Sivuja: 1 ... 312 313 [314] 315 316 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5649661 kertaa)
0 jäsentä ja 10 vierasta katselee tätä aihetta.
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #4695 : 01.11.2008 20:07:15 »

Juu, jotenkin jaksan luottaa siihen, että kyllä meitä autetaan aina.  Smiley :Smiley

Mitä siihen "kekseliäsyyteen" tulee, niin olisiko ne kuiskauksia enkeleiltä ja oppailta.. angel

Olen iltarukouksissani heittänyt asioita Maailmankaikkeudelle, joten nyt luottamusta kehiin.
Tosin pelkästään luottamuksella ei mennä vaan luonnollisesti olen ottanut myös järjen käteen
ja karsinut kaikissa ylimääräisissä menoissa jo kuukauden ajan..

Kiitoksia ja iloa, valoa, rakkautta sinne päin myös!!

Miten astrolaiset viettävät lauantaitaan?

Minulla on täällä jokseenkin kuumeinen olo.
tallennettu
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #4696 : 01.11.2008 21:08:33 »


Minä tein aamulla tarot-tulkinnan eräälle kauan odottaneelle ja lähetin kaukkaria.
Musiikki on soinut ja pyjamanhousut edelleen jalassa. Grin

Koneellinen pyykkiä pesty ja ne pitäisi saada vielä narulle.Perinteinen hautausmaakierros jäi tekemättä kuskin puutteessa,mutta tytär lupasi viedä kynttilän vanhempieni haudalle.
Puhelimessa roikuttu monta tuntia. Grin

Tää on pyhä eikä tarvitse tehdä mitään,joten olen vain.
Sama "vika" kuin sulla Tigru,kapakat ja juhlimiset ei enää kiinnosta,joten halloweenit jää muille.
Sen yhden kerran kokeilin tuossa ja ei ole kyllä minun juttujani enää.
Liikaa tulee kyllä ängettyä herkkuja massuun,,, knuppel2
tallennettu

Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #4697 : 01.11.2008 21:26:52 »

....
Tää on pyhä eikä tarvitse tehdä mitään,joten olen vain.
Sama "vika" kuin sulla Tigru,kapakat ja juhlimiset ei enää kiinnosta,joten halloweenit jää muille.
...

Hei "Chandra" ja "Tigrix"

Henkisen kasvun tiellä olevien ihmisten
elämään ei alkoholi juurikaan kuulu.

Mites teidän uranus ja saturnus sijoittuu kartoillanne.


K l i k k a a

 saturnusaspect_oppuranus
MUUTOSTEN JA HENKISEN KASVUN VUOSI



smitten Elämänilo
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #4698 : 01.11.2008 21:53:06 »

Mä puhuin äsken äidin kanssa puhelimessa..

MÄ VIHAAN SITÄ..

Ihan sama, miten rakas on mutta vihaan, miten se vähättelee aina mun ongelmia ja mun terveyttä!!
Nauroi vaan kun kerroin, että mua on sattunut viikon ajan oikeeseen kylkikaareen aina pari tuntia syömisen jälkeen ja nyt se kipu säteilee selän puolelle.. Sit sanoin että muutenkin tuntuu että mun terveydessä on nyt kaikki vikana, niin se nauroi ja sanoi että kyllä isäskin nyt naurais...

Jumalauta mikä helvetti siinä naurattaa?? Voisko joskus uskoa että mä en keksi kaikkia oireita mitä mulla on??

Ja kun puhuin raha asioista niin mikä saarna siitä, että pitää olla ajatuksissaan rikas eikä saa jäädä märehtimään ja huolehtimaan... Oli pakko sanoo, että kai sitäkin huolestuttais 1000€ maksamattomat jutut kun tilillä on 5€ "no kyllä sitä rahaa aina jostain tulee".. Sanoin, että vaikuttaa vähän kaikkeen kun en kykene tekeen mitään ilman rahaa, syömään enkä ostamaan bensaa..

Sitten se sano että ei silläkään ole rahaa..

Kohta se kertoi siitä kun oli käynyt hammaslääkärissä ja menee ens viikolla hierojalle.
Ja oli käynyt jossain maksullisessa meediojutussa.

Puhelun lopuksi vielä

"Onneksi mä osaan ajatella teidät lapset niin että meillä ei ole mitään maallisia sidoksia, enkä mä sillä tavalla ota teidän huolia yhtään henkilökohtaisesti, sillä ne on teidän elämiä"..

Joo mutta voisit silti edes vähän välittää..........

Täällä mä oon kulkenu yöpaidassa wc-paperirulla kädessä itkien tunnin ajan ympäri kämppää ja miettinyt mitä helvettiä teen. Mulla ei ole ketään.
tallennettu
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #4699 : 01.11.2008 22:05:24 »

 Elämänilo! smitten

Kuule kun en osaa/ole opetellut astrologiaa lainkaan,niin laitan sinulle yv:nä synt.tietoni jos sopii? Smiley
Voit katsoa siitä ja kertoa minullekin. 2funny

Mutta joo,kyllä se alkoholi oli lähes kokonaan tai siis kokonaan pois 3v ja nyt parin hassun yrityksen jälkeen neljän päivän huonovointisuus,jotta saa kyllä jäädä edelleen.Enkä edes pidä enää humalatilasta.
tallennettu

^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #4700 : 01.11.2008 22:35:53 »

tigris ei varmaan tekisi rahataikoja, kuten sanoin täällä tehtyäni tuli 700 eu tarjolle pian, mutta nostamme juristien kanssa vaatimussummaa. pitää laskea tuhansissa euroissa kaikki taikojen kautta tulleet rahat.. ei ne muuten olisi tupsahdelleet sitä vauhtia.

myös maksoin noin 600 eu matkaa.

ja säästöjähän on.. eli kannattaa kuunnella neuvoja joita tänne annetaan ja tehdä ne.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #4701 : 01.11.2008 22:55:15 »

Iltaa tupahan  smitten

Tigrix -nyt sitten seuraavalla kerralla lainaat Elwynin sanoja, vaikka suoraan lapulta luettuna  police
Sinulla on just ne ihmiset jotka valitset ympärillesi ja sinulla on oikeus siihen. Anna huutia tuollaselle... niin on moni tehny ennen sinua  Wink ja kokemuksen rintaäänellä... elämäsi on hetken helvettiä, sitten helpottaa ja alkaa uusi vihreä nurmi kasvaa, terveempänä  angel ja silloin, vasta silloin saat ympärillesi ne jotka rakastavat sinua sellaisena kuin olet ja alamäissäkin  smitten
Jatkan sillä samalla äänellä... jos/ kun (toivon) äitisi huomaavan mitä menetti, lähestyvän sinua uudelleen... määrää sinä se miten ja kuinka. Missä on sinun rajat?
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #4702 : 01.11.2008 22:55:24 »

Vai rahataikoja.. Pitää kokeilla.

Mä vaan haluaisin tauon elämästä.  buck2 Vaikka viikoks.

En kestä tätä kun mulla on kuumeinen olo,
oon yksin, raha-asiat mietityttää, koulu stressaa..

Haluisin vaan jonkun turvallisen miehen jonka kanssa voisin olla ja elää, joku ihana rakastava syli joka halaisi mua,
silmät jotka säteilisivät ja korvat jotka kuuntelisivat.
Ei, mä en tarvitse itselleni mitään tossukkaa jonka siivellä eläisin, vaan ihan oikean tasapuolisen suhteen..

Mä vaan oon sellanen luonne joka on parhaimmillaan, elementissään olessaan parisuhteessa..
Yhteiselo ja rakkaus on niin elintärkeitä mulle, se että on se joku yksi jonka kanssa on ne omat jutut ja yhteiset suunnitelmat..
Miten mä kaipaan sitä ihan pohjattoman paljon!!

Noh, niin ja äiti on äiti... Grin
Eli kenties maailman epä-äitimäisin ihminen. Mutta enhän mä voi vaatia siltä mitään.
Se on niinku sisko mulle. Ja joskus tuntuu että mä oon sille joku terapeutti.
Ei sen ihmisen psyyke kestäis kuunnella liian tarkkaan kolmee kaoottisen elämän kanssa taistelevaa lasta..
Mä ehkä ymmärrän sen..

Miksi edes itse haluan lapsia?  Grin

Olen kyllä päättänyt olla lämpimämpi lapsilleni, kuin oma äitini......



edit. poistin tästä pätkän jossa puhuin ehkä liian yksityiskohtasesti muista kuin itsestäni..
« Viimeksi muokattu: 02.11.2008 13:14:03 kirjoittanut Tigrix » tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #4703 : 01.11.2008 23:17:54 »

Ohhoh, mietin puhunko täällä liian henkilökohtaisia juttuja.....
No nyt nukkumaan. Kiitos ja anteeksi. Hyvää yötä...
tallennettu
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #4704 : 02.11.2008 00:46:16 »

En nyt sanoisi että puhut liian henkilökohtaisia juttuja,koska meistä tuskin kukaan tunnistaa sinua jos vastaan tulet.Ja mitä siitä vaikka tunnistaisikin?
Olet kertomuksillasi saattanut auttaa muita samassa tilanteessa olevia,jotka eivät uskalla itse julki tuoda tunteitaan. smitten

Ja tuo miten analysoit äitiäsi viimeksi,kertoi että hyväksyt hänet silti ja ymmärrät varmaan että hän tekee sen minkä osaa ja mihin rahkeet riittävät.
Äiti-lapsi suhde on haasteita täynnä ja opettavainen kokemus molemmille.Ja kun nyt mainitsit muuttavasi tuota ketjua kun sinusta tulee itsestäsi äiti,niin etkö olekin oppinut tärkeän opin? Smiley
Että muutat ehkä useitakin sukupolvia seuranneen ketjun.
Tuntui kuitenkin siltä,että ymmärrät ja välität äidistäsi.

Ei ole helppoa äidin rooli ja me teemme virheitä,sillä täydelistä äitiä ei ole.Ja joskus haluaa vain sulkea silmänsä lapsensa vaikeuksilta jos ei kykene auttamaan.Ristii kätensä ja toivoo että hän saisi elämänsä raiteilleen.Vaikka ei sitä läheskään aina näytä,niin uskon että jokainen silti murehtii yksin omalla tahollaan.
Sitä vain tuntee itsensä niin riittämättömäksi.
Haluaisin niin kovasti olla äiti joka pystyy auttamaan kaikessa,mutta kun se "lapsi" ei kehity eikä opi omien siipiensä kantavuutta muutoin kuin lähettämällä välillä maailman kovuutta opettelemaan.
Usein tekee virheitä jo sillä,että siloittelee tietä ja tekee liikaa asioita lapsensa puolesta.
Kyllä he oppivat itsekin kun on pakko oppia.

Teille jotka eivät ajattele että avun pyytäminen on liian suuri kynnys,toivon rohkeutta pyytää apua kun hätä on suuri.Ehkä pian sitä ei ole enää saatavilla.Illan uutisissa sattui juuri sopivasti tulemaan aiheesta,eli että srk:t eivät enää kauan kykene näitten kassien jakoon.Samoin käy varmaan ruokalapuille.Ei siellä kukaan katso että mitäs tänne tulet.Täysi häslinki päällä että ehtii tunnissa täyttää kasseja jonojen mukaan.
Ja se ei ole kerjäämistä,vaan apua johon itse kukin on oikeutettu!Sossussa onkin sitten jo toinen ääni kellossa.Siellä käyvät ihmiset joutuvat viemään kolmen kk:n tiliotteet ja selvittämään pilkulleen mihin rahansa on käyttänyt.Ja tuntuu että arvon tantat istuvat omien rahakirstujensa päällä.Onneksi ei tarvitse enää asioida siellä.Joskus on tarvinnut ja se oli epämiellyttävä kokemus.Kuin poliisikuulustelussa,jossa sinua pidetään jo valmiiksi syyllisenä.
Voi mihin me vielä joudummekaan.Tämä on vasta alkua! Undecided
tallennettu

Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #4705 : 02.11.2008 00:48:35 »


Ja unohtui tässä toivottaa hyvää ja rauhallista yötä itse kullekin! angel smitten
Huomenna on uusi päivä! Smiley
tallennettu

Lizzy
Vieras
« Vastaus #4706 : 02.11.2008 02:45:41 »

Saturnalia, onko sen sun plutomiehen kans tullu ongelmia?

Juu yks ihmisryhmä mua rasittaa ihan suunnattomasti... äidit... Korjaus yleistyksien välttämiseksi, siis oma äitini.

Ymmärrän Tigrua ihan ***TANAN hyvin! En tiedä miten voisin lohduttaa, mutta et varmasti jää yksin ja pidä itse itsestäsi huoli. Sinä olet hieno ja arvokas ihminen.  smitten Tiedän että tuo kuulostaa ihan lässytykseltä tai joltain, mutta ihan sydämestäni toivon sinulle voimia. Sinulla on vaikea elämäntilanne, mutta löydät kyllä aitoa tukea ja keinot selviytyä. Ainakin löydät itsestäsi voimia, jos ei muista ole auttamaan.

Mun äiti soitti kans tänään ja se saarnas siitä kuinka tärkeetä on tehdä töitä ja muuten ei saa rahaa eikä voi ostaa mitään etc. etc. Tämä keskustelu nousi jostain en tiedä mistä? Mä oon siinä pisteessä, että näin olevan ihan turhaa yrittää selittää sille että oon ihan vitun poikki ja luultavasti en jaksa heti valmistumisen jälkeen hakee töitä (kunhan nyt ensin %&%&%¤%  edes valmistuisin...) tai jos haen niin haluan jotain ihan erilaista aluksi kuin koulutukseeni liittyvää. Kun olen niin poikki henkisestikin ja kaipaan muuta ajateltavaa. Niin ja koin myös turhana yrittää selittää sitä miten väsyneitä jotkut ihmiset nykyään on työelämään ja siihen oravanpyörään... Mitä olen tuttujen ja kurssikavereiden kanssa jutellut... Kun se ei ymmärrä. Mutta tuli ihan helvetin paha mieli kun omalle äidille ei voi kertoa mitä oikeasti ajattelee. Kun se ei vaan osaa ottaa sitä vastaan. Mun täytyy edelleen suojella äitiä, että sille vaan ei tuu paha mieli mistään. Voi voi. Se on kans ihan siitä asti kun oon ollu lapsi pitäny mua lähinnä terapeuttina ja kun oon ollu 2v. uhmassa niin ollu suurinpiirtein varmaan sanonu mulle että "älä nyt ole noin vaikea kun isä on taas poissa kotoa ja äidillä on rankkaa ja älä nyt pahoita äidin mieltä olemalla uhmaikäinen 2-vuotias" aaaarg. Niin ihan samalla lailla sitä jotenkin ajattelee aikuisena, että en saa nyt rasittaa äitiä omilla ongelmillani. Kun SE ei kestä niitä.  uglystupid2

Mutta... sellaista se joskus on ja äiditkin on ihmisiä.  buck2
« Viimeksi muokattu: 02.11.2008 03:12:48 kirjoittanut Lizzy » tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #4707 : 02.11.2008 09:46:22 »

Joo äidit on ihmisiä.. Grin Lizzy, ehkä meitä kaikkia ei ole siunattu niin täydellisen oloisilla äideillä, mita toisilla on, mutta kun oikeasti tuntisimme ne muut äidit... idiot2 Niin huomaisimme että melkeinpä kaikissa äiti-lapsi suhteissa on jotain ...

Minun ystäväni ovat usein kadehtineet minua äidistäni.. Grin Onhan hän villi, taiteellinen, nuorekas, reipas..
Kaukana tanttamaisuudesta tai sellaisesta joka puuttuisi liikaa asioihin.

Juuri äsken taas puhuimme puhelimessa äidin kanssa, mun oli pakko soittaa hänelle kun oli hyviä uutisia ja nauraa kihertelimme taas kuin mitkäkin pikkutytöt.. Tällaiset välit meillä on. Käämit palaa molemmilta vähän väliä, mutta olemmekin molemmat vähän tulisieluja.  Grin Minä ainakin annan anteeksi kaiken melkein saman tien.

On tuo yksinäisyyden kokeminen jännä juttu, miten vahvana ja alistavana se joskus tulee.
Samoin toivottomuus.

Sitten, jokin pieni kipinä toivoa syttyy ja tajuaa oman sokeutensa.
Ei asiat ole mitenkään peruuttamattoman toivottoman huonosti!! Eivät todellakaan!

Minä nimittäin valvoin vielä kahdentoista jälkeen laskien menojani ja tulojani päässäni.
Olen laskeut että en pääse tästä suosta ylös, ellen saa jostain ylimääräistä 1000€ ja se ei ole niin yksinkertaista.
No sitten puhelin soi..
"Kuule arvaa mitä.. Mä en saa mielestäni sitä että pärjäätkö sä.. Puhuttiin satasen lainasta, mutta mitä jos lainaisin sulle 1000€, sulla ei olisi mitään kiirettä maksaa sitä takaisin"



Onko vähän ihmeellistä, suorastaan naurattaa se, että meistä pidetään huolta, joku tuolla ylhäällä vetelee lankoja.. Koska miten joku osaa tarjota juuri tuollaista summaa juuri oikeaan aikaan, kun en aiemmin edes vihjaillut hänelle että pitäisi enempää lainata kuin satanen..

Ja tuo mies joka minulle lainaa ne rahat, on ihastus neljän vuoden takaa. Olemme jutelleet hänen kanssaan nämä vuodet puhelimessa ja hän on hyvä ystävä. Ehkä joskus oli kovin rakastunut minuun, mutta nyt jotenkin tunnen että vaikka hän vielä olisikin rakastunut minuun, ei hän lainaa rahoja tavoittaakseen mitään hyötyä. Luotettava ja reilu  harka ...


Kiitos maailmankaikkeudelle tästäkin järjestelystä.. smitten
Minä tiesin että asiat hoituu jotenkin..
:Smiley angel
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #4708 : 02.11.2008 09:57:45 »

Ja vielä, haluan sanoa Chandralle ja Lizzylle molemmille, että teillä on sellainen ihmeellinen taito osata sanoa juuri oikeita sanoja ihmisille. Minä arvostan sitä, se on taitolaji.
Toiset kun töksäyttelevät asioita miten sattuu (kuten minä toisinaan) ... Lips Sealed
Chandralla on aina syvällinen ja lämmin ote asioihin ja Lizzyllä myötätuntoinen ja aito ilmaus välittämisestä..
Kiitos siitä teille.  smitten smitten
Olette viisaita, kauniita ja ihania.  angel

Enkä minä unohtanut Saturnaliaa  smitten joka aina pelkistetysti ja rempseästi osoittaa myös lämpöään,
vaikka itse olisi minkälaisten ketutusten pyörteissä.. Grin
(taidetaan hei molemmat olla hieman ailahtelevaisia.. 2funny)
Joten halia ja kiitosta sinnekin päin..
smitten

tallennettu
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #4709 : 02.11.2008 11:30:55 »

Tunne on molemminpuolinen Tigris! smitten

JA HURJASTI ONNEA SIITÄ ETTÄ SAIT RAHA ASIASI KUNTOON! angel smitten

Katsos kun taistelen jatkuvasti itse niitten kanssa ja nyt jo paniikissa aijoin sanoa irti tämän asunnon ja muuttaa sinne miehen tarjoamalle huvilalle. Undecided
Mulla oli yksi yö aikaa miettiä ja ensin itkin ja pää oli aivan sekaisin,sillä se huvila ratkaisu kestäisi vain maaliskuun loppuun.Minä pidän tästä kodista,enkä haluaisi luopua siitä,mutta nyt tuli taas yllättävä lasku ja niitä minulle ei saisi tulla yhtään.
Maksan ex-mieheni firman velkoja ulosottoon ja kaikki viedään.Jää vain perusturva käteen.Häneltä ei saada mitään,vaikka on koko ajan pyörittänyt toista.Fiksut bisneskaverit neuvovat.

No,hänen asiansa ei minulle kuulu,vaan omieni hoitaminen ja aika usein se on kiven takana.Joten tiedän kyllä tuon epätoivon kun tuntuu että kaikki kaatuu päälle.Itseasiassa olen siinä edelleen,mutta keksin uusia ratkaisuja ja luotan myös että minua tuetaan kyllä. Wink angel

Äidit voivat olla hankalia,mutta se ei ole aivan helppoa hommaa. crazy2
Tiedätte kaikki mistä puhun,sillä niin paljon olen asiasta kirjoittanut.Ja tänään alkaa taas uusi vaihe,sillä poikani oli vain 2viikkoa valtion leivissä. idiot2
Aika järjetöntä heittää tuoksi ajaksi,kun pidempi kakku odottaa.Olisivat yhdistäneet kaikki tuomiot ja sitten pitkälle reissulle,jossa voi jo hakeutua päihdekuntoutuslaitokseen.
Siitä olemme puhuneet kun itsekin on niin väsynyt tuohon elämään.

Mutta teitä ei nyt voi verrata poikaani. Grin
Kyllä me tyttöjen kanssa puhumme milloin mistäkin ja yritän parhaani mukaan auttaa ja myös olla puuttumatta asioihin silloin kun minulta ei mitään kysytä.
Vaan oletteko miettineet miksi on niin helppo heittää lokaa äidin päälle? :Smiley
Se kun useimmilla on se ihminen joka kestää,eikä jätä vaikka mitä suusta suollettaisiin. Grin
Jotta on meistä jotain hyötyä! Cheesy
tallennettu

Sivuja: 1 ... 312 313 [314] 315 316 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: