Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Onnenpiste?  (Luettu 15140 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Rohana
Astro-nauttija
****
Viestejä: 790



Profiili
« Vastaus #15 : 18.06.2012 23:10:53 »

 harka ja 12. huoneessa. Shoppailen puolisoltani salaa kauniita asioita joita en sitten voi julkisesti laittaa kotiimme esille jotten jäisi kiinni.... 2funny
tallennettu

-Lähden, jotta tulisin, Menen kauas, jotta lähellä olisin.-
Nils-Aslak Valkeapää
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #16 : 19.06.2012 13:45:00 »

Ystäväni löysi hyvän Onnenpisteen laskurin, joka antaa myös tulkinnan pisteen sijainnille sekä merkin että huonesijainnin perusteella.

www.tarot-live.com/part-of-fortune.php (englannin kielinen)
tallennettu
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #17 : 19.06.2012 15:35:18 »

Nyt olen hämmentynyt: Miten voi saada tulkinnan joka on käsittämättömän pielessä lähes joka kohdassa?   Shocked Lips Sealed

Tässä otteita omastani merkin osalta:

You feel happy if you have the feeling that you improve your personal relationships, and you are welcomed and loved.
That is why you use your potential to reassure yourself and, if possible, to increase your popularity.
It is simple.  You can not stand loneliness.


Duh?  idiot2 knuppel2
Olen lapsesta asti nimenomaan viihtynyt paljon yksikseni, minulla on pysyvä yksinolokiintiö jonka vajaaksi jääminen tuottaa huonoja fiiliksiä, tuo on ihan tasan päinvastoin kuin mitä olen. En tule toimeen ilman yksinoloa.

Thus, you do your best to be accepted by the community or society.

Enkä piittaa p**kaakaan siitä, mitä kukaan minusta ajattelee.

You never make your will prevail in front of a greater group; you often act as a mediator when there are conflicts, and you look for a solution to difficult matters.

Hutiin meni tuokin: Olen luontainen johtaja, vaikka inhoan sitä että joudun siihen asemaan. Kriisitilanteissa minua pyydetään hoitamaan hommat, yhtäkkiä huomaan ympärilläni ihmisjoukon joka katsoo minua odottavasti... Osaan kyllä olla välittäjänä, mutta minut on puoliväkisin myös muiden toimesta vedetty johtamaan porukkaa esim. juuri kriisitilanteissa.

You love to share moments with your couple, because, alone, without company, you feel lost.

Ei hyvää päivää. En siedä asua yhdessä kenenkään kanssa, kaikki ihmissuhteeni ovat olleet sellaisia, joissa kummallakin on oma kämppänsä. Sinkkuna olo ei myöskään haittaa, nimenomaan sen vuoksi että kaipaan sitä yksinäisyyttä niin paljon.

However, you are well- mannered, you would never force others to welcome you, but you trust that your kind of personality will always be awaited with outstretched arms.

Tämä nyt sentään pitää paikkansa, mutta siitä voi kiittää hyvää kotikasvatusta, eikä tähtien asentoa.

Perhaps, you share others’ experiences with such intensity you do not need to live it by yourself.

Ihan p**kaa, eikä kuvaa minua ollenkaan. Pikemminkin päiinvastoin. Elän omaa elämääni suurella intensiteetillä ja muut saavat puolestaan hoitaa omat asiansa ihan itse.

Huoneen osalta onnenpisteen tulkinta tuolla sivulla meni suht kohdalleen, mutta merkin kohdalta, eli nuo esimerkit tuossa yllä, niin pieleen kuin vain voi olla, nuo kuvaavat ihmistä joka on täydellinen vastakohtani. (Ja ihan tahallani en kerro mikä merkki ja mikä huone, samasta syystä, kuin en kerro tällä palstalla tarkkaa syntymäaikaanikaan tms. Ei kuulu kenellekään..)

Ei kovin luotettava tulkinta minun mielestäni siis.



tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Ave^^
Vieras
« Vastaus #18 : 19.06.2012 16:20:54 »

Eihän tällaisia leikkaa-liimaa saksitulkintoja koskaan voikaan ottaa mitenkään vakavasti, kevyesti niitä luetaan. Onnenpiste nyt kun ei ole se kaikkein määräävin ja suuntaa antavin kohta kartalla edes. Se on se kokonaisuus mikä ratkaisee.  Wink
tallennettu
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #19 : 19.06.2012 17:08:14 »

Eihän tällaisia leikkaa-liimaa saksitulkintoja koskaan voikaan ottaa mitenkään vakavasti, kevyesti niitä luetaan. Onnenpiste nyt kun ei ole se kaikkein määräävin ja suuntaa antavin kohta kartalla edes. Se on se kokonaisuus mikä ratkaisee.  Wink

Juu, ymmärrän kyllä tuon, mutta tämä oli kyllä vain poikkeuksellisen heikko esitys edes leikkaa-liimaa-sellaiseksi. Huonetulkinta oli kyllä kohdallaan, mutta merkkikohtainen ihan pielessä.
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5933



Profiili
« Vastaus #20 : 19.06.2012 17:37:19 »

Sulla vaan joku muu tekijä on vahvempi kartalla ja jyrää sit tuon pikkasen onnenpisteen alleen. Jotakin semmosta.
tallennettu
SSMoonSS
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 258



Profiili WWW
« Vastaus #21 : 19.06.2012 17:44:58 »

Ystäväni löysi hyvän Onnenpisteen laskurin, joka antaa myös tulkinnan pisteen sijainnille sekä merkin että huonesijainnin perusteella.

www.tarot-live.com/part-of-fortune.php (englannin kielinen)

Katsoin tuota sun linkkii ja se heittää mulle hiukan erilaisen onnenpisteen kuin astro.com sivuilla. Astro.com tuli mulle 0 astetta oinas 4.huoneessa ja tuolt linkist tuli 29 astetta kalat 4.huone... Tosin täs linkis en päässy valitsemaan mun oikeaa syntymäpaikkaa, koska sitä ei ollut valinnoissa et johtuisiko se siitä...
tallennettu

Nouseva Skorpioni
Aurinko Vaaka
Kuu Kalat
Merkurius Skorpioni
Venus Skorpioni
Mars Rapu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #22 : 19.06.2012 18:15:03 »

Minulla tuli ihan hyvä tuosta - ainoastaan yksi kohta ei pitänyt "leikkaa, liimaa, askartele"-menetelmällä paikkaansa. Sain kyllä syntymäpaikan suoraan valittua listasta.
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6583


Profiili WWW
« Vastaus #23 : 19.06.2012 18:52:44 »

Kirsi Halla-Seppälä on kirjoittanut blogissaan tästä onnenpisteestä.
Siinä on esitetty hyvin konkreettisesti sen laskukaavakin.

http://astrologiajaarkkityypit.wordpress.com/2012/05/31/aarretta-etsimassa/

Mietin tuota, että kun uusikuu syntyy, niinkuin nyt tänään,
kun  aurinko aspect_con kuu niin nehän ovat yhtä kaukana tuosta nousulta ja onnenpiste tulee silloin nousulle,
että onko uudenkuun aika aina uusi mahdollisuus löytää se oma sisäinen onnenkokonaisuus,
vai pitäisikö tutkia uudenkuun syntymisen nousua,
että mitä siellä on ja tulkita juuri sellaisten asioiden tuovan "onnea",
että esim. nyt uudenkuun  askendentti ja Onnenpiste 11  skorpioni
ja onnekkainta olisi luopua suosiolla vanhoista "aarteistaan" ja antaa tilaa uusille?
Aika muodonmuutokselle?
Aika pohtia asioiden syvempää merkitystä?

Emilian ap-blogissa on taas uudenkuun karttoja.

Tässä on jatkoa tuolle Kirsin aateenetsinnälle.

http://astrologiajaarkkityypit.wordpress.com/2012/06/10/onnenkukka-aukeaa-onnenpistetulkinta/
« Viimeksi muokattu: 19.06.2012 18:55:35 kirjoittanut nikki » tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #24 : 19.06.2012 22:06:17 »

Kiitos Atha tuosta linkistä!

Toki tuo on leikkaa ja liimaa -tyylinen ratkaisu, mutta sellaiseksi ainakin omalla kohdallani erittäin osuva. Tunnistin sieltä kyllä paljon itsestäni. Ja pääsin myös valitsemaan suoraan oikean syntymäpaikan.  kalat onnenpisteen luonteisesti tuon sivun visuaalinen ilmekin miellytti ja sehän on  kalat aina tärkeää. Voimakkaita värejä ja efektejä. Smiley
tallennettu
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: