Sivuja: 1 ... 58 59 [60] 61 62 ... 73
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Paluu karttojen tulkinta  (Luettu 715156 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
kosmonautti
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 394



Profiili
« Vastaus #885 : 02.09.2012 21:05:11 »

Mun tämän vuoden 2012 AP-kartan  askendentti on  vesimies ja osuu mun syntymäkartan 11. huoneeseen. Täytyy kyllä sanoa että on ollut ihan älyttömän kivaa ja sosiaalista meininkiä ystävien; vanhojen ja uusien kanssa. Oon jotenkin saanut olla oma itseni ja tehdä just sitä mitä haluan.
Vaikuuttaa tietenkin sekin, että erosin vuosi sitten ja silloin olikin AP-kartalla  askendentti  skorpioni.
Ensi vuonna  askendentti   rapu :n viimeisillä asteilla ja osuu syntymäkartan 4. huoneeseen.  Cheesy
« Viimeksi muokattu: 02.09.2012 21:20:21 kirjoittanut kosmonautti » tallennettu

aurinko aspect_con askendentti kaksoset kuu kaksoset
merkurius aspect_con venus harka
mars kuunsolmu vesimies

Metallisika
Punainen Solaarinen Taivaanvaeltaja
Bona Fide
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 179



Profiili
« Vastaus #886 : 04.09.2012 00:30:08 »

Cafeastrologysta tilasin AP tulkinnan, ei ollut kuin $5. Mulla tänä vuonna Asc  rapu, natalin 12.huone. Mua huolestuttaa että oon auktoriteetin pompotettavana, mutten löydä kartasta mitään vastaavaa, ellei sitten juuri tuo Asc natalin 12.huone. Se on neliössä AP Saturnukseen vielä.

Kun muutin ulkomaille oli AP Asc 0 astetta jouskaria (natalin 5. huone), supertarkassa yhtymässä AP:n  pluto ja natalin  kuu. AP  aurinko,  merkurius ja north node AP:n ysissä.
« Viimeksi muokattu: 04.09.2012 00:44:25 kirjoittanut Bona Fide » tallennettu
mehmet
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 67



Profiili
« Vastaus #887 : 12.09.2012 10:39:24 »

Heh, mulla on tänään syntymäpäivä, niin aloinpa sen kunniaksi ottaa selvää AP-kartastani Smiley. Silmään pisti neptunus, joka olisi se tärkein planeetta laskujeni mukaan, jotka tein Emelian ohjeiden mukaan tuolla ketjun alkupäässä (Kiitos!).

AP:n  neptunus on 2. huoneessa yhtymässä Radixin kuunsolmuun 4. huoneessa kalat. Mutta sama on myös toisin päin  Shocked eli AP:n kuunsolmu 11. huoneessa on yhtymässä Radixin Neptunukseen 1. huoneessa  skorpioni. Nämä yhtymät iloisissa neliöissä keskenään.

Elämäntehtäväni taitaa olla tulevana vuonna tapetilla...?

Toinen silmääni pistävä on AP-kartan saturnus aspect_con MC.  Yhtymä sijoittuu Radixini 12. huoneeseen vaaka. Radixilta löytyy saturnus aspect_squ MC. Täytyy kyllä sanoa, että ura-asiat ovat jo olleet isosti työn alla jo tämän kesän. Jos tuo meinaa, että rajattava ja luovuttava on, keskityttävä ja aloitettava jotain uutta, niin se on todellakin tekeillä. Mun on ollut ihan pakko tiputtaa urakuvioista sellaisia toimia, joita olen tehnyt kauan (ehkä enempi velvollisuudesta kuin tosi kutsumuksella?). En vain voinut jatkaa enää tänä syksynä, tuli näkymätön seinä vastaan (se Radixin 12. huoneko tässä?). Aivan järkyttävä masennus, en sängystä päässyt ylös siihen työhön, joka on vuosikausia ollut ihan ok. Muut työt kyllä sujuvat... tämä päätoimeni vaan on totaalisen seis, enkä osaa edes selittää miksi. En vaan voi Undecided ja kun en voi niin en voi. Joten jätin sen tänä syksynä.

Löytyyhän Radixilta myös neptunus aspect_squ MC. AP:lla olisi tarjolla neptunus aspect_tri MC. Saapa nähdä, minne tuleva vuosi vie. Kovasti on henkiset asiat pinnalla ja kutsumus vetäisi niiden puoleen. Vaatinee tuo neptunus vaan sellaista sumussa menemistä. Sellainen "en tiedä, minne kaikki johtaa, mutta mentävä on"-fiilis on päällä.

Jännä nähdä, mitä tulee eteen. AP:n AC on  jousimies Radixin 2. huoneessa. Kauas en meinaa lähteä  Wink, mutta tutkimusmatkoja on selkeästi ilmassa. Piiiitkästä aikaa on sellainen olo, että on jännää lähteä katsomaan, mitä elämä tuo tullessaan!

tallennettu

Aur, Merk, Mars Neitsyt
AC + Venus + Jup Skorpioni
Kuu Vesimies
trius
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 308


Kauneimmat kukat kukkivat juuri nyt liian lähellä.


Profiili
« Vastaus #888 : 26.09.2012 15:10:56 »

En huomannut etsi-toiminnolla erikseen aihetta Merkuriuksen paluu
Ja olin liian laiska, että olisin kahlannut koko ketjun jokaikisen sivun.

Liitän tähän merkuriuksen paluuni, joka on näillä näppäimillä ajankohtainen. Siinä komeilee kaksi Thorin vasaraa... Nyt tapetilla tulevat olemaan erilaiset sopimukset, tulevat ja menneet, matkustelua on tiedossa jo nyt ja sen sellaista. Sieltä kai kumpusi into, että nyt pitää ottaa selvää, antaako merkuriuksen paluu jotain osviittaa.

Tämän vuoden AP-karttakin on esillä tässä ketjussa. Miten näitä voisi yhdistää? Kuunpaluukarttojakin olen tutkaillun nikin ystävällisellä avustuksella.

Jos AP-kartassa  aurinko on pääosassa, kuunpaluussa  kuu, niin merkuriuksen paluussa  merkurius? Kartassani se on 3.huoneessa eli omassa huoneessaan... Se on myös syntymäkartalla 3.huoneessa.
tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #889 : 26.09.2012 17:20:04 »

Kotisivuillani http://www.emelianauringonpaluut.fi/ on ohjeet erilaisten paluiden tulkintaan... ja myös samasta paikasta blogistani löytyy juttua Merkuriuksen Paluusta 15.9.2012

Merkuriuksen Paluu liittyy henkiseen ja älylliseen ilmapiiriin ja kiinnostuksen kohteisiin.
tallennettu

tulevaisuus
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 10


Profiili
« Vastaus #890 : 29.09.2012 14:33:51 »

Hei!

Kun googlailin seuraavan paluukarttani (joka sijoittuu ensi vuoden alkupuolelle) teemoja, niin huomasin
innoissani että kerrankin jupiter on MC:llä täällä Etelä-Suomessa. Googlaamalla Jupiter conjunction mc
solar return haun päädyin sitten astrology online sivustolle, joka on ilmeisesti italialaisten
astrologiaihmisten sivusto, teksti löytyy enkuksi ja italiaksi.

MUTTA kun aloin lukea lukea auringon paluu karttojen tulkintoja kauhistuin:
sivusto esimerkiksi sanoi että jos on stellium ja/tai aurinko 1. 6. tai 12.huoneessa se on tosi huono juttu
erityisesti 6. huoneen planeettakimppu pilaa vuoden niin totaalisesti että kannattaa miettiä
meniskö viettämään synttäriään muualle ... Ja mulla tietty oli aurinko ja muutama muu planeetta
siellä kutosessa ... Että taisi se jupiter mc-yhtymä nyt kumoutua täysin ;-) Lukekaapa asiantuntijat juttu ja
antakaa palautetta näistä tulkinnoista. Musta menee jo ehkä vähän liian vakavaksi koko homma ...

http://www.astrologyonline.eu/Active_Astrology/Active-Astrology-Articles/Active-Astrology-Article-detail.asp?sezione=Active+Astrology&ID=233

Kiitos kaikille jotka kommentoivat kyseisen sivuston tulkintoja ...
tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #891 : 29.09.2012 17:14:08 »


Enpä ole noihin sivuihin aiemmin tutustunut, enkä kyllä ole missään muualla törmännyt tuollaiseen tulkintaan Stelliumin kohdalla..  coolsmiley
tallennettu

Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #892 : 30.09.2012 15:47:10 »

MUTTA kun aloin lukea lukea auringon paluu karttojen tulkintoja kauhistuin:
sivusto esimerkiksi sanoi että jos on stellium ja/tai aurinko 1. 6. tai 12.huoneessa se on tosi huono juttu
erityisesti 6. huoneen planeettakimppu pilaa vuoden niin totaalisesti että kannattaa miettiä
meniskö viettämään synttäriään muualle ... Ja mulla tietty oli aurinko ja muutama muu planeetta
siellä kutosessa ... Että taisi se jupiter mc-yhtymä nyt kumoutua täysin ;-) Lukekaapa asiantuntijat juttu ja
antakaa palautetta näistä tulkinnoista. Musta menee jo ehkä vähän liian vakavaksi koko homma ...

Pöh, mun tämän vuoden AP sisältää raskaan sarjan stelliumin kutosessa, Auringot ja kaikki, (ja tätä on jäljellä enää suunnilleen kuukausi ennen uutta AP:tä) mikä tarkoitti käytännössä helvetinmoista työmäärää. Näin lama-aikana asiassa ei oikeastaan pitäisi olla mitään valittamista. Lisäksi mä olen muutenkin työkeskeinen tyyppi ollut aina. :Smiley

Sen sijaan mun seuraava AP on aivan kamala, siellä on  aurinko aspect_con saturnus aspect_opp keskitaivas että ilmeisesti se noutaja tuleekin sitten ennen aikojaan. buck2
tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #893 : 30.09.2012 16:20:24 »


Sen sijaan mun seuraava AP on aivan kamala, siellä on  aurinko aspect_con saturnus aspect_opp keskitaivas että ilmeisesti se noutaja tuleekin sitten ennen aikojaan. buck2

Minulla on tuo  saturnus aspect_opp keskitaivas syntymäkartalla ja viihdyn oikein hyvin kotonani.. Wink

Omalla tämän vuotisella AP :llani on  askendentti Härässä ja olenkin viimeisten kuukausien aikana uudistanut sekä tyyliäni että vaatekaappini sisältöä melkoisen kiitettävästi... aiemmin tuli ostettua käytännöllisiä vaatteita, joita voi käyttää sekä töissä että vapaa-ajalla, nyt on tullut ostettua ehdottomasti vain vapaa-ajan vaatteita, alusvaatteita ja "juhlavaatteita".. Wink
tallennettu

trius
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 308


Kauneimmat kukat kukkivat juuri nyt liian lähellä.


Profiili
« Vastaus #894 : 01.10.2012 15:04:09 »

Kiitos Emelia, luin toki sivuiltasi Merkuriuksen paluusta Smiley Karttaani saa myös avata kanssani. Jotenkin sitä ei itse pysty näkemään kovin subjektiivisesti, vaan siten kuin sen haluaisi nähdä. Kaikkihan niitä suuria toiveita ja toteutuksia toivoo Wink Vaikkakin totuus olisi parasta terapiaa!  Wink
tallennettu
tulevaisuus
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 10


Profiili
« Vastaus #895 : 01.10.2012 15:41:14 »

Hei,

ja kiitos kaikille helpottavista tulkinnoista ;-) kuudennen huoneen paluukartasta.

Mulla siis tulee olemaan kuudennessa huoneessa ensin aurinko kuudennen huoneen kärjellä (vesimiehessä) ja sitten neptunus on seuraava planeetta 2 astetta kaloissa, sitten tulevat mars ja kheiron yhtymässä kaloissa (eikös tuo jo kuulosta tärkeältä???) ja merkurius on sitten jo asteen päässä deskendentistä, eli voi laskea jo seiskan vaikutuspiiriin...

Työasiat korostuneena kyllä sopisivat hyvin...

tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #896 : 01.10.2012 23:44:12 »

hey Kato Vega, onko sulla syntymäkartalla jotain huoneessa 6? ajattelin vaan kun itsellä on siellä  mars ja kärki  oinas alkuasteilla
mien ole ehkä sanan varsinaisessa merkityksessä työkeskeinen, ura ei ole tärkein omassa arvomaailmassa mutta haluan hoitaa hommani hyvin, ja mieluiten työskentelen yksin

ja sitä kautta, en tiedä vaikuttaako syntymäkartta kuinka paljon auringonpaluun tulkintaan, mutta tuo mars kuvaa mielestäni hyvin kohdallani ja josko sillä on valmiudet ottaa vastaan pahempiki stellium työn huoneeseen? jos tätä ajatusta seuraa, niin silloinhan huoneiden painottumisen vaikutus näkyy yksilöllisesti, peilautuen syntymäkarttaan ja ehkä proge- ja transiitti-juttuihinkin niillä jotka niitä seuraa?

Ei mulla ole siellä nataalina kuin Lilith (mikä lähinnä tarkoittaa kuulemma kateellisia työkavereita tai jotain vastaavaa)

Sanoisin että Mars kutosessa on periaatteessa monessa mielessä hyvä sijainti, antaa energiaa työskennellä ahkerasti, mutta toisaalta jotain alttiutta tulehduksiin ja korkeaan verenpaineeseen, ja ehkä työtapaturmiin - erityisesti teräviä metalliesineitä sietää varoa tuolla asemalla. Mutta en pitäisi huonona sijaintina ollenkaan, koska maahuoneissa Marsista on erityisen paljon hyötyä (rakentavaa energiaa.)
tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #897 : 01.11.2012 02:48:22 »

Jassoo, nyt astui sitten voimaan uusi AP ja siellä tämä kälyinen  aurinko aspect_con saturnus aivan 3.huoneen lopulla yhtymässä IC:hen,  leijona nousussa - mikä olisi muuten kuulemma loistavaa, paitsi että hallitsijan ollessa yhtymässä tuohon Saturnukseen, ei ehkä niinkään - ja väljähkö  kuu aspect_con uranus Oinaassa 9.huoneessa.

Sen verran olen noteerannut, että AP-kuu ja deskendentti yhdessä kuvaavat kovin osuvasti niitä vuoden aikana vastaantulevia ihmisiä, elikkä nyt on odotettavissa näköjään veskareita tai muuten veskarityyppisiä henkilöitä - aktivistien kanssa olen kyllä muutenkin ollut jo vuosia tekemisissä, että ehkä sitten entistä enemmän.

Muuta merkittävää ei oikein ole kuin  venus aspect_opp uranus ja  mars aspect_opp jupiter, ilmeisesti aika huonoja kuvioita, yli laidan menemistä tai jotain vastaavaa.  :Smiley
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #898 : 02.11.2012 19:34:32 »


      Hei Emelia  smitten smitten

Millaisia tekijöitä AP-kartalla näkyy silloin, jos joku on muuttamassa maata esim. parisuhteen takia. Onko 9. huoneessa oltava muutosta edesauttava planeetta? Uranus? Pluto? Kertooko kartan ysihuoneen merkki tulevasta muuttomaasta?

Muutin itse ulkomaille alkuvuodesta ja minulla oli silloin AP-kartalla pluto huoneessa 4. IC jousimiehessä Smiley

Neitsyt nousevana merkkinä ja neitsyen hallitsija merkurius oli kahdeksannessa huoneessa yhtyneenä jupiteriin.
Kuu oli huoneessa 9 härässä ja tuo nelosen pluto kolmioi kuuta.

En tiedä sanooko ne mitään Smiley
Itse en muuttanut parisuhteen takia, vaikkakin mies muutti mukanani.

Miehen ap-kartalla oli kuu ja mars nelosessa, kauris nousemassa ja saturnus kasissa.

tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #899 : 02.11.2012 19:38:34 »


        smitten smitten

Alice A. Bailey'n kirjassa "The Destiny of the Nations" annetaan seuraavia tietoja eri maista ja niiden merkeistä (Ruling Sign):
Belgia  jousimies ja  kaksoset, Brasilia  leijona ja  neitsyt, Englanti  kaksoset ja  harka, Espanja  jousimies ja  kauris, Hollanti  vesimies ja  rapu, Intia  oinas ja  kauris, Irlanti  neitsyt ja  kalat, Italia  leijona ja  jousimies, Japani  skorpioni ja  kauris, Skandinavia  vaaka ja  rapu, Suomi  kauris ja  oinas, Ranska  kalat ja  leijona, USA  vesimies ja  kaksoset, Venäjä  vesimies  ja  leijona.

Olen aina yhdistänyt  jousimies-merkin Suomeen. Kaipaisin listaan kommentteja!  smitten smitten

Niin siis minulla tosiaan oli ulkomaille muuton aikana ap-kartalla IC jousimiehessä ja kartan hallitsija yhtyi jupiteriin kahdeksannessa huoneessa Smiley Ja muutin totta tosiaan maahan joka tuossa ylempänä on merkitty jousimies maaksi Grin
tallennettu
Sivuja: 1 ... 58 59 [60] 61 62 ... 73
  Tulostusversio  
 
Siirry: