Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Hei kaikille!  (Luettu 2582 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
blueseptember
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1



Profiili
« : 02.10.2008 09:44:28 »

Täällä ilmoittautuu uusi jäsen. Ihan aloittelija olen vaikka vuosia olenkin ollut astrologiasta kiinnostunut. Oikeastaan olen taas palaamassa takaisin, elämän muissa kiemuroissa ei jäänyt aikaa/voimia opiskella tätä niin mielenkiintoista, mutta kieltämättä aika työlästa aihetta.  Embarrassed  Cheesy

Olen siis 40v naisimmeinen:  aurinko  neitsyt  kuu  oinas  askendentti  jousimies
Ja heti ensimmäinen kysymys  angel :
Kun olen syntynyt Kemissä niin onko tuo laskurilla saatu syntymäkartta oikein? Luin Kuutarhurin sivuilta että Oulun pohjoispuolella syntyneille kannattaisi käyttää huonejärjestelmänä Tasahuoneita.

Ja tämänpäivän ohjelma on lähteä kirjastoon hakemaan luettavaa aiheesta. Grin  En silloin nuorempana jaksanut syventyä huoneisiin, transiitteihin ym., mutta jospa ne nyt aukeais hieman paremmin... Embarrassed  Grin
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #1 : 14.10.2008 19:10:29 »

Hei vaan blueseptember ja tervetuloa!  Smiley

Tuo on ihan totta että monille pohjoisessa syntyneille tulee hassu kartta, ei niin etteikö se olisi oikein, mutta huonejako tulee erilaiseksi tasahuoneita käyttämällä. Jos osaat niin tee kartta ensin täällä, sitten kokeile vaikka astro.com:issa tehdä kartta tasahuonejaolla ja katsele, kuinka moni planeetta vaihtaa huonetta.

Se onkin ihan mielenkiintoista. Itselläni menee esim. Kuu Placiduksessa 2:seen ja tasahuonejärjestelmässä 1 :seen...
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: