Sivuja: [1] 2 3 ... 6
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Aurasi väri  (Luettu 62115 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
monikakson
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 259


Look thru' the light


Profiili
« : 21.10.2005 23:05:26 »

Mikä on aurasi väri?
Näetkö sen itse vai onko joku nähnyt ja kertonut?

Itse olisin kiinnostunut tietämään omani, mutta en ole kohdannut sellaista henkilöä, joka sen näkisi. Maikkarin helmen sivuilla olen tehnyt muutaman kerran auratestin, mutta siihen on vaikea luottaa koska se on niin manipuloitavissa... ensimmäisellä kerralla kun sen tein, niin vastaukseksi tuli kristalli. Nyt kun taas viimeksi tein ja yritin olla objektiivinen, niin tuli kristalli. Olisi mielenkiintoista tietää, että onko se totta, koska kristalli on...kristalli.  :Smiley
Totta on, että esimerkiksi jos on paljon ihmisiä ympärillä, niin tunnen itseni ahdistuneemmaksi kuin jos on vain pari kolme ihmistä. Lisäksi aistin herkästi toisen sen hetkisen mielenlaadun, että olenko toivottu vai ei-toivottu seuraan. Tämä aistimus vaikuttaa myös siihen, että haluanko tutustua johonkin ihmiseen vai en. Aistin tavallaan heti ihmisestä onko tämä vilpitön vai ei. Jätän tämän tunteen kuitenkin taka-alalle vaikuttamaan. Oma mielenlaatuni on ailahtelevainen ja monesti riippuu seurasta, millä tuulella olen. Olen tavallaan aina taistellut sitä vastaan kuinka muut ihmiset vaikuttavat minuun. Onko näillä sitten mitään tekemistä auran kanssa?  Huh

Uskon kyllä, että suurin osa ihmisistä pystyy aistimaan lähipiirinsä fiilikset, vai?
tallennettu

Feel the life in you and you want to live
Athena
Vieras
« Vastaus #1 : 21.10.2005 23:46:54 »

Tässä olisi muutamia sivuja  :Smiley
http://harmoniahuone.com/palvelut_aura.html
www.kolumbus.fi/nouseva.aurinko
http://www.verkkopolku.net/view.php?asiakas=uususkonnot&pageid=9[/color
]

Alan kirjallisuusdesta löytyy paljon auroista tietoa jne.
http://www.uniomystica.fi/
tallennettu
kaapokisu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 119



Profiili
« Vastaus #2 : 22.10.2005 15:19:59 »

Maikkarin helmi sivuilla tein aura testin jokin aika sitten.

Päävärinä sininen, voimakkaana keltainen.

Sopiihan tuo, iloinen ja positiivinen hoitsu  smitten
tallennettu

Aurinko vaaka
Nouseva skorpioni
Kuu vaaka
Missa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 256



Profiili
« Vastaus #3 : 22.10.2005 17:20:04 »

Olisi tosiaan mielenkiintoista tietää oman auransa väri. Yritin kerran itse katsoa, ja olinkin näkevinäni jonkin sortin "valokehän" ympärillä, mutta se ei kyllä ollut minkään värinen. En vaan osaa, ilmeisesti. Wink

Tuon testin mukaan aurani pääväri on violetti, ja muita vahvoja ovat lila, indigo, magenta, okra, kristalli ja vihreä.
tallennettu

aurinko vaaka kuu oinas askendentti neitsyt
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #4 : 22.10.2005 18:37:47 »

Aurassahan voi olla monia värejä, eräs auranäkijä on katsellut auraani sillointällöin ja toisinaan siinä on ollut eri vivahteita. Itselläni on aina kuitenkin ollut vaaleanpunaista ja kultaa, alempana on ollut tummia pilkkuja, eräänlaisia "surutäpliä" kuulema.
Hän teki minulle ihan tulkintojakin aurastani, mikä oli mukavaa  Smiley
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #5 : 22.10.2005 18:38:55 »

Ai niin, entinen esimieheni ympärillä olin näkevinäni aina vaaleansinisen kehän, voiko kuka tahansa nähdä auroja?
tallennettu
selkälokki
Vieras
« Vastaus #6 : 22.10.2005 20:52:51 »

Ilmeisesti kuka tahansa voi kehittyä näkemään auran.

Itse en näe, mutta kyllä toisen/toisten auran tai sellaisen läsnäolon jo kauemmaksikin tunnen.
Mutta kyllä se vielä sellaista arpomista on.
Kiva olisi nähdäkin. Undecided
tallennettu
Elektra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1558



Profiili
« Vastaus #7 : 24.10.2005 11:00:25 »

Teoriassa se tapahtuu kuulemma näin:

Auraa katsottaessa on hyvä, kun henkilö seisoo/istuu siten, että selän takana on tasainen, yksivärinen tausta (esim luennolla monesti on puhujan takana valkokangas). Katso hieman 'hajamielisesti' aavistuksen verran yli ja ohi, silloin kun katsottava henkilö on innostunut, aura erottuu selvemmin.

« Viimeksi muokattu: 09.01.2007 13:41:47 kirjoittanut Elektra » tallennettu
Maritsa
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #8 : 24.10.2005 11:06:02 »

Auran värit vaihtelevat mielialojenkin mukaan, eli aina ei läheskään ole samat värit voimassa  smitten
tallennettu
sininen
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« Vastaus #9 : 25.10.2005 15:58:24 »

Mulla itsellä ainakin auran värit vahtelee päivittäin. Aamulla voi olla esim violetti ja illalla taasen musta. Sinänsä aurassakin on montaa eri väriä, harjoittele illalla ennen nukahtamista, omasta kädestä katsomista. pimeässä yleensä näkyy hyvin. Smiley
tallennettu
Elektra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1558



Profiili
« Vastaus #10 : 25.10.2005 16:01:20 »

... harjoittele illalla ennen nukahtamista, omasta kädestä katsomista. pimeässä yleensä näkyy hyvin. Smiley

Kiitos, tämähän oli hyvä neuvo: voi harjoitella katsomaan omaa auraansa poistumatta kehostaan  Cheesy

Tämä olikin aivan unholassa! Oletteko laittaneet sormenpäät yhteen ja sitten varovasti vetäneet erilleen... sormenpäiden väliin jää ihanat hörsöt!  smitten
tallennettu
Fish
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 28


Profiili
« Vastaus #11 : 25.10.2005 21:14:55 »

Lainaus
Oletteko laittaneet sormenpäät yhteen ja sitten varovasti vetäneet erilleen... sormenpäiden väliin jää ihanat hörsöt! 

Höh, kokeilin äsken ja se näköjään toimii,  Shocked sittenkin! Kiitos vinkistä!!
tallennettu

Aurinko  Kalat 
Kuu  Härkä 
Nousu Vaaka
keijuhelina73
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 20


Profiili
« Vastaus #12 : 26.10.2005 07:39:34 »

Aura-ja chakrakuva ja tulkinta

Helsingissä Harmoniahuoneella ja Oulussa noin kerran kuukaudessa.

Käytössämme on, ainoana Suomessa, Inneractive Aura Video Station –laitteisto. Laitteiston avulla kuvaamme ja tulkitsemme asiakkaidemme auran ja energiakeskusten (chakrojen) tilan.

Auralaitteiston toiminta perustuu siihen periaatteeseen, että ihmisen fyysinen keho, mieli (ajatukset ja tunteet) sekä energeettinen olemus ovat kaikki kiinteässä yhteydessä toisiinsa.
näitä mittaustuloksia tulkitsemalla erityisen ohjelmiston avulla saadaan aurasta ja chakroista ”kuva”.

Suoria lainauksia sivulta http://harmoniahuone.com/palvelut_aura.html

Onko kukaan käynyt tollasessa aura jutussa...Huh
Hinta oli vain 29 euroa..... Olisi todella mielenkiintoinen kokemus...
tallennettu

Totuus on taruakin ihmeellisempi.
Nina
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 106



Profiili
« Vastaus #13 : 26.10.2005 14:51:10 »

Törmäsinpäs mielenkiintoiseen aiheeseen Smiley

Kerran tein maikkarin sivuilla testin josta selvisi sitten auran väri, mutta en oikein luota tuollaiseen... en edes muista minkä värin sain silloin.

Illalla ennen kuin menen nukkumaan kokeilen katsella kädestäni värejä ja "hörsöjä"  Smiley
tallennettu
keijuhelina73
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 20


Profiili
« Vastaus #14 : 26.10.2005 15:07:56 »

Hmm.. pitänee minunkin kokeilla illalla ennen nukkumaan menoa katsoa käsistä hörhelöjä....  :Smiley Olisko muita hyviä vinkkejä tohon aurojen katsomiseen???
Kovasti halu oppia uusia asioita.
tallennettu

Totuus on taruakin ihmeellisempi.
Sivuja: [1] 2 3 ... 6
  Tulostusversio  
 
Siirry: