Sivuja: 1 ... 11 12 [13] 14 15 16
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: ennustaminen  (Luettu 132131 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
sawotar
Vieras
« Vastaus #180 : 25.10.2006 17:34:40 »

Hei taasen Sawotar. Haluaisin tietää vähän opiskeluun, muuttoon ja työhön liittyen,onko muutoksia luvassa? Kiittäen eija angel
Hei eijar  Smiley Muutoksia on luvassa työelämässä, mutta epäröit itse oletko valmis radikaaleihin ratkaisuihin :Smiley
tallennettu
sawotar
Vieras
« Vastaus #181 : 25.10.2006 17:45:02 »

Hei Sawotar!

En tiennytkään että sinulla on tälläinen lahja. Tai muistan kun puhuimme joskus unista mitä muistaakseni kerroit näkeväsi, niinkuin minäkin. Ja näen myös niitä "kuvia" mielessäni. Joskus on vaan hankala luottaa itseensä, näkeekö oikein vai onko kyse muusta.
Jos sinulla on aikaa ja jaksat niin voisitko sanoa muutaman sanan minusta? Lapset ja perhe minuakin kiinnostaa, vaikka työkin mietityttää.. Eniten kuitenkin lapset. Toivoisin niin kovasti jonain päivänä saavani ison perheen  smitten
Välillä kuitenkin tuntuu että se ei tule olemaan helppoa, kun kroppa ja hormonit toimii miten sattuu..

Kaunista syksyä sinulle  smitten

Hei artemis smitten Samaa miekin ajattelen ja en oikein ole omaa intuutiooni luottanut Undecided onhan toki, että ei aina edes näe, ja unessa mulle selkeesti näytetään uusia suuntia ja pelkoja poistetaan, mun anteenit on vasta kehittymässä Cheesy ei näkeminen ole ihan helppo juttu, se joko tulee tai ei Huh Sinut näen pelikuvana itsestäni...menneisyyden riepottelua ja etsintää mitä elämältä haluan Huh unia ja viestejä epävarmuutta itsestä ja muista buck2 mutta solmut sinullakin aukeaa, en kyllä kovin suurta perhettä näe, mutta kyllä ainakin yhden lapsen näen, poikavauvan :Smiley mutta työhösi et ole tyytyväinen jokin estää sinua etenemästä, ehkä se oma epävarmuus, mitä haluat coolsmiley kroppa ja hormoonit toimii epätasaisesti kuin mullakin, koska olemme siirtymässä uudelle aaltopituudelle, siksi ajatus juoksee mutta keho kapinoi, siksi meiltä kysytään kärsivällisyyttä, koska olet selkeesti näkijä sinäkin, sinua ollaan herättelemässä uinuvasta tilasta smitten nyt vaan hyväksyt tilasi ja otat sen lahjan vastaan, mitä luoja sinulle tarjoaa ja luotat vaan siihen smitten
tallennettu
sawotar
Vieras
« Vastaus #182 : 25.10.2006 17:46:21 »

Ihanaa Sawotar, kun olet ottanut kykysi täälläkin käyttöön!  Cheesy  smitten

Onnea ja muista auttaa omien voimavarojesi mukaan.  Wink angel

Itse en kysele mitään, mutta toki jos sinulle syystä taikka toisesta tulee jonkinlainen tärkeä "kuva", tai asia tietoosi minusta/minulle, niin voit toki kertoa.  Smiley

Kiitos rakkauden enkeli smitten sinulla on ihana avatar smitten kerron jos tulee Smiley
tallennettu
sawotar
Vieras
« Vastaus #183 : 25.10.2006 17:50:39 »

Sawotar kuule, annel taas täällä hei Smiley.Se sinun eilinen vietisi oli NIIIN MUKAVA ja antoi voimia ja hyviä ajatuksia ja energiaa koko eilispäiväksi ja tänääkin tuntuu vielä erittäin mukavalta,trallaa smitten
Uskaltaudun kysymää jos vielä katsoisit mitä tämän minun työasian suhteen käy.Meillä on töissä sellainen muutoksen buumi menossa ja ajattelin menenkö siinä mukana vai jäänkö niille sijoille...elikäs mitä siellä työrintamalla näkyy? Embarrassed

Tarjoaisin sinulle jo saaduista tiedoista oikeen mukki kahveet,mutta ilm. asumme aivan eripuolella Suomea... coolsmiley


Hei Annel Smiley Löytyhän se kyssäri Cheesy minusta sinä menet muutoken mukana joka on sinulle positiivnen asia smitten jos vaihdosta tarjotaan niin ehdottomasti kannattaa käyttää tilanne hyväksi Smiley ja pullakahvit nams Tongue
tallennettu
sawotar
Vieras
« Vastaus #184 : 25.10.2006 17:52:55 »

Heissan!

Löysin sitten minäkin tieni tänne Smiley

Kertoisitko jotain minullekin? Perhettä kovasti haaveilen.. näkyykö sellaista tuloillaan? Vai onko niin, että lapsia en saakkaan..  Sad
Entäpäs rakkaus asiat muuten?
Ja tietysti kaikki mitä kohdallani näet kiinnostaa Smiley

Ihana, että ihmiset jaksavat vielä toisiaan auttaa  smitten
Kiitos oikein paljon sinulle!  angel

Hei Kata Smiley kyllä sie lapsia saat, mutta tovi menee yhden lapsen ainakin näen..tyttövauva :Smiley Mikäs rakkaudessa hiertää? näen jonkin tumman miehen joka on mielessäsi ja vaivaa sinua Huh
tallennettu
sawotar
Vieras
« Vastaus #185 : 25.10.2006 17:55:55 »

Hmm, pakko taas kysyä!  Wink
Lauantaina meillä oli pienimuotoinen illanistujainen ja vaikka vain selvtin vanhoja väärinkäsityksiä tarkoituksenani puhdistaa maineeni, tuntuu että hiukan kiihtyneenä tuli sanottua liikaa...ojasta allikkoon! Mitenköhän tämän asian kanssa nyt on, vieläkö täytyy selvittelyä jatkaa vai antaa olla?! KIITOS!
Minusta sie teit oikein ja selvittelit omia tuntojasi ja olet ainakin saanut mietteitä muille sanoillasi Cheesy Pyydä anteeksi sellaisia mitä et todellakaan tarkoittanut, mutta muuten turha alkaa selvittämään enempää omia tuntojasi, kaikki menee niinkuin on tarkoitus sait ainakin sutinaa Wink jos mikä painaa mieltäsi, niin selvitä itsesi takia, että ei vaivaa, muuten anna asian olla Smiley
tallennettu
sawotar
Vieras
« Vastaus #186 : 25.10.2006 17:57:53 »

Kiitos Sawotar!!! angel
lähetän myös Sinulle energiaa paljon!
hmm...oma firma on mielessä, mutta näetkö mitään esiintymiseen viittaavaa?
vai voisiko firma liittyä jopa siihen? entä tulevassa eräs kilpailu?
Kiitos!

Hei anders84 Smiley valitettavasti en saanut mitään intuutiota nyt tähän asiaan, tai minulle ei tahdota kertoa Undecided höh
tallennettu
~Kata~
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 46


Kärlek är inte kärlek förrän du ger den till någon


Profiili
« Vastaus #187 : 25.10.2006 17:59:04 »

Heissan!

Löysin sitten minäkin tieni tänne Smiley

Kertoisitko jotain minullekin? Perhettä kovasti haaveilen.. näkyykö sellaista tuloillaan? Vai onko niin, että lapsia en saakkaan..  Sad
Entäpäs rakkaus asiat muuten?
Ja tietysti kaikki mitä kohdallani näet kiinnostaa Smiley

Ihana, että ihmiset jaksavat vielä toisiaan auttaa  smitten
Kiitos oikein paljon sinulle!  angel

Hei Kata Smiley kyllä sie lapsia saat, mutta tovi menee yhden lapsen ainakin näen..tyttövauva :Smiley Mikäs rakkaudessa hiertää? näen jonkin tumman miehen joka on mielessäsi ja vaivaa sinua Huh


Hei!

Voi kiitos! Tyttövauvako?  smitten Ihanaa! Milloinkohan tämä unelma toteutuu?
Juu tumma on mies.. ex-mies. Rakastan häntä, mutta ei taida toivoa olla enään..? Miksi ihminen ei voi ajoissa ymmärtää omia virheitään.. vasta sitten, kun se on jo liian myöhäistä..  Cry Hänet niin takaisin tahtoisin..

Kiitos, jos ehdit vielä tätä vilkaista Smiley

Olet kyllä kultainen ihminen!  angel
tallennettu
vedenneito
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 27


Profiili
« Vastaus #188 : 25.10.2006 18:12:35 »

Hei SaWotar!!
Minulla on työasia katkolla vuoden vaihteessa, osaisitko sanoa pitäisikö lähteä ja katsella omia juttuja? Kiitos jo etukäteen.. smitten
tallennettu
annel
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 57


Profiili
« Vastaus #189 : 25.10.2006 19:46:51 »

Sawotar kuule, annel taas täällä hei Smiley.Se sinun eilinen vietisi oli NIIIN MUKAVA ja antoi voimia ja hyviä ajatuksia ja energiaa koko eilispäiväksi ja tänääkin tuntuu vielä erittäin mukavalta,trallaa smitten
Uskaltaudun kysymää jos vielä katsoisit mitä tämän minun työasian suhteen käy.Meillä on töissä sellainen muutoksen buumi menossa ja ajattelin menenkö siinä mukana vai jäänkö niille sijoille...elikäs mitä siellä työrintamalla näkyy? Embarrassed

Tarjoaisin sinulle jo saaduista tiedoista oikeen mukki kahveet,mutta ilm. asumme aivan eripuolella Suomea... coolsmiley


Hei Annel Smiley Löytyhän se kyssäri Cheesy minusta sinä menet muutoken mukana joka on sinulle positiivnen asia smitten jos vaihdosta tarjotaan niin ehdottomasti kannattaa käyttää tilanne hyväksi Smiley ja pullakahvit nams Tongue

Jeah, tänks Sawotar! Maanantaina meillä on kokous ja katsotaan sitten miten akan käy...Cool ...ja osoitehan oli Sawotar ja savonmaa, pullat voi noutaa matkahuollosta  coolsmiley 2funny.
tallennettu
Abyatur
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 68


Profiili
« Vastaus #190 : 25.10.2006 19:49:43 »

Hei Sawotar,

saanko minäkin liittyä jonon jatkoksi? Minua mietityttää nykyinen suhteeni ja sen tulevaisuus sekä suhteeni erääseen toiseen herraan.

Mikäli jotain tästä näet ja viitsit katsoa, olisin erittäin kiitollinen.

Abyatur  smitten
Hei Abyatur  Smiley hmmm...aika sekavat kuviot mies rintamalla, jotenkin tulee visio, että et luota kumpaakaan ja näkisin toisen varattuna..tulee visio, että kumpikin väistyy elämästäsi

Kiitos Sawotar, olen kiitollinen vastauksestasi. Sinulla näyttää olevan todella paljon kysyntää. Mutta saanko esittää vielä tarkentavan kysymyksen? Kumpi on varattu: nuorempi vai vanhempi?   Undecided Tämä tarkentava kysymys on minulle tällä hetkellä tärkeä  Cry.

Valoa ja lämpöä sinulle Sawotar.  smitten

tallennettu
sawotar
Vieras
« Vastaus #191 : 25.10.2006 20:19:34 »

Hei Sawotar,

saanko minäkin liittyä jonon jatkoksi? Minua mietityttää nykyinen suhteeni ja sen tulevaisuus sekä suhteeni erääseen toiseen herraan.

Mikäli jotain tästä näet ja viitsit katsoa, olisin erittäin kiitollinen.

Abyatur  smitten
Hei Abyatur  Smiley hmmm...aika sekavat kuviot mies rintamalla, jotenkin tulee visio, että et luota kumpaakaan ja näkisin toisen varattuna..tulee visio, että kumpikin väistyy elämästäsi

Kiitos Sawotar, olen kiitollinen vastauksestasi. Sinulla näyttää olevan todella paljon kysyntää. Mutta saanko esittää vielä tarkentavan kysymyksen? Kumpi on varattu: nuorempi vai vanhempi?   Undecided Tämä tarkentava kysymys on minulle tällä hetkellä tärkeä  Cry.

Valoa ja lämpöä sinulle Sawotar.  smitten



Hei...tulee visio että vanhempi on varattu coolsmiley tai on tekemässä eroa, ei ihan täysin selvillä entisestä suhteesta.
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #192 : 25.10.2006 20:21:13 »

Kiitos Sawotar!  smitten
tallennettu
Rohana
Astro-nauttija
****
Viestejä: 790



Profiili
« Vastaus #193 : 25.10.2006 21:42:17 »

 smitten Kiitti Sawotar, ihan hyvä jos en sanonut ns. "liikaa"...On muuten tosi vaikeeta purkautua ihmisille, jotka on aina niin hillittyjä eivätkä sano juuta eikä jaata! Nyt oli pakko, olkoot sitten järkyttyneitä tai ei.  Cheesy
tallennettu

-Lähden, jotta tulisin, Menen kauas, jotta lähellä olisin.-
Nils-Aslak Valkeapää
anders84
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 65



Profiili
« Vastaus #194 : 26.10.2006 00:20:56 »

Kiitti!!
No, se taitaa olla nyt niin, että mulle ei ole sitä asiaa hyväksi vielä tietää, ja kaipa niiden "puheet" tarkoittanut sitten sitä, että luota omiin vaistoihisi, äläkä muilta kysele Wink
Voimaa ja jaksamista Sinulle´, Sawotar!
tallennettu
Sivuja: 1 ... 11 12 [13] 14 15 16
  Tulostusversio  
 
Siirry: