Sivuja: 1 ... 28 29 [30] 31 32 33
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Enkelinurkka  (Luettu 281381 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Verninia
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 160



Profiili
« Vastaus #435 : 13.02.2013 00:50:36 »

Verninia, opas tuosta ensimmäisenä tuli mieleen, sinun tai ystäväsi. Saattoi toki olla enkeliki - samanpa tuo, mutta näin ilmestyessään osoitti läsnäolonsa sinulle, että kuulolla ollaan, ette ole yksin  angel
Voi olla että oli opas, joka oli... onnistunut ottamaan hassun ihmismuodon. Oli enkeli tai opas, kävipä ainakin näytillä ja olen kiitollinen! Ehkä enemmän selviää kun sen on aika.

Tuli taas todistettua ruokouksen voima. Toissapäivänä iski raastava migreeni (migreeni on aina raastava, vaikka mulla tää taitaa olla melko lievää kun ei kestä montaa päivää putkeen), kuitenkin särkylääkkeet ei auta, mikään ei auta ja rupean lukemaan ulkomuistista Eheyttävien Enkelten rukousta sen mitä muistan ja sillä hetkellä kykenen. Luin kahteen kertaan ja huomasin olossani muutosta parempaan. Jatkoin Isä Meidän-rukouksella, ja kun pääsin rukouksen toiseen kertaan tuntui kuin joku olisi vaivuttanut minut vaaleaan horrokseen, jonne pääkipu ei yltä. Nukuin jännää valveunta samalla tiedostaen että nyt en saa nousta tai kipu palaa. Minua suojeltiin. Aaaah, uskomatonta taas kerran!!
« Viimeksi muokattu: 13.02.2013 00:57:07 kirjoittanut Verninia » tallennettu
Suomityttö
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 510



Profiili
« Vastaus #436 : 13.02.2013 18:46:57 »


Verninia, hyvä että pääkipu hellitti!  smitten
Millainen on Eheyttävien Enkelien rukous?
Utelias kysyy...
tallennettu

Nousu Skorpioni
Aurinko Leijona
Kuu Vesimies

* Totuus ei tarvitse puolustajaa.
Verninia
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 160



Profiili
« Vastaus #437 : 14.02.2013 20:36:19 »

Millainen on Eheyttävien Enkelien rukous?
Utelias kysyy...
Tämä taitaa kulkea myös nimellä "Parantavien enkeltesi Rukous" Rukous on Lorna Byrnen enkelikirjoista, ja suomennuksesta riippuen näkee erilaisia käännöksiä, mutta tällä käännöksellä olen itse muistiin kirjottanu.

"Parantavien Enkeltesi Rukous, jonka Jumalalta tuo Mikael, Arkkienkelisi.

Vuodata ilmoille sinun eheyttävät enkelisi,
Taivaallinen sotajoukkosi ylleni
ja niiden ylle joita rakastan.
Suo minun tuntea ylläni
eheyttävien enkeltesi säteily
parantavien kättesi valo.

Annan eheyttämisen alkaa
miten ikinä Jumala sen suo.

Aamen."

Lorna Byrne kirjoitti viimeisimmässä kirjassaan, että vaikka rukouksen sanamuoto kuulostaa vähän könköltä ja hassulta, tällaisena hän on sen kanavoinut ja sellaisenaan se olisi hyvä lukea. Hassua kuitenkin, kun tästä liikkuu ainakin kahdenlaista versiota Byrnen omissa kirjoissa, veikkaan että johtuu vaan suomennuksesta. Ehkä kirjoilla on ollut eri suomentajat.

Itse kuljetan tätä rukousta mukana kalenterini välissä, taitaapa seinälläkin tämä olla.
tallennettu
Suomityttö
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 510



Profiili
« Vastaus #438 : 14.02.2013 21:16:58 »


 smitten
Kiitos Verninia!
Olen tämän itsekin kirjoittanut ylös.  angel
Hyvää Ystävänpäivää!
tallennettu

Nousu Skorpioni
Aurinko Leijona
Kuu Vesimies

* Totuus ei tarvitse puolustajaa.
Nefarian
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 327



Profiili
« Vastaus #439 : 20.02.2013 23:47:49 »

suojelusenkelisi muistuttaa..

Suojelusenkelisi haluaa auttaa sinua, mutta henkisten lakien alaisena ei voi tehdä sitä ilman pyytämättäsi..

  angel smitten angel
tallennettu

..just go with the flow..
Nefarian
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 327



Profiili
« Vastaus #440 : 27.02.2013 14:48:36 »

Ihanaa, enkelini auttoi eilen melkein mahdottomassa tehtävässä.. Yksi "elintärkeä" paperi oli hukassa eikä mitään hajua mistä se löytyisi.. Kuin ihmeen kaupalla löysin paperin ilman suurempia ponnisteluita heti kun olin pyytänyt apua.. Enkä edelleenkään muista, että olisin lapun sinne laittanut mistä sen löysin..  Smiley
 smitten angel
tallennettu

..just go with the flow..
Mäntysuopa
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 84



Profiili
« Vastaus #441 : 09.03.2013 21:28:10 »

Olen ollut viime aikoina kiinnostunut enkeleistä ja luen paraikaa Lorna Byrnen toista kirjaa, "Portaat taivaaseen". Ja koska skeptikko minussa elää vahvana, olen vähän ulalla...

Voisiko Lorna Byrne olla vain skitsofreenikko?  Shocked

Vaikea uskoa että enkeleitä olisi olemassa - esim. Lornalla vaikuttaa olevan vain vilkas mielikuvitus ja kaunokirjallisia lahjoja...
tallennettu
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1114


Profiili
« Vastaus #442 : 09.03.2013 22:35:57 »

Olen ollut viime aikoina kiinnostunut enkeleistä ja luen paraikaa Lorna Byrnen toista kirjaa, "Portaat taivaaseen". Ja koska skeptikko minussa elää vahvana, olen vähän ulalla...

Voisiko Lorna Byrne olla vain skitsofreenikko?  Shocked

Vaikea uskoa että enkeleitä olisi olemassa - esim. Lornalla vaikuttaa olevan vain vilkas mielikuvitus ja kaunokirjallisia lahjoja...

Miksi yhdistät skitsofrenian siihen että joku aistii enkeleitä?
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
Mäntysuopa
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 84



Profiili
« Vastaus #443 : 10.03.2013 08:50:41 »

Olen ollut viime aikoina kiinnostunut enkeleistä ja luen paraikaa Lorna Byrnen toista kirjaa, "Portaat taivaaseen". Ja koska skeptikko minussa elää vahvana, olen vähän ulalla...

Voisiko Lorna Byrne olla vain skitsofreenikko?  Shocked

Vaikea uskoa että enkeleitä olisi olemassa - esim. Lornalla vaikuttaa olevan vain vilkas mielikuvitus ja kaunokirjallisia lahjoja...

Miksi yhdistät skitsofrenian siihen että joku aistii enkeleitä?

Siksi koska enkeleistä ei ole mitään tieteellistä todistetta mutta skitsofreniassa nähdään harhoja. Ja maanisessa psykoosissa ihmiset luulevat olevansa yhteydessä Jumalaan, Jeesukseen jne.

Myös Wisemanin kirja (http://www.atenakustannus.fi/component/ateena/kirja/456) kutsuu minua nyt... Suurin osa ns. yliluonnollisesta voi olla oikeasti vain aivojen tuottamaa illuusiota. Miksi näitä ilmiöitä EI KOSKAAN voida todistaa tutkimustilanteissa??!! Ehkä koska niitä ei ole?

Ja tuo Byrnen toinen kirja herättää minussa vähän säälin tunteita Lornaa kohtaan.  Sad

(Tiedän kyllä että ihmiset uskovat omiin kokemuksiinsa kaikesta vahvasti, mutta yleensä ihmisten vetämissä johtopäätöksissä on vakavia logiikan puutteita. Yhdistellään asioita joilla ei oikeasti ole mitään tekemistä toistensa kanssa mutta halutaan nähdä henget siinä välissä toimijoina. Mieli luo yhteyksiä joita ei ole.)
« Viimeksi muokattu: 10.03.2013 08:53:47 kirjoittanut Mäntysuopa » tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5933



Profiili
« Vastaus #444 : 10.03.2013 09:19:23 »

Skitsofreniako?
Jaa.
Siitä en tiedä, mutta minä en henkilökohtaisesti niin pidä Lorna Byrnestä...siinä on jotain vähän vinossa...siis siinä, miten hän on kaupallistanut kaiken tämän enkelihässäkän. Enkelit kun eivät ole kaupallinen juttu ollenkaan.

Minun on aina ollut helppo uskoa siihen, että on paljon sellaista mitä ei vajavainen ihminen pysty ymmärtämään tai todistamaan. Minä en kaipaa muita todisteita kuin sen mitä oma sisin sanoo, enkä usko kuitenkaan olevani skitsofreenikko  :Smiley
tallennettu
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1114


Profiili
« Vastaus #445 : 10.03.2013 10:30:43 »

Olen ollut viime aikoina kiinnostunut enkeleistä ja luen paraikaa Lorna Byrnen toista kirjaa, "Portaat taivaaseen". Ja koska skeptikko minussa elää vahvana, olen vähän ulalla...

Voisiko Lorna Byrne olla vain skitsofreenikko?  Shocked

Vaikea uskoa että enkeleitä olisi olemassa - esim. Lornalla vaikuttaa olevan vain vilkas mielikuvitus ja kaunokirjallisia lahjoja...

Miksi yhdistät skitsofrenian siihen että joku aistii enkeleitä?

Siksi koska enkeleistä ei ole mitään tieteellistä todistetta mutta skitsofreniassa nähdään harhoja. Ja maanisessa psykoosissa ihmiset luulevat olevansa yhteydessä Jumalaan, Jeesukseen jne.

Myös Wisemanin kirja (http://www.atenakustannus.fi/component/ateena/kirja/456) kutsuu minua nyt... Suurin osa ns. yliluonnollisesta voi olla oikeasti vain aivojen tuottamaa illuusiota. Miksi näitä ilmiöitä EI KOSKAAN voida todistaa tutkimustilanteissa??!! Ehkä koska niitä ei ole?

Ja tuo Byrnen toinen kirja herättää minussa vähän säälin tunteita Lornaa kohtaan.  Sad

(Tiedän kyllä että ihmiset uskovat omiin kokemuksiinsa kaikesta vahvasti, mutta yleensä ihmisten vetämissä johtopäätöksissä on vakavia logiikan puutteita. Yhdistellään asioita joilla ei oikeasti ole mitään tekemistä toistensa kanssa mutta halutaan nähdä henget siinä välissä toimijoina. Mieli luo yhteyksiä joita ei ole.)

Hohoijaa. Kyllä sitä vedetään heti nämä skitsofrenia ja psyykoosi kortit kun ollaan ihan voimattomia näitten asioiden edessä. Tiedän moni joka aistii henkimaailman tmv. eikä heillä ole diagnosoitu mitään mielentrveyshäiriöitä ja elävät ihan normaalia elämää. Mutta joo, koska et itse usko ja sitä ei kyetä selittämään niin heti ollaan leimaamassa.. Lycka till! crazy2
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1114


Profiili
« Vastaus #446 : 10.03.2013 11:49:12 »

On ihan hyvä olla skeptikko ja kyseenalaista kaiken mitä eteen tuodaan. Mutta kellään meistä ei ole oikeutta tuomita, vaan havannoidaan ja katsotaan mikä on itselleen käyttökelpoista ja opettavaista. Lienee turhaan hakea sitä peruskunnioitusta kaikkia ja kaikkea kohtaan. Tässä olisi yksi hyvä biisi kaikille jotka miettivät mihin uskoa ja mihin ei ja mihin se voi johdattaa...

http://www.youtube.com/watch?v=3xLvArgSp3k
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
Mäntysuopa
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 84



Profiili
« Vastaus #447 : 10.03.2013 11:58:20 »

Olen ollut viime aikoina kiinnostunut enkeleistä ja luen paraikaa Lorna Byrnen toista kirjaa, "Portaat taivaaseen". Ja koska skeptikko minussa elää vahvana, olen vähän ulalla...

Voisiko Lorna Byrne olla vain skitsofreenikko?  Shocked

Vaikea uskoa että enkeleitä olisi olemassa - esim. Lornalla vaikuttaa olevan vain vilkas mielikuvitus ja kaunokirjallisia lahjoja...

Miksi yhdistät skitsofrenian siihen että joku aistii enkeleitä?

Siksi koska enkeleistä ei ole mitään tieteellistä todistetta mutta skitsofreniassa nähdään harhoja. Ja maanisessa psykoosissa ihmiset luulevat olevansa yhteydessä Jumalaan, Jeesukseen jne.

Myös Wisemanin kirja (http://www.atenakustannus.fi/component/ateena/kirja/456) kutsuu minua nyt... Suurin osa ns. yliluonnollisesta voi olla oikeasti vain aivojen tuottamaa illuusiota. Miksi näitä ilmiöitä EI KOSKAAN voida todistaa tutkimustilanteissa??!! Ehkä koska niitä ei ole?

Ja tuo Byrnen toinen kirja herättää minussa vähän säälin tunteita Lornaa kohtaan.  Sad

(Tiedän kyllä että ihmiset uskovat omiin kokemuksiinsa kaikesta vahvasti, mutta yleensä ihmisten vetämissä johtopäätöksissä on vakavia logiikan puutteita. Yhdistellään asioita joilla ei oikeasti ole mitään tekemistä toistensa kanssa mutta halutaan nähdä henget siinä välissä toimijoina. Mieli luo yhteyksiä joita ei ole.)

Hohoijaa. Kyllä sitä vedetään heti nämä skitsofrenia ja psyykoosi kortit kun ollaan ihan voimattomia näitten asioiden edessä. Tiedän moni joka aistii henkimaailman tmv. eikä heillä ole diagnosoitu mitään mielentrveyshäiriöitä ja elävät ihan normaalia elämää. Mutta joo, koska et itse usko ja sitä ei kyetä selittämään niin heti ollaan leimaamassa.. Lycka till! crazy2

Esitin oman arvioni ja arveluni asioista. Miksi sinusta tuntuu siltä että leimaan ja tuomitsen?  Shocked

Toki voi olla terve ja aistia jotain mutta ei se ole mikään tae siitä että ne aistimukset ovat tosia muualla kuin kokijan mielessä! Voihan Lornakin olla ihan terve, mutta hänen mielensä luo asioita jotka ovat hänelle todellisia.

Näitä asioita mietin ja haluan selvittää. Oikeasti ihmettelen, miksi tutkimustilanteissa ei koskaan löydy mitään yliaistillista ilmiötä ja havaintoa. Miksi vähemmän koulutetut ovat taipuvaisempia uskomaan kaikkeen ja tekemään epäloogisia johtopäätöksiä kuin korkeasti koulutetut? 
tallennettu
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1114


Profiili
« Vastaus #448 : 10.03.2013 12:12:23 »

Olen ollut viime aikoina kiinnostunut enkeleistä ja luen paraikaa Lorna Byrnen toista kirjaa, "Portaat taivaaseen". Ja koska skeptikko minussa elää vahvana, olen vähän ulalla...

Voisiko Lorna Byrne olla vain skitsofreenikko?  Shocked

Vaikea uskoa että enkeleitä olisi olemassa - esim. Lornalla vaikuttaa olevan vain vilkas mielikuvitus ja kaunokirjallisia lahjoja...

Miksi yhdistät skitsofrenian siihen että joku aistii enkeleitä?

Siksi koska enkeleistä ei ole mitään tieteellistä todistetta mutta skitsofreniassa nähdään harhoja. Ja maanisessa psykoosissa ihmiset luulevat olevansa yhteydessä Jumalaan, Jeesukseen jne.

Myös Wisemanin kirja (http://www.atenakustannus.fi/component/ateena/kirja/456) kutsuu minua nyt... Suurin osa ns. yliluonnollisesta voi olla oikeasti vain aivojen tuottamaa illuusiota. Miksi näitä ilmiöitä EI KOSKAAN voida todistaa tutkimustilanteissa??!! Ehkä koska niitä ei ole?

Ja tuo Byrnen toinen kirja herättää minussa vähän säälin tunteita Lornaa kohtaan.  Sad

(Tiedän kyllä että ihmiset uskovat omiin kokemuksiinsa kaikesta vahvasti, mutta yleensä ihmisten vetämissä johtopäätöksissä on vakavia logiikan puutteita. Yhdistellään asioita joilla ei oikeasti ole mitään tekemistä toistensa kanssa mutta halutaan nähdä henget siinä välissä toimijoina. Mieli luo yhteyksiä joita ei ole.)

Hohoijaa. Kyllä sitä vedetään heti nämä skitsofrenia ja psyykoosi kortit kun ollaan ihan voimattomia näitten asioiden edessä. Tiedän moni joka aistii henkimaailman tmv. eikä heillä ole diagnosoitu mitään mielentrveyshäiriöitä ja elävät ihan normaalia elämää. Mutta joo, koska et itse usko ja sitä ei kyetä selittämään niin heti ollaan leimaamassa.. Lycka till! crazy2

Esitin oman arvioni ja arveluni asioista. Miksi sinusta tuntuu siltä että leimaan ja tuomitsen?  Shocked

Toki voi olla terve ja aistia jotain mutta ei se ole mikään tae siitä että ne aistimukset ovat tosia muualla kuin kokijan mielessä! Voihan Lornakin olla ihan terve, mutta hänen mielensä luo asioita jotka ovat hänelle todellisia.

Näitä asioita mietin ja haluan selvittää. Oikeasti ihmettelen, miksi tutkimustilanteissa ei koskaan löydy mitään yliaistillista ilmiötä ja havaintoa. Miksi vähemmän koulutetut ovat taipuvaisempia uskomaan kaikkeen ja tekemään epäloogisia johtopäätöksiä kuin korkeasti koulutetut? 

Istahda hetkeksi alas ja mieti  smitten
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5933



Profiili
« Vastaus #449 : 10.03.2013 12:50:33 »

Hihhii, minä tunnen erittäin korkeasti koulutetun perheen, jotka ovat aivan umpi hörhöjä...en lähtisi kyllä tuotakaan aivan varmaksi sanomaan, että vähemmän koulutetut uskovat vaikka mitä puuta heinää ja korkeammin koulutetut sitten eivät...itseasiassa se on minusta jopa huolestuttavaa, jos ja kun ajatellaan että korkea koulutus on yhteydessä älyyn ja ymmärrykseen. Se on paikkapaikoin todella ikäväkin asia, josta seuraa kaikenlaisia ongelmia. Suomessakin on jotenkin sellainen "kansanperimä" tms. että esim, kaikki mitä lääkäri suvaitsee sanoa on totta ja kiveen kirjoitettu, onhan hän korkeasti koulutettu lääkäri, kumartakaamme häntä.
No niin, mutta ajatukseni karkasivat lapasesta.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 28 29 [30] 31 32 33
  Tulostusversio  
 
Siirry: