Sivuja: 1 ... 5 6 [7]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Puoleensa vetämisen laki - kuinka saat sen mitä sydämesi haluaa?  (Luettu 60416 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #90 : 29.08.2007 18:04:46 »

Löysinpä vielä tällaista juttua aiheeseen liittyen ^___________^

Itsekkyyttäkö?
Myytti, jonka mukaan aineellinen runsaus ja henkisyys eivät käy yksiin, saa lisää tuulta purjeisiinsa ihmisten ajatellessa, että on itsekästä ja sopimatonta kaivata ja haluta materiaalista hyvää. Tarkastellaanpa tätä asennetta, niin voit miettiä, oletko sinäkin omaksunut sen totuudeksi.
Katsele ympärillesi, koe maailmankaikkeuden yläkylläisyys ja loputtomuus. Se jatkuu jatkumistaan, emmekä me voisi mitenkään hahmottaa sen valtavuutta. Tämä runsaus saa alkunsa samasta energiasta kuin meidän ydinolemuksemme. Se on sinua. Sinä olet sitä. Älä usko mitään muuta.
Henki ilmentää itseään meille aineen kautta silloin kun olemme itsekin aineellisessa hahmossa. Henki on läsnä puissa, valtamerissä, kaloissa, linnuissa, mineraaleissa, vihanneksissa, kukissa ja sinussa. Kaikki mitä näet ympärilläsi, on hengen ilmentymää aineellisessa maailmassa. Aine ei ole harhaa eikä sellaista, mitä ei pitäisi olla olemassa, sillä se on välttämätöntä hengelle, joka sen avulla määritellee itsensä tällä olemassaolon tasolla.
Jos koet, että on itsekästä tai epähenkistä haluta asioita, jaat hengen maailman ja aineen maailman kahdeksi polariteetiksi eli vastakohdiksi. Kun omaksut sellaisen asenteen, etteivät henki ja aine käy yksiin, kiellät hengen, joka on aineen alkuun paneva energia. Silloin kiellät myös oman henkisyytesi.
Ei ole mitään syytä hävetä sitä, että haluat asioita elämääsi. On paljon parempi asennoitua niin, että ansaitsen kaiken saamasi ja haluat osallistua itse luomistapahtumaan. Kun alat ymmärtää, että nämä kaksi muodostavat sopusointuisen kokonaisuuden, syyllisyyden taakka haihtuu. Niin kuin jokainen meistä on harmoninen kokonaisuus, joka koostuu hengestä ja aineesta, sitä on myös maailmankaikkeus itsessään.
Elämän alku on suuri arvoitus. Tätä arvoitusta hallitsee luova energia, jonka voi tuntea, kun kokee aidosti olevansa arvollinen vastaanottamaan sen suoman aineellisen hyvän. Sinulla on oikeus saada yltäkylläisyyttä elämääsi ja säteillä vaurautta ympärillesi kaikkeen, mitä kohtaat. Et saavuta mitään tekeytymällä pieneksi ja merkityksettömäksi – silloin koko elämäsi on pientä ja merkityksetöntä.
Kun ymmärrät ansaitsevasi yltäkylläisyyden, kannattaa miettiä, mitä tahdot muuttaa voidaksesi hyödyntää tätä tietoa olemuksesi solutasolla saakka.
-Wayne W.Dyer : Vaikuta Kohtaloosi-
tallennettu
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #91 : 29.08.2007 18:26:28 »

äkin omaksunut sen totuudeksi.
Katsele ympärillesi, koe maailmankaikkeuden yläkylläisyys ja loputtomuus. Se jatkuu jatkumistaan, emmekä me voisi mitenkään hahmottaa sen valtavuutta. Tämä runsaus saa alkunsa samasta energiasta kuin meidän ydinolemuksemme. Se on sinua. Sinä olet sitä. Älä usko mitään muuta.
Henki ilmentää itseään meille aineen kautta silloin kun olemme itsekin aineellisessa hahmossa. Henki on läsnä puissa, valtamerissä, kaloissa, linnuissa, mineraaleissa, vihanneksissa, kukissa ja sinussa. Kaikki mitä näet ympärilläsi, on hengen ilmentymää aineellisessa maailmassa. Aine ei ole harhaa eikä sellaista, mitä ei pitäisi olla olemassa, sillä se on välttämätöntä hengelle, joka sen avulla määritellee itsensä tällä olemassaolon tasolla.
Ongelma on siina, etta haluamme paljon sellaista mita emme tarvitse, mutta sinun halusi on sinun tahtosi...
tallennettu
Atomi
Vieras
« Vastaus #92 : 01.09.2007 12:07:46 »

Minä olen täysin valmis ottamaan vastaan kaiken aineellisen rikkauden, joka tahtoo minua lähestyä. Suostun siitä huolimatta pysymään erittäin henkisenä, vaikka maallinen omaisuuteni kasvaisi äärettömiin mittasuhteisiin. En vaan ole älynnyt pyytää rikkautta, kun arvostin enemmän rakkautta. Nyt on rakkautta ihan pilvin pimein, niin kaipa se rikkauskin menettelisi.    Wink        Cheesy
tallennettu
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #93 : 01.09.2007 16:17:25 »

Sama juttu!
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #94 : 01.09.2007 18:47:08 »

Lainaus
Miten sallisi itselleen koko ajan olla vain siellä yltäkylläisyydessä, miksi sitä alkaa aina rajoittamaan?

Ehkä se kuuluu siihen suomalaiseen kulttuuriin? idiot2 Mitään ei saa omistaa ja jos omistaakin täytyy hävetä sitä, eikä missään nimessä ainakaan ääneen sanoa, että "olenpa onnellinen, kun minulla on näin paljon sitä ja tätä elämässäni", koska silloin olet täysi ylepä pökäle Grin
Mie vähän luulen, että tällainen suomalainen ajattelu on meidän kansan karmaa, jota suurin osa, jos eivät kaikki suomalaiset salassa, on tullut kitkemään irti itsestään. Oman karman ja sukukarman lisäksi meihin vaikuttaa aina tavalla tai toisella kansallisuuden karma. Loppupelissähän kaikki tuommoiset sidokset ovat vain haasteita, joista on vapauduttava, etteivät ne sitoisi meitä kiinni tänne Maapallolle.

Minulla on kova haaste tuon rahan suhteen itselläni. Olen kasvanut todella köyhässä perheessä, jossa molemmilta vanhemmilta on menneet luotot jo syntymäni aikoihin, omaisuus pakkohuutokaupattu ties miten monta kertaa elämäni aikana ja aina pelko ahterin alla siitä, että kaikki menee taas. Rahaa on pidetty pelkkänä ongelmien aiheuttajana, joka vie kaiken ja menee vain sellaisten luo, jotka eivät oikeasti rahaa edes tarvitsisi - eli rikkaiden, jotka ovat tästä rahasta niin ylpistyneet, etteivät edes sääli köyhempien kohtaloa. Raha = ERITTÄIN suuri paha. Siitä on vain harmia. Ja siitä huolimatta, että rahat on loppu, rahaa ei saa ottaa vastaan, jos joku sitä tarjoaa (eikä muutakaan apua, koska se on heikkouden merkki).

Joo-o! Eli siinäpä sitä sitten ollaan! Luojan kiitos, onneksi olen viisastunut sen verran että tajuan kaiken tuon rahaselkkauksen olevan vanhempien karmaa, ei minun (vaikka lapsena olenkin joutunut sen vaikutuksen alaisuuteen, mutta enpä olisi tässä nyt ilman toisenlaista historiaa). Olen myös iloinen, että tiedostan rahan olevan energiaa, joka kasvaa kun sitä kuluttaa, tietenkin terveen maalaisjärjen mukaisesti käytettynä. Samoin jos otan rahaa vastaan, autan tuota rahan antajaa laittamaan rahan energian kiertämään, jotta se voisi palata ajallaan hänen luoksensa - sitä saat, mitä annat.
tallennettu
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #95 : 01.09.2007 19:29:13 »

Mina taas olen kuullut jostain lausahduksen:
No money-no love!
tallennettu
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #96 : 01.09.2007 19:40:32 »

SA toi oli tarkoitettu vitsiksi, mutta on siina myos osa jokapaivaista totuutta(huonoissa oloissa rakkaus rapistuu nopeasti=ruumiillisesti ja henkisesti)
tallennettu
Atomi
Vieras
« Vastaus #97 : 03.09.2007 11:07:10 »

mutta minulle käy monesti niin, että koen NIIN voimakkaana yltäkylläisyyden etten voi kuin itkeä. Sitten alan rajoittamaan sitä ja siinä se meneekin taas pois...  Undecided

Miten sallisi itselleen koko ajan olla vain siellä yltäkylläisyydessä, miksi sitä alkaa aina rajoittamaan?  idiot2
Tämä on myös minun kokemukseni. Olen jo vuosia keskustellut itseni kanssa, että osaisin hyväksyä yltäkylläisyyden. AthaMaarit osuu varmasti oikeaan siinä, että tämä kuuluu suomalaisuuteen. Olen monet kerrat saanut itseni kiinni ongelmien keksimisestä, kun en ole voinut sietää sitä, että elämä on seesteistä ja ongelmatonta.  2funny
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #98 : 03.09.2007 16:12:10 »

Lainaus
Olen monet kerrat saanut itseni kiinni ongelmien keksimisestä, kun en ole voinut sietää sitä, että elämä on seesteistä ja ongelmatonta. 

Aivan, koska meihin on iskostunut (ehkä taas siitä suomalaisuudesta johtuen) ajatus, että jos elämä on seesteistä ja ongelmatonta, silloin on jotain vialla ja TODELLA pahasti!  Cheesy Vasta sitten kun on ongelmia, kamppailua, hermojen menetystä ja muuta "mukavaa" elämä on turvallista ja normaalia Grin
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #99 : 11.08.2008 09:58:01 »

Ai niin voi tietysti olla haluamatta kaikkea eikä ihmetellä että mitä kaikkea koko ajan voi saada.. voi valita että rajoittaa kokemustaan.. edelleen nuo ap kartat taitaa vaikuttaa hieman, kun ajattelen viime syksyä.. vaikka ei pitäisi. Visiointi miel kuin astro-orjuus-

Kuinka moni saa lähtökohdaksi täyden yltäkylläisyyden ja vaikka kieltää sen kuin Buddha..

seesteisyys, mutta jännitys, muuten on boring.

RV muuten pyysitkö säpinää kummankin suhteen ilmaantuessa??  Kiss
« Viimeksi muokattu: 11.08.2008 10:01:56 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Norna
Vieras
« Vastaus #100 : 11.08.2008 10:09:50 »

 Olen ainakin huomannut tämän pelottavan toimivaksi, varsinkin viime aikoina vaikutus tulee aika pian. Erään episodin jäljeen olen ollut varovaisempi  :Smiley.

 Uskon että on myös paljon muustakin kiinni kuin vain esim toiveesta saada rahaa ja elää luxuselämää, kaikki vaikuttaa kaikkeen ja kannattaa olla varovainen omissa haluissaan ja pohtia mikä on oikeasti tärkeää. Ne toiveet kun voivat oikeasti toteutua ja aina se todellisuus ei olekaan sitä miksi sen kuvitteli.
 Mutta runsautta täältä ei puutu, mehän suorastaan piehtaroimme kaikenlaisessa ryönässä ja kuonassa sekä draamaelämässä  Grin.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #101 : 11.08.2008 10:19:51 »

voisko saada ihan pikkasen draamaa tähän seesteisyyteen  Cheesy
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Norna
Vieras
« Vastaus #102 : 11.08.2008 10:53:33 »

 Eikö sitä draamaa tule jo sillä kun ei ole tyytyväinen tilanteeseensa  Grin, mut ainakin sellainen pistää yleensä ihan hyvin pois tasapainosta
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #103 : 11.10.2008 10:35:43 »

Sitten kun alat ymmärtää puoleensa vetämisen lakia ja ymmärrät, että samanlaista vedetään puoleensa, niin on aina vain helpompaa ymmärtää se, että kun annat signaalin, koko maailmankaikkeus reagoi. Ja kun vihdoin tajuat sen ja alat tarkoituksellisesti kontrolloida antamaasi signaalia, niin tilanteesta alkaa tulla todella hauska, koska sitten huomaat, ettei mitään tapahdu luovan hallintasi ulkopuolella. Ei ole mitään asioita, jotka tapahtuvat sattumalta tai satunnaisesti. Ei ole mitään, mikä tapahtuu jonkin sellaisen vuoksi, mitä värähtelit kauan sitten tai jossain menneessä elämässä. Ei ole kyse siitä, mihin synnyit. On kyse vain siitä, missä olet juuri nyt, tällä punaisella sekunnilla.

*Mietin nyt toimiiko tuo, ja ehkä se voisi toimia.. jos ajatellaan työputkea, levon mahdollisuutta, bisneksiä - jotenkin - suhteita - kun haluaa täysin nollaa, se tulee (hah, sisäinen vitsi, en tarkoita nollamiestä vaan tyhjää tunnetasolla).. lapsen asioita.. ehkä se jotenkin noin voisi olla. Lähetänpä eräälle. En tiedä ansaitseeko hän tätä? Mutta joskus sellaista sattuu, että kaikkeus antaa liikaa joillekin.


"Onneksi tässä fyysisessä ajan ja paikan todellisuudessanne asiat eivät ilmenny kokemukseenne välittömästi. On upea aikapuskuri siitä kun alatte ajatella jotain, siihen jolloin se ilmentyy. Tuo puskuri antaa sinulle tilaisuuden ohjata huomiotasi uudelleen enemmän ja enemmän siihen asioiden suuntaan, jonka todellisuudessa haluat ilmentää kokemukseesi. Ja paljon ennen sen ilmentymistä (itse asiassa silloin, kun alat ajatella sitä), voit kertoa tuntemistavallanne, onko se jotain, jonka haluat ilmentää, vai ei. Jos jatkat huomiosi kiinnittämistä siihen - on se sitten jotain, jota haluat tai jotain, jota et halua - se tulee kokemukseenne.
« Viimeksi muokattu: 11.10.2008 10:52:41 kirjoittanut **Yax-Balam** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: 1 ... 5 6 [7]
  Tulostusversio  
 
Siirry: