Sivuja: 1 2 [3] 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Miten muut ihmiset suhtautuvat mielenkiintoosi astrologiaa kohtaan ?  (Luettu 25421 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
luminant mermaid
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 178


"Elämästä myöhästyy se, jolla on aina kiire."


Profiili
« Vastaus #30 : 03.04.2006 15:55:44 »

Luulen, että kunhan aika on kypsä, mieheni on valmis kuulemaan itsestään ja minusta paljon enemmän. Sen verran haastava, mutta silti positiivinen tuo parisuhdetulkinta on. Kunhan itse ymmärrän vähän enemmän, etten jää uunona kuuntelemaan hänen mahdollisia (=erittäin todennäköisiä) vastaväitteitään. Uskon kuitenkin, että se pikatulkinta laittoi ajattelemaan astrologiaa hieman syvemmältä kuin viikkolehdistä luettuna.
Mutta kyllä minä tätä ilosanomaa julistan niille, jotka siihen uskovat...  smitten
tallennettu

*nouseva Vaaka
*aurinko Härässä
*kuu Kaksosissa
*merkurius Oinaassa
*venus Kaksosissa
*mars Ravussa
*Punainen Resonoiva Maa
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #31 : 03.04.2006 15:56:31 »

Minä pidän tämän jutun ihan omanani, toki perhe tietää, kun me kaikki ollaan kiinnostuneita astrologiasta... Vaikka tiedän, että joku saattaisikin olla ihan ymmärtäväisellä kannalla tällaisesta harrastuksesta, ei minulla ole mitään tarvetta hehkuttaa. En minä häpeäkään tätä millään tavalla. Mutta itsestään ei tarvitse kertoa kaikkea...  Wink

Sitä mukaa kun tutustun johonkin ihmiseen ja saan kosketusta siihen, miten hän näkee ja kokee tätä maailmaa ja huomaan hänen olevan kiinnostunut henkisemmistä asioista, saatan ottaa puheeksi tämän harrastuksen...
tallennettu
sawotar
Vieras
« Vastaus #32 : 03.04.2006 16:42:46 »

No miehet enemmänkin pitävät sitä hölynpölynä Grin muutamat nais ystävät uskoovat niihin angel miehet alkaneet uskoa sen jälkeen paremmin kun olen kysynyt horoskooppia ja latonut niiden perusluonteita Wink niin ilmeet miehillä olleet  Shocked HÄÄH?

että se on hauskaa 2funny
tallennettu
Sun73
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 382



Profiili
« Vastaus #33 : 03.04.2006 17:03:13 »

Kyl jotkut mun kamut niihin uskovat itekkin, mutta eivät kyl ihan näin astrohulluja oo kuin mä  Cheesy Ykskin kamu sano kerran et mulle on astrologia ihan kuin uskonto  idiot2
Mun avokki ei kyl usko näihin, hyvä että just ja just tietää mikä oon horoskoopilta ja en mä kyl kauheesti tykkäiskään jos se miettis et mikähän toi vastaantuleva nainen ol horoskoopilta  knuppel2  Mut ei se kyl pidä mua pimeenäkään kun uskon astrologiaan ja kaikkeen yliluonnolliseen  smitten
 On kyl ihanaa sillon kun pääsee jonkun sellasen kaa jutteleen joka tiettää jonkunverran astrologiasta  smitten

                        police     -Oinas-73
                         kuu   askendentti jousimies
tallennettu
Hansuli
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 281


Profiili
« Vastaus #34 : 03.04.2006 18:11:23 »

Ne, jotka pitävät huuhaana, muuttavat mielensä tulkinnan jälkeen Smiley. Ja sitä myöten kaikki pääsääntöisesti hurahtavat täysin ja kyselevät aina, että miltäs nyt näyttää etc.

Eihän tätä voi kieltää, kun faktaahan tämä on Wink, ei uskon asia.

Ystäväni (tosi akateemikko) totesi joskus, että ei niin monta kiinalaista ole voinut olla väärässä Cheesy.
tallennettu

Aurinko kalat, AC leijona, kuu kauris, venus/merkurius vesimies, mars kaksonen
Asterix
Vieras
« Vastaus #35 : 03.04.2006 20:37:12 »

Jännä juttu nuo kulttuuri erot suhtautumisessa astrologiaan.  Huh

Joku nelisen vuotta sitten kun asuin vielä Itävallassa ja aloin seurustella italiassyntyisen miehen kanssa, hän marssitti minut kanssaan tapaamistemme jo toisella viikolla astrologin pakeille katsomaan, miten karttamme sopivat yhteen.  Smiley
Ko. mies oli erään kansainvälisen ison yrityksen toimitusjohtaja, ei siis mikään huuliharppua soitteleva hippi, ja oli erittäin pettynyt, että astrologi ei nähnyt yhteistä tulevaisuutta muutamaa vuotta pidemälle, muutakuin kovalla työllä ja työuran vaihtamisella, joten seuraavaksi hän marssitti minut Reiki-hoitajalle koska toivoi, että hän voisi ladata minuun rakkauden energioita Universaalista.  :Smiley 2funny

No.. elämä vei sitten myöhemmin minut Saksaan ja tuo suhde odotetusti katkesi. Siellä sitten tapasin seuraavan sulhasehdokkaan, jonka hyvä ystävä oli tanskalainen julkkisastrologi Ole Giber, jonka kanssa itsekin ystävystyin ja joka sai minut kiinnostumaan viimein astrologiasta ja miksi sitä nyt yritän opetellakin mm. tällä saitilla, kun nyt on tämä Suomessa olo aika ollut suht rentoa vailla isompia kiireitä. Smiley

http://www.giber.dk/pressefoto.htm

Tuon Olen kaverin kanssa suhde katkesi (myös pari muuta ei nyt ehkä niin vakavaa yritelmää), kun tämä nykyinen Jousimieheni otti paikkansa parisuhteen tasolla ja työni ja elämäni on siirtymässä nyt Belgiaan, jonne häivyn tämän kuukauden aikana.  Smiley

Jousimieheni ei ole vienyt minua astrologille, mutta muutamalle selvänäkijälle kylläkin.  :Smiley Cheesy

Suomessa vietän loppujen lopuksi niin vähän aikaa vuodesta, että en ole pahemmin vastustusta kuin hyväksyntääkään kiinnostukselleni ehtinyt havaita, mitä nyt pikkuveljeni räpeltää tosi vähän asian kanssa, koska harrastaa tähtien tutkimista muutenkin.

Tosin en viihdy myöskään yöelämässä täällä ja viimeinen suomalainen poikaystävänkin oli joskus -95, joten ei ole oikein otantaa tuohon muutakuin eläytyminen teidän muiden kirjoituksiin.

Ja tehän kaikki olette erittäin avoimia, hyväksyviä ja pitkämielisiä kanssani ja jaksatte neuvoa ja vastata kysymyksiini ja annatte oivalluksia, joita ilolla ja kiitollisella mielellä lukee.  smitten

Olen havainnut, että käynti astrologilla on sellainen rakastavaisten juttu tuolla muualla, joka otetaan leikkimielisen vakavasti, eli mennään vitsaillen ja tullaan itkien ja katkerasti riidellen pois, kun astrologi on kertonut ja paljastanut mahdolliset kasvunpaikat suhteesta.  Cheesy 2funny

Iloa, valoa ja rakkautta  smitten

Asterix
tallennettu
Ozzette
Vieras
« Vastaus #36 : 03.04.2006 22:20:15 »

Ehkeivät astrologiaan niinkään negatiivisesti, kunhan ei "liikaa hurahda" tai vastaavaa. Ala liiaksi elää tulkintojen/ennustusten mukaan. Se onkin hassua, miten suurin osa lukee aina kaikenmaailman "hömppälehtien" päivähoroskooppeja, jolloin heillä on täysin vääränlainen kuva koko astrologiasta. Eivät monesti oivalla, mitä astrologia todellisuudessa on. Huuli pyöreänä välillä ihmettelevät, että Ai jaa, voiko astrologiasta saada noinkin paljon irti. Heh, juuri noiden lehtien horoskooppien mukaan moni perehtymättömämpi sitten elää. En itsekään vielä ole mikään "virtuoosi" astrologian saralla, mutta opin ja haluan oppia koko ajan lisää... Kyllä jotkut opit tähän "luupäähänkin" perille menevät...  2funny
tallennettu
taikuri
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 112



Profiili
« Vastaus #37 : 03.04.2006 22:28:35 »

Pakko kommentoida vaikka en ole lukenut kaikkia vastauksia.

Koska olen huomannut että toisia ihmisiä asia kiehtoo ja toisia ei mutta nämä ihmiset jotka ovat sitä mieltä että höpö höpö ovat monesti jonkun ajan kuluttua kysyneet että hei osaatko ihan oikeasti kertoa mulle jotain mun syntymä ajan perusteella.
Sitten kun olen kertonut vähän koska mun taidot eivät ole kovinkaan hyvät.

Niin, hups ovat hämmästyneet että mistä tiesit.  idiot2

Niin ei astrologia olekaan sen jälkeen enään niin höpö höpö. Mutta sitä ei vältämättä voi myöntää muille mutta mulle kyllä ja se riittää  Cheesy  Wink

Iloisia tähtihetkiä

Taikuri   crazy2
tallennettu
MillaMiuMau
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 150



Profiili
« Vastaus #38 : 03.04.2006 23:32:31 »

Mulla läheisimmät kaverit on suhtautuneet todella hyvin uuteen "harrastukseeni"  Smiley Nyt kun olen alkanut ymmärtämään omaa karttaani ja siitä tohkeissani olen heille selittänyt, niin heitäkin on alkanut kiinnostamaan ja olen kuullut pieniä vihjailuja, että "sitten kun kerkeät niin voisitko katsoa mitä siellä miun kartassa...."  Wink
Olen vielä niin aloittelija, että en uskalla toisten karttoja katsella, pidän astrologiaa vielä toistaiseksi vain itseni tutkiskeluna ja elämäni asioiden selvittelynä ja olen todella alkanut ymmärtää itseäni enemmän  angel

Muutama tuttava minulla on, jotka epäilevät astrologiaa ja kaikkea siihen liittyvää, ja pitävät minua "hurahtaneena".  Olen saanut heidät hiljaiseksi kysymällä, että uskovatko he siihen että kuu vaikuttaa vuoroveteen?  Wink

 smitten
-MillaMiuMau
tallennettu

Askendentti Härkä
Aurinko Rapu
Kuu Kaksoset
Merkurius Rapu
Venus Kaksoset
Mars Neitsyt
maarita
Astroholisti
*****
Viestejä: 1080



Profiili
« Vastaus #39 : 04.04.2006 01:01:02 »

Useimmat ovat olleet hyväksyviä ja kiinnostueita.
Läheisille olen tehnyt karttoja ja pikatulkintoja.
Laajempia tulkintoja en vielä osaakaan.
Ainakaan tähän mennessä kukaan ei ole pitänyt minua 'höpsönä'.

Itse uskon tähän niinkuin muihinkin tosiasioihin elämässä.

 smitten    maarita          smitten
tallennettu

*Aurinko, Venus ja Neptunus Neitsyt
*Nouseva Vaaka
*Kuu, Saturnus ja Uranus Härkä
*Merkurius, Pluto ja Ceres Leijona
*Mars Kauris
*Jupiter Oinas
*Chiron Rapu

*Maya, Sininen Magneettinen Kotka
*Kiinalainen Jänis
Jinx
Vieras
« Vastaus #40 : 04.04.2006 17:52:22 »

Itse olen ihan alussa näissä astrologisissa asioissa...  :Smiley
Eikä kovin moni edes tiedä että olen kiinnostunut asiasta...

Monet ovat ihmetelleet Tarot "villitystäni" mutta loppujen lopuks ottanut sen ihan hyvin vastaan...  Cheesy
Ja pyytänyt tulkintoja... Mitä ihan mieluusti teen ja opin samalla enemmän (sekin asia aika uusi minulle)
Monet vain ajattelee lähinnä että tehköönpä tuo "sekopää" mitä huvittaa  2funny (kuhan ei hurahda totaallisesti ja liity vielä johonkin lahkoon  idiot2 tai näin minulle on ilmaistu asia... )

Väliäkö hällä mitä muut ajattelevat, kun ite oon tyytyväinen  smitten
tallennettu
Turquoise
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 13


Profiili
« Vastaus #41 : 05.04.2006 09:36:14 »

Aviomiestäni nämä jutut lähinnä huvittavat, mutta esimerkiksi äitini on myös erittäin kiinnostunut astrologiasta.

Kavereille se on oikeastaan ihan se ja sama, heitä ei niin nämä jutut kiinnosta.
tallennettu
metsämieli
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 70


Vain kesyt linnut kaipaavat. Villit lentävät.


Profiili
« Vastaus #42 : 05.04.2006 18:57:51 »

Minun astrologiaharrastukseni alkoi oikeastaan siitä, että äitini on myös kamalan kiinnostunut siitä ja me aina analysoidaan astrologian valossa yhdessä millaisia jotkut ihmiset on Cheesy Se on todella hauskaa.

Kaverit lähinnä tulee aina kysymään et "tää poika on syntynyt sinä ja sinä päivänä, kerro sovitaanko me yhteen." He kyllä suhtautuvat astrologiaharrastukseeni ihan myönteisesti ja pyytävät joskus analysoimaan luonteitaankin Smiley Kerran yhden kaverin vanhemmatkin halusivat, että teen heille jotkut pikatulkinnat Cheesy

Välillä kaverit jotain vitsailevat, että teen jokaisesta uudesta tuttavuudesta jonkun tähtikartan päähäni ja jos kerron jostain uudesta ihastuksesta, he usein kysyvät että "oletko tehnyt jo kartan hänestä?" Cheesy

Tosin on niitäkin, jotka suhtautuvat varsin kielteisesti siihen. "mitä sä sellaiseen huuhaahan uskot?" Mutta en jaksa juurikaan välittää. Omapa on asiani.
tallennettu

ASC Rapu
AURINKO Neitsyt 5. huone
KUU Skorpioni 6. huone
MERKURIUS Neitsyt 5. huone
VENUS Neitsyt 5. huone
MARS Neitsyt 4. huone
MC Vesimies

Tulijänis
Punainen Itsevallitseva Kuu
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1497



Profiili WWW
« Vastaus #43 : 29.04.2006 21:25:01 »

Paras ystäväni, oinasneito, ei voi sietää tätä astrologia-harrastustani. Hän suorastaan halveksuu koko asiaa, mistä tietenkin kuu-rapuna loukkaannun vietävästi. Sad Kaikkein huvittavinta on kuitenkin se, että kun joskus ehdotan hänelle, että haluaisiko hän lukea tulkintaa omasta kartastaan tai vaikka lukea jotain parisuhdeastrologisia analyysejä, hän ei suostu lukemaan niitä - vaikka eihän sillä pitäisi olla mitään väliä mitä niissä sanotaan, kun kerran hän ei moiseen usko! Grin Ilmeisesti kyse on siitä, että häntä pelottaa koko ala sen verran, että sitten tuo halveksumisrefleksikin tulee jotenkin sieltä.
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
mateve
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 700



Profiili
« Vastaus #44 : 29.04.2006 22:02:35 »



Astrologian harastus on ollut minulle tie ymmärtämään itseäni ja miksi elämässä tapahtuu asioita Cry. Mitä enemmän lukee sitä huomaa miten vähän tietää ja asia leviää kuin pullataikina. Myös  karttoja tehdessä toisille, huomasin että siellä oli aina minullekin jotain aukeamassa, juuri sen hetkiseen tilanteeseen sopivaa :Smiley. Tämä oppimisaika on ollut hienoa ja kehittävää sekä  huomaan myös joskus ajattelevani: mitähän sitä olisi jos ei olisi astrologiaa idiot2 idiot2

 Wink mateve
tallennettu

mateve
Sivuja: 1 2 [3] 4
  Tulostusversio  
 
Siirry: