Sivuja: [1] 2 3 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Humanoidit henkioppaina?  (Luettu 27344 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
astraali
Vieras
« : 23.07.2007 21:14:51 »

Menneinä vuosina -ennen tänä suurta newages heräämistä, puhuttiin enemmän ufoista ja keskustelun taso oli sitä, että onko ylipäätään muualla elämää...

Henkimaailman eri kerrostumat ovat tulleet kollegtiivisesti ihmisten tietoisuuteen vasta -sanotaanko- kymmenen tai viidentoista vuoden sisällä. Tänään puhutaan samoista mestareista, enkeleistä ja henkioppaista heidän omilla nimillään. Olemme ns. luoneet globaalin kielen näille asioille.

Aikaisemmin n.10-15 vuotta sitten minäkin olin ns. kontaktihenkilö, jolla oli yhteyksiä muihin siviilisaatioihin. Nyt olen ymmärtänyt, ettei asioita voi erotella vaan ne ovat kaikki yhtä. Humanoidit -tai pikemminkin muiden sivilisaatioiden asukkaat -omassa tapauksessani, oma taivaallinen perheeni, on ollut koko ajan mukana tukemassa kasvuani ja kehitystäni täällä. Voinko siis ajatella, että oppainani toimii myös todellisia ja fyysisiä elämänmuotoja muualta siviilisaatioista. Itse en ole kotoisin heidän luotaan mutta olen voimakkaasti yhteydessä heihin oman sielunryhmäni kautta.

Voimmeko mekin toimia sielutasolla muiden oppaina? Toisten tälle planeetalle inkarnoituneiden tai muualla oleville sieluille? :Smiley

Mitäs olette mieltä ja onko teillä kokemuksia asiasta?
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #1 : 23.07.2007 21:17:30 »

Pari tuttuani on nk kontaktihenkilöitä, mutta toinen halusi unohtaa ufoasiat ja toinenkin, lieneekö heillä hankalaa täällä. Haluaisin löytää oman sieluperheeni, oletan että ovat ihan ihmisiä, vaikka voishan ne olla Siriukselta/Pleiadeilta. Ei mitään muistoja sieltä tosin.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Mio
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482


Ea Mai


Profiili
« Vastaus #2 : 24.07.2007 00:20:08 »

Se on sitä vuorovaikutuksen välttämättömyyttä kun sivilisaatiot kehittyvät tietyille 'tasoille', joiden perusteella yhteydet maailmankaikkeudellisiin organismeihin ja organisaatioihin väistämättä syntyvät..

Apua tarvitaan mennessä kynnyksien kautta uusille alueille ja informaatio (henkisaineellinen) on eräällätavalla välttämättömyys, jotta homma pysyisi jatkuvuudessa (sivilisaation ylläpito ja menestys)..

Onhan tuota tapahtunut paljon suht lyhyessä 'ajassa' ja tahti vaan kiihtyy (kvanttijärjestelmän osasyhteysverkostot pelittää entistä ehommin..)

 smitten
« Viimeksi muokattu: 24.07.2007 13:30:23 kirjoittanut Lumor » tallennettu

The clay of reality is molded in dreams
anders84
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 65



Profiili
« Vastaus #3 : 24.07.2007 21:28:12 »

Heips,kyllä, vihdoin puhutaan asiaa!! viimeaikoina enemmän ja enemmän humanoidit "humikset" ottavat meihin kontaktia ja kertovat jatkuvasti uusia asioita. Heillä on se korkeampi avaruusenergia, jolla voidaan parantaa paljon erilaisia sairauksia sekä puhdistaa negatiivisia energioita. Humanoidit, avaruuskansalaiset ovat minunkin mielestäni oppaita siinä missä henkioppaat ja enkelit. Kaikki tätä suurempaa yhteyttä. Humanoidit tulevat jatkuvasti lähemmäs meitä ja ovat auttamassa monin eri tavoin.  smitten
tallennettu
astraali
Vieras
« Vastaus #4 : 24.07.2007 22:51:34 »


Olet ~~ astraali ~~ näköjään tietoinen paljostakin, joten tuntuuko sinusta, että kaikki on samalla lailla kuin silloin, kun olit 10 - 15 vuotta sitten yhteydessä muiden planeettojen sieluihin. Onko yhteys vielä sama? Samantuntuinen? Onko jotain muutosta mielestäsi? Kyselen tätä omasta puolestani ja jakaakseni kokemuksiani.

Hei *Marianne*
Näkisin, että yhteys on muuttunut molemmin puoliseksi kuin aikaisemmin olin vain se vastaanottava osapuoli. Nykyään olen enemmän yhteydessä noihin henkisesti kehittyneempiin siviilisaatioihin -ihan senkin takia, että olen myös nykyään vastaanottavaisempi niille energioille. Ehkä niille tapaamisille on tullut syvempi merkitys. Ennen se oli enemmän sellaista avaavaa ihmettelyä ja itselleen todistelua.

En enää osaa oikein käyttää tuota humanoidi -sanaa omille yhteyksilleni. Yhdessä vaiheessa minulla oli paljon kontakteja ns. harmaaseen rotuun "sieppaajahumanoideihin", jotka tekivät enemmän empiiristä tutkimusta.He ovat kotoisin niinkin läheltä kuin Siriuksesta. Se yhteys oli -tai ainakin nyt tuntuu, aika yksisuuntainen enkä kokenut itse saavani siitä kovinkaan paljon henkisestä näkökulmasta katsottuna. Toki se yhteys oli hieno kokemus, enkä voi yhtään vähätellä sen merkitystä elämässäni. Mutta se oli jotenkin erilainen -enemmän fyysisen.

Tänä päivänä koen tuonkin rodun enemmän henkisenä ja ymmärrän heidän läsnäolonsa merkityksen. Ehkä minulle voi tänäpäivänä antaakin erilaista tietoa kuin nuorempana. Ehkä (aivan varmasti ) se tieto olisi mennyt kohdallani silloin hukkaan, sillä en olisi ollut tarpeeksi kypsä käsittelemään sitä.

Nykyään koen tämän yhteyden olevan enemmän henkistä. Olin hieman hämmästynyt nähdessäni oppaanani myös humanoidin, joka esittäytyi minulle omassa fyysisessä muodossaan. Henkisiä mestareita löytyy myös muiden siviilisaatioiden asukkaista, jotka saattavat olla inkarnoituneita fyysiseen olomuotoon jonnekin muualle.

Saitko tästä jotain tolkkua minun näkemyksestäni? :Smiley
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #5 : 24.07.2007 22:53:27 »

Suosittelen muita kuin harmaata rotua, nehän ovat niitä ikävämpiä. Miten ois pleiadit?
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Mio
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482


Ea Mai


Profiili
« Vastaus #6 : 24.07.2007 23:00:55 »

Suosittelen muita kuin harmaata rotua, nehän ovat niitä ikävämpiä. Miten ois pleiadit?

Noh noh mitäs vikaa harmaudessa on? Niitäkin kun on monenlaisia.
Lukemiansa asioita ei välttämättä kantsi yleistää varsinkin kun kyse on väreistä..
tallennettu

The clay of reality is molded in dreams
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #7 : 24.07.2007 23:02:04 »

Autch, et taida tietää että harmaa rotu on juuri tunteeton ihmisten tunne-elämälle, ne vain tekee rotutestejä. Harmaat, liskot, kissaihmiset. Onhan noita.

No mutta minua aihe ei sinänsä suoraan kosketa, vain teoriassa.

www.paoweb.com

http://nibiruancouncil.com/html/reptilianconflictarticle.html
« Viimeksi muokattu: 24.07.2007 23:04:08 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
astraali
Vieras
« Vastaus #8 : 24.07.2007 23:08:48 »

Suosittelen muita kuin harmaata rotua, nehän ovat niitä ikävämpiä. Miten ois pleiadit?
Jokaisella rodulla on oma tarkoituksensa. Ja on harmaalla rodulla on myös omat inhimilliset piirteensä jne.

Pleiadit ovat ihan tuntematon rotu -ainakin nimenä. Kertoisitko heistä jotain?
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #9 : 24.07.2007 23:35:38 »

Pleiadilaiset ovat niitä nk hyvän ja valon puolella olevia, jotka muistuttavat ihmisiä käsittääkseni. Enemmän tietävät Barbara Marciniak ja Barbara Hand Clow.  Cool

http://www.pleiadians.com/

http://www.handclow2012.com/journeyninedimensions.htm
« Viimeksi muokattu: 24.07.2007 23:37:17 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #10 : 25.07.2007 00:03:31 »

Uskon ulkopuoliseen elämään, jopa siihen että lähinaapureittemme planeetoilla on olemassa elävää energiaa, jota emme voi edes kuvitella. Sieluja osiltaan hekin. Eivät hekään voi kuvitella että on olemassa meidän kaltaisiamme.

Uskon myös, että sieluntasolla toimimme toistemme opaana. Asia jota on tosi vaikea tiedostaa. Ego on liian voimakas. Egohan se etupäässä yrittää opastaa/käskeä/hallita muita ja auttaa ja 'auttaa'. Tiedostammekohan edes sitä?
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Kurpitsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 326



Profiili
« Vastaus #11 : 25.07.2007 07:53:14 »

Pleiadilaiset ovat niitä nk hyvän ja valon puolella olevia, jotka muistuttavat ihmisiä käsittääkseni. Enemmän tietävät Barbara Marciniak ja Barbara Hand Clow.  Cool

http://www.pleiadians.com/

http://www.handclow2012.com/journeyninedimensions.htm

Lisää Pleiadialaisasiaa.. Smiley Ivo A Bendan sivusto:
http://www.cosmic-people.com/
« Viimeksi muokattu: 25.07.2007 07:56:03 kirjoittanut Kurpitsa » tallennettu
Mio
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482


Ea Mai


Profiili
« Vastaus #12 : 25.07.2007 08:00:25 »

Harmaahan on Mustan ja Valkean sekoitus..  :Smiley

Mut joo kyllä ne ihmisen kannalta hurjia temppuja tekee..
Mutta niin tekee ihminenkin..
Ja moni muu.. muu muu..
Energiaa voidaan lypsää.. Energiaa voidaan antaa.. Energia on elämän neste..
Energia seikkailee ja tallentaa itseensä nähdyt ja kuullut asiat..

Tähdet tähdet..
tallennettu

The clay of reality is molded in dreams
astraali
Vieras
« Vastaus #13 : 25.07.2007 08:04:08 »

Ihan pieni selvennys, että harmaarotu on saanut nimensä heidän fyysisen olemuksen mukaan eikä "henkisen harmauden". Heillä nimittäin on harmaa iho. Tosin samankaltaista rotua on myös vaaleaihoisena.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #14 : 25.07.2007 08:10:33 »

Andromedan galaksi, sisargalaksimme, on kuulema jo pidempään ollut 4.-5.-tasoilla, jonne olemme menossa. Heikäläisiä on tuttuni.  Tai hän on puoliksi maasta. Hän opetti nämä rotujaot minulle.

(http://tbn0.google.com/images?q=tbn:XjqTd9MB07XO-M:http://www.astrocruise.com/m31.jpg)
« Viimeksi muokattu: 25.07.2007 08:12:47 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: [1] 2 3 4
  Tulostusversio  
 
Siirry: