Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Astraalimatka entisen elämän rakkauden luo?  (Luettu 11489 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
neverknow
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 56


Profiili
« : 27.04.2015 17:11:35 »

Heippa pitkästä aikaa Smiley

Nyt täytyy lyhyesti kysyä että onko kenelläkään vastaavaa kokemusta tai taitoa katsella mitä tämä tarkoittaa  :Smiley

Saan usein unihalvauksia ja tunnistan nämä..ennen pelkäsin koska kuulun näihin 1% jotka saavat myös jäätävän kovat fyysiset kivat unihalvauksissa (valitettavasti). Nykyään suhtaudun niihin melko neutraalisti ja tiedän että jos pystyn rentoutumaan onnistuu tästä siirtyminen kehostairtautumiseen ja sitä kautta kauas pois..uskaltaisin sanoa että pois tältä planeetalta johonkin toisiin todellisuuksiin..
Nämä todellisuudet ovat jokainen oman laisiaan ja usen päädyn niihin niin, että ensin unihalvaus tilassa (kun näen vielä huoneeni) ilmestyy joku astraalityyppi ja jos menen tästä pidemmälle löydän itseni hänen luotaan toisaalta. Olen myös valitettavasti tietoinen että näitä rajaylityksiä ei saisi tehdä..monesti on tullut tilanteita tällä puolen että nämä kaverit napataan pois ns. vartioiden toimesta..en osaa kuvailla millaisia tyyppejä ovat mutta selvästi vartioivat rajaa.. Itse taas kun löydän itseni jostain muualta, tilanne päättyy siihen että joko tajuan että pitää poistua tai sitten niin että saan jonkun perääni ja sitten onkin kiire onnistua poistumaan omaan huoneeseen ja sitten vielä unihalvauksesta pois.

Mutta..nyt sitten tapahtui niin että palasin erään jo aiemmin nähneeni tyypin luokse, jonka kanssa tunsin jo viimeksi todella vahvan yhteyden. Nyt sain pidettyä matkaa tunnin verran päällä (pari kertaa tunsin kun energiani hupenivat sieltä ja palasin unihalvaustilaan omaan huoneeseen mutta pystyin palata) Tämä mies oli joka kerta luonani ja pidimme toisistamme kiinni..tunsin niin vahvan rakkaus ja luottamus siteen etten voi edes kuvailla sitä..jotain niin kaunista etten ole koskaan kokenut. Tapasin myös hänen siskon ja äidin, jotka eivät tosin tahtoneet minua sinne koska se oli vaarallista..jossain välissä pääsin myös vaihtamaan kehoa palatessani sinne todellisuuteen tämän miehin kanssa...näin hänet minuna ja tunsin hänen tuntevan samoin kuin minä..koitin katsoa peiliin mutta kun olin hänen kehossaan ei peilikuvaa ollut..en ole koskaan nähnyt hänen kasvojaan mutta jollain tapaa tiedostan selkeästi miltä hän näyttää. Kysyin myös häneltä onko hän koskaan olllut ihminen johon vastaus oli että on edelleen? Mitä tämä voi tarkoittaa?

Olen ollut suhteessa vain kerran elämässäni ja siinä sitten tovi roikuttiinkin, tässä oli sitä jotain..en vain pysty sitoutumaan koska aina puuttuu jotain mitä en tiedä..nyt tiedän sen tunteen joka uupuu! ja tiedostan että ehkä tämä vanha energia tai kuka onkaan on pitänyt minua otteessaan? tai sitten ei..olen hämilläni ja tahdon käydä takaisin nukkumaan ja päästä hänen lähelle turvaan.

Olisiko tämä viimein se retki jonka avulla opin jotain tärkeää jonka jälkeen olisin valmis avaamaan sydämeni jollekin? en tiedä mutta jotain todella hämmentävää tapahtui enkä usko että se olisi vain sattumaa  smitten Häntätuskin saan tälle puolen tulemaan mutta aion kyllä vaarankin varjolla vielä vierailla siellä  Wink


Kiitos jos joku jaksoi lukea loppuun ja olisi ihana kuulla jos muilla on vastaavia kokemuksia tai yhteyksiä tuolle puolenn..mitä tämä tarkoittaa?  angel
tallennettu
saarloos
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 29


Profiili
« Vastaus #1 : 29.04.2015 00:22:12 »

Astraalimatkoissa, ruumiista irtautumisissa ja selkounissa ei ole mitään vaaraa. Se, että rajanylitykset olisivat kiellettyjä, perustuu pelkoperäiseen ajatusmaailmaan. Jos ajattelee asiaa laajemmassa perspektiivissä, astraalikehossa oleminen on paljon lähempänä meidän todellista luontoa kuin tässä rajoitetussa fyysisessä kehossa oleminen. Rajanylitys itsessään voi olla pelottava, varsinkin jos pysyy täysin tietoisena ylityksen ajan, mutta se pelko johtuu siitä, kun ego kamppailee hengestään.

Oma henkinen tila, usein tiedostamattomat alitajuntaiset asiat, heijastuvat hyvin vahvasti kokemuksiin. Mitä enemmän saa puhdistettua itseään, löydettyä tasapainoa sisältä käsin ja sitä kautta annettua tilaa valolle ja rakkaudelle, sitä miellyttävämmäksi myös henkiset kokemukset muuttuvat. Yksinkertaistettuna voidaan puhua värähtelyn nostamisesta.

Sait ilmeisesti kokea, miltä ehdoton rakkaus tuntuu. Ei ole mitään syytä, miksi et voisi kokea samaa myös fyysisellä tasolla. Kuten sanoit, syvällä sisimmässäsi olet aina tiennytkin tämän. Olettaisin, että tästä johtuen ’normaalit’ parisuhteet tuntuvat hyvinkin pinnallisilta.

Tuli semmoinen fiilis, että olet varmaankin jo aiemmissa elämissäsi kokenut lähes kaiken mahdollisen ja edennyt henkisesti pitkälle. Voit siis sanoa ”been there, done that”. Nyt kaipaat parisuhteelta jotain enemmän. Tiedäthän, kun kahdella ihmisellä on selittämätön yhteys. Ihmiset ympärillä näkevät, että heillä on jotain erityistä, mutta eivät pysty ymmärtämään mitä. Se tulee mielen toiselta puolelta ja sitä ei voi ymmärtää - se täytyy kokea.

Nauti kokemuksistasi, mutta älä takerru niihin, sillä sinulla on elämä elettävänä. Voit kuitenkin olla varma, etteivät ne ole vain sattumaa. En tarkoita, että tulet tapaamaan kyseisen henkilön fyysisyydessä. Vaan sitä, että opit enemmän itsestäsi. Ja kaikkea oppimaasi pystyt hyödyntämään fyysisellä tasolla. Ole siis kiitollinen!  Smiley

Muista, että muutos lähtee aina sisältä käsin. Jos haluat, että peilikuva hymyilee, täytyy ensin hymyillä itse. Mitä enemmän saat avattua sydäntäsi niin voit olla varma, että sitä rakkaudentäyteisempää elämäsi tulee olemaan.

Pieni vinkki: pyri muistamaan se tunne mahdollisimman elävästi myös arkielämässä. Voipi auttaa sydänchakran avautumisessa Smiley
tallennettu
mouru
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 618


Profiili
« Vastaus #2 : 01.05.2015 11:17:56 »

MInä näin unia nykysestä miehestä ennen fyysistä ensikohtaamista tässä elämässä. Mieleenpainuvin oli uni jossa synnytin hänet poikalapsena ja tunsin mieletöntä rakkautta. Oon kokenu samn nyt myös valveilla kerran kun vaan otiin yhdessä kotona. Uskon että meillä on myös paljon yhteisiä elämiä takana mutta kaikkea ei ole vielä ratkaistu. Molemmat kehitytty suhteen aikana tosi paljon Smiley
tallennettu
Varjotar
Astroholisti
*****
Viestejä: 1262


Starchild


Profiili
« Vastaus #3 : 02.05.2015 07:21:41 »

Tämmöiset on ihania smitten
tallennettu

Kuuntele tuulta.
neverknow
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 56


Profiili
« Vastaus #4 : 02.05.2015 08:04:57 »

Kiitos vastauksista  smitten

Saarloos: Puhuit ettei mitään vaaraa ole eikä kiellettyä vaan itse oma pelko johtaa tähän.. Jotenkin on vaikea uskoa kun itse en ole ollut näissä enää viimeisenä parina vuonna pelokas vaan ihan jopa harjoitellut vapautumista jne. mutta nämä joita kutsun vartijoiksi rajalla tulevat aina osaksi tapahtumaa..tällä puolen ovat ystävällisiä mutta poistavat vieraat ja muualla taas ovat noh aikajäätäviä  knuppel2
Olen myös keskustellut yhden naispuoleisen vartijan kanssa joka tuli minulle tätä selittämään sanoin: sinua pitäisi vähän kouluttaa. Samalla toinen vartija oli poistanut nämä vieraat luotani..Tähän koitin selittää että mistä minä voin tietää miten toimia mitä koulutusta, missä milloin?  Shocked  Johon vartija totesi: kyllä sinä tiedät..ja lähti kävelemään eikä enää vastannut kun huutelin perään  Grin toisella kerralla sanottiin jotain että en saisi olla siellä puolen koska tiedän liikaa..mutta sillä puolen on aina ihania tyyppejä ja tunnen oloni todella hyväksi ja vapautuneeksi  smitten tosin en ole koskaan tuntenut täysinkuuluvani tänne ja nykyiseen kehooni..minulla on sellainen fiilis että olen itse joskus saanut päättää tulenko vielä tänne ja homma on ollut kiikun kaakun..

Mouru: aivan ihanaa!!  smitten Toivoisin niin että tässä olisi sama juttu! Vihdoin tämä tyhjiö täyttyisi ja löytäisin hänet elämääni näin syvällä tasolla  smitten mutta pahaa pelkään että oppiläksynä täytyy päästää irti hänen energioista, jotta pääsen eteenpäin. Nyt kun olen tätä mutustellut ja kerran päässsyt lyhyesti hänet uudelleen toissa yönä tapaamaan, sain fiiliksen että meillä on taustalla todella vahva rakkaus suhde jossa molemmat ovat joutuneet luopumaan toisesta samaan aikaan. Näyttävästi olemme ns. menehtyneet yhtä aikaa ja sopineet ettemme koskaan unohda toista ja odotamme toisiamme niin kauan kunnes tapaamme uudestaan..Voi olla että mieli tekee tepposet mutta aika hyvin olen aina voinut omaan intuitioon ja sen avulla tulkinnut näitä ns. viestejä  Smiley Saako udella miten tiesit että kyseessä on sama mies? ja miten kauan unesta meni että hänet tapasit?

Lisää kokomuksia?  smitten
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #5 : 02.05.2015 10:32:09 »

Olen joskus kirjallisuudessa törmännyt näihin Vartijoihin. Niiden tehtävä on lähinnä noukkia talteen luvattomilla teille olevia harhailijoita, jotka eivät ole yleensä pahantahtoisia, mutta voivat aiheuttaa harmia ja sydämentykytyksiä muiden tielle osuessaan. Nyt sinut on luokiteltu harhailijaksi noilla astraalimatkoilla.

Koulutusta sinä saat oppailta, joilla on useita tapoja toimia. Jos et ole astraalimatkalla sellaiseen törmännyt, niin ehkä unissasi, meditoidessasi tai synkronisiteetin kautta. Jotkut kanavoivat omaa henkiopastaan, mutta kanavoinnin oppiminen ei ole mitenkään tarpeellista.
« Viimeksi muokattu: 02.05.2015 10:43:38 kirjoittanut Lilli » tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
neverknow
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 56


Profiili
« Vastaus #6 : 02.05.2015 14:38:28 »

Kiitos lilli infosta Smiley

Kanavointi on kyllä tuttua, aiemmin täälläkin kirjoitin kuinka nopeasti avautui näille asiolle ja silloin pelko valtasi mielen.
Nyt olen parin vuoden ajan pitänyt ihan tarkoituksella itseni aika suljetussa "tilassa", mutta voisihan tuota kanavointia taas hiljalleen kokeilla. Energian välityksiä on tehty kuitenkin edelleen puolin ja toisin..jolloin automaattisesti avaa itseään ja kommunikoi ja se on tuntunut tätä nykyä luonnelliselta ja hyvältä  smitten

Ja tosiaan olen juuri tuollainen harhailija joka päätyy paikkaan x tietämättä syytä ja tahtomatta ketään häiritä  :Smiley
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #7 : 02.05.2015 20:44:59 »

Noista 'vartijoista'

Minä saan kirjoituksistasi sellaisen vaikutelman että ko olennot yrittäisivät estää sinua juttelemasta tapaamiesi astraaliolentojen kanssa. Yrittävätkä tyypit siis estää sinun oppimistasi ja tietojesi/ymmärryksesi karttumista?

https://www.youtube.com/watch?v=-MqwO0J9-k0

No ei varmasti siitä ole kyse. Enemmän lienee kyse siitä, että Vartijat yrittävät varoittaa siitä, että henkimaailmassa seikkailu ei ole vain kevyttä huviretkeilyä ja uteliaisuuden tyydyttämistä, vaan sillä voi olla arvaamattomia seurauksia. Yleensä kehoon inkarnoituneisiin astraali- ja OBE-matkailijoihin suhtaudutaan henkimaailmassa tyyliin "Mitä sinä täällä teet? Mene takaisin." Sille on syy, että sinulla on keho.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
mouru
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 618


Profiili
« Vastaus #8 : 03.05.2015 13:00:12 »

Neverknow, mulla om myös vahva tunne että meidät on erotettu väkisin. Lueskelin yks päivä unia vuodelta 2011 kun tavattiin sen vuoden lopussa. Mulla on ihan turhia yksinjäämisen pelkoja, oli mm. Uni jossa lentokone (turkoosii) kääntyy ja perhe tippuuu kyydista(mut äiti pelastaa mun laukun heh) ja täs kuukauden sisään tsunami (sama uni miljöö oli koko talven, turkoosi vesi, sit kävi näin. 3 hyökyaaltoo)  vie miehen (puhelim jää eli joku yhteys) ykskaks unessa ja lähin taas harhailee ja etsimää sellasel tunteel et "taas meiän pitää löytää toisemme" :/ Valveilla on hyvin hyvin tasaista, molemmil ollu omia pään sisäisiä ongelmia mut yhdessä tuettu toisiamme ja ite en ois viimeistä vuotta selvinny ilman häntä  smitten

Ps. Oli  ehkä tokaa kertaa ikinä turkoosit kynsilakat kun löysin itseni tutkimasta noita turkoosi-unia. Vaaaleansininen on ennen meiän tapaamista ollu miehen väri unissa, sen liitän vahvasti siihen että oltais erottu joskus äitinä ja poikavauvana
« Viimeksi muokattu: 03.05.2015 13:04:19 kirjoittanut mouru » tallennettu
neverknow
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 56


Profiili
« Vastaus #9 : 03.05.2015 15:35:41 »

Myelene puhuit noista tasoista.... voisi hyvin ollakin näin, mutta siellä minne ikinä milloinkin päädyn on aina ollut tosi mukavaa porukkaa  :Smiley
Ainoa jolloin on tullut propleemaa on juuri se hetki kun minut ns. ajatetaan pois sieltä. Muistan että joku kerta kun tällä puolen oli porukkaa jotka napattiin pois, kysyin miksi? niin sain vastauksen että he häipevät minua ..tätä en ymmärtänyt mutta tuli juuri mieleen..

Mouru tuo kuulostaa tutulta! nyt on jäänyt itselläkin unet paljon mieleen ja todella selkeinä.. Täytyykin alkaa seurailemaan onko niissä yhteisiä piirteitä Smiley

Toivon todella että hän olisi yhtälailla harhailija kuin minäkin ja hänet vielä tapaisin  smitten  Kun vain tietäisi että onko tarkoitus päästä tosiaan eroon tuosta siteestä -> että pääsee täällä eteenpäin..vaiko päin vastoin.. Toisaalta mietin jopa että onko mahdolista että hakeuduin tässä taannoin hänen kotiinsa siis ihan fyysisesti täällä sijaitsevaan kotiin..ainakin olimme hänen huoneessaan. Hän kyllä selkeästi tiesi läsnäoloni ja kommunikoi.. ompas muute melko ahdisteleva kuva tunkeutua toiseen kotiin kun haluaa läheisyyttä  Grin
tallennettu
neverknow
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 56


Profiili
« Vastaus #10 : 03.05.2015 17:42:48 »

Nyt kun jäin tätä meditaatio hetkessä pohtimaan tuli vahva olo että täytyy nostaa kortit tähän tilanteeseen.
Nostin perus pöydän jonka tuloksena sain: menneisyys/vaikutus: pentaakkelit 7, nykyhetki: sauvat 9 ja tulevaan IV hallitsija.

Sain hyvän tuntuman heti pöytään..tosin omat ajatukset/mielihalut voivat vaikuttaa..mutta lyhyesti:
Menneeseen hidasta kasvua, tuntuu loputtomalta kehitykseltä joka ei pääty koskaan..jumittaa vaikka todellisuudessa kaikki etenee
"suunnitelmien" mukaan. Nykyhetkeen: vahva ja varma olo..asiat ovat muuttuneet ja pyörät raksuttaa edelleen. Tieto muutoksen pysyvyydestä ja etenemistä, halu tietää ja liikkua nopeammin. Kuitenkin vaaditaan kärsivällisyyttä ja hetkessä elämistä, valmius tarttua tilaisuuksiin kuitenkaan niitä metsästämättä. Tulevaan: Hallitsija: kuvaa minulle vahvaa päättäväistä miestä, neuvonantajaa, liittyy jollain tapaa työhön ja tuleviin kuvioihin. Liikemies jolla vahvat verkostot. Hallitsija kuvaa naiselle tärkeää miestä, voi kuvata aviomiestä tai isä hahmoa.. hmm tuo viimeinen lause suoraan tulkinta apu kirjasta koska omaan intuitioon en tuon suhteen tässä tilanteessa luota  Grin
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #11 : 03.05.2015 19:34:21 »

. Toisaalta mietin jopa että onko mahdolista että hakeuduin tässä taannoin hänen kotiinsa siis ihan fyysisesti täällä sijaitsevaan kotiin..ainakin olimme hänen huoneessaan. Hän kyllä selkeästi tiesi läsnäoloni ja kommunikoi.. ompas muute melko ahdisteleva kuva tunkeutua toiseen kotiin kun haluaa läheisyyttä  Grin

Juuri tästä syystä harhailijat voivat aiheuttaa harmia ja sydämentykytyksiä pahaa/hyvää aavistamattomissa nukkujissa.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #12 : 04.05.2015 08:44:41 »

Minusta on ensinnäkin surullista, että haluat tavata hänet, että jokin tyjiö täyttyisi. Toisekseen on surullista, että ajattelet, että tuosta siteestä on ehkä päästävä eroon. Jos minulta kysytään niin kumpikaan ei ole totta. Tunne voi olla niin voimakas, että se pelottaa sinua etkä ole siihen tottunut ja voit jopa addiktoitua siihen ellet ymmärrä, että "tyhjiösi" on jo täytetty. Rakkautta et ensinnäkään ikinä voi hävittää. Syy siihen miksi jokin päättyy on se, että se ei pohjimmiltaan ollut sitä aidointa vaan perustui pinnallisuuksiin jota ehkä luultiin aidoksi. Olen todella onnellinen siitä, että olet päässyt matkalle noinkin syvälle sisinpääsi ja saanut tuntea mitä todellinen (?) rakkaus ja yhteys toiseen ihmiseen on. Mutta muista, tuo toinen ihminen ei ole sen lähde vaan sinä itse.  Smiley Hyväksy tuo tunne luonnollisena osana sinua. Voit harjoitella vahvempaa yhteyttä meditaation tms. avulla.  Smiley
tallennettu
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #13 : 04.05.2015 11:44:32 »

Juuri tästä syystä harhailijat voivat aiheuttaa harmia ja sydämentykytyksiä pahaa/hyvää aavistamattomissa nukkujissa.

Niin itsensä kuin kotinsakin voi suojata, eikä suojista tällä vapaan tahdon planeetalla sitten kyllä tulla läpi yhtään millään ilveellä. Minun kämpässäni ja unissani ei kutsumattomia vieraita tästä syystä palloille.
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: