Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Viesti Mikaelilta lokakuussa  (Luettu 3348 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
härkä-69
Vieras
« : 10.10.2006 12:31:44 »

Viesti Arkkienkeli Mikaelilta
Lokakuu 2006
Suomennos Sara




"ELÄMÄN LAHJAN ANSAITSEMINEN"
Ronna Hermannin kanavoimana



Rakastetut mestarit, te ette voi edes alkaa kuvitella miten suurenmoisia Olentoja te olette ja millaisia ihmeellisiä lahjoja olette saaneet Ylimmältä Luojalta, kun hän määräsi itsensä äärettömät osaset kulkemaan eteenpäin ja luomaan loputtomasti uusia maailmoja minun nimissään. Te olette kokeneet luomisen nousu- ja laskuveden niin monta kertaa menneiden maailmanaikojen kuluessa, että se ylittää teidän käsityskykynne.

Te lähditte toteuttamaan jokaista saamaanne uutta tehtävää suurin odotuksin, vaikka samalla odotitte innokkaasti paluuta lähtösatamaanne tai "Voiman istui­melle". Keskeinen osa tehtäväänne on aina ollut ansaita elämän lahja, joka annettiin teille matka­tessanne eteenpäin kehittääksenne täydelliseksi Valon kanssaluojan kykyjänne.

Kuinka voisitte arvostaa ja kaivata Valoa ja teille luonnostaan kuuluvaa täydellisyyden tilaa, jos ette olisi koskaan kokeneet varjon maata ja ihmisten vääristyneitä harhaluomuksia? Arvostaisitteko tasa­painoa, rauhaa, iloa ja harmoniaa, jonka olette saavuttaneet tai tulette saavuttamaan elämässänne, jollette olisi koskaan kokeneet korjattaviksenne tai hyväksyttäväksenne tuomienne puutteen, rajoi­tusten ja epätäydellisyyden haasteiden luomaa kuohuntaa, kipua tai kärsimystä? Tuntisitteko kiih­keää halua kasvaa, laajeta ja luoda uutta, jos teille olisi aina annettu kaikki, mitä ikinä haluatte?

Joka kerran inkarnoituessanne teihin koodattiin uusi "sielun tehtävä", johon sisältyi voimakas halu luoda uusia ja ihmeellisiä asioita, kokea ja kehittää täydelliseksi uusia kykyjä. Teihin vuodatettiin myös kaikki ominaisuudet, avut ja hyveet, mitä tarvitsisitte tehtävästänne selviytymiseen; kuitenkin suurin osa näistä korkeamman tietoisuuden jalokivistä piilotettiin teidän Pyhän Sydämenne ytimeen ja viisauden valopaketteihin aivojenne rakenteisiin.

Riippumatta elämänne arvoasemasta tai nykyisestä tietoisuuden tasostanne, on aika lopettaa tämä "piiloutumis- ja etsimisleikki". Te olette piilottaneet itseltänne kykynne ja monet lahjanne jo riittä­vän kauan ja monien elämien ajan, ja tämän elämän kokemuksissa te olette paljolti hakeneet helpotusta ja voimistumista vääristä paikoista. Rakastetut, etsimänne ei ole jossain ulko­puolellanne vaan se on SISIMMÄSSÄNNE. Miten nokkelaan paikkaan teidän Jumalainen synnyinoikeutenne ja etsimänne aarteet onkaan piilotettu.

Te olette aina tienneet missä teidän vahvuutenne ja voimanne lepää. Te olette aina tienneet kantavanne "Valtakunnan avaimia" mukananne minne menettekään, riippumatta siitä kuinka kauas tuntemattomaan te matkaatte. Kuitenkin te suostuitte siihen, että unohduksen verho vedettiin teidän muistinne ylle, jotta voitte aloittaa alusta ja olla täysin sitoutuneita sekä keskittyneitä teille tarjottuihin uusiin haasteisiin ja mahdollisuuksiin, jotta voisitte kehittää kanssaluojan kykynne täydellisiksi.

Nähkää itsenne lähettämässä Valonsäteitä äärettömyyden merkkeinä, luomassa ympärillenne saman­­keskisiä ympyröitä, jotka ovat täynnä erityisiä tavoitteita. Teidän on oltava varmoja siitä, että tavoitteenne ovat yhtenevät korkeimman hyvänne ja kaikkien suurimman parhaan kanssa, sillä te olette luomassa ympäristöä, joka on täynnä teidän itsenne luomia malleja ja universaalin lain mukaan teidän on aina koettava sitä mitä te itse luotte.

Jokaisella teistä on ollut osansa tuntemanne maailman vääristymien ja epätäydellisyyksien luo­misessa, ja jokaisen on otettava aktiivisesti osaa epätasapainon korjaamiseen ja kolmannen sekä neljännen ulottuvuuden palauttamiseen sen alkuperäiseen tasapainoiseen ja sopusointuiseen tilaan, niin että kaikki luomisen tasot voivat siirtyä ylöspäin Valaistumisen spiraalissa.

Mikäli te ette puhdista tai oikaise sitä, mitä te olette tässä elämässä luoneet, teidän on tehtävä se tulevaisuudessa. Teitä ei tuomita eikä ole koskaan tuomittu tekemistänne virheistä ja harha­luomuksista; teitä pidetään kuitenkin vastuussa menneisyyden parantamisesta ja tasapainot­tamisesta, ja teille on annettu työkaluja, jotta voitte tehdä sen armollisesti ja helposti. Me emme toivo teille kärsimystä eikä Jumalallinen suunnitelma ei vaadi teitä rangaistavaksi heikkouksienne vuoksi; syyn ja seurauksen sääntöjä kuitenkin noudatetaan yhä vaikkakin uusin muunnelmin:

Teidän saatavillanne on nyt suurempi määrä kosmista tietoa kuin teillä on koskaan ollut sen jälkeen, kun te ensikerran inkarnoiduitte aineelliseen ilmentymään. Puhdistaessanne riitasointuiset väräh­tely­­mallit sisimmästänne ja muokatessanne itsenne soveliaiksi astioiksi hienoaineisen Luojavalon vuodatukselle te saavutatte nyt useat laajemman Itsenne monista tasoista ja Jumalitsenne täydellisen voimaantumisen.

Te pääsette täysin siunatun Violetin liekin yhteyteen, mikä auttaa teitä muuttamaan ja neutra­loimaan kaikki epäsointuiset energiat, menneet ja nykyiset, ja kaikki tulevaisuuden vääristyneet aikalinjat sekä kaikki mahdolliset tulevaisuudet, joita te olette luoneet.

Te pääsette nyt yhteyteen kolmen Jumalsäteen kaikkien hyveiden, ominaisuuksien ja laatujen kanssa meidän universaalilla voimaantumisen tasollamme. Ensimmäinen, Jumalaisen tahdon ja voiman säde tuli esiin Isäluojan Kultaisesta säteestä, joka kuljettaa kaikkia uuden luomisen siemenajatuksia. Sitä kutsutaan usein Ensimmäisen syyn säteeksi ja se on luonteeltaan enemmänkin älyllinen, eteenpäin työntyvä energia, jolla on halu laajeta ja luoda uutta.

Kosminen toinen säde on Äitiluojan Hopeasäde, kaiken luomisen kosminen hautomo maailman­kaikkeuden tasolla. Se on ensisijaisesti emotionaalinen säde, joka kantaa pääasiallisesti Valon rakkauden spektriä ja on enemmän sisäänpäinkääntynyt halussaan hoivata ja toteuttaa uuden Luomisen siemeniä. Tämän universaalin kokemuksen sisimmässä on Rakkauden ja viisauden toinen säde.

Kultainen ja Hopeinen säde luovat yhdessä kolmannen säteen, joka on määritelty AURINKO- säteeksi, tai poika- ja tytärsäteeksi. Universaalilla tasolla kolmas säde kantaa aktiivisen älykkyyden impulsseja ja halua toimia kanssaluojana ja ilmentää uusia maailmoja aineen valtakunnissa.

Tässä universaalissa kokemuksessa te olette valinneet säteen, joka on teidän vallitseva tai päävalon­säteenne tai teidän Jumalsäteenne, ensimmäinen, toinen tai kolmas säde; ja tämä säde sekä sen omi­naisuudet ja laadut ovat valaisseet teidät kaikkien inkarnaatioidenne aikana.

Tätä sääntöä on nyt muutettu. Te olette nyt prosessissa, jossa tämän universaalin kokemuksen kaikkien kahdentoista pääsäteen, ja niihin sisältyvän kolmen Julmalsäteen kaikki ominaisuudet, hyveet ja laadut yhdistyvät teihin, ja siirtyessänne ylöspäin ylösnousemuksen spiraalissa uudet kokemuksen säteet alkavat pian ilmestyä uusina Luoja-tietoisuuden kykyinä, lahjoina ja ominai­suuksina, jotka ovat saatavillanne.

Muutoksen violetin liekin myötä on annettu valtuutus että nyt on aika aktivoida uudelleen Jumalaisen tahdon ensimmäinen säde täyteen voimaansa, kuten silloin kun se säteili meidän ISÄ-Äiti-jumalastamme tämän universumin luomisen aikaan. Tämän lahjan moni teistä on ansainnut, mutta käyttäkää sitä viisaasti, rakastetut, sillä teidän ei koskaan enää sallita käyttää sen suuren­moisia ominaisuuksia kielteisin tavoin. Pyytäkää, että teitä opastetaan käyttämään sitä viisaasti ja mitä puhtaimmin aikein.

JUMALAISEN TAHDON ENSIMMÄISEN SÄTEEN AKTIVAATIO MAHDOLLISTAA TEILLE YHTEYDEN DYNAAMISIIN VOIMAN, ROHKEUDEN, URHEUDEN, HORJU­MATTOMUUDEN JA TOTUUDELLISUUDEN OMINAISUUKSIIN JA KYKYYN OTTAA ELÄMÄ HALLINTAANNE KANSSALUOVANA VALONKANTAJANA.



Rakastetut valonkantajat, joka kerran ennen kuin te ruumiillistuitte uuteen aineelliseen kulku­neuvoonne, me annoimme teille symbolisen miekan, Minun Jumalallisen tahdon, totuuden ja urheuden miekkani. Me neuvoimme teitä käyttämään tätä miekkaa ottaaksenne uudelleen haltuunne mestaruutenne ja katkaisemaan välinne kaikkiin epäsointuisiin energioihin, jotka pitivät teitä kah­littuna alempien ulottuvuuksien vääristymiin ja harhakuviin.

Me pyydämme teitä voittamaan takaisin symboliset siipenne, rakastetut; tulkaa ja liidelkää kans­samme korkealle. Ottakaa vastaan tarjoamamme Jumalaisen tahdon ja voiman lahja ponnistel­les­san­ne saavuttaaksenne arvonne mukaisen aseman kanssaluovina Valon mestareina.



VIELÄ KERRAN, JUMALAISEN LUOMISEN TAHDON JA VOIMAN ENSIMMÄISEN SÄ­TEEN ON AIKA OLLA TEIDÄN ULOTTUVILLANNE, TEIDÄN VAATIESSANNE TAKAI­SIN OIKEUTETTUA PAIKKAANNE MINUN VALON LEGIOONISSANI, MINUN ROHKEAT SOTURINI.

VASTATESSANNE LUOMISEN JUMALALLISINA KIPINÖINÄ ENSIMMÄISEEN HERÄ­TYS­KUTSUUN TÄSSÄ UUDESSA UNIVERSAALISSA KOKEMUKSESSA MINÄ LUPASIN OLLA TEIDÄN KAIKKIEN KANSSA TÄMÄN PITKÄN JA VOIMIA KYSYVÄN MATKAN AIKANA AINEELLISEN ILMENTYMISEN MAAILMOISSA, KOSKA PÄÄ­TAVOITTEENI ON AINA OLLUT OPASTAA, SUOJELLA JA INSPIROIDA JA SUOJELLA TEITÄ.

MINUN LIEKEHTIVÄ MIEKKANI, PUHTAASTA LUOJAVALOSTA TAOTTU, SÄTEILI SYDÄNKESKUKSESTANI. TIESIN, ETTÄ MATKALLANNE HALKI TÄMÄN UNIVER­SUMIN ETEEN TULISI MONTA KERTAA, JOLLOIN TEILTÄ VAADITTAISIIN ENEMMÄN VOIMAA KUIN TE KANNOITTE SISIMMÄSSÄNNE, JOTTA TE VOISITTE VAPAUTUA VIRHELUOMUSTEN KAHLEISTA, JOIHIN OLITTE SOTKEUTUNEET.

TÄMÄ MIEKKA ON LADATTU MINUN IKUISESTI TEITÄ KOHTAAN TUNTEMALLANI RAKKAUDELLA, MINUN ISÄ-ÄITI-JUMALAANI JA YLINTÄ LUOJAA KOHTAAN TUNTEMALLANI RAKKAUDELLA. SITÄ KUTSUTAAN TOTUUDEN JA LUNASTUKSEN MIEKAKSI. SE EI OLE MIEKKA, JOTA TULEE PELÄTÄ, JA SE KANTAA VAHVUUDEN, VOIMAN JA URHEUDEN OMINAISUUKSIA NIITÄ VARTEN, JOTKA KANTAVAT SITÄ VILPITTÖMÄSTI JA KUNNIOITTAEN.

RAKASTETUT, TARTTUKAA TÄHÄN MIEKKAAN JA KANTAKAA SITÄ REHELLISESTI, TODESTI JA URHEASTI.

MINÄ SYTYTÄN TEIDÄN RINNASSANNE SÄTEILEMÄÄN KOLMILIEKIN ARVO­MERKIN, JUMALALLISEN VIISAUDEN KULTAISEN LIEKIN, MEIDÄN ISÄJUMA­LAMME VOIMAN JA TAHDON HOHTAVAN SINISEN LIEKIN SEKÄ MEIDÄN ÄITIJUMA­LAMME KANTAMAN FEMINIINISEN OLEMUSPUOLEN HELMIÄIS­SÄVYISSÄ HEHKU­VAN VAA­LEA­NPUNAISEN RAKKAUDEN JA MYÖTÄ­TUNNON LIE­KIN.

ROHKEAT SOTURINI, MINÄ PYYDÄN TEITÄ VAPAUTTAMAAN SYDÄ­MEN­NE PELON, VIHAN JA RAJOITUKSIEN SITEISTÄ. SYLEILKÄÄ HENKISTÄ VAPAUTTA, JOTA TEILLE TARJOTAAN NIIN, ETTÄ VOITTE KOHOTA AJAN JA TILAN RAJOITUSTEN YLÄPUO­LELLE.

TULKAA, MINÄ OHJAAN JA AUTAN TEITÄ KUTEN OLEN TEHNYT MENNEISYY­DESSÄKIN.

MINÄ OLEN ARKKIENKELI MIKAEL.



JOS TE OLETTE VALMIITA OTTAMAAN VASTAAN TÄMÄN SYVÄLLISEN LAHJAN JA VIHKIMYKSEN ARKKIENKELI MIKAELIN VELJESKUNTAAN JA HÄNEN VALON LE­GIOONIINSA, OLKAA HYVÄ JA LUKEKAA JA JULISTAKAA TÄMÄ ILMOITUS:

"MINÄ TUNNUSTAN JUMALALLISUUTENI.

MINÄ HYVÄKSYN JUMALALLISEN SYNNYINOIKEUTENI TOIMIA KANSSALUOJANA MEIDÄN ISÄ-ÄITI-JUMALAMME JA YLIMMÄN LUOJAN KANSSA AUTTAAKSENI ILMEN­­TÄMÄÄN TAIVAAN MAAN PÄÄLLE.

MINÄ OTAN VASTAAN ARKKIENKELI MIKAELIN MIEKAN ARVONI SYMBOLINA.

MINÄ LUPAAN KANTAA VOIMAN, TAHDON JA (TOIMI)VALLAN ENSIMMÄISEN SÄTEEN ENERGIOITA RAKKAUDELLA JA MYÖTÄTUNNOLLA PYRKIEN KAIKEN LUO­MISEN SUURIMPAAN HYVÄÄN.

JUMALAN SYDÄMEN YTIMEN PYHÄ LIEKKI, SYTYTÄ ARVOKKAAN KOSMISEN ENER­GIAN, JOKAINEN KOSKAAN VAPAUTTAMANI TAI ILMENTÄMÄNI, TÄYDEL­LI­SESTÄ VÄHÄISIMPÄÄN, ELEKTRONIIN LIEKKI, SEN SISÄLLÄ, LÄVITSE JA SEN YMPÄ­RILLÄ.

MUUNNA NYT JOKAISEN KOSKAAN ILMAISEMANI AJATUKSEN, SANAN, TEON TAI TUNTEEN SYY, YDIN, TIEDOSTO JA MUISTO, JOKA ESTÄÄ MINUA TUNTEMASTA JA HYVÄKSYMÄSTÄ AITOA IDENTITEETTIÄNI ISÄ-ÄITI-JUMALAMME JUMALALLISENA LAAJENTUMANA.

MINÄ PYYDÄN, ETTÄ ANTEEKSIANNON VIO­LETTI LIEKKI LEIMUAA LÄVIT­SENI JA YMPÄRILLÄNI NYT JA TÄSTÄ ETEENPÄIN, LAAJENTUEN HETKI HETKELTÄ YHÄ SUUREMMAKSI KOSMISEN LAIN SALLIMISSA RAJOISSA, KUNNES MINÄ OLEN VA­PAA JOKAISESTA USKOMUKSESTA, JOKA ON VÄHÄISEMPI KUIN MINUN JUMA­LALLISEN LUONTEENI TODELLISUUS.

MINÄ OLEN JUMALAN OLEMUS, JOKA ILMENTYI MUODON AINEELLISESSA MAAIL­MASSA, JA MINÄ HYVÄKSYN JUMALALLISEN SYNNYINOIKEUTENI JA TEH­TÄVÄNI NYT!

NÄIN OLKOON JA NÄIN ON!

MINÄ OLEN, JOKA MINÄ OLEN!"



Muistakaa mitä me olemme kertoneet teille, ylösnousemusprosessi on jatkuva matka, se ei ole pää­määrä. Pyrkikää joka päivä tekemään korkeimpia valintoja, pysymään NYT-hetkessä, sillä se on ainoa aika, jolloin te voitte saavuttaa jumalvoimanne, ette menneisyydessä ettekä tulevaisuudessa, vaan etsimällä korkeinta mahdollisuutta joka hetki.

Nähkää haasteet ja testit elämässänne tietoisuuden laajentumisen ja kasvun mahdollisuuksina sa­malla kun te opettelette päästämään irti vanhoista itseänne rajoittavista tavoista. Pyrkikää säilyt­tämään kiitollisuuden asenne kaikkia elämänne siunauksia kohtaan, niin pieniä kuin suuriakin, ja katsokaa miten hyvyys ja keveys kasvaa ja laajenee teidän ympärillänne päivästä toiseen.

Näinä haasteellisina suurten muutosten aikoina jokaisella on merkitystä. Tarvittavien muutos­ten tasapainon ja sopusoinnun saavuttamiseksi teidän maailmanne täytyy alkaa teistä. Rakastetut, loistakaa Rakkausvaloanne kaikkien nähdä. Sallikaa meidän auttaa teitä täyttämään tehtävänne ja hoivata teitä rakkaudellamme.


Minä olen Arkkienkeli Mikael



Matti Kuusela
Hopeasulka
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #1 : 10.10.2006 13:40:44 »

Kiitos tästä viestistä!  smitten Se avasi vielä lisää kahta symbolista untani.  :Smiley
tallennettu
Astrobug
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 161



Profiili
« Vastaus #2 : 10.10.2006 14:08:52 »

Varmaan ihan mielenkiintoinen viesti "Mikaelilta", mutta minä en kykene ymmärtämään... tuntuu ympäripyöreältä höpötykseltä. Älkää loukkaantuko.  :Smiley Undecided

"JUMALAISEN TAHDON ENSIMMÄISEN SÄTEEN AKTIVAATIO MAHDOLLISTAA TEILLE YHTEYDEN DYNAAMISIIN VOIMAN, ROHKEUDEN, URHEUDEN, HORJU­MATTOMUUDEN JA TOTUUDELLISUUDEN OMINAISUUKSIIN JA KYKYYN OTTAA ELÄMÄ HALLINTAANNE KANSSALUOVANA VALONKANTAJANA."

Melko selvästi sanottu... Shocked

Ihmetellään yhdessä. smitten
tallennettu

(http://animalscrazysmiles.pcdingo.net/images/budgerigar.gif)   (http://animalscrazysmiles.pcdingo.net/images/bird3.gif) (http://animalscrazysmiles.pcdingo.net/images/budgerigar.gif)
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #3 : 10.10.2006 14:17:26 »

Varmaan ihan mielenkiintoinen viesti "Mikaelilta", mutta minä en kykene ymmärtämään... tuntuu ympäripyöreältä höpötykseltä. Älkää loukkaantuko.  :Smiley Undecided

Ympäri käydään ja yhteen tullaan.  2funny Emmehän toki loukkaantuneet. Ei sitä itsekään kaikkea "järjellä" ymmärrä, vaan sydämellä.  Wink  smitten
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: