Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: voiko???.....  (Luettu 10246 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
remppa11
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 165



Profiili
« : 03.06.2006 10:53:21 »

....Teidän mielestä nainen ottaa aloitteen? Kuten laittamalla viestin että haluisi tavat tms.? Mietin itse uskallanko moisen tehdä,eräs tyyppi anto numerosa viikko sitten ja otti myös samalla mun numeron...ei kuiteskaan ole soittan se, ja mä halusin tavata sen ja katsoa et mikä se on ns.miehiään :Smiley Kuitenkin tota sitä itseään ihmissuhde rintamalta on satan päälle aikas lailla ja siksi nyt sitten  taasen epäröin...... Sad
tallennettu

Elämässä on oltava suolaa ja sokeria ei se muutes pelaa!

Nouseva vaaka,aurinko kasosissa,kuu härässä,merkurius härässä.venus ravussa.mars härässä
taria
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 495


Valoa ja rakkautta elämään.. ja haleja höpöset ;)


Profiili
« Vastaus #1 : 03.06.2006 13:39:26 »

Valinta on sinun  Wink.. mitä menetät jos soitat???

 smitten  smitten  smitten
tallennettu

Aurinko Kaksoset
Nouseva Kauris

Punainen Galaktinen Taivaanvaeltaja
(http://www.myspacedev.com/img/dividers/divider14.gif)
Lilja-82
Vieras
« Vastaus #2 : 03.06.2006 13:56:58 »

Viime vuonna heräsin ruususen unestani ja tajusin, että miehelle on varmasti aivan yhtä vaikeaa tehdä aloite kuin naisellekin. Otin siis puhelimen kauniiseen käteen ja laitoin itse viestiä ihastukseni kohteelle.

Hän ei ikinä vastannut mitään ja tottakai se sattui erittäin paljon, mutta siitä huolimatta olen onnellinen, että tuon askeleen otin. Se oli minulta todella rohkea veto.

Eli siis lyhyesti, jos sinusta tuntuu siltä niin soita ihmeessä. Parempi se kuin jäädä odottamaan, että toinen tekee jotain. Koska silloin ei välttämättä tapahdu koskaan mitään. smitten
tallennettu
Oikku67
Vieras
« Vastaus #3 : 03.06.2006 14:43:30 »

Otas puhelinnumero esiin ja "höpötin" kauniiseen käteen.. ja soita hänelle. (http://www.cosgan.de/images/smilie/haushalt/g060.gif)
Jospa hänkin pähkäilee soittaakko sinulle vai ei..? Jospa hänellä ei ole rohkeutta..?
Koska haluaisit tietää hänestä enemmän, niin ole rohkea & reipas ja tee aloite.
Ethän sinä tässä tapauksessa kovin korkealta vielä putoa jos osoittauttuu et mies on mäntti ja vain kohteliaisuuttaan nronsa antoi..

   (http://www.cosgan.de/images/smilie/liebe/s020.gif)    Oikku67      (http://www.cosgan.de/images/smilie/figuren/n035.gif)
tallennettu
astrofriikki
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 371



Profiili
« Vastaus #4 : 03.06.2006 14:46:28 »

Hei !

'eräs tyyppi anto numerosa viikko sitten ja otti myös samalla mun numeron...'.....hmmm....siis toinen osapuoli antoi itse numeronsa ja pyysi myös sinun numerosi. Siis hän teki aloitteen, et sinä. Miksi hän olisi tehnyt noin jos ei olisi kiinnostunut ? Tietysti tälle pallolle mahtuu kaikenlaisia tallaajia. Mutta alunperin hän on osoittanut kiinnostusta varmaankin omasta mielestään...jos hän nyt odottaa oletko sinä kiinnostunut. Tunnetko henkilöä paremmin ?

Jos hän taas lupasi soittaa, eikä ole soittanut, on tilanne toinen.  

Olisiko neutraali tekstiviesti yksi vaihtoehto ?
tallennettu

Aurinko - Kauris
Kuu - Härkä
AC - Jousimies
remppa11
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 165



Profiili
« Vastaus #5 : 03.06.2006 14:48:20 »

No siten tää ottaa ja laittaa...mutta ei ole kuullut vastausta...mutta en ihan oikeesti korkeelta putoa...ja olenhan ennenkin pudonnut...ns..tassuilleni miks en nytkin.....hitto olen oikeesti suuri suu ,rohkea ,reipas ,sosiaalinen ja himskati ujo Undecided
tallennettu

Elämässä on oltava suolaa ja sokeria ei se muutes pelaa!

Nouseva vaaka,aurinko kasosissa,kuu härässä,merkurius härässä.venus ravussa.mars härässä
Oikku67
Vieras
« Vastaus #6 : 03.06.2006 17:50:14 »

Noooh.. kuuluuko mitään..?
Ja jos ei kuulu, niin ei se mitään.. sehän voipi olla ylppärijuhlissa tms. eikä voi vastata.. coolsmiley

Ujous on minunkin "ongelmani" aina ollut.. Huh
Vai onko se ongelma.. (http://www.cosgan.de/images/midi/konfus/e050.gif)
ei muuta kun iloisena vaan uutta kohti, kyllä se ujous karisee kun tutustuu..

   Oikku67  (http://www.cosgan.de/images/midi/liebe/a044.gif)
tallennettu
remppa11
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 165



Profiili
« Vastaus #7 : 03.06.2006 17:55:39 »

Noooh.. kuuluuko mitään..?
Ja jos ei kuulu, niin ei se mitään.. sehän voipi olla ylppärijuhlissa tms. eikä voi vastata.. coolsmiley

Ujous on minunkin "ongelmani" aina ollut.. Huh
Vai onko se ongelma.. (http://www.cosgan.de/images/midi/konfus/e050.gif)
ei muuta kun iloisena vaan uutta kohti, kyllä se ujous karisee kun tutustuu..

   Oikku67  (http://www.cosgan.de/images/midi/liebe/a044.gif)
   Ihanasti lohdutettu...joo voihan se niinkin olla...ja oikeesti toivon niin et ois mutta.....pikkasen kiroon et menin laittaa mitää viestiä...mutta tehty mikä tehty...muta kiitos lohdutuksesta... Smiley Smiley
tallennettu

Elämässä on oltava suolaa ja sokeria ei se muutes pelaa!

Nouseva vaaka,aurinko kasosissa,kuu härässä,merkurius härässä.venus ravussa.mars härässä
Oikku67
Vieras
« Vastaus #8 : 03.06.2006 18:10:08 »

 smitten     smitten   
tallennettu
taria
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 495


Valoa ja rakkautta elämään.. ja haleja höpöset ;)


Profiili
« Vastaus #9 : 03.06.2006 18:19:20 »

Remppa.. älä nyt heti luovuta.. ja jos ei kuuluu mitään, niin sulle on joku paljon parempi.. hieman kärsivällisyyttä.. eihän elämä ole yhdestä miehestä kiinni.. niitä on paljon lisää tällä planeetalla.. luota itseesi..

 smitten  smitten  smitten

tallennettu

Aurinko Kaksoset
Nouseva Kauris

Punainen Galaktinen Taivaanvaeltaja
(http://www.myspacedev.com/img/dividers/divider14.gif)
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #10 : 03.06.2006 18:22:46 »

Miehiä tuntuu pursuavan nyt joka paikassa. On hienoa nähdä että jopa sitoutumiskykyisiä on, esim isät. Joillekin tulee dramaattinen ero, ei kaikille. Kiss Undecided :Smiley
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Buf~
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 249



Profiili
« Vastaus #11 : 03.06.2006 19:53:15 »

Niin voihan toki nainenkin tehdä aloitteen! Viestin laitto on niin näppärää ja paljon helpompaa kuin soittaminen. Nykyään kyl tuntuu etteikö miehet käytä puhelinta ollenkaan soittamiseen. En muistakkaan millon viimeks joku mies olis soittanu. Hmmmm... muuten mulle on käyny monesti niin et olen jutellu pitkään jonku kiinnostavan miehen kans ja se on sit jääny siihen. Siis mies ei ole kysyny puh. numeroa ja mä en sit vaan osaa antaa sitä jos ei kysytä. Voishan sitä tietty itte tehä joskus alote ja kysyy et vaihettaisko numeroita. Mutku helposti sitten rupeen pähkäileen et miestä ei sit kiinnostanu tai sit se onki oikeesti varattu.
tallennettu

Aurinko Skorpioni Kuu Neitsyt
Nouseva Neitsyt
Metalli-sika
Sininen planetaarinen yö
Lilja-82
Vieras
« Vastaus #12 : 03.06.2006 20:38:17 »

Welhotar, samanlaisia kokemuksia itselläni. Jos vaihdetaan numeroita niin mun mielestä se kertoo jo siitä että kiinnostusta on. Helpompi ottaa yhteyttä.

Just sellaset on mun mielestä hämmentäviä, että voidaan jutella pitkään ja syvällisesti, mutta sitten se vaan jää siihen. Miettii että se toinen ei pyytäny numeroo, toisaalta ei sitä itsekään sitten uskaltanut kysyä kun ajatteli, että toista ei kiinnosta kuitenkaan...  idiot2  Huh
tallennettu
heguli
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 175



Profiili
« Vastaus #13 : 03.06.2006 22:49:35 »

Soita hänelle, vaikka vastaus pelottaisikin. Ajattele että kyseessä on win-win - tilanne, eli voitat joka tapauksessa oli vastaus mikä hyvänsä.

Eli, joko voitat hänet itsellesi, tai voitat välttyessäsi turhalta suhteelta (vaikka miten tekisi kipeää...).

Itse tein samoin eilen, ja se teki kipeää Embarrassed Toisaalta, kuitenkin tiedän sen tapahtuneen minun parhaakseni.
tallennettu

Aurinko,Venus: Kauris
Kuu,Jupiter,Neptunus: Skorpioni
Sideerinen Jousimies
Valkoinen maailmojen sillanrakentaja
Maa-kukko
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #14 : 04.06.2006 10:01:29 »

Hmmm.. kumpikohan meistä soitteli viimeisimmän pojun kanssa..kumpikin antoi numerot.. en kerta kaikkiaan muista.. taidan itse soittaa jos poju on ujo.. sitten saa kumpikin mitä tahtoo.. tai saan hassuja tekstareita tai soittoja..

Tekstarit toimii nykyään hyvin.. exän kanssa vuorotellaan yhteyden pidossa.. mut mun numeroa ei saakaan kaikki heh.. buck2 angel noi kumpikin on kyllä ei vakavaa sorttia, jännityksen etsijöitä, yökyöpeleitä.. jotenka viestintä voi tulla esim klo 22 yöllä tai klo 03 yöllä tai aamulla. Cool

Yhelle on numero vielä antamatta.. tai.. Sille oikeelle..
« Viimeksi muokattu: 04.06.2006 10:03:17 kirjoittanut JupiterGirl » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
 
Siirry: