Sivuja: 1 ... 15 16 [17]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Neljä miestä - kuka sopii?  (Luettu 102087 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Asterix
Vieras
« Vastaus #240 : 31.07.2008 23:22:08 »

Jep! Cheesy

Juuri laitoinkin sinulle YV:tä!  Cheesy

Odotamme Vaa'an kanssa teitä innolla vieraaksemme ja vierashuone on valmiina teitä varten. Smiley
Checkaamme sen Madonnan konsertin ajan kohdan ja...
..jos pääsette siihen aikaan, niin olen aivan varmasti täällä, koska en aio missata
Madonnan live-esiintymistä.
YV:ssäni lisää ideasta. Wink
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #241 : 31.07.2008 23:24:09 »

Ihmettelen vaan miten niin nopeasti eron jälkeen.. itsellä meni vuosikausia tavata ketään, eikä yhteenmuutto ehkä kannattanut.. nyt sama tilanne, ei tee mieli ryysätä kiinni kehenkään..

ihana rauhallinen ilta eikä mitään metakkaa maailmasta. Jos konsertteihin haluaisin, niitä tulis vaikka firman / formojen kautta, kun ei itse halua enää järkätä. Tai siis partya varmaan on taas tarjolla syksyllä.. 
« Viimeksi muokattu: 31.07.2008 23:27:14 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #242 : 01.08.2008 11:40:00 »

Jep! Cheesy
Odotamme Vaa'an kanssa teitä innolla vieraaksemme ja vierashuone on valmiina teitä varten. Smiley
Checkaamme sen Madonnan konsertin ajan kohdan ja...
..jos pääsette siihen aikaan, niin olen aivan varmasti täällä, koska en aio missata
Madonnan live-esiintymistä.
YV:ssäni lisää ideasta. Wink


Joo, tuo Madonna olis aivan huippujuttu!  Cheesy Minä varmaan saan töistä vapaaksi päivän - pari jos sattuu viikolle, mutta miehestä en tiedä. Katsotaan.

Meillä neljällä taitaakin olla sitten varsin ilmavaa keskustelua kun sulla on kaksosvaikutusta, minussa taas muuta ilmaa (Vaakaa ja Veskaria), sun mies Vaaka ja mun mies nousu-Vaaka...

Mielenkiintoista.  Smiley
« Viimeksi muokattu: 01.08.2008 11:45:43 kirjoittanut Kaurisenergiaa » tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Asterix
Vieras
« Vastaus #243 : 01.08.2008 17:31:43 »

Heh..! Cheesy
Aivan varmasti tulee olemaan hauskaa, tuskin maltan odottaa! Cheesy
Mieheni checkkaa sen konsertin, onhan Madonnalla aikamoiset live showt,
joten siksipä haluamme nähdä sen. Smiley

Laitan YV:tä..   Smiley
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #244 : 03.09.2008 19:25:57 »

Arvatkaas mitä...  :Smiley

Nyt ollaan Rapu-miehen kanssa jo niin pitkällä että keskustellaan hääpäivästä! Menimmehän kihloihin toukokuussa, mutta nyt hän otti asian konkreettisesti esiin ja ehdotti että valitaan itse hääpäivä.

Kun tässä itse olen jo yhden liiton kokenut niin jotenkin suhtaudun asiaan vähän liiankin realistisesti. Siis niin että eipä tässä nyt kannata heti rynnätä uuteen onneen, varata isoa kirkkoa ja kallista morsiuspukua... Siis jotenkin haluan jarrutella.

Mutta joka tapauksessa suhteemme voi hyvin! Ja joo, parin viikon päästä tapaamme Sashan ja miehensä!
Toivottavasti Rapu ei hommaa tirolilaishattua ja polvihousuja, hän kun on semmoinen huumoriveikko ja innoissaan matkasta että hänen intonsa saattaa mennä yli...
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Asterix
Vieras
« Vastaus #245 : 03.09.2008 20:21:36 »

Arvatkaas mitä...  :Smiley

Nyt ollaan Rapu-miehen kanssa jo niin pitkällä että keskustellaan hääpäivästä! Menimmehän kihloihin toukokuussa, mutta nyt hän otti asian konkreettisesti esiin ja ehdotti että valitaan itse hääpäivä.

Kun tässä itse olen jo yhden liiton kokenut niin jotenkin suhtaudun asiaan vähän liiankin realistisesti. Siis niin että eipä tässä nyt kannata heti rynnätä uuteen onneen, varata isoa kirkkoa ja kallista morsiuspukua... Siis jotenkin haluan jarrutella.

smitten Ihanaa..! smitten Rapu on kyllä tosissaan rakastunut sinuun! smitten
No katso nyt.. :Smiley -ainakin pari viikkoa vielä, sillä Wienissä on pari aivan ihanaa hääpuku-liikettä,
että jos se morsiuspuku vaikka löytyisi täältä.. :Smiley Tongue Grin


Mutta joka tapauksessa suhteemme voi hyvin! Ja joo, parin viikon päästä tapaamme Sashan ja miehensä!
Toivottavasti Rapu ei hommaa tirolilaishattua ja polvihousuja, hän kun on semmoinen huumoriveikko ja innoissaan matkasta että hänen intonsa saattaa mennä yli...

 Grin 2funny
Vaa'alta löytyy kivat tirolilais nahkapöksyt ja aion lahjoittaa ne Ravullesi,
jos vain löydän ne ja ovat vielä olemassa! Grin 2funny
Olen kerran nähnyt Vaa'an ne yllään, kun hän meni johonkin tilaisuuteen,
jossa oli pukeutumiskoodina perinneasu ja en meinannut selvitä millään siitä naurukohtauksesta! Grin 2funny
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #246 : 03.09.2008 21:42:44 »

No, pakotetaan jompi kumpi miehistä pukeutumaan nahkahousuihin ja nauretaan sitten kippurassa..

Mutta joo, täytyy tässä vielä ihmetellä tuota Kaksosten ilmestymistä elämääni. Tuo tämän aiheen ihan alussa mainitsemani Kaksos-mies on nykyisin hyvä ystäväni, hänen kanssaan voimme puhua sekä työasiosta että muustakin, ja mikä hauskinta: voimme NAURAA.

Aihe jatkuu. Keväällä palkkasin Kaksosen meille töihin. Hän osoittautui loistotyypiksi, vaikka aluksi olin vähän että  -jaa, mitäs tästä seuraa- koska meillä oli kiire ottaa työntekijä ja Kaksonen ilmestyi kuviohin ja otin hänet. On ollut hyvä tyyppi. Jonka jälkeen palkkasin vielä toisen Kaksosen, ja hänkin on osoittautunut hyväksi tyypiksi. Ja sitten Sasha.  Grin  Niin siis, Sashaa en palkannut mutta ystävystyimme muuten.

Aika mielenkiintoista, samoin kun tuo Rapu-miehen tulo elämääni.

Elämä on ihmeellistä.
« Viimeksi muokattu: 03.09.2008 21:46:30 kirjoittanut Kaurisenergiaa » tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #247 : 04.09.2008 08:31:16 »

joo

mutta kerropa Kauris, missä olisi yksikään kiinnostava mies?

laitoinpa sen tänne jo joulukuussa, että jos rapu katoaisi, ei kiinnostaisi kukaan..kovin helposti ainakaan.. kokemus tuntuu olevan nyt niin kaukana, kaikki se hauskuus jne. muistan joka hetken tutustumisesta vikaan iltaan, ja katselen kyllä ympärilleni; pitäisihän jonkun olla jo jotain koska tiedän, miksi se ei jatkunut. en vain osaa ajatella miten jokin juttu taas alkaisi?

tai miksi.. ilmankos ajatus on muualla kuin miehissä..

onko sinulla varalla muita? ainiin olihan tässä ne neljä.
« Viimeksi muokattu: 04.09.2008 13:24:53 kirjoittanut ^^^mīla sztár^^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Asterix
Vieras
« Vastaus #248 : 04.09.2008 14:01:13 »

No, pakotetaan jompi kumpi miehistä pukeutumaan nahkahousuihin ja nauretaan sitten kippurassa..

 Grin
Ehdotin jo Vaa'alle, että annan 5 Euroa ja pusun, jos hän pukee nahkapöksyt jalkaansa
ja esittää jonkun kivan tanssin ne jalassa sen kunniaksi kun tulette!  Cheesy Grin 2funny


Mutta joo, täytyy tässä vielä ihmetellä tuota Kaksosten ilmestymistä elämääni. Tuo tämän aiheen ihan alussa mainitsemani Kaksos-mies on nykyisin hyvä ystäväni, hänen kanssaan voimme puhua sekä työasiosta että muustakin, ja mikä hauskinta: voimme NAURAA.

Aihe jatkuu. Keväällä palkkasin Kaksosen meille töihin. Hän osoittautui loistotyypiksi, vaikka aluksi olin vähän että  -jaa, mitäs tästä seuraa- koska meillä oli kiire ottaa työntekijä ja Kaksonen ilmestyi kuviohin ja otin hänet. On ollut hyvä tyyppi. Jonka jälkeen palkkasin vielä toisen Kaksosen, ja hänkin on osoittautunut hyväksi tyypiksi. Ja sitten Sasha.  Grin  Niin siis, Sashaa en palkannut mutta ystävystyimme muuten.

Aika mielenkiintoista, samoin kun tuo Rapu-miehen tulo elämääni.

Elämä on ihmeellistä.

 smitten
Parhaimmat naurukohtaukset tulee juuri Kauriiden kanssa! Cheesy Grin
Aika heidän kanssaan on yhtä komediaa ja olen tosi iloinen,
että tuo puoli kolikosta, siis Kauriista on kääntynyt minulle. Cheesy

Kuten sanoit aikaisemmin, niin se parhain huumori tulee juuri siitä,
että on nähnyt sen elämän traagisuuden. Smiley

Kun aloin kyselemään ja miettimään, niin minulla on itseasiassa
useita Kauris-ystäviä/tuttavia, mutta en ole tullut vain ajatelleeksi (aurinko kaksosetuglystupid2 aikaisemmin.  Cheesy
Ihanaa saada uusia ystäviä! smitten


tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #249 : 25.09.2008 18:42:49 »

No niin, Kauris oli Wienissä Sashan vieraana ja kyllä täytyy sanoa että on se romanttinen kaupunki.  smitten Tai sitten Sasha on rakkauden lähettiläs.

Nimittäin, Rapu-mieheni oli valtavan romanttisella tuulella koko matkan ajan, meillä oli IHANAA yhdessä (Sasha varmaan huomasi myös tuon meidänvälisen kemian ja vetovoiman) ja suhteemme syveni taas.

Ja olihan meillä hauskaa myös Sashan kanssa, välillä jopa liiankin hauskaa niin että kun joku paikallinen kysyi Rapu-mieheltäni että ootkos noiden kahden blondin henkivartija, niin hän taisi vaan murahtaa.  Grin

Mutta minä pidin Wienistä, myös Rapuni, ja olimme jo valitsemassa hääpäivääkin, mutta vielä jäi hieman avoimeksi joko tämän vuoden puolella vai heti ens vuonna.

Kiitokset Sashalle!  smitten
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #250 : 25.09.2008 18:44:04 »

lupasihan Sasha sinulle modena, ettei kiusaa Astrolaisia enää, kun on ihan rakkauden lähettiläs??
  Wink
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Asterix
Vieras
« Vastaus #251 : 26.09.2008 17:10:05 »

Kiitos itsellesi Kauris! smitten
Ihanaa oli tavata teidät! Smiley Teidän vetovoima se oli, ehkä myös romanttinen kaupunki.. :Smiley

Madonnan konsertti tuli koetua
-laitan (salaa otettuja) kuvia, kun saan puretua ne koneelle. Smiley

Toivottavasti urheiluvammasi on jo parempi, mutta mitenkäs, heh..! Cheesy kun epäilen,
ettei se siitä Madonnan konsertista tullut,
vaan ihan noista sinun ja Ravun romanttisuuksista..? Grin :Smiley Tongue
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #252 : 13.10.2008 10:45:51 »

Toivottavasti urheiluvammasi on jo parempi, mutta mitenkäs, heh..! Cheesy kun epäilen,
ettei se siitä Madonnan konsertista tullut,
vaan ihan noista sinun ja Ravun romanttisuuksista..? Grin :Smiley Tongue
[/color]

Eiku ihan oikeesti se jalka oli kipeä!  Grin Ja kipeä johtuen vanhasta vammasta eikä siitä mistä kuvittelet...

Ja nyt tää uusi kolhu tuli samaan jalkaan! Mulla on pahaa karmaa tuossa oikeassa jalassa kun aina siihen sattuu...  Sad

Mutta nyt me ollaan Ravun kanssa jo niin pitkällä että keskustellaan hääpäivästä. Sinänsä ihana tilanne, mutta en tiedä pitäiskö sittenkin vielä odottaa ensi vuoteen... ? Toisaalta taas menee niin hyvin että tekisi mieli rauhoittua. Hmm.  :Smiley
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Asterix
Vieras
« Vastaus #253 : 13.10.2008 21:28:53 »

Heheheh...! Grin

Minun mielikuvitukseni,  :Smiley mutta minkäs sille voin, että se alkoi laukkaamaan,
kun teitä katselin.. Grin 2funny

No jokin vanha sotavamma siellä.. -ehkä sinä olit jokin merirosvo entisessä elämässäsi
ja hai söi sen kinttusi jossain haaksirikossa ja siinä oli puujalka..? :Smiley Grin

Mites ne Rapusi ehdottamat lentokone häät, joita hän katseli lehdestä?
Eihän tuohon ensi vuoteen ole kuin muutama kuukausi. Tongue
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #254 : 14.10.2008 18:28:39 »

Mites ne Rapusi ehdottamat lentokone häät, joita hän katseli lehdestä?
Eihän tuohon ensi vuoteen ole kuin muutama kuukausi. Tongue[/color]

En mä tiedä...  Voishan se olla jotain räväkkääkin. Nyt vaan ajattelimme mennä naimisiin "hiljaisuudessa", kihlajaiset kun oli isot ja paljon jengiä läsnä.

Todennäköisesti kuitenkin häät tulevat ensi vuonna...  :Smiley
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Sivuja: 1 ... 15 16 [17]
  Tulostusversio  
 
Siirry: