Sivuja: 1 2 3 [4]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: MC - vaikuttaako ulkonäköön?  (Luettu 26752 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Mystery Woman
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 163



Profiili
« Vastaus #45 : 05.08.2010 13:45:54 »

Minulla  keskitaivas  leijona ja kieltämättä löytyy yhtäläisyyksiä. Minusta sanotaan, että olen suora, vahva, itsetietoinen. Hiukseni ovat tumman ruskeat, mutta tuuheat. Iho ei ole punakka, ruumiin rakenne vahva. Ja ehdottomasti olen optimisti.
tallennettu

Aurinko vaaka, Kuu neitsyt, Asc Skorpioni
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #46 : 05.08.2010 17:24:05 »

Mulla MC Ravussa ja en kyllä tiedä miten tuo nyt voisi ulkonäöllisesti ilmetä.
tallennettu
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #47 : 06.08.2010 11:41:07 »

Hihittelin itsekseni, kun luin, että MC on se merkki, millä tyylillä tuomme itsemme esille. Minun siis pitäisi olla suorastaan päällekäyvä ja hyvin kilpailuhenkinen, kun olen keskitaivaan oinas. Kattia kanssa. Puhun kyllä asiat suoraan, enkä osaa valehdella, toisin sanoen olen umpirehellinen töksäyttelijä. No joo, myönnän sen, että olen aikamoinen pomottelija, enkä ota mielelläni ohjeita vastaan. "Minä ite" on kaikessa tekemisessä se a ja o.  Ulkonäöstä en tiedä. Punapigmenttiä löytyy ihosta ja hiuksista. Eikös se punainen ollut oinaan väri?  Cheesy
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
MooOoona
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 117


Profiili
« Vastaus #48 : 06.08.2010 11:55:33 »

mun mielestä mc kuvastaa nimenomaan ulkoista habitusta ja asc sitä sisäistä....mua itse asiassa usein luullaan jouskariksi (vaikka olen asc kauris), ja mc tosiaankin on jouskarissa...

mc skorpionissa ja sanottu että skorpionin silmät
tallennettu
Titania.
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 399


haahuilija


Profiili
« Vastaus #49 : 06.08.2010 12:02:51 »

Mulla on uranus MC:llä ja luin jostain että korostunut uranus tekee aasialais vaikutteiset silmät. Tällaista olen saanut silmistäni kyllä kuulla. MC on jouskarissa mulla myöskin, mutta enpä osaa sanoa että miten se näkyisi. Tuntuu että Asc vesimies vaikutusta vaan lisää tuo uranus MC:llä.
tallennettu

aurinko, MC jousimies
askendentti, kuu vesimies
Miksi pitää olla muiden kaltainen, kun heitä on jo niin paljon? - Anonyymi
Sivuja: 1 2 3 [4]
  Tulostusversio  
 
Siirry: