Sivuja: 1 ... 927 928 [929] 930 931 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5617153 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #13920 : 30.06.2011 13:39:32 »

Hyvä kirjoitus Eklektikko!

tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Yep
Vieras
« Vastaus #13921 : 30.06.2011 23:05:50 »

Mä juon saavillisen kahvia joka päivä.  2funny

Hohhoijaa, tänään on ollu sellanen hyiv*ttuoonrumaläskipäivä... crazy2

Tätä on ikävä sanoa, mutta runsas kahvinjuonti vaikuttaa suoraan vauvan mahavaivoihin. Imettäessä kannattaisi välttää kahvia.

Olen kahviriippuvainen, sain kahvia jo lapsena. Eihän silloin itse ymmärtänyt. Imetin myös pitkään, yli 2 vuotta. Vaikeaa oli, kun piti juoda edes vähän, jottei tule kamala päänsärky ja muutenkin aivan kamala olo. Jos lanksesin, niin yöllä taas kannettiin vaavia.
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #13922 : 30.06.2011 23:25:01 »

Niin varmasti vaikuttaa, mutta kun en imetä niin ei haittaa.
tallennettu
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #13923 : 01.07.2011 09:52:10 »

Mulle kahvi on ihan myrkkyä, vaikka siitä tykkäänkin. Nykyään maha on vaan niin herkkä, että kahvi, suklaa, hiivaleivät on täysin pois ruokavaliosta. Alkoholiakin erittäin kohtuudella.


Mulla on nyt menossa toi  aurinko  aspect_tri  jupiter ja eikö kuun pimennys ollut viime yönä?

Onko nyt hyvä aika tehdä kauppoja? Onko kuu nyt siirtynyt kasvavaan vaiheeseen, jolloin alulle laitetut asiat poikivat/kasvavat?
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5933



Profiili
« Vastaus #13924 : 01.07.2011 11:21:41 »

Hienoa kaulakoru smitten smitten
Toivotaan, että teistä tulee jotain kivaa, vaikka sitten niitä hyviä ystäviä!
Mutta malttia matkaan, ettei käy huonosti.
tallennettu
Suljin
Astro-nauttija
****
Viestejä: 760



Profiili
« Vastaus #13925 : 01.07.2011 14:37:01 »

Mulla on nyt menossa toi  aurinko  aspect_tri  jupiter ja eikö kuun pimennys ollut viime yönä?

Onko nyt hyvä aika tehdä kauppoja? Onko kuu nyt siirtynyt kasvavaan vaiheeseen, jolloin alulle laitetut asiat poikivat/kasvavat?

Auringonpimennys taisi olla tällä kertaa, kuunpimennys meni tuossa
äskettäin Smiley

Kasvavan kuun aikana on ihanteellista aloittaa asioita, joten miksipä
ei voisi kauppojakin tehdä.. rapukuu on hyvää aikaa kuunnella,
miltä susta tuntuu, joten jos tuntuu hyvältä ajalta kaupoille niin
anna palaa vain Wink
tallennettu

Vain mielikuvituksesi on rajana
m.magia
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 453



Profiili
« Vastaus #13926 : 01.07.2011 19:53:31 »

Onko muilla ollut tavanomaisesta poikkeavia tuntemuksia tänään? Tarkoitan tuota auringonpimennystä ja mahdollista energiaporttia. Mulla vuoroin jäätää ja polttaa otsaa, tarkalleen se kohta on vähän vasemmalle tuosta kolmannen silmän kohdalta. Pitkittäinen kapea alue. Samanlaisia tuntemuksia oli keväällä aina energiahoitoa seuraavina päivinä.
tallennettu

aurinko merkurius kauris - kuu mars vaaka - askendentti rapu - venus saturnus pluto skorpioni - neptunus uranus jupiter jousimies - keskitaivas vesimies
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5933



Profiili
« Vastaus #13927 : 01.07.2011 21:04:25 »

Eijjo särkeny erityisesti mitään paikkaa, mutta ollu kauhee väsy...ihan niinkun kankkunen olis ollu, vaikkei olekkaan. Syyllinen on kyllä varmaan viime öinen laavureissu ja tämä ilma..mitenkään taivaankappaleiden liikehdintää väheksymättä.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5933



Profiili
« Vastaus #13928 : 01.07.2011 22:18:29 »

No eihän sitä tiedä mitä se keksii se elämä. Helppoa oliski jos tietäis.
Minä oon aatellu, että en kanssa välttämättä enää tahdo asua kenenkään kanssa..siis kun eihän ole pakko?! Siitä seuraa aina vaan kinaa ja turhaa kränää. Jos joskus jonkun kanssa seurusteliskin, niin vois olla ihan mukava ratkasu että olis kuitenkin omat osoitteet.
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #13929 : 02.07.2011 12:33:52 »

Tervehdys tupaan, varmaan tää helle tekee, että näin aivan omituisia unia. Jostain aaveista.  Sad

Aina se vaikuttaa elämään kun elää toisen kanssa ja olen joskus miettinyt samaa, että jos tämä suhde ei onnistu niin en kyllä muuta kenenkään kanssa yhteen. Vaikka toisaalta en tiedä osaisinko pidemmän päälle asua eri osoitteissa kuitenkaan, jos olisin tosissani.

Tiigris kirjotti tuolla aiemmin naisesta, jota ihailee. Mulla oli kans nuorempana yks tyttökaveri, jota ihailin. Ihan vain sitä millainen se oli ja miten se toimi. Yllätys se oli kaksonen kun itse olen jouskari.  Smiley
Nykyään mulla ei oikein ole sellaista "arjen idolia", jota aidosti ihailis ja kunnioittais. Enemmän sitä huomaa eri ihmisistä erilaisia hienoja piirteitä, mutta ei ole ketään yhtä tiettyä. Erästä  harka ystävätärtäni kyllä ihailen ja kunnioitan. Se on hieno perheen äiti ja jaksaa olla aina positiivinen ja ystävällinen.
Tunnistan hyvin tuon olon, että haluaisi olla joku muu. Mietin miten paljon sitä yhden ihmisen osalle voi elämässä tulla kaikkea vastoinkäymistä, olisiko helpompaa olla joku toinen. Joskus helpottaa ihan se ajatus, että jonain toisena olisi helpompaa.

Tänään pitäis mennä juhliin... ja yrittää selvitä tuosta helteestä hengissä.  buck2 Hellepäivää kaikille!  coolsmiley
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5933



Profiili
« Vastaus #13930 : 02.07.2011 14:17:18 »

Enpäs ole aiemmin kuullutkaan tuommosesta idoli-hommasta. Eikä ole itsellä ollut ja ihan on vieras ajatus tuo. En tosiaan ole tiennyt että tuommoinen on noin yleistä Shocked Kaikkea sitä ihmisen ohi menee, vaikka haavinsa koittaa auki pitää Smiley
Jaa, voisin kyllä ihailla erästä kuuden..vai seitsemän lapsen äitiä, jonka iso vanha maalaiskartano on aina puhdas ja tuoreen pulla tuoksuinen ( leipoo joka päivä!) Lapset ojennuksessa, kuuluu MLL toimijiin, koulun, seurakunnan ja nuorisotimen häärääjiin ja on joka paikassa päällään...mies tekee täyttä päivää töitä. Mutta en ihaile kuitenkaan kun en tiedä sen paremmin...jos se onkin vaan, että haluaa näyttää ulospäin kultaa ja sisältä ollaankin sitten lantaa...en kyllä usko, on aika sydämellisen oloinen ihminen.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5933



Profiili
« Vastaus #13931 : 02.07.2011 16:11:58 »

Mulla on vieläkin ihan veto poissa..siis nukkuisin vaan. Varmaan kiukuttas jos olis energiaa sellaseen.
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #13932 : 02.07.2011 17:28:59 »

Ei oo ainakaan täysin universaali tuo äksyjuttu tai sit olen immuuni, mulla on leppoisa olo... Kävin vääntämässä rautaa salilla 2 tuntia ja hikoilin varmaan 5 litraa...Ja hikoilen samaa tahtia varmaan loppupäivän...Nyt minttusuklaajädee napaan hyvällä omallatunnolla.. Grin
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5933



Profiili
« Vastaus #13933 : 02.07.2011 17:52:04 »

Meinasin sitten saada salamasta...ei tuullu eikä satanu, ja oli jyrähtäny vasta pari kertaa...menin ulos huutelemaan kissoja sisälle kohta alkavan ukkosen tieltä, kun toinen lähti aiemmin seuraamaan meitä uimarantaan, ja jäi sille tielle...kerkisin ihmetellä, että miten sähköiseltä se ilma tuntui, kun sitten mäjähti mun nenän eteen pellolle..johki 50 m päähän, jos niinkään kauas. Huh. Sisällä alko kaikki kersat parkua ja minä sydänjuuriani myöten säikähtäneenä niitä sitten rauhottelemaan, että  ei oooo mitään hätää, soo ny.
Aika jännä...ollaanko me jossain myrskyn silmässä tai jotain, kun nyt on kohta 45 min. tätä kestäny, muttei vieläkään sada, ja tuulikin tuli vaan hetkeksi. Nyt on ehkä pikkusen laantumaan päin, mutta voipa se palatakin.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5933



Profiili
« Vastaus #13934 : 02.07.2011 20:36:47 »

Ajattelisin minäkin, että tuommoisten hippaloiden päätähtenä oleminen on aika raskas homma...näytä siinä nyt sitten iloiselta. Olin kauhusta kankea jo omissakin pikkuisissa häissäni.
Viccan on kasvanut vauvasta asti kruununperijäksi, Charlene ei. Ja on tosiaan ihan hyvä, ettei kaikissa kuningashuoneissa ole yhtä renota menoa kuin ruotsissa..ainakin jos Kaarlea ajattelee.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 927 928 [929] 930 931 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: