Sivuja: 1 ... 615 616 [617] 618 619 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5622487 kertaa)
0 jäsentä ja 12 vierasta katselee tätä aihetta.
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #9240 : 10.05.2009 18:05:03 »

Onkohan nää jotain puhdistumisoireita? Oon meinaan korjannut mun ruokavaliota terveempään suuntaan ja aloitin sen schindelen-mineraalijauheen about 2-3 viikkoa sitten... Siis kertakaikkiaan ihan krapulainen olo, ilman järkiperäistä syytä!
tallennettu
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #9241 : 10.05.2009 18:14:11 »

Mulla on ihan hirvee olo. Ihan niin kuin ois krapula ja olisin jäänyt katujyrän alle, hartiat on ihan jumissa, selkään sattuu, oksettaa... Mä tiedän että nää kivut tulee ihan puhtaasti siitä kun jännitän niin paljon sitä tenttiä.. Oon ihan jumissa ja naamakin kukkii niinkuin mummon perunamaa, tervetuloa vaan murrosikä takaisin..!

Saattaa olla puhdistumisoireita. Eli hormoonitoiminta (kuona-aineet lähti liikeelle) jyrää sulla varmasti 6-0 nyt. Nämä ovat vain mun oletuksia, siis pelkkiä arvailuja. :Smiley
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #9242 : 11.05.2009 09:58:24 »

Ihastuttavaa sadepäivää  smitten pitkästä aikaa...
Olen käyny kyksimäs mistä on puhe, mutta kirjautuminen on jääny vähiin... muka hoppu  :Smiley
Vaikka kyllä ehkä ihan oikeasti onkin ollut yhtä ja toista... onneksi sataa  angel
Ts.vapaa päivä piha hommista  Grin

Äitienpäivälahjaksi sain lupauksen, jotta NYT se kasvihuone nousee ja pohja onkin jo tulossa. Valutalkoot ensi vk.nloppuna, jos vain ilmoja on  angel Lisäksi Peace ruusun maahan laitettavaksi puutarhani tulevan portin kupeeseen  smitten
Anoppi sai uuden pöytäliinan, joka oli aivan "näköinen" ja osoittautui mieleiseksi. Edellisen joutui valitseen sellaisista, joista yhdestäkään ei pitäny  Huh Lisäksi runolla koristeltu uusi muki lapsukaisilta  smitten

Mitäs muut mamit sai? Tai /ja mitäs muille mammeille vietiin?  Cheesy
tallennettu
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #9243 : 11.05.2009 11:43:20 »

*tömps*
tupsahsin tännekin taasen taukoilun jälkeen  Smiley

ä-päivä meni, esikoinen toi kahvia sänkyyn ja kuopus kikatteli vieressä (kerta se on ensimmäinenkin ...)

vieläkö vanhoja tuttuja pyörii linjoilla vaiko onko täällä uudet tuulet?
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #9244 : 11.05.2009 14:30:30 »

Hihhih  Cheesy

Juu samat naamathan täällä on.... Grin

Miksei täällä ukkosta? Pitääpä kuunnella kompensaatioksi Maj Karman Ukkonen, hyvä biisi  smitten
Täällä ei oikeen tiedä paistaisko vai sataisko, on tosi lämmin ja aurinko paistaa lämpimästi, mutta ihan niinku tulis välillä ihan vähän rimpsutellen vettä sekaan... Kummallinen mutta ihana ilma.. Smiley
tallennettu
rhoda
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 261



Profiili
« Vastaus #9245 : 11.05.2009 17:26:13 »

Täällä tuulee ja mun päätä särkee.. Poljin kovaa kotiin, onneksi läksin pyörällä niin ei tarvii odotella linja-autoa Cool

Pyörä on ylivoimaisesti paras kulkuneuvo kaupunkialueella jos haluaa päästä liikkumaan vaivattomasti.

^ Kyllä! Nopeemmin sillä pääsee keskustaan kuin vaikkapa bussilla, oon ottanut aikaakin.
Pyöräily on aivan loistavaa hyötyliikuntaa ja ilmastokin pysyy puhtaana. Pyöräilylle  Smiley

Otetaan muuten vastaan vinkkejä, mistä sais hyvä juhlatamineita? Eijjaksa ravata enää yhdessäkään liikkeessä turhaan kattomassa..


tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #9246 : 11.05.2009 18:15:21 »

Mä en ole eläessäni lukenut näin paljon kahden viikon aikana.  2funny En edes ylioppilaskirjotuksiin,
pitää myöntää, että en lukenut ylppäreihin, muuta kuin parina edellisenä iltana.. heh.. :Smiley

Nyt kun oon lukenut koko koealueen ja osan alueista moneen kertaan, tuntuu olevan vielä päässä jotenkin sekaisin asiat.. No, mä rukoilen taas illalla, että yön aikana kaikki lukemani tieto järjestäytyy mun päässä selkeäksi kokonaisuudeksi ja muistiin taltioituu tärkeät yksityiskohdat.. Tässä on vielä tämä päivä, huominen ja ylihuomisen aamupäivä lukuaikaa...

tallennettu
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #9247 : 11.05.2009 22:53:15 »


Iltaa tupaan!  smitten

Tiigris, se on mässäilypöhötystä  Grin Menee ohi itsestään, kun saat tentin tehtyä ja stressin ja mässäilyn loppumaan. Voimia ja  smitten

Saturnalia, kyllä urheilu laittaa vatsan pömpölleen. Pilates on minulle ihan pahin, aina on loppupäivän maha pystyssä.... se on kun noi lihakset saa kyytiä, niin turpoavat hetkesi... pitkän aikavälin vaikutus onkin sitten jo positiivinen.  Smiley

Ja Hyvää yötä ja rentouttavia unia!  smitten

tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #9248 : 11.05.2009 23:02:00 »

Kiitos Neela  smitten smitten smitten
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #9249 : 12.05.2009 09:20:37 »

tigris, kaikkeudessa taitaa olla isompiakin ongelmia kuin 2kg jossain.. noo.. itse ainakin olen pääsemässä nykyfirmasta irti, vapauteen kesällä ja edelliset/ uudet projektit jatkuu.

kieltämättä joku kiinnostava mies olisi hauska, siis sellainen ettei sukset mee heti ristiin. eilen piti käsitellä vanhoja asioita, jotka ei tod. enää kiinnosta. vaan ura ja edistys.

eli on se vaan hauska miten naisella voi olla hyvä olo vaikka (koska?) kaikki pyörineet  jousimies  kaksoset  oinas  rapu on hiljaa (jo lähes viikon)!  Grin

eilen luin pari kiinnostavaa asiaa siitä, missä kaikkialla on ollut menestyviä okkulttisteja, esim Intia, Egypti ja sitten varmaan tuo Mexico. taisin piipahtaa kaikissa.
« Viimeksi muokattu: 12.05.2009 09:50:43 kirjoittanut ^^star^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #9250 : 12.05.2009 10:29:56 »

mullaki on niin vaikeeta ja ahistaa koko ajan

onko joku nyt onnellinen?
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #9251 : 12.05.2009 15:05:52 »

Mä oon onnellinen siitä, että kaverit pääsi lääkelaskuistaan läpi ja sitten käytiin hakemassa meidän opinnäytetyöt kansitettuina, palautin koulun säilytyskaapin avaimen ja tyhjensin sähköpostin.. smitten
Huomenna kokeeseen!

Nyt kaikki maailmankaikkeuden energiat mun puolelle.. smitten

Törmäsin siihen opettajaan joka laati kokeen ja se sanoikin että siihen tenttiin tuleekin nyt vain kaksi kysymystä!!
Se hermostuttaa mua pikkasen, kolme esseetä olis ollut helpompi...
Jotenkin niin laaja alue, että olis ollut varmempi..

Nyt pitää kohta alkaa arpomaan, että mitkä pari aluetta luen tänään vielä huolella läpi. Voisko enkelit ohjata mua kertaamaan juuri ne oikeat asiat? Voihan ne jos pyydän ja uskon. Pitää vaan uskoo.  Smiley
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #9252 : 12.05.2009 19:15:52 »

Äh  Cry
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #9253 : 12.05.2009 19:22:37 »

Mitä enemmän mä luen, mä huomaan koko ajan asioita joita en vielä osaakkaan, sitten alkaa rääpimään kaikkea nippelitietoa sieltä ja täältä ja ne menee sekaisin kaiken vanhan tiedon kanssa... crazy2
Mun aivot ylikuormittuu... ERROR!!
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #9254 : 12.05.2009 22:03:50 »

Noh, vähän vaikea "hallita kokonaisuus" ilman yksityiskohtien muistamista, koska nää kokonaisuudet on listoja yksityiskohdista..
Mä pänttäsin koko suihkussaoloajan ääneen: SVT vagus-stimulaatio vastustettu uloshengitys karotispainallus adesoniini katetriablaatio... Tällainen rimpsu.. 2funny Ei näistä asioista voi tehdä kivoja mieleenpainuvia tarinoita.... Joko muistat mikä lääke menee mihinkin tai sitten et.. Sekotat vahingossa pari kirjainta ja vastaat että atropiinia adesoniinin sijaan niin koko tehtävä 0 pistettä....
tallennettu
Sivuja: 1 ... 615 616 [617] 618 619 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: