Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Pääsenkö uudelle polulle? ahdistavaa  (Luettu 2591 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
neverknow
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 56


Profiili
« : 09.06.2013 21:38:59 »

Hei,

Olen nyt kamppaillut todella pitkään saadakseni itseni irti edellisesistä ihmissuhteista, jotka tuoat pelkkää kipua ja murhetta. Tiedän että olen jo melkein tien päässä ja saan merkkejä ja toivoa. Silti olen pahimillani ollut todella todella pohjalla..Nyt tuli taas takapakkia viikonloppuna ja todella sekava olo.

Näkisikö kukaan että koska voisin päästä irti oikeati vanhasta ja aloittaa puhtaalta valon tieltä uuden rakkaudentäyteisen elämän? Voi uusi rakkaus olisi myös todella kaivattu  angel

Kiitos tuhnnesti smitten
tallennettu
Anno
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 57


Profiili
« Vastaus #1 : 18.06.2013 11:42:58 »

En oikein ymmärrä otsikon kysymystä. Pääsetkö uudelle polulle? Tottakai pääset, jos se on seuraava siirtosi. Rohkeasti vaan!

Elämä ei ymmärtääkseni mene omalla painollaan, vaan asioihin tarvitsee ottaa osaa aktiivisesti. Tehdä aktiivisia päätöksiä. Ottaa askelia ja kulkea eteenpäin. Ei odottaa, että asiat kulkevat eteenpäin, kelluen itse mukana, odottaen että jossain vaiheessa tilanne muuttuu. Silloin on uhrin roolissa, ei oman elämänsä luojan. Sinä saat luoda omasta elämästäsi mieleisesi.  smitten

On ihan omassa päätöksessäsi, mitä haluat tehdä. Mieti, mikä on korkein sydämesi toive, ja etene sitten siihen suuntaan.

Tsemiä!
tallennettu
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1114


Profiili
« Vastaus #2 : 18.06.2013 13:20:38 »

Itse tiedän kokemuksesta kuinka vaikeaa se voi olla päästää irti jos on tunnetasolla vielä sidoksissa johonkin henkilöön, etenkin rakkaussuhteissa. Eniten pelkäsin tuolloin sitä yksinäisyyden ja tyhjyyden tunteen kun toinen päästää irti ja ei ole energiatasolla enää läsnä, siihen kun tottuu aika nopeasti.
Rohkeasti vain kohti uutta, siunaa itseäsi, ajattele että tämä oli oma vaihe elämässäsi ja päästä irti niin monta kertaa kun se on tarpeen.
Kyllä se siitä alkaa sitten lutviutua ja ole itsellesi armollinen ja anna itsellesi aikaa toipua. Kyllä se siitä  smitten
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: