Sivuja: 1 ... 147 148 [149] 150 151 ... 272
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kerroppas unesi tänne.  (Luettu 2117113 kertaa)
0 jäsentä ja 9 vierasta katselee tätä aihetta.
Gisella
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 205



Profiili
« Vastaus #2220 : 05.09.2011 13:00:35 »

Yleensä muut ihmiset edustavat unissa joitakin itsemme puolia. Julkisuuden henkilöt tai henkilöt, johon olemme unessamme ihastuneita tai rakastuneita edustavat niitä ominaisuuksia, joita kaipaat itse. Mitä nousee mieleesi tästä julkisuuden henkilöstä ensimmäisenä? Se kertoo, mitä kaipaat tai kuinka sinun tulisi toimia.

Kiitos. Smiley Hyvinkin järkeenkäypää.
tallennettu

"Ihminen voi syyttää maailmaa läpi elämän, mutta hänen onnistumisensa tai epäonnistumisensa ovat yksin hänen vastuullaan. Ihminen voi yrittää pysäyttää ajan, mutta se on vain energian tuhlaamista."
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #2221 : 05.09.2011 20:56:51 »

Poikani näki unta, että minä muutuin kepiksi. Ja siinä unessa sanottiin, että nyt äiti on mennyttä.  uglystupid2

Oli kuulemma painajainen. Olisi se mustakin painajainen, jos lapsille kävis noin ja tuolleen sanottais.

 Sad
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
joas
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 62


Profiili
« Vastaus #2222 : 05.09.2011 21:20:00 »

Olin jossain verikokeessa tai tarkastuksessa ja hoitaja ilmoitti että kaikki on muuten loistavasti mutta elimistössäni ei ole yhtään kalsiumia. Ei veressä eikä missään muuallakaan. En muista mitä tarjosi selitykseksi. Ennen nukkumaanmenoa olin syönyt kalkkitabletteja.
tallennettu

Aurinko, nousumerkki, Merkurius ja Uranus Jousimiehessä
Kuu Vaa'assa
Venus ja Mars Vesimiehessä
Jupiter ja Neptunus Kauriissa
Saturnus ja Pluto Skorpionissa
Kuun Solmu Härässä
Lady Lilian
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 69


Elämä kantaa


Profiili
« Vastaus #2223 : 05.09.2011 22:39:49 »

Mä seikkailin viikonloppuna Korvatunturilla. Olin joulupukin tarvikevarastolla katselemassa ja tonkimassa hyllyjä ja kaikkia erikoisia siellä olevia jutskia joista joululahjat tehdään. Taisimpa joutessani vähän järjestellä paikkojakin. En halunnut, enkä toivonut itse saavani mitään lahjaa, koska joulupukki oli jo suurimman toiveeni toteuttanut, tuonut rakkaan (uuden) miesystävän elämääni  smitten

...kaikkea sitä näkeekin, kyllä meitä aamulla nauratti  2funny
tallennettu
dodobien84
Vieras
« Vastaus #2224 : 06.09.2011 01:59:08 »

Olipa makiainen uni!

Olen tässä jo jonniin aikaa seuraillut uniani ja tehnyt kommelluksia niiden seurauksena. Alkaa vaiva palkita itseään. Oppia tulee kivasti.

Ekaksi unessa taas kuulin musiikkia alustukseksi (saman tyyppisiä kuin ns. transseissa) ja olin jossain koulussa pistämässä kamoja kaappiin. Kuulin nimeni ja ikäänkuin "heräsin" jonkin hahmon tullessa paikalle. En saanut selvää mutta taisi olla miespuolinen. Nostin kättä ylös ja näytti jotain "listaa" ja kertoi terveisiä joltain rehtorilta. Huolustuttavan paljon poissaoloja (ei unta tarpeeksi). Sanoin että "alitajuista". Lisäsin että haluan kouluni loppuun, että saan paperit kouraan.

Ei kuulemma toimi niin.

Vastasin ymmärtäväni.

Vähän hämärää grafiikoiden osalta vielä ja toi koulu-teema taisi olla taas oman mielen tuotoksia.

Taas näitä pikkujuitsuja.

Mokailemalla oppii. Mokailut kunniaan!

Jos pääsis sinne "rehtorin" kansliaan asti isopampun juttusille oikein. Pari kyssäriä opetussuunitelmasta??
« Viimeksi muokattu: 06.09.2011 02:04:57 kirjoittanut dodobien84 » tallennettu
Kyllikki6
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #2225 : 06.09.2011 14:01:35 »

Mulla on nää kulkuneuvot aina vaan unissa  Huh Viime yönä en saanut meidän entistä pakua millään sammumaan, vaikka kuinka koitin.. Lopulta sit joo, mutta sitä ennen siellä paloi taas ties mitä valoja ja suurinpiirtein kone keitti  buck2 Tahtoo kertoo mitä?

Smiley Kyllikki
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5935



Profiili
« Vastaus #2226 : 06.09.2011 14:05:57 »

Jaa. Joku asia, tilanne tms. on viemässä sinua johonkin suuntaan ja sinusta tuntuu ettet enää ihan hallitsekaan tilannetta? Asia on vähän niin kun karkaamassa käsistä?
tallennettu
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #2227 : 06.09.2011 14:23:48 »

Poikani näki unta, että minä muutuin kepiksi. Ja siinä unessa sanottiin, että nyt äiti on mennyttä.  uglystupid2

Oli kuulemma painajainen. Olisi se mustakin painajainen, jos lapsille kävis noin ja tuolleen sanottais.

 Sad

Mikäs tän homman nimi nyt on, kun tytärkin näki viimeyönä unta, että itse muuttui kepiksi, eikä enää muuttunutkaan ihmiseksi. Painajaismainen oli. Levottomasti nukkiu, itki ja jutteli unissaan.

Mikä tää keppi-teema oikein on? Kunnon selityksiä en löytänyt mistään.  Sad
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5935



Profiili
« Vastaus #2228 : 06.09.2011 14:42:23 »

Ohho. En osaa sanoa mitään tuosta kepistä, muuta, kuin että jotain merkitystä sillä nyt kyllä on.
Siis puinen keppi? Semmonen vähän paksumpi...tyyliin harjanvarsi?
tallennettu
mouru
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 618


Profiili
« Vastaus #2229 : 06.09.2011 18:10:55 »

Näin viimeyönä unta että olin raskaana Cheesy Unessa oli semmonen rakkaudenomainen tunnelma. Rakastin sitä mikä kasvoi masussani Smiley Olin tosi onnellinen siinä unessa.
---
Ennen nukahtamista, kuvittelin itseni kauniissa puutarhassa, suihkulähteen keskellä olevalle 'saarekkeelle' istumaan penkille. Kutsuin sinne oppaan tms joka voisi lähettää rakkautta eräälle kaipaamalleni henkilölle. Hetken päästän saareketta kohti käveli hymyilevä vanha aasialainen nainen (semmonen hattu päässä, kukkakuvioinen kimono yllä) ja saavuttuani eteeni kumarsi.
  Esitin hänelle toiveeni ja kiitin ja lähetin hänellekkin rakkautta ja lämpöä  smitten Sitten nainen lähti kävelemään pois päin ja hetken päästä katosi.

Onko tää nyt sitä, että kun annat rakkautta niin saat moninkertaisesti takaisin ja siksi niin onnellinen uni?  smitten Henkilö jota kaipaan, on pitkäaikainen kiinnostuksen kohteeni jota en vaan saa mielestäni irti, ja tällä hetkellä hän on intissä eikä viihdy siellä sitten yhtään. Toivon että lähettämäni rakkaus edes vähäsen lämmittäisi tämän kylmää arkea unen kautta Smiley
 
Vielä aamulla kun ajoin kouluun, tuntui masun pohjassa tää onnellisuus  smitten Niin, ja raskaanahan en oikeasti ole Cheesy
tallennettu
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #2230 : 06.09.2011 20:33:13 »

Niin siis keppi, puinen keppi, ei mikään risu. En minä sen enempää tiedä. Lapset puhuivat vaan kepistä.  Huh
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5935



Profiili
« Vastaus #2231 : 06.09.2011 21:19:02 »

Sanct Astra, haluaako joku teille pahaa? Sinulle ja tyttärellesi? Perheellesi?

Netistä en löytänyt mitään muuta kuin sen että keppi ja kaikki muukin pitkänomainen on unessa fallossymboli...jotenkin en ihan tuommosenaan usko, eikä istu kyllä tähän.
tallennettu
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #2232 : 07.09.2011 13:34:49 »

Sanct Astra, haluaako joku teille pahaa? Sinulle ja tyttärellesi? Perheellesi?

Netistä en löytänyt mitään muuta kuin sen että keppi ja kaikki muukin pitkänomainen on unessa fallossymboli...jotenkin en ihan tuommosenaan usko, eikä istu kyllä tähän.

Kunnallinen päivähoito haluaa murtaa poikani identiteetin sallimalla lapsen kiusaamisen olemalla puuttumatta siihen ihan oikeasti.

Ei niitä hoitsuja kiinnosta, miten ne lapset siellä ovat. Kunhan jotenkin ovat. Tätä se luultavasti on. Hoitopaikka menee vaihtoon. ASAP.
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #2233 : 07.09.2011 18:06:49 »

Näin toissayönä unta, jossa kävelin lauantaina aamupäivästä kadulla. Oli satanut ja äkkiä huomasin, että kadulle oli liimautunut sateen jäljiltä 20 euron seteli. Ihmettelin, ettei kukaan ollut perjantai-illan riennoissaan poiminut sitä. Otin sen itselleni ja kiitin Maailmankaikeutta siitä, että se antoi minulle rahaa. Kävelin pari askelta eteenpäin ja löysin 5 euron setelin! Poimin myös sen ja kiitin. Olin hyvin iloinen siitä, että olin saanut melkein 30 euroa kasaan.

Seuraavana päivänä sain tuottajalta viestin, että hän haluaa minun ottavan poisjäävän freelance-toimittajan vakituiset viikkotehtävät hoidettavakseni. Tämä takaa sen, että minulla on joka kuukausi kiinteä vähimmäisjulkaisupalkkio, joka on - yllätys yllätys - vähän päälle 300 euroa coolsmiley
tallennettu
Kyllikki6
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #2234 : 08.09.2011 09:00:46 »

Kypsyttää  Shocked "Se" joka pitäis nyt tunkea unohduksen suohon ja jatkaa elämäänsä täysillä oli taas sormuksen kanssa mun unessani.. eikä siis ollut eka kerta. Eli elättelenkö kuitenkin jotain toiveita vai mistä nää unet kertoo?

 Huh Kyllikki
tallennettu
Sivuja: 1 ... 147 148 [149] 150 151 ... 272
  Tulostusversio  
 
Siirry: