Sivuja: 1 ... 148 149 [150] 151 152 ... 272
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kerroppas unesi tänne.  (Luettu 2116426 kertaa)
0 jäsentä ja 6 vierasta katselee tätä aihetta.
max.79
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 60


Shining


Profiili WWW
« Vastaus #2235 : 08.09.2011 19:04:46 »

Olen aikaisemminkin tänne kirjoittanut toistuvasta unestani, unessa olevasta kohteesta. Nyt jo varmaan lie monesko vuosi tämän unen kanssa.

Olen aina laivalla. Olen lähdössä matkalle. Viime yönä lähdin kahden luokkakaverini kanssa ruotsin risteilylle. Terminaalissa joka oli sini/hopea ja sellainen jännän futuurinen..  uglystupid2 siis tarkoitan sellaista hienoa no jokatapauksessa... meninmme ostamaan kaupasta jotain siinä seisoi hymyilevä rouva sinihopeisessa asussa ojennossa. en muista mitä ostimme. Sitten menimme näyttämään liput ja mua jännitti pääsenkö laivaan. Sitten päästiin ja iloisina nousimme laivaan. jossain vaiheessa etsimme hyttiä. Mulla soi puhelin ja yritin vastata, melu oli kova ja poistuin laivasta kaupungille. Puhelimessa oli mun mies. en muista sen sanomaa. Hetken päästä näin talojen kattojen yllä laivan joka lähtee.. siis missasin koko reissun. Soitin miehelleni uudelleen ja sanoin (kiroilin) että on mulla rahaa että pääsen kotiin mutta menee 10h ajaa Turusta ja kai voin yöpyä jossain.

Halusin tietoisesti sinne laivalle ja ohjasin itseni laivan sisään siis jotenkin osaan nyt ohajailla uniani  idiot2
lähdin kulkemaan laivan toiseen päähän. matkalla oli meikkiliike tosi pieni. laitoin ripsaria ja tulikin muuten tuuheat ripset. Rouva kehoitti vielä kokeilemaan puuteria joka loistaa.. äkkiä sipaisin sitä ja häivyin. Tulin portaat alas,kookkaat isot leveät. ja pääsin paikkaan jossa oli ihan hirveesti partureita. neljässä rivissä isossa salissa laittamassa tukkaa sielläkin oli jotenkin hopeista ja säihkyvää- näin myös opettajani. jatkoin matkaa ja halusin Baariin. sinne pääsi jostain luukusta joka oli vinossa seinässä. Eikun sisään. siellä oli musiikkia ja koko paikka oli vuorattu sellaisella virheällä teko nurmella tai matolla. ja se olikin teatteri jossa esiintyi kolme sotilasta. olin tullut ilmeisemmin parvelle. Ahdistava paikka ajattelin. jä lähdin takasipäin laivan keulaa. olinkin nurmella niitä oli kaksi, vanha mies leikkasi niitä ruohonleikkurilla ja hymyili. kaukana jossain poika teki hyppyjä talon katolla. ...

Kerran näin unta että olin laivalla ja katselimme lapsieni kanssa kuinka hukkuneet ihmiset katselivat meitä, seisoivat vedessä niin että kasvot vain näkyivät veden pinnalla.

...kerran pääsinkin taas ruotsiin asti laivalla..

....yhtenä kertana taas laiva oli hieno loistava keltainen ja jotenkin itämainen.

....ja  jälleen kerran laiva jossa olin oli joutunut valtavaan pyörteeseen meressä.

Yleensä jään laivasta pois, myöhästyn tai en kerkeä sinne. Jos joudun sinne on hytti hukassa tai lapset joskus etsin miestäni.

luin unikirjasta että jotain henkistä itseni tutkimista pitäisi nyt tehdä.. puhelin merkkaa hengellistä opasta. siis jos joku soittaa mulle unessa. Jokseenkin olenkin vähän hukassa reaaliajassa. koulun ja perhe-elämä viidakossa. kateutta mieheni töistä sekä mustasukkaisuutta knuppel2.


että jos jollakin olisi jotain tähän nyt sanomista että mikä kohta meikästä on niin lukossa kun ei aina jaksa matkustaa ja sitten myöhästyä reissulta.

tallennettu
leijonaharjainen
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 30



Profiili
« Vastaus #2236 : 08.09.2011 21:35:13 »

Tämän laitoinkin jo aiemmin ihan omaan topaansa, mutta laitan nyt tännekin, joskos saisin lisää vastauksia.

Jos joku osaa auttaa hiukan selventämään uniani, niin kiitos. En itse oikein ymmärrä.
Eli olen nyt kahdesti ihan lyhyen ajan (alta viikko) sisällä nähnyt unta, jossa minulla on lapsi. Molemmissa unissa ollut poika. Ensimmäisessä unessa hän olin oin 5v, toisessa (viime yö) lapsi oli aivan pieni. Tai siis vauva. Sitten kuitenkin kerkesi unen aikana kasvaa noin 5v:ksi. En tiedä oliko sama poika molemmissa unissa, mutta ainakin tosi paljon heissä oli samaa. Ja oli ihan selkeästi semmoinen tilanne, että olin heidän äitinsä. Ei tapahtunu mitään tavallista elämää ihmeempää unissa, kunhan vaan hoitelin lapsia ja vietin aikaa heidän kanssaa. Ja se, mikä on "jännää", niin tunsin unessa kuinka paljon rakastan lapsiani. Oli todella suuri hoivaamisenhalu ja suojelusvietti tms niissä. Molemmissa unissa sama. Aamulla kun noiden unien jälkeen heräsin, niin oli oikein semmonen rakkaudentunne jotenkin vielä. Ja vähän jopa haikeus, kun unet loppuneet.   laugh

En keksi oikein yhtään mistä nuo unet tulevat, koska olen nuori (22), minulla ei ole lapsia, en ole haaveillut ikinä oikeastaan omista lapsista. Aina ajatellut vain, että joskus reilu 3+ vuotiaana sitten EHKÄ mukulan pari jos pyöräyttäisi. Eikä ole oikein lähipiirissäkään lapsia, jotka jotenkin olisivat voineet ajatuksia ohjailla näkemään sitten unia lapsista. Ja vielä se, että kun molemmissa unissa pojat tosiaan olivat minun, ja se tunne oli niin eläväinen, kun tunsin niin suurta rakkautta molempia kohtaan. Hassua.   Grin Mutta aika mukavia unia nuo kyllä oli.  Selventäkää kiitos, jos joku yhtään osaa auttaa!   Smiley
tallennettu

Nousumerkki Neitsyessä, Aurinko Leijonassa, Kuu Oinaassa, Merkurius Leijonassa, Venus Leijonassa, Mars Leijonassa.
Unissa Kävelijä
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 316



Profiili
« Vastaus #2237 : 08.09.2011 22:14:40 »

Olen aikaisemminkin tänne kirjoittanut toistuvasta unestani, unessa olevasta kohteesta. Nyt jo varmaan lie monesko vuosi tämän unen kanssa.

Olen aina laivalla. Olen lähdössä matkalle. Viime yönä lähdin kahden luokkakaverini kanssa ruotsin risteilylle. Terminaalissa joka oli sini/hopea ja sellainen jännän futuurinen..  uglystupid2 siis tarkoitan sellaista hienoa no jokatapauksessa... meninmme ostamaan kaupasta jotain siinä seisoi hymyilevä rouva sinihopeisessa asussa ojennossa. en muista mitä ostimme. Sitten menimme näyttämään liput ja mua jännitti pääsenkö laivaan. Sitten päästiin ja iloisina nousimme laivaan. jossain vaiheessa etsimme hyttiä. Mulla soi puhelin ja yritin vastata, melu oli kova ja poistuin laivasta kaupungille. Puhelimessa oli mun mies. en muista sen sanomaa. Hetken päästä näin talojen kattojen yllä laivan joka lähtee.. siis missasin koko reissun. Soitin miehelleni uudelleen ja sanoin (kiroilin) että on mulla rahaa että pääsen kotiin mutta menee 10h ajaa Turusta ja kai voin yöpyä jossain.

Halusin tietoisesti sinne laivalle ja ohjasin itseni laivan sisään siis jotenkin osaan nyt ohajailla uniani  idiot2
lähdin kulkemaan laivan toiseen päähän. matkalla oli meikkiliike tosi pieni. laitoin ripsaria ja tulikin muuten tuuheat ripset. Rouva kehoitti vielä kokeilemaan puuteria joka loistaa.. äkkiä sipaisin sitä ja häivyin. Tulin portaat alas,kookkaat isot leveät. ja pääsin paikkaan jossa oli ihan hirveesti partureita. neljässä rivissä isossa salissa laittamassa tukkaa sielläkin oli jotenkin hopeista ja säihkyvää- näin myös opettajani. jatkoin matkaa ja halusin Baariin. sinne pääsi jostain luukusta joka oli vinossa seinässä. Eikun sisään. siellä oli musiikkia ja koko paikka oli vuorattu sellaisella virheällä teko nurmella tai matolla. ja se olikin teatteri jossa esiintyi kolme sotilasta. olin tullut ilmeisemmin parvelle. Ahdistava paikka ajattelin. jä lähdin takasipäin laivan keulaa. olinkin nurmella niitä oli kaksi, vanha mies leikkasi niitä ruohonleikkurilla ja hymyili. kaukana jossain poika teki hyppyjä talon katolla. ...

Kerran näin unta että olin laivalla ja katselimme lapsieni kanssa kuinka hukkuneet ihmiset katselivat meitä, seisoivat vedessä niin että kasvot vain näkyivät veden pinnalla.

...kerran pääsinkin taas ruotsiin asti laivalla..

....yhtenä kertana taas laiva oli hieno loistava keltainen ja jotenkin itämainen.

....ja  jälleen kerran laiva jossa olin oli joutunut valtavaan pyörteeseen meressä.

Yleensä jään laivasta pois, myöhästyn tai en kerkeä sinne. Jos joudun sinne on hytti hukassa tai lapset joskus etsin miestäni.

luin unikirjasta että jotain henkistä itseni tutkimista pitäisi nyt tehdä.. puhelin merkkaa hengellistä opasta. siis jos joku soittaa mulle unessa. Jokseenkin olenkin vähän hukassa reaaliajassa. koulun ja perhe-elämä viidakossa. kateutta mieheni töistä sekä mustasukkaisuutta knuppel2.


että jos jollakin olisi jotain tähän nyt sanomista että mikä kohta meikästä on niin lukossa kun ei aina jaksa matkustaa ja sitten myöhästyä reissulta.




Elämäs jurnuttaa paikoillaan? Pitäs tehä jottain tai ainaki lähtiä jonnekki, mutku aina on joku tekosyy tai ku ei vaa uskalla? Turvallisempaa siinä vanhas, joka jurnuttaa paikoillaan? Kokeeles ohjata sitä unta ja kattoa, minne päädyt. Unta se vaa o, aamulla heräät kuiteski omasta sängystä. Tongue
tallennettu
Mountain Lion
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 77



Profiili
« Vastaus #2238 : 08.09.2011 22:31:16 »

 Näin viime yönä jänniä unta.
Aluksi uin kauniin turkoosin sinisessä vedessä kirkasväristen kalojen seassa, pysytyin olemaan veden alla todella kauan. Noustuani pintaan, huomasin olevani pienellä trooppisella saarella, atollilla. Rannalla kaksi ystävätärtäni odottivat vihaisina, olimme haaksirikkoutuneet saarelle muutama päivä aikaisemmin, ja he eivät voineet ymmärtää kuinka pystyin "pitämään hauskaa" siinä tilanteessa eivätkä sitäkään kuinka osasin hankkia meille ruokaa ja juomaa ja rakentamaan majan. He olivat riippuvaisia minusta, he potivat epätoivoa ja koti-ikävää sillä välin kun minä nautin olostani kauniissa paikassa luonnon ehdoilla, en kuitenkaan tuntenut heitä taakaksi. Sitten tuli lentokone jossa oli ex-poikaystäväni joka on minulle tärkeä edelleen, ystävättereni olivat innoissaan kun pääsivät pois, minä vietetystä herkästä hetkestä rannalla exän kanssa, ihmettelimme myös kuinka tapaamme aina näin oudoissa paikoissa. Ystävättereni palasivat Suomeen mutta minä lähdin exän mukaan Venäjälle, olin iloinen elämästä siellä vaikka kylmä ja sateinen Moskova otti päähän välillä verrattuna tropiikin lämpöön. laugh

 Onko uni vain alitajunnan haave päästä pois täältä sateesta vai jotain muuta?

 Toisessa unessa valtava lintu hyökkäsi kimppuuni sen jälkeen kun olin katsellut sen kartelevan taivaalla, se raapi kynsillään käsivarsiini haavoja, kun sain sen kiinni se olikin aivan pieni. Ihmettelin sitä unessa.
 Muutenkin ovat linnut menneenä kesänä saanet huomioni. Lenkillä vastaan hyppeli lentokyvytön varis joka päästi minut hyvin lähelle ja kerran en voinut poistua autosta kauppareissun jälkeen kun katselin kuinka västäräkit kylpivät vesilammikossa siinä vieressä.

 Huh
 
tallennettu

"Sielu jää ilman sateenkaarta, jos silmät jäävät ilman kyyneliä."
Unissa Kävelijä
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 316



Profiili
« Vastaus #2239 : 08.09.2011 22:50:21 »

Viroa hallitsi mustat kissat, jotka osas puhua. Suomi oli käynyt sotaa Neuvostoliiton kanssa Viron hallinnasta ja NL voitti - pakotti virolaiset kissojen alaisiksi. Jos Suomi olisi voittanut, niin kissojen tilalla ois ollut vauvoja, joita mentiin Isojen Kihojen kanssa esittelemään Viroon. Ne vauvat oli kiinni ranteessa kellon tavoin, kasvaneet kiinni.

Me oltiin kai jossain rinnakkaisulottuvuudessa, sillä mentiin sinne Viroon jollain ihmeellisellä lentohärvelillä ja aiemmin se laskeutumispaikka (joka oli Suomen puolella oleva Kittilä) oli ollut suomenkielinen, vaan ei enää. Virossa oli taloja talojen vieressä, ei pihoja ollenkaan, vähän keskitysleirityylistä ja korkeat aidat estämässä kissojen pääsyä taloihin.

Se yksi musta kissa, jonka kanssa puhuin oli aivan käärmeissään - ja vaikuttikin ihan käärmeeltä eleillään. Se yritti purra ja raapia ja sanoi, että meillä ei ole mitään asiaa siihen maahan, se ei kuulu meille. Päästiin kumminkin esittelemään niitä vauvoja, että voisivat luopua kissoista.

Aivan järjetön uni ja vaikea selittääkin, mutta mitä tuo nyt oikein symboloi? Musta vihainen, hallitseva kissa tarkoittaa selkeästi jotain negatiivista, mutta hallitseeko se minua vai jotain muuta?

Alitajuntainen viesti todellisesta tilasta. Viro on paljon erellä Suomea, vaikkei sitä iha heti uskoiskaan. Suomi lapsenkengissä, joista on vaikia päästä eroon, kasvaneet kiinni. Kissa käärmeissään, ku tarjotaa jotain mitä ne ei tarvitte tai se o alikehittynyttä. Yhteiskunnalline uni, jonka tarkootuksen näen herättäjänä suomalaasille.
tallennettu
leijonaharjainen
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 30



Profiili
« Vastaus #2240 : 08.09.2011 22:53:53 »

Osaako kukaan auttaa/neuvoa unieni kanssa? Ylempää löytyy koko stoori. Auttakaas ihmeessä hiukan, jos keksisitte jotain selkoa. Smiley Vaivaa.
tallennettu

Nousumerkki Neitsyessä, Aurinko Leijonassa, Kuu Oinaassa, Merkurius Leijonassa, Venus Leijonassa, Mars Leijonassa.
mouru
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 618


Profiili
« Vastaus #2241 : 09.09.2011 11:04:40 »

Viimeöinen uni oli taas aika monipuolinen, mutta erityisesti siitä jäi mieleen kohta, jossa olin ehkä joku 11-vuotias ja jonkun samanikäisen vaalean pojan kanssa metsässä.

Metsässä oli syvä kuilu jonka pohjalla oli mutaa, ja meidän olisi pitänyt päästä sen toiselle puolelle. Kuilun yllä meni kaatunut ohut puu ja puiset tikkaat.

Poika ehdotti että jos minä kokeilisin mennä ensin. Laskeuduin kuilun reunalle ja koskin puunrunkoa ja tikkaita ja huomasin niiden olevan todella lahonneet eivätkä ne välttämättä kestäisikään.

Sanoin pojalle asiasta ja hän otti jostain ohuen narun, sitoi sen toiseen puuhun jotenkin ihan ihmeellisesti ja veti minut sillä sitten ylös siitä reunalta.

---

Nyt tää vaalee mies/poika taas ilmaantunut tänne mun unii seikkailee Cheesy
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #2242 : 10.09.2011 10:36:39 »

Minä sain unessa palkkiokuitin keikoistani. Se oli kesäkuulta ja minulla oli ollut vain yksi keikka. Lapussa luki, että kokonaisarvo oli 68 euroa, mutta minulle maksetaan vain 26 euroa. Mietin ihan äimistyneenä, että mistä tämmönen raapaisu tulee, mullahan on veroprosenttikin niin pieni!

Lipun alalaidassa oli eritelty sitten nämä verotuskohdat. Ensimmäisenä luki "Monivero", joka oli itsessään 70%. Kysyin paikalla olevalta enoltani mitä se tarkoittaa, johon hän vastasi, että se on verotus sen mukaan monesko lapsi olen. Olen perheemme esikoinen, joten minusta oli outoa, että vero on noin iso ja että minua verotetaan siitä, että olen syntynyt! Cheesy Eikö vanhempia pitäisi verottaa ja nostaa prosenttia jokaisesta syntyvästä lapsesta?

Seuraavana oli erottelussa oli useampi kohta. Ensimmäisellä rivillä luki "Lasten määrä", jossa oli 1. Sen perässä luki "Arvioitu lasten määrä", jossa oli 5.
Sen alapuolella olevassa rivissä luki "Todellinen lasten määrä" ja lukuna 1. Selvityksenä oli, että minulla on Thaimaassa kasvattilapsi(!).
Ihan listan lopussa luki, että "Todellinen lasten määrä 32" ja "Arvioitu tulevien lasten määrä 50". 2funny

Olin varma, että joku on käynyt hakkeroimassa minun tietoja tai verotoimistolla on tullut ihan kardinaalimunaus asiaan, sillä miten esimerkiksi lasten määrä voi olla 32 tai 50, ja mistä ne ovat keksineet minulle kasvattilapsen Aasiaan! 2funny
tallennettu
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #2243 : 10.09.2011 11:48:58 »

AthaMaarit Sullehan on tarjoiltu nyt roppakaupalla ihan selkokielistä numerologiaa. Huh hei. Aukesiko uni sinulle? Tutki jos ei, tämä tärkeä viesti, onko elämännmerosi kenties 8? smitten
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #2244 : 11.09.2011 00:27:17 »

AthaMaarit Sullehan on tarjoiltu nyt roppakaupalla ihan selkokielistä numerologiaa. Huh hei. Aukesiko uni sinulle? Tutki jos ei, tämä tärkeä viesti, onko elämännmerosi kenties 8? smitten


En itse asiassa tiedä varmaksi. Eräs lähde tosin sanoi, että "Soul urge"-numeroni on 8. Onko se sitten sama kuin elämännumero? Lips Sealed Tämä siis nimestä saadusta numerologisesta tuloksesta:

"The Soul Urge number has also been called Heart's Desire and Spiritual Urge. It is our secret, innermost longing. Our dream, our motivation, the fuel that energizes our journey. The Soul Urge number reveals what we secretly strive to be or accomplish. Some have said that this number tells us what we have been in previous lifetimes, the accumulated growth of our soul."


tallennettu
Kyllikki6
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #2245 : 12.09.2011 08:48:42 »

Johan on taas elämää suomalaismetsissä  Cheesy
Olin tuolla maalla kotipaikassani ja huomasin siinä pihan takana olevassa metsässä perin ei-suomalaisen vieraan: elefantin. Ryntäsin tietty heti sisään hakemaan kameraa ja mun pappa-vainaa siellä myös oli mukana hengessä. Kun lopulta pääsin pihalle, se ronsu oli muuttunut laamaksi ja sen selässä oli sellainen "riksa", mies joka "ajoi" sitä ja hoilasi samalla jotain laama-laulua  Grin Koitin sitten päästä sinne metsään kuvaamaan edes jotain, metsittyneeseen peltoon oli tehty pieni polku, mutta kun menin sinne, ne nokkoset ja horsmat yms, alkoi jotenkin kaatua mun päälle ja siihen sit heräsin.. Nää mun kulkuneuvot senkus jatkaa kulkuaan, egologisempiin malleihin vaan siirrytään  Huh

Smiley Kyllikki
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5933



Profiili
« Vastaus #2246 : 13.09.2011 09:33:26 »

Kunpa muistaisit sen numeron! Cheesy
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6588


Profiili WWW
« Vastaus #2247 : 13.09.2011 09:36:47 »

Marie
Keskity olennaiseen.
 vesta rx 6  vesimies  aspect_kvi merkurius 6  neitsyt.
Vesta lukot ja avaimet, fokus,  merkurius kommunikointi, yksityiskohdat Neitsyessä.
Etiäisiä kvinkunssilla.
Sekä Vesimieheen ( uranus) että Neitsyeeseen ( merkurius) liittyy hermoradat,
olkoon tässä nyt sitten kännykkälinja.
Vaaleanpunainen olisi universaalia rakkautta,
pinkki lie enämpi nuorison / lasten Venusta.
Tytär hukkaa avaimen?
Jonkun ongelman ratkaisu?
Kuuntele sydäntäsi, kun teet päätöksen?
Tai sitä saa mitä tilaa, mutta mitään ei saa jos ei tilaa?
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5933



Profiili
« Vastaus #2248 : 13.09.2011 09:46:57 »

Olisi ollut oikein mielenkiintoista soittaa siihen Cheesy
tallennettu
liveforever
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 615


Profiili
« Vastaus #2249 : 13.09.2011 15:09:51 »

laitan tämän nyt tännekin sanooko nimi aino maria seppänen kelleen mitään?googletin ja sain esille yhen sukutaukun jossa nimi oli.oisko jollain antaa linkkiä tai vihjettä mistä voisi vielä tämän ninimisiä henkilöitä etsiskellä?tuli nimittäin erittäin voimakkaana unessa tuo nimi.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 148 149 [150] 151 152 ... 272
  Tulostusversio  
 
Siirry: