Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 ... 12
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Merkit iholla, jälkiä menneistä elämistä mahdollisesti?  (Luettu 107370 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Ikitosi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1503


Elämän kruunu on mahdollisuus olla tosi :angel:


Profiili
« Vastaus #45 : 08.09.2006 15:05:22 »

Meillä on kaikilla suvun naisilla luomi samassa kohtaa reiden sisäpinnalla.
Itseltäni se joskus lapsena jostain syystä leikattiin, mutta arven päälle kasvoi uusia kaksi.

Mulla on muutenkin melkoisen paljon luomia, ja lähes viikoittain huomaan uusia. Lasteni kehoissa osuu monia samoille kohdin.

Syntymämerkkini, ison tumman, sain kylkeeni edellisen elämän seivästyksestä  buck2

tallennettu
enska
Vieras
« Vastaus #46 : 08.09.2006 15:34:53 »

Toisaalta ollut jo pari vuotta varsinkin kolealla säällä juilinta koivessa, vanhuuttako vai menneen elämän sotavamma?
Multa ovat nuo entiset elämät pyyhkiytyneet mielestä..jotenkin on vain sellainen tunne että jotain x-filesia on jossain vaiheessa tapahtunut..osaiskohan joku täältä "tuntea" mitä se voisi olla?

Minulla ei tosiaan mitään näitä "tuntemuksia" ole, mutta tuli mieleen uni noin viikon takaa, missä ihmettelin kovasti, miksi minusta tuntuu, että tunnen sinut jostain... Sitten unessa hokasin: Ai juu, edellisestä elämästä!  Grin

Jaahas jaahas..onko oltu aseveljiä missä milloin vai miten muistelet? Toiv en ole ufoillut tai muuta outoa siellä.. Wink

Höh, mitenkäs mää oon nyt ruvennu tulemaan astrolaisten uniin ja houreisiin.. ei ollut eka kerta.. idiot2
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #47 : 08.09.2006 15:36:06 »

Minulla ja äidilläni on kasvoissa luomia samoissa kohdissa, esim. ohimolla
tallennettu
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #48 : 08.09.2006 19:34:33 »

Mult löytyy "kastimerkki" otsasta melkein oikeasta paikasta, luomena  Wink Ja reidestä täysin sydämen muotoinen pisamien muodostama kuvio (?) Äitini sanoi aina,että se on lahja ja merkki siitä, että minua rakastetaan (ja on rakastettu)  smitten Olenkin miettinyt "kehystää" sen tatskan sisään, jolla olisi symbolinen merkitys ja näin ehkä vahvistaa sitä tai ainakin korostaa  Cool
tallennettu
Aya Nuit
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 162


I connect and detach, push and pull, like a tide


Profiili
« Vastaus #49 : 09.09.2006 00:31:07 »

Hmm.. kaikki tuntuvat kuolleen edellisessä elämässään väkivaltaisesti  buck2
En tuosta tiedä, toistuvia unia liittyy itselläni lähinnä ufoihin.. jaa, lienenkö sitten toiselta planeetalta..

(Mitä en kyllä edes ihmettelisi etteikö niinkin voi olla)

Itselläni on jatkuvia kipuja vartalossa joihin ei toistaiseksi vuosien tutkimuksien jäljeen ole löydetty syytä. Kivuista/jäljistä/arvista myös sellainen havainto, että olen huomannut (ja tätä huomiota kyllä jo pelästyinkin kun sen tajusin), että minulla on kipuja ja minulle on tehty samoihin paikkoihin leikkauksia kuin muilla perheeni/sukuni jäsenillä.. Esimerkiksi, minulle on tehty samoihin paikkoihin leikkaukset kuin äidilleni, isälleni ja mummolleni. Minulle on myös tehty samoja tutkimuksia kuin veljelleni samantyyppisten oireiden vuoksi. Kivuista onkin tullut mieleen, että olenkohan minä tiedostamattani jonkunlainen kipusäkki, joka imee perheen/suvun oireita ja sairauksia itseensä..  Undecided
« Viimeksi muokattu: 09.09.2006 00:36:04 kirjoittanut Aya Nuit » tallennettu

aurinkovaaka askendenttijousimies kuuvesimies venusskorpioni marsskorpioni merkuriusvaaka

Punainen Planetaarinen Käärme
Puu-Hevonen
Taroteissa Erakko
Numerologiassa 7&9

"And I'd been born restless..the dreamer, the angry one, the complainer."
Anne Rice:The Vampire Lestat
pluto
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 558


...miau...


Profiili
« Vastaus #50 : 09.09.2006 12:43:38 »

Jaahas jaahas..onko oltu aseveljiä missä milloin vai miten muistelet? Toiv en ole ufoillut tai muuta outoa siellä.. Wink

Höh, mitenkäs mää oon nyt ruvennu tulemaan astrolaisten uniin ja houreisiin.. ei ollut eka kerta.. idiot2

No kyseessä oli ihan tavallinen sekouni, missä oli ensin joku lapsuuden ystävä ja sitten se olitkin sinä etc. En siis saanut siinä unessa mitään muistoja edellisitä elämistä, vaan kaiketi jo puoliksi heräämässä "järkeilin" tälle oudolle sotkulle "loogisen" selityksen...

...Mutta mistäs sitä ikinä tietää... Wink
tallennettu
MetalLady
Vieras
« Vastaus #51 : 09.09.2006 18:29:06 »

Tämä on hieman huvittava  juttu, mutta en voi olla kertomatta.

Olin tuossa viimevuonna kirurkin vastaanotolla. Hän tokasi, että mun pakarassa on hampaan tai kynnen jälki, että se voi olla sikiökauden aikaisia juttuja. Hän sitten sanoi, että tuollaset jäljet yleensä korjataan kun ne tuottaa ongelmia.

Minä siinä itekseni mietin, että enpä ole ennen moista kuullutkaan, että pakarassani on jotain erikoista. Otinpa peilin ja yritin kurkkia, että minkälaisesta on kyse, niin en nähnyt mitään. Grin

Tyttärelläni oli harkanmerkki otsassa ja takaraivossa kun syntyi.
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #52 : 09.09.2006 19:09:58 »

MetalLadya on edellisessä elämässä joku haukannut kankusta  Grin
Ei kun tosissaan, kuulostaapa jännältä. Noita sikiöajan jälkiä on monella. Äidilläni esim. löytyi häntäluun tienoilta sellainen outo rustottuma joka leikattiin pois, oli kuulema ollut toinen sikiö siinä mutta ei ollut kehittynyt.
tallennettu
Fiona
Vieras
« Vastaus #53 : 09.09.2006 21:06:25 »

Nytpä muistan nähneeni yhtenä yönä (kenties aiheen inspiroimana) tällaista unta: olin jossain harvaan asutussa kylässä hyvin "niukasti" kalustetussa huoneessa ja asuin siellä. Olin siis lapsi siinä unessa, muistan, että sanoin jotain isälleni ja/tai äidilleni. Sitten kammoksuin vanhanaikaisia puuvessoja... Grin työssäni olen kyllä vähän sellaisten kanssakin tekemisissä, liittyyköhän siihen. Mene ja tiedä...kuitenkin...jotain 1700-1800 lukuako? Ehkä. Mutta sitten epätoivoisesti etsiessäni löysin myös sellaisen nykyaikaisemman vessan. Grin Cheesy
« Viimeksi muokattu: 09.09.2006 21:10:38 kirjoittanut Fiona » tallennettu
Lari
Vieras
« Vastaus #54 : 09.09.2006 23:46:11 »

Hmm.. kaikki tuntuvat kuolleen edellisessä elämässään väkivaltaisesti  buck2

Itse kuolin ihan normaalisti tai ainakin niin ettei kukaan tappanut.
Yksi elämä maapallolla takana tietojeni mukaan, joten virheetön olio olen  Wink
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #55 : 10.09.2006 13:53:45 »

Väkivaltaiset kuolemat ovat yleensä niin dramaattisia kokemuksia, että ne jäävät päivätietoisuuden muistiin paljon helpommin kuin tavanomaiset kuolemat.

Sieluhan pyrkii saamaan mahdollisimman erilaisia kokemuksia Maanpäällisestä elämästä, myöskin siitä, miten monella eri tapaa voi kuolla ja miltä se tuntuu.
tallennettu
Pocahontas666
Vieras
« Vastaus #56 : 11.09.2006 13:49:48 »

Minun ihoni hilseilee! onkohan minut jossain elämässä silvottu ja paloiteltu hitaasti kuoliaaksi?  Undecided
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #57 : 12.09.2006 14:11:49 »

Ihon hilseily voi liittyä vitamiinien ja hienaineiden puuteteseen ja/tai stressiin ja tukahdettuihin tunteisiin, jotka puskevat ulos kropasta. Voit halutessasi heittää kysymyksen ihosi hilseilystä vaihtoehtohoitojen puolelle - saat varmasti neuvoja! ^____^
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #58 : 13.09.2006 10:46:04 »

Tällaista infoa löytyi toissa päivänä aiheesta.

Menneen elämän kokemusten varastoituminen kehoon
Samalla tavoin kuin vanhemmat, kulttuuri ja yhteiskunta leimaavat sinua yhdessä yksittäisessä elämässäsi, kuljetat mukanasi myös monien aiempien elämiesi vaikutuksia ja niiden aiheuttamia tiloja. Ja aivan kuten leimautumisessa, noihin kokemuksiin liittyvät tunteet ovat saaneet aikaan fyysisen ilmentymän kehon kudoksiin. Sitä voidaan verrata oksakohtaan puussa. Molempiin on valettu energiaa ja ne ovat fyysisen kehon tai puun solurakenteessa.

Nämä menneen elämän kokemukset kuljettavat mukanaan tiettyä energiavarausta, joka vetää puoleensa samanlaisia kokemuksia jälleen tässä elämässä. Niinpä saatat loukata polvesi ja se on muistutus vaikeasta menneen elämän kokemuksesta, joka ei vielä ollut täysin selvitetty tunnetasolla. On yleistä, että sellainen vamma ei parane täysin ja siitä aiheutuva kipu on sysäys sinulle alkaa suorittaa alkuperäistapauksen tiedostamatonta tarkastelua. Menneen elämän kokemus voidaan tuoda suoraan mieleen mietiskelyn, kanavoinnin tai regression avulla.

Arvet ovat usein tienviittoja tuolle alueelle varastoituihin muistoihin. Jotkut vammat paranevat ja merkit katoavat, koske se ei liittynyt menneen elämän kokemuksiin. Toiset haavat, jopa vähäpätöisetkin, jättävät pysyvän arven ja ovat ilmentymä ja muistutus käsittelemättömästä tunneasiasta.

Vasempaan kantapäähäsi voi olla varastoituneena kokemus, jolloin monta vuosisataa sitten sinua on vedetty vaunujen perässä. Merkit nilkoissa voivat olla muistoina orjuudessa vietetystä elämästä.

Suurin osa varastoitumisesta keskittyy kehon pehmeisiin kudoksiin, kuten paksusuolen ja suolistoon yleensä.
Vanhemmat ja syvemmät ratkaisemattomat menneen elämän asiat varastoidaan alati kovenevaan kudokseen monien elämien ajaksi. Yksi yleisimmistä on polven nivelet. Kokemukset, jotka ovat olleet voimakkaasti psyykkisesti vammauttavia ja niin tunneperäisesti varautuneita, että niitä ei ole alitajuisesti ratkaistu vuosisatoihin tai jopa tuhansiin vuosiin, varastoituvat kaikkein kovimpaan kudokseen – kalloon, hampaisiin ja sormien kynsiin.
Joskus ihmiset kertovat hammaslääkärille mennessään, että heillä on ollut toistuva hammassärky, eikä hammaslääkäri pysty löytämään mitään erityistä syytä sille. Kysymyksessä saattaa olla ratkaisemattomien menneiden elämien kokemuksien ilmentymä.

Menneen elämän asioille on tyypillistä, että ne ovat lepotilassa pitkän aikaa. Kun kohtaat henkilön, joka aiheutti tuon vamman, muisto saattaa herätä. Se nousee esiin tuskana kyseisessä kehon kohdassa. Päänsäryt, vatsakivut ja muut senkaltaiset liittyvät usein tällaisiin. Kaikki reumaattiset kivut liittyvät menneisiin elämiin ja myös niitä voidaan käsitellä tässä yhteydessä.

Joskus kahden ihmisen välille syntyy äkillinen epämukava olotila ilman mitään näkyvää syytä. Itse asiassa he haluaisivat olla ystävällisiä toisilleen, mutta menneen elämän pelot ja muistot nostavat esiin todelliselta tuntuvia pelkotiloja, jotka tulevat tiedostamattomilta tasoilta.

Sinut esitellään Sepolle, joka tuntuu oikein mukavalta ihmiseltä. Muutaman minuutin kuluttua sinulle iskee kamala selkäsärky ja jouduit poistumaan anteeksi pyydellen. Aina ollessasi Sepon seurassa selkäsärky iskee uudelleen. Lopulta opit välttämään Seppoa ja selkäsärkyä. Kun tietoisuutesi tässä tilanteessa kehittyy, sinulle selviää, että jossain toisessa elämässä Seppo aiheutti hevosen kompastumisen, jonka seurauksena loukkasit selkäsi.

(José Stevens, Ph.D. : Taosta Maahan – Michaelin opas ihmissuhteisiin ja kasvuun)
tallennettu
aQuarius~
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 353


Au vesimies ja asc neitsyt


Profiili
« Vastaus #59 : 19.09.2006 14:51:56 »

Lainaus
Nämä menneen elämän kokemukset kuljettavat mukanaan tiettyä energiavarausta, joka vetää puoleensa samanlaisia kokemuksia jälleen tässä elämässä. Niinpä saatat loukata polvesi ja se on muistutus vaikeasta menneen elämän kokemuksesta, joka ei vielä ollut täysin selvitetty tunnetasolla. On yleistä, että sellainen vamma ei parane täysin ja siitä aiheutuva kipu on sysäys sinulle alkaa suorittaa alkuperäistapauksen tiedostamatonta tarkastelua. Menneen elämän kokemus voidaan tuoda suoraan mieleen mietiskelyn, kanavoinnin tai regression avulla.

Mielenkiintoista... Minun molemmat jalat ovat murtuneet kerran ja nyrjähtäneet lukemattomia kertoja. Välillä nilkkani naksahtelee kun pyöritän sitä ja tuntuu että se on jumissa. Olen ollut villi lapsena.
Minulla on arpi kyljessä, käsivarressa on tulella tehty (olen ollut myös tyhmä) muisto eräästä tärkeästä tyypistä, jalassa koska olen taas kaatunut, nuorena mulla oli naamassa kauan raapaisujälki joka oli tappelusta... Mutta yksi arpi mikä on aina ihmetyttänyt minua. Pieni tummanliila piste sääressä.. Se on todella pieni ja se on ollut mulla aina. Kerran revin sen irti ja siitä tuli verta mutta se tuli takaisin.
Nyt se on pienentynyt vielä enemmän vaikka se olikin vain piste. Onkohan mut myrkytetty jollain neulalla?
Vatsaani tulee välillä sellainen kipu mikä tuntuu siltä kuin joku puukottaisi. En pysty liikkumaan pariin sekuntiin... Mulla ei ole koskaan todettu mitään siellä vatsassa joten ehkä minut on eka yritetty puukottaa ja sitten lopulta myrkytetty??

Olen myös nähnyt kaksi kertaa unta että olen sellasessa hämärässä majan tapaisessa paikassa mikä ei näytä todellakaan nykyajalta. Minulla on mustat pitkät hiukset ja vaaleanruskea melkein läpinäkyvä viitta päällä ja yritän peitellä vartaloani... Siinä on kaksi miestä joista toinen yrittää rauhoitella ja toinen yrittää väkisin tehdä minulle kaikkea. Lopulta annan periksi ja itken ja nautin siitä ns. raiskauksesta samalla... sairas uni.  Sad
tallennettu

Tule takaisin niin kuuntelen ja haluan ymmärtää. Älä tee näin...
Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 ... 12
  Tulostusversio  
 
Siirry: