheen, että olen vain kanava.



minä en luota meedioihin, vaan haluan sellaisen hoitajan, joka on 'itsensä keskiössä', siis tasan kahdella jalalla seisova, yksilöllinen persoona ja hoitosuhde on kahden erillisen ja persoonallisen olennon välinen rehellinen vuorovaikutus.



no tää on mun maku-asia. en tykkää yhtään siitä 'olen vain kanava' jutusta. minä haluan ihminen ihmiselle vuorovaikutuksen myös hoitosuhteessa. terapiani oli siinä suhteen onnistunut. kyllä se oli terapeutti XXXXXX XXXXXX, eikä vaan joku 'kosmisen therapeian kanava' crazy2
tallennettu

tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #20 : 07.04.2010 19:26:47 »



En tarkoittanut sinua Ulkopuolinen.


mutta nyt mun on pakko mennä tekeen koulujutut! en voi syyttää kyllä ketään muuta siitä että olen liikaa täällä.
tallennettu

Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #21 : 07.04.2010 19:27:53 »

mulla nää asiat herättää hälytyksen, eli just
-itsepintainen hoidon tyrkyttäminen

-se jos sanoo olevansa 'vain kanava'...minä haluan että hoitaja on juuri hän, oma persoonansa, ITSEnsä, ja ottaa kaiken vastuun antamastaan hoidosta itse. mistä minä voin tietää mitä sen 'pelkän kanavan' läpi tulee? ja aina voidaan itse luistaa vastuusta, jos tekee hoitovirheen, että olen vain kanava.

minä en luota meedioihin, vaan haluan sellaisen hoitajan, joka on 'itsensä keskiössä', siis tasan kahdella jalalla seisova, yksilöllinen persoona ja hoitosuhde on kahden erillisen ja persoonallisen olennon välinen rehellinen vuorovaikutus.

no tää on mun maku-asia. en tykkää yhtään siitä 'olen vain kanava' jutusta. minä haluan ihminen ihmiselle vuorovaikutuksen myös hoitosuhteessa. terapiani oli siinä suhteen onnistunut. kyllä se oli terapeutti XXXXXX XXXXXX, eikä vaan joku 'kosmisen therapeian kanava' crazy2


Okei, nyt ymmärrän. Nyt ei ole aikaa vastata, haluatko, että annan mielipiteeni joskus myöhemmin?
tallennettu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #22 : 07.04.2010 19:29:21 »

En tarkoittanut sinua Ulkopuolinen.

Kiva tietää, edellisen vastauksen jälkeen olin varma, että kolkutit tänne, ehkä teit sitä alitajuisesti, koska vastauksellasi oli todella mieltäni avartava vaikutus, ymmärsin monia asioita siitä. Kiitos! smitten
tallennettu
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #23 : 07.04.2010 19:32:02 »

Ulkopuolisen toiseksi edelliseen tämä alla oleva :  Wink


ehdit taas kirjoittaa väliin.....ok, hienoa jos jotain olet hyötynyt mun kirjoituksista Smiley




Kyllä mielipiteesi kiinnostaa! voithan kirjoittaa sen tähänkin.


minkäänlaiset tekniikat minua ei kiinnosta, henkilökohtaisesti. se on vain maku-asia. koen että Sielu ei ole tekninen laite.


mutta haluan kunnioittaa kaikkia mielipiteitä. tekniikat voivat olla hyväksi jollekin toiselle, koska olemme yksilöllisiä siinäkin suhteessa, mitä tarvitsemme.


tuun kattomaan myöhemmin mitä tänne on kirjoitettu ja jatkamaan keskustelua.....hommat kutsuu....


tallennettu

Ave^^
Vieras
« Vastaus #24 : 07.04.2010 19:43:54 »

Tosta energian valumisesta mulla on sellainenkin kokemus,
että aikoinaan kun huonossa itsetunnossani tai jossain muussa alamäessä ajattelin että energiani olisi jotenkin rajallista, ja yritin kynsin hampain pitää siitä kiinni ettei se vain valuisi minulta pois, torpedoin sitä. Tämähän käytännössä tarkoittaa sulkeutumista. Sillä ihmisten seura kulutttaa aina, ja taisin sitäkin pelätä tavallaan, että olisin sitten itse tyhjä ja puhki, ja kaikki energiani vain juuri valuisi muille.

Silti se oli vain sellainen umpikuja, kun yritin pitää sen vähänkin voiman mikä minulla oli, itselläni, niin se tuntui silti koko ajan kuihtuvan, eikä sitä tullut mistään lisää. Sillä sitä tulee myös lisää siinä kun on toisten kanssa tunnetason yhteydessä. Se on sellainen riski mikä pitää ottaa, siinä joutuu antamaan itsestään tietämättä yhtään mitä saa takaisin.

Nykyään ajattelen, että energiaa kasvattaa myös se ettei yritä estellä sen valumista, vaan suhtautuu mielummin niin että tuolla sisällä sydämessä sitä syntyy aina sitä mukaa lisää miten sitä valuu pois, ja sehän vasta hienoa onkin että voi omalla energiallaan ehkä auttaa jota kuta, siksi on vain hienoa että sitä hehkuu uloskinpäin, mitä ne muut sitten ikinä päättävätkään sillä energialla tehdä, niin kuitenkin tiedän että olisin itsekin silloin siinä tilanteessa halunnut että joku olisi minulle tukea antanut.

Välillä ollaan maassa, ja välillä sitä energiaa riittää, ja silloin kun sitä riittää niin valukoot vaikka minne.  Cheesy

Ehkä joku tajusi mitä yritin sanoa..  Smiley
tallennettu
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #25 : 07.04.2010 20:02:46 »

edistin taas piirrosta muutaman viivan, ja meen kohta hakeen pyykit koneesta.


ymmärrän hyvinkin mitä sanoit. silloin kun on itse tasapainossa, niin ei todellakaan haittaa jos joku vuorovaikutuksessa saa omaa energiaa, se tuntuu itsestäkin hienolta. olen aina iloinen JOS joku on 'luonnostaan' saanut minusta jotain hyvää energiaa ilman että olen koittanut mitenkään sitä antaa.


silloin kun on itse suhteellisen tasapainossa, eli oma suhde 'lähteeseen' auki, energiasta ei ole pulaa ja ei sitä voi kukaan enää imeäkään. minäkin olen monta kertaa toistellut sitä, että ei minuun musta magia enää päde.

AINAKAAN niin, ettei minuun kosketeta. en ole antautunut tilanteeseen, jossa muut kuin mieheni saisi koskettaa, tai joku ystävä tai vaikka vanhempani halata ihan tavallisesti.


joskus aikoinaan, ihmiset tappelivat keskenään siitä, kukaa saa ikäänkuin omistaa minut. :Smiley


olin ihan ihmeissäni silloin, minkälaisia reaktioita sain aikaan ihmisissä, millaisia omistushaluja. olin kuin joku...hmm...no jotain sellaista jonka kaikki halusivat itselleen.

käsitin, että tietämättäni minusta irtosi toisille jotain energiaa mitä he janosivat.


mutta minua koitettiin hyväksikäyttää niin monesti...niin, pistin rajat kiinni. ja halusin olla itsenäinen olento, enkä mikään himoittu omistusesine. :Smiley


outo tarina minullakin....


no nyt pyykit!
« Viimeksi muokattu: 07.04.2010 20:18:54 kirjoittanut aamunsäde » tallennettu

Asterix
Vieras
« Vastaus #26 : 07.04.2010 20:16:54 »

Tuossa on pointtia Ave, mutta on yhtä tärkeää oppia sulkemaan (vai kutsutaanko sitä
hengellisissä piireissä suojautumiseksi?) itselleen vanhingolliset ihmiset ja heidän vaikutuksensa,
(siis energiat) oman itsen ja elämänsä ulkopuolelle.

Ihan siistä syystä, että me ollaan kaikki inhimillisiä ihmisiä ja en mä ainakaan jaksa
lähelläni itselleni negatiivisia ihmisiä -oli se negatiivisuus sitten puettu vaikka kuinka
kauniiseen "korkeamman voiman karunareikipakettiin".

Kuten mä olen monta kertaa sanonut, niin mä en ole masokisti
ja mä en saa mitään siitä, että kärsin jostakusta henkilöstä,
joka pyrkii tekemään vahinkoa valikoidusti tai/ja piilotellusti
ja sillä nostamaan omaa egoaan.

Se nimittäin syö hemmetisti omaa jaksamista!
Ja sitten nämä hengelliset, sorry nyt vain,  älypäät alkaa sanomaan, että älä nyt käytä niitä
lääkkeitä ja niitä ja noita hoitoja ja pelottelut päälle niistä, joissa ei ole päätä eikä häntää
-ja ainoa syy on se, että ihminen halutaan saattaa niin huonoon kuntoon,
että sen oma tahto ja ajattelukyky murtuu ja häntä voidaan ohjailla,
joka taas tuo hetken (itse)tyydytystä hengellisen egoilijan rikkinäiselle sielulle.

Hengellistä narsismia ikään kuin.


Mun mielestä jopa suora rehellinen oman egon nosto hyväksyttävämpää
kuin ihmisten henkilökohtaiseen elämään tavalla tai toisella yrittää tunkeutua
henkisesti dominoimaan, oli se sitten vaikka "henkisillä kyvyillä", "korkeimmilla voimilla" ja "reikillä"
ja yrittää saada siitä jotain henkilökohtaista (egon) nostoa

-siksipä, kun tuo ensimmäinen on reilumpaa muita kohtaan,
koska ihminen saa sanoa siihen, että kiitos tai ei kiitos, eikä tarvitse pelätä,
heitetäänkö tuon egoilijan suojelijoiden toimesta sinut "ulkopuoliseksi".

Tiedättekö, mitä tarkoitan?
tallennettu
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #27 : 07.04.2010 20:22:55 »

ok, hienoa Zaphir, jos näin.


minun  elämä on ollut toisenlainen: olen saanut oikein hätistää liian innokkaita energiahoitajia ympäriltäni....


koskaan en ole pyytänyt hoitoa.


ensimmäisen kerran suostuin, kun eräs henkilö halusi kokeilla hoitamista minuun, ja suostuin, koska silloin vielä luotin häneen.


en ole koskaan pyytänyt kenenkään energiahoitoa. jostain syystä minulle alituiseen tarjotaan niitä :Smiley



edit. OSAAN PYYTÄÄ ITSE HOITOA KUN TARVITSEN. KIITOS.
tallennettu

Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #28 : 07.04.2010 21:02:29 »

Täällä on kyllä ollut vähän sotaisat tunnelmat jo pidemmän aikaa. Ehkä pitäisi itse vaan pitäytyä astro jutuissa ja jättäät henkevät väliin. Ainakin astrojuttuja tekisi mieli tutkia enemmänkin.
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #29 : 07.04.2010 21:12:22 »


mulla oli vaan vielä asioita selvitettävänä, etenkin aiheen 'energia' kanssa.

ja tykkään hoitaa asiat laittamalla kissan pöydälle ja selvällä suomenkielellä ja suoraan.


sic, en esim. energiamanipuloinnilla.


joten mitäs tässä ketjussa taas tekee he, jotka tästä ahdistuvat?



-ihan ystävyydellä, teille tuntemattomille.
tallennettu

Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 7
  Tulostusversio  
 
Siirry: