Sivuja: [1] 2 3 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Minkä merkkiseen ihastutte/rakastutte useammin?  (Luettu 24980 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
LYV
Vieras
« : 03.05.2009 12:38:29 »

Kertokaapa tänne kokemuksianne minkä merkkiseen/merkkisiin rakastutte tai ihastutte useammin kuin muihin.

Itse henkilökohtaisella kokemuksella koen ihastuvani kaloihin eniten. Ihastuminen näissä tapauksissa on paljon syvällisempi, sillä koen jonkinlaista yhteyttä heihin.
Lieneekö syynä  askendentti neitsyt ja deskendantti  kalatbuck2

Ihastun muihinkin merkkeihin, mutta kaloihin ihastuminen on minulla yleisempää.
tallennettu
asboo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #1 : 03.05.2009 14:44:59 »

Rapuun, skorpioniin, härkään ja jostain kumman syystä oinaaseen. Vaa'at on kans kivoja.

Tosin ravut on vähän nössöjä, skorpionin kanssa tulee usein tahtojen taistelu ja oinaat tietää pelkkää huonoa. Tämänhetkinen miesystävä on härkä, jolla asc skorpioni.

Mulla mars & IC  rapu
ASC  harka
desc  skorpioni
tallennettu

Aurinko Skorpioni, nouseva härkä, kuu kaksonen
rhoda
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 261



Profiili
« Vastaus #2 : 03.05.2009 15:06:31 »


Kylmien ja viileiden vuodenaikojen merkkipainotuksille
lämpenen eniten..
Härästä Jellonaan on aika hiljasta

Aiheesta on jo foorumilla monta ketjua, joten vertailin
noiden ukkojulkimoiden hottis-asteikkoa
ja siinä huippusijoitukset menevät samalla linjalla:
-Kauriit ja Oinaat kirkkaassa johdossa (dc:ni kärki oinas, venukseni  kauris)
kolmantena Neitsyet ja
mustana hevosena Vaa`at joista en niin oikiassa elämässä perusta.

tallennettu
LYV
Vieras
« Vastaus #3 : 03.05.2009 16:41:12 »

Asbolos, skorpparia ja oinasta hallitsee molempia Mars. Vaikka skopulla on Plutokin, niin en muista miksi Mars liitettiin myös skorpioniin. Ehkä vetovoman sala on siinä? Allekirjoitan oinaana vetoni skorppareihin, jostain kumman syystä.  :Smiley

Mars muistaakseni liitettiin skorpioniin sen takia, koska Pluto löydettiin vasta paljon myöhemmin. Plutosta ei aiemmin ollut tietoa, joten Marsin jakoivat sitten molemmat oinas ja skorpioni koska seksuaalisuus hallitsee molempia joskin eri tavalla.
« Viimeksi muokattu: 03.05.2009 16:45:28 kirjoittanut LadyYellowViolet » tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #4 : 03.05.2009 19:30:12 »

'Vetisenä' energiana minua vetää kummasti puoleensa Maamerkit Härkä ja Kauris, Härkä minun ensirakkauteni, Kauris nykyinen mieheni! Ja Neitsyihin myös tunnen kummallista vetoa!
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #5 : 03.05.2009 20:33:27 »

Niin ja mä oon ollut koko elämäni ihan armoton rapumerta, kaikki mun pitkäaikaiset suhteet on olleet rapujen kanssa... En mä nyt tiedä kiehtooko ne mua enää, taisin saada jo tarpeeksi??

Ihan oikeesti, no thänks.  2funny

Kuitenkin, mun omalla kartalla ei ole muuta rapua kuin se että venus  oinas on 4. huoneessa.. Voisko se selittää. Ja tuo kohtalon murikka  vertex sijaitsee ravussa.. Se selittäneekin että nää suhteet ovat kaikki olleet aika kohtalokkaita.

Kyllä mua nykyisessä ajatusmaailmassa kiehtoo  neitsyt ja  leijona, tulta ainakin miehessä pitää olla.. Ja maata... Itse olen ilmapainotteinen ja kuu on turvallisuushakuisessa kauriissa....
Ei mua HAITTAISI jos sen miehen kartalta löytyy hitunen rapuakin, kunhan ei ole liikaa.. Viimeisin oli  aurinko askendentti venus merkurius  vesta - rapu .... 
tallennettu
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #6 : 03.05.2009 21:04:05 »

Mä taas tunnen kummasti vetoa ilmamerkkisiin miehiin Smiley  Suurimmat rakkaudet ja ainokaiset pidemmät suhteeni ovat ilmamerkkejä, exä  kaksoset ja nykyinen  vaaka . Ovat jotenkin niin seurallisia, hauskoja ja huumorintajuisia olematta liian aggressiivisia. Älykkäitä myös, miehen pitää olla älykäs (vaikka itse vasta ruudinkeksijä olenkin, joo, heh uglystupid2 ). Tulimerkit menettelevät kavereina, mutta  oinas on liian päällepuskeva ja hyökkäävä ja  jousimies -miehet liian häilyviä - kuitenkin etsin aina pidempiaikaista ja vakavaa suhdetta.  leijona -naiset ovat ihania kaikki, jotka tunnen, mutta en tunne yhtään Jellona-miestä Huh

Mulla kartalla vahva tulipainotus, mutta vettä ja maata löytyy kartalta myös ihan kohtuullisesti tasapainottamaan. Ilmaa mun kartalla on aikasta vähän, joten ehkä siksi etsinkin ilmamerkin miehiä, tuomaan tasapainoa Huh  

Exällä oli vahvasti ilmaa ja tulta, mutta maata suht vähän ja vettä ihan onnetoman vähän. Tunteeton tapaus jollain tapaa, vaikka arkiasiat hoituivat erinomaisesti (erittäin vahvasti edustettu 6. huone). Nykyisellä taas on ilmaa paljon, vettä suht paljon, maatakin ihan kohtuullisesti, mutta tulta onnettoman vähän - mulla taas vahva tulipainotus ja ilma ihan minimissään. Ehkä tässä suhteen takana oli joku tasapainon löytäminen, tosi hassua, kun ajattelee tältä kantilta! Cheesy

Mulla tuo "kohtalon murikka"  vertex neitsyt ja 7. huoneessa.  aurinko neitsyt :iden kanssa tulen pääsääntöisesti joko huonosti tai erittäin huonosti toimeen (kummasti Neitsykäiset ovat aina ottaneet musta nokkiinsa - mutta miksi idiot2 ), mutta kummasti kaikki läheisimät suhteet ovat olleet  askendentti neitsyt :iden kanssa. Jotenkin niitä Nousu-Neitsykäisiä eksyy lähipiiriin ja heistä aina tulee ne lähimmät ihmiset! Mun mies, äiti ja kaksi lähintä ystävääni ovat kaikki  askendentti neitsyt ja ovat mulle tärkeimmät ihmiset!
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
LYV
Vieras
« Vastaus #7 : 04.05.2009 17:51:48 »

Mulla löytyy  vertex  vesimies merkistä 5 huoneessa ja mulla on  vertex aspect_tri mars, mitä se sitten tarkoittaakaan ja  aspect_con jupiter. En tunne oikein  vesimies miehiä.
 juno skorpioni 3 huoneessa.
Kaloista toiseksi, joihin olin huomannut ihastuneeni ovat  neitsyt merkkisiä miehiä lähinnä ulkonäön perusteella. Pitkä seurustelukumppani,  aurinko neitsyt , tapasin hänet teatterikerhossa ja hänen ilmaisutaitonsa viehätti minua ( kuu leijona )
« Viimeksi muokattu: 04.05.2009 17:58:36 kirjoittanut LadyYellowViolet » tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #8 : 04.05.2009 18:02:08 »

en minkään merkkiseen.. enkä ainakaan kaksoseen, kun olen tutustunut yhden touhuun, heh..

ei ole mitään vakiota

vesimerkkejä on ollut suhteessa liikaa.. kait.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
LYV
Vieras
« Vastaus #9 : 04.05.2009 18:10:14 »

en minkään merkkiseen.. enkä ainakaan kaksoseen, kun olen tutustunut yhden touhuun, heh..

ei ole mitään vakiota

vesimerkkejä on ollut suhteessa liikaa.. kait.

Et ole huomannut mitään merkkiä johon olet ollut useammin ihastunut? En ihan suhteista puhu.  Smiley
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #10 : 05.05.2009 07:48:15 »

minun pitäisi olla oinaaseen ihastunut, eiks je, astron mukaan, mutta olen lähinnä torjunut. no koska en tunne nyt vapaita oinaita, eikun vakavasti otettavia. skorppariin kai kaksi kertaa, mutta en koe että se on ollenkaan oikea merkki. ennen luulin että jousimies mutta ei. näitä kauris ja rapujuttuja en käsitä ollenkaan  Cheesy , mutta kai on jonkun kanssa oltava, kun nousuvaaka etsii paria , tms heheh  Grin

anteeksi, olen vähän takkuisella tuulella eilisten ihmissuhdeselvitysten jälkeen, siis miten reagoida muihin ja heidän tekoihinsa, tai onko mieluummin reagoimatta. skorpparien kanssa voi joutua henkien taisteluun ja liika keskittyminen seksiin, oinaassa voisi ? olla uraakin.. mutta kuten sanottu, tunnen vain ei-sopivia oinaita, jotka kyllä hoitaa duunit, sen olen huomannut. kuten  leijona
« Viimeksi muokattu: 05.05.2009 10:19:04 kirjoittanut ^^star^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Ave^^
Vieras
« Vastaus #11 : 05.05.2009 13:31:38 »

kaloihin ja rapuihin. ja aina.  Angry niissä on jotain ärsyttävää liimaa.  Grin  Wink

oon ny yrittäny löytää ilmamerkeistä jotain mikä iskis, ne kun on ihan erilaisia kuin minä, olis mielenkiintoista.  Cheesy ja kyllä se erilaisuus jollain tavalla onnistuukin kiehtomaan..
vaikka kuiteski se on aina joku rapu joka tulee jostain nurkan takaa ja vie jalat alta..   Angry  Wink
tallennettu
Adele
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 308



Profiili
« Vastaus #12 : 05.05.2009 20:24:58 »


Vastaan tälleen lyhykäisesti, kun ei nyt aika riitä pidempään jaaritteluun  Smiley että siis kyllä se on  kaksoset johon minä helpoiten retkahdan. Jokin niiden nuorekkaassa olemuksessa kovasti viehättää. Myös  kauris miehet vetoavat minuun.
tallennettu

Aurinko Oinas 10
Asc Leijona
Kuu Vesimies 8
Mars Kauris 6
Venus Kalat 10
Merkurius Oinas 10
Jupiter Jousimies 5
Neptunus Jousimies 5
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #13 : 07.05.2009 11:19:20 »

hah!

oinas pyytää taas kuvaa kun sillä on jo kaksi, missäs hänen update kuvansa on? varokaa miehet.. nyt ei saa enää ärsyttää noiden  kaksoset ja  rapu ja  jousimies kohkaamisen jälkeen. jousimiehellä luki, nyt suhde joko syvenee tai katkee.
« Viimeksi muokattu: 07.05.2009 11:21:41 kirjoittanut ^^star^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Asterix
Vieras
« Vastaus #14 : 07.05.2009 15:00:11 »

Minulla näyttää nuo  vesimies joko  aurinko tai  kuu:na
pyörivän kerta toisensa jälkeen kuvioissa.

Pientä muutosta on kai tulossa..?  Huh idiot2
Tuossa muutama viikko sitten tapasin aikas kivan  aurinko kalat askendentti leijona:n
ja tämä mies käytännöllisesti katsoen juoksi perääni
-olin nimittäin lenkillä. Grin 2funny

Tässä on nyt muutaman kerran illallisilla oltu ja tämä mies on loistava kokki! Smiley

Tosin tuo Veskari heräsi ja on jälleen aktivoitunut,
mutta kyllä minulla alkaa olla jo sellainen tunne, että olisiko menneen talven lumia koko mies. Lips Sealed

tallennettu
Sivuja: [1] 2 3 4
  Tulostusversio  
 
Siirry: