Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tylsä unettomuus  (Luettu 45610 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Lake
Vieras
« Vastaus #60 : 31.01.2007 09:57:51 »

http://www.drhuldaclark.org/ailments_SleepProblems.asp

Hulda Clarkin mukaan loiset tuottavat ammoniakkia aivoille jota ei saisi siellä olla.. Ornitiini auttaa vähentämään ammoniakkia. Sitä ei vain tunnu löytyvän mistään.

Saas nähdä onko loiskuurista apua... Cheesy

tallennettu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #61 : 31.01.2007 10:01:11 »

...
Saas nähdä onko loiskuurista apua... Cheesy
Millaisella kuurilla olet?
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Lake
Vieras
« Vastaus #62 : 31.01.2007 10:03:56 »

Millaisella kuurilla olet?

Odottelen vasta H.Clarkin kuuria.
Papaijansiemeniä ja valkosipulinkynsiä toistaiseksi vain.
« Viimeksi muokattu: 31.01.2007 10:26:29 kirjoittanut Lake » tallennettu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #63 : 31.01.2007 10:25:42 »

Vasta odottelen H.Clarkin kuuria.
Ei siis zapperia? No kerro sitten kokemukset ja vaikutukset Smiley
Itse käytän mielellään inkivääriä ja gayennea iltakaakaossa  smiley6600
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Lake
Vieras
« Vastaus #64 : 31.01.2007 10:32:22 »

Ei siis zapperia? No kerro sitten kokemukset ja vaikutukset Smiley
Itse käytän mielellään inkivääriä ja gayennea iltakaakaossa  smiley6600

En ajatellut sitä varsinaisesti "kuuriksi".
Toki satunnaista zapperointia taajuusgeneraattorilla. Oma varsinainen zapperi on tällä hetkellä 15Hz:nen. Hulda Clark taas suosittaa 30kHz:n taajuutta.
Täytynee virittää sellainen.

Zapperoinnista taajuusgeneraattorilla tuli kyllä muutamaksi päiväksi hillittömät kokokropan kutinat eli ilmeisesti se vaikutti jotain!

Täytynee ottaa inkiväärikin yrttiteeni lisäaineeksi. Smiley
« Viimeksi muokattu: 31.01.2007 10:37:37 kirjoittanut Lake » tallennettu
Lake
Vieras
« Vastaus #65 : 16.04.2007 20:24:39 »

Uniongelmien takana voi olla sähkömagneettinen säteily.
Monesti jopa tarkoituksella suunnattu häirintä:
http://www.stopcovertwar.com/dew.html

Minua on häiritty jo pitkään. Smiley
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #66 : 16.04.2007 22:19:59 »

Kiinnostuinpa tuollaisesta uhasta!

Sähkömagneettinen säteily ja vieläpä suunnattu!

Viime yön valvoin....

Miten, kuka, kuinka, mistä?Huh  Shocked
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Lake
Vieras
« Vastaus #67 : 17.04.2007 13:00:10 »

Sähköisestä häirinnästä juttua tuolla:
http://www.heinola.org/~patato/fritz6.html

Lainaus
Hyökkäyksiä yksilöitä vastaan

Elektronisen mielenhallinnan uhri Virginiasta kirjoittaa: "Minulla ei ole enää ollut pistävää kipua selässäni kun minä menen puutarhaani kuten minulla oli Richmondissa; kuitenkin, tämä kipu joka on peräisin jonkintyyppisestä energia-aseesta on täällä aivan yhtä paha kuin se oli Richmondissa. Nämä sähköiset säteet jotka tulevat ilman läpi minun kotiini aiheuttavat minulle kaikenlaista fyysistä kipua ja sairautta. Ne tappavat minun kasvini; ne tappavat minun pensaani; ne tappavat minun vihannekseni ja kukkani puurtarhassa, ja ne aiheuttavat minulle hirvittävää määrää epämukavuutta kuten myös kiusaa." Voitko kuvitella että sinua pommitetaan sähköisillä säteillä päivin ja öin, 365 päivää vuodessa? Tämä teknologia perustuu Skalaari-teknologiaan ja Shumannin resonanssiin tai taajuuteen. Ymmärrykseni mukaan nämä Schumannin taajuudet 0-30 Hz voivat vaikuttaa jokaiseen hermosoluun, jokaiseen rauhaseen, jokaiseen lihakseen ja jokaiseen tunteeseen. Toisin sanoen, henkilö joka asuu minun naapurinani voi pommittaa näillä säteillä minun kotiani ja kontrolloida minun ruumistani. Sähkömagneettiset hyökkäykset iskevät joskus uhrin koko ruumista vastaan. Masereita (mikroaallon taajuuksia käyttäviä lasereita) käytetään sähkömagneettisiin hyökkäyksiin jotka aiheuttavat palovammoja, kuten tupakantumpin jälki. Lainataanpa toista uhria jonka kirje minulla on myös tallessa. Vuosia sitten, he alkoivat käyttää aaltoja jotka olivat infrapunan taajuudella ja jotka olivat tuskin silmin nähtäviä. Vuosien kuluessa he tulivat teknisesti edistuneemmiksi sekä sadistisemmiksi. Hän kirjoittaa: "Näillä kiusaatekevillä äänillä joita minä kuulen pääni sisällä on läpeensä saastainen sävy, sanat ovat rienaavia... ennenkuin minua vastaan iskettiin täysimittaisella sadistisella kidutus-ohjelmalla minä heräsin eräänä yönä tunteeseen että minun päätäni raiskattiin. Valo syttyi minun päässäni ja minä kuulin äänen joka inhotti minua ja joka julmasti nauraen sanoi: 'There, got her.' Minun nukkumistani häirittiin kovilla äänillä ja visuaalisilla näyillä. Näyttää siltä että he ovat luoneet tietokoneella kuvia joita he lähettävät näköhermoihin -- nämä ovat kuin pahoja unia. Minulla ei ole olut juuri lainkaan normaalia unta siitä lähtien kun tämä systeemi lukittiin minuun." Lopuksi, vielä yksi lausunto uhrilta jota jatkuvasti kiusataan: "Minua kidutetaan synteettisellä tunteiden telepatialla sekä äänillä joita soitetaan yhä uudestaan ja uudestaan minun aivoissani. Minä saan mikroaaltoja nukkuesani ja minä tunnen sykkiviä kenttiä vatsassani, aivoissani, jaloissani, tai missä hyvänsä. Tämä näyttää luoan syvän kivuttoman unen. Jos minä herään yllättäen (ja tämä on ainoa keino saada selville mitä he tekevät minulle) minä joskus tunnen kipua kun värähtely loppuu."

Kentänvoimakkuusmittarilla olen testannut sähkömagneettista kenttää häirinnän hetkellä ja mittari näyttää täyttä lukemaa. Cheesy
« Viimeksi muokattu: 17.04.2007 14:02:11 kirjoittanut Lake » tallennettu
freespirit
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7


Profiili
« Vastaus #68 : 06.08.2007 08:11:14 »

Unettomuuteen tiedän auttaneen seuraavien keinojen

1. rentoutuminen, venyttely, urheilu muutamaa tuntia ennen untenmaille menoa (muista aina venytellä joka päivä 15 min!)
2. akupunktio, hieronta
3. anthistamiinit - saa apteekista ilman reseptiä
4. Tryptofaani tabletit - saa apteekista ilman reseptiä, toimivat liiankin hyvin
5. Erilaisista tuoksuista on myös ollut apua unettomuuden hoidossa, mutta tuoksujen kanssa kannattaa olla varovainen ja tutustua kunnolla aiheeseen.
6. Kamomilla-tee

Nukahtamislääkkeisiin tai unilääkkeisiin ei kannata turvautua ainakaan pitkään. Minulle ainakin niistä tuli liian pöhnäinen olo ja nukuin silti yöni huonosti, en nähnyt unia jne.
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #69 : 06.08.2007 13:26:09 »

Kiitos Freespirit!

Luulenpa että kesäsin on vähemmän unettomuutta kuin talvisin. Ainakaan minua se ei ole nyt vaivannut.

Joskus ajattelen, että yö sinne tai tänne menee, sillä unettomalla yöllä on jokin tarkoituskin. Silloin pitää antaa vain ajatusten vapaana kulkea eikä olla vihainen.  tickedoff
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #70 : 06.08.2007 18:23:30 »

Lainaus käyttäjältä: freespirit
4. Tryptofaani tabletit - saa apteekista ilman reseptiä, toimivat liiankin hyvin
:Smiley Mitä tarkoittaa tuossa "liian hyvin" - kun ajattelin niitä varoiksi ostaa 20 kpl  (saa myös luontaistuotekaupasta)
  Smiley
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Kiulu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 32


Profiili
« Vastaus #71 : 06.08.2007 19:01:34 »

Jos ei uni tule, alan lukea jotain oikein tylsää kirjaa  Undecided..hoh hoijaa..jo unimatti hiipii silmäkulmaan.  Wink
tallennettu
Tulikukka
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 250



Profiili
« Vastaus #72 : 06.08.2007 19:40:47 »

Ja minä kaivan esiin ristikot. Kyllä alkaa aivojumppa väsyttää, kun saa muuta miettimistä kun se ettei uni tule.  :Smiley
tallennettu

We have got two gifts,that we should use as much as possible:
the sense of humore and the imagination.
The imagination replaces that what we are not and the sense of humor
helps us to accept that what we are.
freespirit
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7


Profiili
« Vastaus #73 : 07.08.2007 17:37:04 »

Tryptofaania otettuani olen nukkunut sikeästi, aamuisin on saattanut olla väsynyt olo. Tryptofaania voi kokeilla aluksi piennemmällä määrällä, niin tietää sitten miten se omalla kohdalla toimii. Itselläni ongelmana on lähinnä se että välillä ajatuksia on niin paljon mielessä ennen nukkumaan menoa, etten yksinkertaisesti osaa nukahtaa.

Vihaiseksi ja yliaktiiviseksi tulen jos käytän liikaaa kahvia, tupakkaa, syön huonosti jne.. Oikean kanavan puhdistaminen ja kahvin jne välttäminen voi olla hyväksi. Oikeaa kanavaa voi puhdistaa illalla viileällä jalkakylvyllä. Kannattaa syödä sellaisia ruokia, jotka pitävät verensokerin tasaisena. Eli pitäisi yrittää välttää karkkia jne, niin ei kiukuta silloin yhtä paljon ja tunteet pysyvät hallinnassa. En kyllä valitettavasti itse muista aina syödä kunnolla, siksi olen huonolla tuulella joskus aivan turhaan.
tallennettu
härätär
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 53



Profiili
« Vastaus #74 : 07.08.2007 19:32:24 »

Ajoittain olen uneton. Olen huomannut, että kun en itseäni unettomuudella stressaa, vaan nousen sängystä ylös (mitä minä siellä pyörimään) ja teen jotain muuta (katson videolta elokuvan, luen kirjaa, ratkon sudokuja tai lyhennän ne kauan toimenpidettä odottaneet housunlahkeet), alkaa aikanaan sitten taas nukuttaa ja on aika mennä pehkuihin.

Joskus jää yöuni tosi vähäiseksi, mutta ei yleensä monena yönä peräkkäin. Päivällä saattaa olla hieman hitaanpi, mutta pitääkö sitä aina olla niin tehokas (vaikka tekeekin aivotyötä työkseen).
« Viimeksi muokattu: 08.08.2007 20:33:25 kirjoittanut härätär » tallennettu

Annetaan kaikkien kukkien kukkia
Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6
  Tulostusversio  
 
Siirry: