Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Miksi Oinas hakkaa päätä seinään?  (Luettu 16819 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #15 : 25.05.2006 11:45:36 »

Oinaasta usein käytetään sanaa luonnonlapsi. Oinas katsoo maailmaa innostuneena ja lapsen silmin. Samalla tavalla kuten lapsi, oinas voi olla liian naivi uskossaan muihin ihmisiin. Oinas, minä ainakin, haluan uskoa ihmisistä hyvää ja siksi usein petynkin huomatessani joutuneeni petetyksi. Hyväuskoisena hölmönä kerron asioistani ihan liian avoimesti pelkäämättä lainkaan sitä että joku voisi   käyttää kertomaani minua itseäni vastaan taikka kertoa ne eteenpäin.
Toisaalta, en minäkään halua kyynistyä  Smiley
tallennettu
Aniel
Vieras
« Vastaus #16 : 25.05.2006 20:59:04 »

Kirjoitin pari päivää sitten, etten enää hakkaa päätäni seinään niin HUPS, siitä se taas lähti. Mulla on ainakin mars neliössä aurinkoon, venus neliössä askendenttiin ja sit oli joku muu päänhakkaamis ja seinät kaatuu päälle transiitti.  knuppel2

ainiin ja kaksosmies...  knuppel2  knuppel2  knuppel2
tallennettu
Mami45
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« Vastaus #17 : 27.05.2006 12:57:47 »

Hei!

Tiedän mitä haluan! Olen tehnyt viimeiset kaksi vuotta syvällistä tutkimusta itsestäni, mutta ongelma onkin nähdäkseni siellä toisessa päässä (toki itsessäni on myös syitä)eli miehissä. He eivät ole valmiita sukeltamaan suhteeseen, vaan pitävät ovat auki joka suuntaan. Onkohan se tämän päivän suuntaus eli on joskus saatu nenille ja sen takia ei uskalleta sitoutua toiseen henkilöön. Mene ja tiedä? Toista ihmistä ei voi sitoa pakolla ja jos ei hyvällä niin antaa olla. Miehiä tulee kuin kolmosen ratikoita, joten uudet verkot mereen?
tallennettu
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #18 : 28.05.2006 13:58:53 »

Uusin sarville veto tuli täysin odottamattomalta taholta..
Ystäväni (veskari) haluaa näköjään ymmärtää puheeni päin.. tickedoff
Minkä ihmeen takia kysytään mielipidettä jos ei haluta kuulla vastausta idiot2?
Tai miksi ei voi sanoa, että älä kommentoi tickedoff?
Inhottavaa saada seläntakaa taas osumia?
..en ymmärrä.. uglystupid2 buck2
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
Bella
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 9


Profiili
« Vastaus #19 : 29.05.2006 10:36:22 »

Täällä yksi pässinpää miettii samaa (maaliskuun loppupuolen). Rehellisesti, en todella tiedä että olenko hakannut päätäni tämän vuoden, vai reilun vuoden..mutta viime joulukuusta asti on kyllä osumia tullut Cry tickedoff

Ja sama tuntuu jatkuvan..jokapäivä on kuin eloonjäämiskamppailua uglystupid2 , siis tunteet menee IHAN laidasta laitaan päivän, jopa parin tunnin aikana  Tongue


Heh  Smiley hauska kommentti, koska minusta tuntuu ihan samalta! Siis tälläkin huhtioinaalla kääntyilee mielipide ihmissuhteesta kuin tuuliviiri... välillä on niiin tyytyväinen ja välillä taas ei näe mitään tulevaisuutta, ja siis todellakin vielä saman päivän aikana. Joku on kaihertanut viime syksystä asti.. osaako joku sanoa mitä on meneillään?  buck2
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #20 : 29.05.2006 10:45:23 »

Yhden asian olen huomannut kun vertaa..että olen hyvin vakaa kun ryhdyn suhteeseen. Koetan ehkä jopa vetää asiat läpi harmaan kiven jos jossakussa on mielestäni potentiaalia. Katselen sormien läpi ja toivon ja toivon. Yleensä ei vaan sitten toiveet toteudu, mutta mielipiteitäni en vaihtele koko ajan enkä suhteita, tarkoituksella.

Mitä tarkoittaa että olen laskeva oinas?

Exäni oli paljon enemmänkin tällainen tunteiden ja tavoitteiden vaihtelija.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Aniel
Vieras
« Vastaus #21 : 30.05.2006 16:37:59 »



Mitä tarkoittaa että olen laskeva oinas?

sitä että sun pitäisi oppia oinaiden positiivisia puolia, jos niitä on...  2funny... löytää niitä itsestäsi.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #22 : 30.05.2006 16:39:41 »

Oo, kuulostaa lupaavalta, jälleen yksi syy siihen että seuraava mies on oinas.
Sovittu juttu.  Kiss Kukapa minua paremmin opettaisi jääräpäisyyden ja pioneerihengen kanssa kuin oinasmies. Kato kun ei ole kokenut pahaa niissä vielä niin voi lähteä tästä uskaliaasti hakkaamaan päätä seinään.
« Viimeksi muokattu: 30.05.2006 16:44:00 kirjoittanut JupiterGirl » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Aniel
Vieras
« Vastaus #23 : 30.05.2006 16:42:19 »

Tai ehkä se lapsenomainen usko ihmisiin... heittäytyminen, luottaminen aina vain uudelleen vaikka aina hakkaakin päätä seinään... koska uskoo kaikista ja kaikesta hyvää... unohtaa nopeasti ja syttyy vielä nopeammin  Wink

Huonompi juttu voi olla lyhytjänteisyys ja liika impulsiivisuus... turpaan ottaminen ja se että ei koskaan opi.  buck2

tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #24 : 30.05.2006 16:43:43 »

No jaa en tiedä pitääkö mun "uskoa ihmisiin" (eikö naivius liity ikään) tiedän että ihmisissä on hyvää ja pahaa. Haluan vain että kumppanissa on tulta ja draivia ja uskallusta sekä kunnianhimoa. Mitä oinaita tunnen niin tuntuis olevan. Eikä varmasti ole niin lukossa kuin kauris, kuumerkistä riippuu ja nousu.


Saturn   Aries   05°41'42   05   stationary (D)

True Node   Aries   27°16'19   07   retrograde

Mitäs nuo tarkoittavat kartallani aiheesta oinas.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
sawotar
Vieras
« Vastaus #25 : 02.06.2006 00:40:56 »

Hellou oinas nainen Smiley kuullostaa ihan meikäläisen entiselle tarinalle, miksi oinas hakkaa päätä seinään knuppel2 no mie tajusin sen omalla kohdalla miesten maailmassa, että olin hyvä jätkä, miehet pelkää vahvaa naista, näin ainakin minulle ilmoitettiin eron syiksi Cheesy no mitäpä mie sellaisella miehellä teen, joka ei ole samalla aaltopituudella ja meinaa jalkoihin jäädä smitten sanotaanko että ne miehet mitkä olet tavannut, eivät kykene/osaa tunteilla niinkuin sie haluat ja eivät voi olla niin rehellisiä ja tarmokkaita kuin sinä itse olet, siksi on helpompi heittää läskiks Wink mutta rukoile iltaisin tasavertaista kumppania itsellesi, jolla on samat ominaisuudet mitkä sinulla on, niin hups heikkaa..kohta se on edessä Wink
tallennettu
Aniel
Vieras
« Vastaus #26 : 07.06.2006 19:28:47 »

"miehet pelkää vahvaa naista,"...


Niinkö se sitten taas on... Tällä oinaalla kaatui suhde omaan mahdottomuuteensa. Minua ei mies kestänyt vahvana - pitäisi alistua jotta suhde toimisi. huh huh. Ei minusta ole alistujaksi... Mies todellakin kertoi, että ei viihdy tasavertaisena vaan pelkää liikaa. Ottaa sitten julmat keinot, joilla saa dominoitua. Ja minä hyökkään takaisin. Sotkuhan siitä tulee.

 "mutta rukoile iltaisin tasavertaista kumppania itsellesi, jolla on samat ominaisuudet mitkä sinulla on, niin hups heikkaa..kohta se on edessä Wink"


Minä rukoilen... Mutta en samoja ominaisuuksia... vaan tasavertaista kumppania joka voi hitusen olla jopa vahvempi.  Smiley   smitten
tallennettu
Liljah
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 20


Profiili
« Vastaus #27 : 16.06.2006 23:36:04 »

Helouta,

Johtunee siitä, että OINAS itsessään kaipaa kaiken huomion, suuresta egostaan huolimatta.
Oinaan perus ns. vika on: Lapsuuden/ suurimman rakkauden kohteen välinpitämättömyys.
Oinas ei siedä ketään, va kumppaniaan, kun pelkää saman sydämeen sattuvan uudelleen. Yksi pakki riitti. knuppel2
Elikkä Oinaallakin on sydän, jos kumppani jaksaa antaa kaiken huomion hänelle.
Kuka helvetti jaksaa Oinasta koko loppu iän? idiot2
tallennettu
taiska
Astroholisti
*****
Viestejä: 2144


Silmät ovat sielun peili :)!


Profiili
« Vastaus #28 : 16.06.2006 23:55:03 »

Helouta,

Johtunee siitä, että OINAS itsessään kaipaa kaiken huomion, suuresta egostaan huolimatta.
Oinaan perus ns. vika on: Lapsuuden/ suurimman rakkauden kohteen välinpitämättömyys.
Oinas ei siedä ketään, va kumppaniaan, kun pelkää saman sydämeen sattuvan uudelleen. Yksi pakki riitti. knuppel2
Elikkä Oinaallakin on sydän, jos kumppani jaksaa antaa kaiken huomion hänelle.
Kuka helvetti jaksaa Oinasta koko loppu iän? idiot2


Noh, ainakin  aurinko  vesimies  askendentti  rapu näyttää jaksavan tällaista  aurinko  oinas  askendentti  leijona  smitten
tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
Aniel
Vieras
« Vastaus #29 : 17.06.2006 16:40:15 »


Elikkä Oinaallakin on sydän, jos kumppani jaksaa antaa kaiken huomion hänelle.


Kyllä tämä oinas antaa samalla mitalla takaisin... tai suuremmallakin ja silloinhan huonolla itsetunnolla varustettu mies ei sitä kestäkään vaan alkaa käyttää valtaa ettei tuntisi itseään heikoksi. Sano mun sanoneen.  knuppel2  Wink

 Cheesy
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
 
Siirry: