Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 12
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Merkit iholla, jälkiä menneistä elämistä mahdollisesti?  (Luettu 107371 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Elektra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1558



Profiili
« Vastaus #60 : 19.09.2006 15:06:19 »

Olen huomannut että useilla ihmisillä, joilla on jonkinlaisia selkään liittyviä vaivoja, on myöskin jonkinlainen syntymämerkki selässä.  smiley6600

Eräällä henkilöllä on pieni ruusu syntymämerkkinä jalassa - ehdotinkin, että se olisi ranskan lilja polttomerkkinä - muistona Ranskan hovin ilotyttöajoista  Wink


tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #61 : 19.09.2006 20:34:17 »

Lainaus
Mulla on joitakin sellaisia ihmisiä lähipiirissä, jotka tuntuvat vievän musta kaiken energian. Ne on kuin sellaisia "mustia aukkoja". Vaikka mulla ei mielestäni ole mitään heitä vastaan, tunnen heidän läsnäolonsa todella vaivaannuttavaksi (onks toi ees sana, heh). Vaikka yritän olla normaalisti (jännä, että tulee sellainen tarve olla "normaalisti"), mulla on epämiellyttävä ja epätodellinen olo heidän seurassaan. Huomaan itsestäni, että joudun oikein pinnistämään, että pystyn katsomaan silmiin (tai sitten HE eivät pysty katsomaan silmiin) ja ylipäätänsäkin kommunikoimaan heidän kanssaan. Koen nämä ihmiset hankaliksi myös siksi, että jotenkin he tuntuvat "kyttäävän" koko ajan. Kun yrittää olla normaalisti, niin kuitenkin tuntee heidän silmänsä selässään...Sitten kun vaivihkaa katsahtaa takaisin, saa todellakin huomata heidän katsoneen kohti. Samantien he sitten usein kääntävätkin katseensa toisaalle. ONKO MUILLA TÄLLÄISIÄ IHMISIÄ LÄHIPIIRISSÄ?!?!

On!
Minulla on lähipiirissäni muutamia sellaisia henkilöitä,
joiden seurassa tuntuu, että koko ilma seisahtuu
ja sen voisi leikata veitsellä paloiksi. Huh

Nämä ihmiset ovat olleet lähipiiriäni lapsuudestani lähtien,
eikä heitä voi oikein vältellä.

Jo lapsena huomasin, että he eivät katso minua silmiin ollenkaan
ja väistelevät katsettani! Shocked

Heistä huokuu sellainen pidätelty agressiivisuus
ja ne ovat näyttäneet aina sille, kuin olisivat painekattiloita.

Ne eivät juuri koskaan hymyile.

Jos kaikki muut nauravat jollekin vitsilleni, niin heistä
se on vain nolottavaa ja vaivalloista.
Ainakin he näyttävät sille. idiot2

Jos joku kyselee kuulumisiani ja jos kerron niin,
että he kuulevat, he vaivautuvat ja/tai
alkavat vähättelemään minua, vaikka vastaisin
vain; "Kiitos kysymästä, minulle kuuluu hyvää"
ja vaikka heille ei olisi alunperinkään puhuttu
mitään
tai asia heitä edes mitenkään koskisi. idiot2

Tälläisiä ovat äitini aviomiehen ohella
myös parit sen sukulaiset.

Niissä on jokin ihme energia, jota en
ole koskaan ymmärtänyt. idiot2
tallennettu
aQuarius~
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 353


Au vesimies ja asc neitsyt


Profiili
« Vastaus #62 : 19.09.2006 20:38:51 »

Lainaus
Mulla on joitakin sellaisia ihmisiä lähipiirissä, jotka tuntuvat vievän musta kaiken energian. Ne on kuin sellaisia "mustia aukkoja". Vaikka mulla ei mielestäni ole mitään heitä vastaan, tunnen heidän läsnäolonsa todella vaivaannuttavaksi (onks toi ees sana, heh). Vaikka yritän olla normaalisti (jännä, että tulee sellainen tarve olla "normaalisti"), mulla on epämiellyttävä ja epätodellinen olo heidän seurassaan. Huomaan itsestäni, että joudun oikein pinnistämään, että pystyn katsomaan silmiin (tai sitten HE eivät pysty katsomaan silmiin) ja ylipäätänsäkin kommunikoimaan heidän kanssaan. Koen nämä ihmiset hankaliksi myös siksi, että jotenkin he tuntuvat "kyttäävän" koko ajan. Kun yrittää olla normaalisti, niin kuitenkin tuntee heidän silmänsä selässään...Sitten kun vaivihkaa katsahtaa takaisin, saa todellakin huomata heidän katsoneen kohti. Samantien he sitten usein kääntävätkin katseensa toisaalle. ONKO MUILLA TÄLLÄISIÄ IHMISIÄ LÄHIPIIRISSÄ?!?!
-On.. Erään ihmisen seurassa muutun täysin erilaiseksi kuin mitä yleensä ihmisten seurassa olen. En pysty katsomaan häntä sillä oloni muuttuu tukalaksi ja epämiellyttäväksi...jo siitäkin kun se katsoo minua. Toisaalta hänkin on selvästi todella hermostunut seurassani mikä taas voi johtua siitä että hän aistii sen tunteen mikä mulla on hänen seurassaan. Ihmisessä ei ole mitään vikaa mutta sano sit mikä minua vaivaa.. Shocked
tallennettu

Tule takaisin niin kuuntelen ja haluan ymmärtää. Älä tee näin...
IN
Vieras
« Vastaus #63 : 20.09.2006 19:35:15 »

JOO! Helpottavaa kuulla, että muillakin on samantyyppisiä kokemuksia  :Smiley

Minulla on lähipiirissäni muutamia sellaisia henkilöitä,
joiden seurassa tuntuu, että koko ilma seisahtuu
ja sen voisi leikata veitsellä paloiksi. Huh

Nämä ihmiset ovat olleet lähipiiriäni lapsuudestani lähtien,
eikä heitä voi oikein vältellä.

Heistä huokuu sellainen pidätelty agressiivisuus
ja ne ovat näyttäneet aina sille, kuin olisivat painekattiloita.

Ne eivät juuri koskaan hymyile.

Nimenomaan toi...Nämä ihmiset tuntuvat olevan jotenkin piilo-aggressiivisia, eivätkä paljoakaan hymyile.

Joku viisas sanoi joskus, että jos jonkin uuden ihmisen seura vaikuttaa epämiellyttävälle, se johtuu meistä itsestämme ja omista tulkinnoistamme. Koska emme voi tuntea uppo-outoa ihmistä oikeasti, olemme tekemisissä ensivaikutelman (joskus myös väärän sellaisen) ja omien tulkintojemme kanssa. Mutta jos tunnemme vaivaantunutta oloa jonkun tutun ihmisen kanssa, voimme olla varmoja, että tunteella on myös jokin "oikea" syy; esimerkiksi vaikka ihminen puhuu yhtä, tiedämme hänen tarkoittavan toista, koska tunnemme hänet ja hänen ajatusmaailmaansa.

Jotta ei menisi off topic (anteeksi jo etukäteen ketjun aloittajalle)  :Smiley, niin voihan se olla niin, että on ollut tekemisissä ko. henkilön kanssa jossain aikaisemmassa elämässä. Tämä tuo uuden näkökulman asiaan...

Vai ovatko nämä "mustat aukot" vaan niin katkeria ja tyytymättömiä omaan elämäänsä, että toisen iloisuus ja hyvä olo yksinkertaisesti vain ärsyttävät...? Toisen ihmisen onni muistuttaa heitä siitä, kuinka pielessä oma elämä onkaan?

Mun tuttavapiirissä on myös sellaisia ihmisiä, jotka tuntuvat "tykkäävän" musta paljon. Itse koen heidän seuransa kuitenkin vaivaannuttavaksi. Samanlainen tilanne kuin näiden "mustien aukkojen" kanssa, mutta päinvastainen; eli he ovat TODELLA kiinnostuneita elämästäni ja haluaisivat olla jotenkin enemmänkin kavereita. Mä taas koen heidätkin energiaa vieviksi, enkä millään jaksaisi heidän seuraansa (kuin pakosta; yhteisiä bileitä tms.).  Samanlaisia "kyttääjiä" tuntuvat musta olevan...Ja mun on vaikeeta katsoa heitä silmiin. Kun istuukin tälläisen ihmisen vieressä, on jotenkin todella tietoinen siitä. Eli tuntuu siltä, kuin yrittäisi laittaa kahta magneetin plussapuolta yhteen...On tää erikoista  Undecided

Toisaalta hänkin on selvästi todella hermostunut seurassani mikä taas voi johtua siitä että hän aistii sen tunteen mikä mulla on hänen seurassaan.

Oiskin jännä joskus ottaa asia puheeksi ko. henkilön kanssa...heh. Ihan pokkana kysyisi, että "hei, onko sulla yhtä vaivaantunut olo kuin mulla". Heh. Pitäiskin joskus tehä tolleen...Sais varmaan mielenkiinoisen keskustelun aikaiseksi - tai sitten ei  angel

Oho, tulikin pitkä epistola. Toivottavasti jaksoitte lukea  smitten
 
tallennettu
IN
Vieras
« Vastaus #64 : 20.09.2006 20:45:16 »

Pakko vielä lisätä...

Äts, en saa lainattua aikaisemmin kirjoittamaani teksiä...Epäilin olleeni edellisessä elämässä joku soturi tai jonkin sortin taistelija, niin tälläistä tulkintaa oli joku (anteeksi en muista kuka!) laittanut:

Kun kuun noususolmu huoneessa 1...
Huone I/Oinas : ura armeijassa, sotilas, johtaja, urheilija tai kaikki mika liittyy hallitsemiseen, taistelemiseen, valloittamiseen ja voittamiseen.

Että näin...  coolsmiley Hauska(?) yhteensattuma(?)  Shocked
tallennettu
Fiona
Vieras
« Vastaus #65 : 20.09.2006 22:21:07 »

Lainaus käyttäjältä: IN
Pakko vielä lisätä...

Kun kuun noususolmu huoneessa 1...
Huone I/Oinas : ura armeijassa, sotilas, johtaja, urheilija tai kaikki mika liittyy hallitsemiseen, taistelemiseen, valloittamiseen ja voittamiseen.

Että näin...  coolsmiley Hauska(?) yhteensattuma(?)  Shocked

Koen nämä ihmiset hankaliksi myös siksi, että jotenkin he tuntuvat "kyttäävän" koko ajan. Kun yrittää olla normaalisti, niin kuitenkin tuntee heidän silmänsä selässään...

Entä jos kuun noususolmu on huoneessa 8 ja härässä? Tietääkö kukaan mitä se tarkoittaa ja/tai mistä "sen" saisi selville? Huomaan itsekin välillä joitakin puolituttuja ihmisiä jotka tuntuvat "kyttäävän" minua. Tarkkailevan, mitä teen, ja se ahdistaa. Vaikka muuten esim. eräs ihminen on ihan mukava, niin aistin hänessä joitain antipatioita minua kohtaan. Luulen, että häntä vaivaa hiljaisuuteni koska hän itse on sosiaalinen...mutta ei se oikeuta siihen "tarkkailuun". buck2
« Viimeksi muokattu: 20.09.2006 22:23:41 kirjoittanut Fiona » tallennettu
IN
Vieras
« Vastaus #66 : 21.09.2006 14:37:57 »

Huomaan itsekin välillä joitakin puolituttuja ihmisiä jotka tuntuvat "kyttäävän" minua. Tarkkailevan, mitä teen, ja se ahdistaa. Vaikka muuten esim. eräs ihminen on ihan mukava, niin aistin hänessä joitain antipatioita minua kohtaan. Luulen, että häntä vaivaa hiljaisuuteni koska hän itse on sosiaalinen...mutta ei se oikeuta siihen "tarkkailuun". buck2

Joo, eikö oo jännä, että tälläisiä ihmisiä on...Mistä sitten johtuukaan  uglystupid2

Noista nousu- ja laskusolmuista on ketju menossa Astro Special -> Astro Special -> Syntymäkartan tulkintaa -kohdassa. Siellä on juttua just nimenomaan tosta noususolmu härässä. Tulkitsisin itsekin näitä asioita mielellään, mutta olen vielä niin noviisi tässä astroilussa, että jätän ne asiat suosiolla enemmän perehtyneille  Smiley
tallennettu
Fiona
Vieras
« Vastaus #67 : 21.09.2006 20:28:33 »

Joo, eikö oo jännä, että tälläisiä ihmisiä on...Mistä sitten johtuukaan  uglystupid2

Noista nousu- ja laskusolmuista on ketju menossa Astro Special -> Astro Special -> Syntymäkartan tulkintaa -kohdassa. Siellä on juttua just nimenomaan tosta noususolmu härässä. Tulkitsisin itsekin näitä asioita mielellään, mutta olen vielä niin noviisi tässä astroilussa, että jätän ne asiat suosiolla enemmän perehtyneille  Smiley

Kiitos IN! Loikkaanpa sitten sinne... Wink smitten
tallennettu
fairytales
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 69


Profiili
« Vastaus #68 : 25.10.2006 13:24:31 »

minulla on niskassa ollut koko elämäni linnunsiiven muotoinen punainen jälki,ja aina kun suutun se muuttuu todella punaiseksi  Huh
mistähän tämä voisi olla merkkinä?
tallennettu
Paatero
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 32



Profiili
« Vastaus #69 : 25.10.2006 15:01:55 »

Oon ollu baarimikkona nyt jonkun aikaa ja joudun kohtaan mitä ihmeellisimpiä ihmisiä päivittäin.Joukkoon on mahtunu myös paljon näitä tyyppejä joidenka kanssa ei mielellään ottais mitään kontaktia puhumalla tai katseella.Jotenkin vaistomaisesti vain tietää ettei kyseisellä ihmisellä ole mitään hyvää takaisin annettavaa.Kiitokset ja ole hyvät tulee sanottua väkinäisesti ja nopeasti.

Alkuperäiseen aiheeseen kommentoiden: johtuisiko että olen edellisissä elämissäni kokenut jotain pahaa tai traumaattista koska en ole elämäni aikana ikinä satuttanu itseäni pahasti (ei murtumia tai poikki menneitä luita) eikä koskaan ole ollut flunssaa pahampaa sairautta.Itse olen asian näin päätellyt ja todennu mielikuvan olevan oikeaan päin jollei oikea.Mietiskely ja itsensä tutkiskelu on eräs ajanvietteitäni. Cheesy Grin uglystupid2
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #70 : 26.10.2006 15:32:32 »

Olet ilmeisesti saanut selvitettyä menneitä elämiäsi muuten kuin telomalla itseäsi ja lepäilet mukavasti sielullisessa keskuksessasi, jolloin parantava, normaali energia kulkee lävitsesi ja onnistut välttelemään flunssat ja muut pöpöset Wink

Minäkin tunnen ihmisiä, joiden seurassa tulee aivan käsittämättömän tukala olo. Sitä mielellään joko välttää näitä henkilöitä tai jos pakosta joutuu seuraan, joko istuu omissa maailmoissaan tai yrittää hiukan vääntää small talkia.

Tällaisissa tilanteissa joko menneiden elämien kalvavat tapahtumat tai sitten erilaiset päällyslehdet eli egon persoonan piirteet nappaavat vastakkain, jolloin syntyy kismaa ihmisten keskuuteen. Australialainen ystäväni sanoi, että mentyään yliopistoon hän näki siellä nuoren naisen, josta tuli heti todella inhottava olo, eikä hän pitänyt tästä naisesta yhtään. Myöhemmin hän kuuli, että tämä nainen oli tuntenut aivan samoin ystävääni kohtaan, vaikka he eivät missään vaiheessa olleetkaan toistensa kanssa tekemisissä.

Tuttavani entinen kihlattu aiheutti minulle varsinaisia väristyksiä! Tyttö oli ihana, mukava ja hymyileväinen, mutta aina, jos minä tulin näköpiiriin, hänestä oli aistittavissa varautuneisuus ja kylmyys. Pälyilimme vain toisiamme emmekä sanoneet koskaan mitään toisillemme.

Lukiossa puolestaan ensimmäisen luokan matikanopettajani suorastaan vihasi minua, vaikken koskaan edes näyttänyt hänelle huonoa naamaa. Hän terrorisoi minua, kieltäytyi antamasta minulle opetusta ja piti koko ajan silmätikkunaan. Kerran hän heitti minut ulos ATK-luokasta, kun ylempi luokkalainen tyttö tarvitsi tietokonetta. Tottakai kaikki chattaajät ja pelaajat saivat jäädä sinne, mutta minun netittömän, mailia kirjoittavan tytön piti poistua. Hän vain vauhkosi minulle, että "Maarit! Jos joku tulee luokkaan ja tarvitsee konetta, SINÄ luovutat omasi heti hänelle!" Sopersin, että eikö joku muu voisi tehdä sitä, olen kirjoittamassa mailia Espanjaan muuttaneelle ystävälleni, eikä minulla ole kotona internettiä. Vastaus oli "Maarit! Ulos ja heti!" Laittoi vielä oven lukkoon perässäni, etten taatusti tule takaisin....

En vieläkään ole keksinyt, mistä tuo juontaa juurensa. Noin silmittömässä inhossa lienee kyse menneestä elämästä. Olen tehnyt hänelle jotain, mitä en muista, mutta hänen sielunsa muistaa ja kanavoi egon kautta katkeruuden minuun. Voitte uskoa, että olin NIIN helpottunut, kun hän vaihtoi koulua! Matematiikan numeronikin nousi kahdella uuden opettajan myötä.
tallennettu
dragonheart
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 17


Profiili
« Vastaus #71 : 28.08.2007 01:24:18 »

Luin tämän triidin läpi ja rupesin miettimään itseäni, mulla on ollut päässä syntymämerkki joka oli noin 8 cm pitkä ja leikattii pois kun olin nuori, tosin osittain kasvanut takaisin ja arpi näkyy hiusten seasta, kirkkaasti.

Vauvana ollessani mummo oli sanonut äidille että:  "oletko polttanut lapsen päätä jollakin, tai onko se osunut jonnekkin missä olisi palanut?" Äiti oli sanonut: " ei ei ole herrisä sentään"

Joskus mulla on todella viiltävä kipu päässä vasemmalla puolella jolla arpi on ja kivun aikana ei voi muuta kuin kyyristyä matalaksi kyykkyyn.

Voisiko olla että jossain menneessä elämässä joku olisi esim lyönyt minua jollakin teräaseella tai olenko mahdollisesti satuttanut pääni johonkin/jollain tavalla?

Voihan toki myös olla että nämä ovat ihan normaalia elämä juttuja ettei mitään tälläistä ole tapahtunutkaan, mutta itse uskon enemmän siihen että olemn elänyt aiemminkin..
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #72 : 29.08.2007 22:27:51 »

Ihan loogiselta tuo päätelmäsi pään satuttamisesta entisessä elämässä kuulostaa! ^____^ Varsinkin, kun arven kohtaan koskee vielä noin kovaa ilman näkyvää syytä. On mahdollista, että koska kipu on noinkin kova, arpi on jäänne vasta vähän aikaa sitten eletystä elämästä, esim. tätä edeltäneestä. Toinen vaihtoehto on se, että päähäsi on juuri tuohon kohtaan varastoitunut jokin karmallinen tapaus/seikka, joka puskee itseään läpi kivun muodossa.

Koska arpi on noin selvä ja kipu voimakas vweikkaan myös, että arven aiheuttanut tapahtuma on johtanut kuolemaan. Yleensä nimittäin vammat, jotka jäävät pysyviksi tai joihin kuolemma siirtyvät helpoiten seuraaviin elämiin.
tallennettu
Sanna
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 273



Profiili
« Vastaus #73 : 30.08.2007 18:23:03 »

Minulla on vasemmassa jalassa silloin tällöin joku outo kramppi (kohtaus), se ei ole suonenvetoa, se alkaa isosta varpaasta, tunnen etukäteen jos alkaa kohtaus jalassani, isosta varpaasta se karmea tunne nousee jalanpäällä olevaa luuta pitkin polveen asti, ylemmäs tämä karmea tunne ei nouse, jalalle ei voi silloin astua jalka alkaa nykimään ja on kosketus arka yleensä hapaat irvissä odotan kohtauksen menevän ohi, sillä tiedän sen menevän ohi, se kestää noin enintään kymmenen sekuntia, jos se tulee yöllä niin minun on heitettävä peitto pois jalan päältä kun se tuntuun kamalalta.
Missään lääkärillä en ole siitä kertonut kun tiedän että pyörittelisivät vain silmiään.
Olen ajatellut että on peruja jostain entisestä elämästä.
Tai sitten on jokin hermo juttu, ensimmäisen kerran se tuli jalkaani 19 vuotiaana ja ilmaantuu silloin tällöin ja nyt olen 49v. ja eilen taas kiusasi minua tämä kohtaus. buck2

Minulla on ollut päässä vauvana syntymämerkki mutta se on häipynyt.
tallennettu

dragonheart
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 17


Profiili
« Vastaus #74 : 31.08.2007 00:21:45 »

arpi on jäänne vasta vähän aikaa sitten eletystä elämästä, esim. tätä edeltäneestä.

Miten muuten saisi tietää lisää näistä edeltäneistä elämästä/elämistä?

Toinen vaihtoehto on se, että päähäsi on juuri tuohon kohtaan varastoitunut jokin karmallinen tapaus/seikka, joka puskee itseään läpi kivun muodossa.

Tämä on mulle vieraampi käsite, kertoisitko enemmän?

Koska arpi on noin selvä ja kipu voimakas veikkaan myös, että arven aiheuttanut tapahtuma on johtanut kuolemaan.

 Shocked ohoh. Tuntuu todella todella hurjalta ajatella että edellisen elämän kuolema on jättänyt tähän elämään näin selvän merkin, mutta tästä pitäisi ehdottomasti saada lisää tietoa. kuka olen ollut ja missä ja yleisin kysymys miksi Smiley
tallennettu
Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 12
  Tulostusversio  
 
Siirry: