Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Auttakaa ahdistunutta  (Luettu 12918 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
tundratyttö
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 9



Profiili
« : 21.05.2010 16:41:07 »

Heippa! Pitkä tie on kuljettu tähän asti. Olen ollut masentunut ja ahdistunut aika lailla koko ikäni. Olen ollut terapiassa, syönyt lääkkeitä (niistä luopunut) ja nyt olen siirtynyt vaihtoehtoisiin parantumismuotoihin. Olen käynyt molemmat reikikurssit ja olen myös aloittanut psykologisen vyöhyketerapian.

Elämäntehtäväni taitaa olla itseni hyväksyminen ja rakastaminen, mutta se on pirun vaikeaa. Minulla on kamalat ahdistukset, pelot ja vihat jumiutuneet kroppaan 29 elinvuoteni aikana ja etenkin reiki 2 jälkeen on ollut jo kaksi kuukautta aivan helvetillistä olla. Tuntuu kuin kaikki vuosien aikana kertynyt kuona puskee ulos suunnattomana ahdistuksena, suruna, vihana ja pelkona.

Hoidan siis itseäni päivittäin ja alan käydä vyöhyketerapiassa. Nyt kaipaisin ihan apua siihen, miten saisin nuo kaikki negatiiviset tunteet vähitellen putsattua. On niin kamala määrä moskaa, että pelkään etten ikinä tästä selviydy, mutta tahdon selviytyä. Reiki tosiaan pakottaa muuttumaan, mutta tahtoisin myös apua etenemiseen. Kaikki neuvot tervetulleita.

 Shocked
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #1 : 21.05.2010 23:23:55 »

Eipä siihen oikein auta kuin avautuminen niille tunteille ja niiden päästäminen ulos Smiley Sanotaan, että kun kohtaa sen mitä pintaan nousee ja antaa sen tulla ja mennä, se puhdistaa. Toki meillä kaikilla on omat Akilleen kantapäämme joita joudumme työstämään uudestaan ja uudestaan - välillä paremmalla ja välillä huonommalla menestyksellä. Näihin Akilleen kantapäihin taas vaikuttaa yleensä se karma, joka meillä on - mitä oppiläksyjä olemme ottaneet itsellemme tähän elämään? Minkä elämänalueen haasteet tulevat vastaan uudestaan ja uudestaan, kunnes niistä pääsee puhtaaksi kokonaan?

Yksi itsehoidon menetelmä on tehdä Violetin Liekin meditaatioita, eli kuvitella itsensä ja ongelmansa puhdistumaan puhtaaksi Violetin Liekin sisään.
Myös positiivinen assosiointi, voimalauseiden tietoinen ja rauhallinen toistaminen (esim. kaikki järjestyy, minä selviän, voitan vaikeuteni, haasteeni puhdistuvat pois kokonaan ymv.) auttavat. Alitajunta on mitä mahtavin työkalu ja se tottelee ja toteuttaa kaiken mitä sille syötetään - tietoisesti tai tiedostamatta.
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #2 : 22.05.2010 21:12:17 »

Rakkauden valoa sinulle!  angel Sinun ei tarvitse kantaa taakkaasi yksin. Voit pyytää tai rukoilla apua. Enkelit lähelläsi valmiina auttamaan.  angel
tallennettu
tundratyttö
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 9



Profiili
« Vastaus #3 : 23.05.2010 18:24:11 »

Kiitos kaikille vastanneille! Tässä tilanteessa ei auta muu kuin surra pois kaikki tunteet ja suggestoida itseni parantumaan ja käyttää reikiä mahdollisimman paljon!

 smitten
tallennettu
Viper Venus
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 88



Profiili
« Vastaus #4 : 23.05.2010 18:37:24 »

Vanha fraasi, mutta aina ajankohtainen: "Mikä ei tapa, se vahvistaa."

Kaikkea hyvää sinulle elämääsi. Vaikeuksien kautta voittoon! Smiley
tallennettu

*Aurinko Härkä
*Nousu Rapu
*Kuu Neitsyt
*Merkurius Oinas
*Venus Oinas
*Mars Oinas
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1497



Profiili WWW
« Vastaus #5 : 23.05.2010 19:11:11 »


ATHAMAARIT: Tuota olen miettinyt monesti, kun sanotaan, että esim. reikin toimesta tulee vanhat käsittelemättömät asiat pintaan ja ne pitäisi käsitellä pois, mutta miten? Riittääkö se todella, että sen asian tiedostaa ja antaa sen vain olla ja mennä? Ja jos tietyt asiat vain toistuvat elämässä, niin onko tarkoitus toimia kuten edellä ja joku kerta ne eivät vain enää tule vaan ovat poistuneet elämästä?


Vaikka en Athamaarit olekaan, niin vastaan omien kokemuksieni pohjalta kysymykseen. Smiley Kun pintaan tulee käsittelemätön asia, niin usein se vaatii hyvin pitkällisen prosessin, jotta käsittelemätön asia on ihan oikeasti käsitelty, riippuen tietenkin käsittelemättömän asian vaikeustasosta. Joskus asian käsittelyn tuloksena tulee koko ihmisen elämän uudistua täydellisesti ja vasta niistä asioista voi päästää irti kun se puhdistus on tapahtunut jokaisella tasolla, myös konkreettisesti. Joskus joku asia on pieni, jonka käsittelyksi riittää ymmärrys siitä, mistä asiassa oikeasti on kyse syvimmällä tasollaan ja sen jälkeen konkreettisten tekojen anteeksiannon ja oikean syvimmän tason ongelman kohtaaminen ja korjaaminen. Sama prosessi tietenkin käydään muidenkin asioiden kanssa, mutta tietenkin se on eri asia miettiä jotain että olisiko pitänyt edellisen poikakaverin kanssa olla vähän kiltimpi kuin miettiä vaikka jotain seksuaalista hyväksikäyttöä ja sen anteeksi antamista. Siinä missä aiemmin mainitussa voi mennä päivä, voi viimeksi mainitussa mennä vuosia.

Mutta nämä ovat vaikeita asioita ja vaikea sanoa kauanko jossain prosessissa kestää ja ihmiset ovat erilaisia siinä miten ottavat vastaan muutosta elämässään - toiset tervetulotoivotuksin ottavat vastaan ja heti ovat valmiita tekemään tarvittavat muutokset, toiset hannaavat vastaan siinä määrin, että kohta on mennä talo alta, kun ei suostuta muutoksiin.

Mikäli käsittelemätöntä asiaa ei kunnolla käsitellä, niin se pukkaa uudelleen pintaa seuraavalla kerralla yhä konkreettisemmin ja konkreettisemmin. Jos ongelmana on vaikka irtipäästäminen ja sitä ongelmaa ei käsitellä, niin elämä heittää sitten eteen tilanteita, joissa on PAKKO oppia - esim. omien vanhempien äkillinen kuolema, talon menetys, lasten kotoa poismuutto, puolison menetys, työpaikan menetys jne. Mitä vaikeampina ihminen nämä asiat kokee, sitä vaikeampi ihmisen on tulla sinuiksi oppiläksyn kanssa.
« Viimeksi muokattu: 23.05.2010 19:12:58 kirjoittanut Ebenia » tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
tundratyttö
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 9



Profiili
« Vastaus #6 : 23.05.2010 19:19:33 »

Tiedän aika hyvin miltä sinusta tuntuu...minulla menossa juuri nyt sama reiki 2 jälkeinen puhdistautuminen, eikä ole mikään pikkujuttu, että vain kahvi jäisi ruokavaliosta pois hetkeksi, vaan kaikenlaista moskaa tulee tunnetasolla pintaan, muutama vuosi sitten käydyt taistelut luonnehäiriöisen henkilön kanssa ovat heränneet henkiin ja melkein kaikki fyysiset vaivat, joita olen ikinä elämässäni kokenut ovat aktivoituneet, toiset enemmän toiset vähemmän. Että HUH!  Shocked

Mutta ei kai se auta kuin tehdä sitä reikiä päivittäin itselle ja tuo violettiliekki on itseasiassa hyvä. Tolkutan sitä usein muille, mutta jostakin syystä en ole tässä tilanteessa sitä hyödyntänyt. Olen vain huomannut, että meditoiminen ei oikein onnistu, saattaa tulla raivari kesken meditoinnin.  Shocked Aivan outoa, vanhat lohdut eivät meinaa toimia.

Toisaalta luin jostakin, että tässä toukokuussa on ollut todella monella tavallista voimakkaampia "puhdistautumisia" on ollut reikin kanssa tekemisessä tai ei. Uudet energiat, joita tänne maan päälle on tullut pistävät monella pasmat sekaisin, kunnes totumme uuteen olotilaan.

ATHAMAARIT: Tuota olen miettinyt monesti, kun sanotaan, että esim. reikin toimesta tulee vanhat käsittelemättömät asiat pintaan ja ne pitäisi käsitellä pois, mutta miten? Riittääkö se todella, että sen asian tiedostaa ja antaa sen vain olla ja mennä? Ja jos tietyt asiat vain toistuvat elämässä, niin onko tarkoitus toimia kuten edellä ja joku kerta ne eivät vain enää tule vaan ovat poistuneet elämästä?

Carmen

Carmen, mä niin tiedän! Olen myös joutunut kohtaamaan tunteiden lisäksi tosi ikäviä tilanteita ihmisten kanssa, tuntuu että kerään kaikkia ilkeitä ja pahantahtoisia tyyppejä ympärilleni ja saan samanlaista kohtelua kuin lapsena kun mua kiusattiin koulussa  Huh. Jos tahdot jakaa joskus kokemuksia nii laita emailia. Tän jälkeen on pakko tulla parempaa tilalle!!!

Yhteystietojen jakaminen - myös omien - on foorumin netiketissä kielletty turvallisuussyistä Smiley Osoitetietoja voi vaihdella yksityisviestien kautta!
« Viimeksi muokattu: 23.05.2010 19:47:57 kirjoittanut AthaMaarit » tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #7 : 23.05.2010 19:49:45 »

Eipä minulla ole mitään lisättävää tuohon Ebenian vastaukseen Smiley Pitkäjänteisyyttä puhdistumisprosessi kysyy aina, sillä perinpohjinhan kyse on itse Ihmisenä Kasvamisesta, ei niinkään siivoilemisesta.
tallennettu
tundratyttö
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 9



Profiili
« Vastaus #8 : 23.05.2010 20:11:43 »

Eipä minulla ole mitään lisättävää tuohon Ebenian vastaukseen Smiley Pitkäjänteisyyttä puhdistumisprosessi kysyy aina, sillä perinpohjinhan kyse on itse Ihmisenä Kasvamisesta, ei niinkään siivoilemisesta.

Vielä kysymys: onko se oikein, että annan vihan ja raivon tulla ja vaikka itken sen pois ja puhun ääneen? Hirmusen hankalaa erottaa, että mikä on vellomista ja mikä käsittelyä  Huh Mutta huomaan että kun annan tunteen tulla kunnolla, se menee poiskin kunnolla!!

Ja Ebenia: kiitos vastauksesta, tosiaan ne hankalat tilanteet kertautuu mun elämässä ja vedän puoleeni ns. ilkeitä ihmisiä tiettyjen syiden takia. Tahto on ihan älyttömän kova puhdistua ja parantua! Nyt ymmärrän taas paremmin, en ole uhri vaan soturi  Grin
« Viimeksi muokattu: 23.05.2010 20:16:26 kirjoittanut tundratyttö » tallennettu
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #9 : 16.06.2010 09:01:33 »

Hei!
Allekirjoitan tuon vetämisen lain... olen kokenut sen nahoissani  Angry
Jostakin kumman syystä onnistuin olemaan se negaatiomagneetti ja idioottimagneetti lapsuudesta asti. Minusta taisi huokua sävy; "olen uhri".
Taistelin tuota vastaan nuoruuden ja arpia tuli, kehitystä ei...
Sitten tuli floppi ja päädyin keskustelemaan asioistani itseäni paljon viisaamman ammattilaisen kanssa... pari vuotta varsin ikävää tonkimista, kroppa kitisi -puhkesi agne, suolisto sohlasi, verikin sohlasi, sain itseni aivan hajalle fyysisesti. Pää tuntui välillä enemmän sekopäiseltä tunteiden vuoksi mutta jatkoin vaan itsereflektiota ja tein paljon ajatuskarttoja asioista elämässäni. Ne auttoivat hahmottamaan konkreettisesti itseäni ja elämäni arvoista.

Hulluinta oli, että kun opin suojautumaan negaatioilta ja kieltäydyin olemaan "uhri", alkoi elämääni virrata positiivisia ihmisä, positiivisinen asioineen ja tapahtumineen. Lopulta uskalsin poistaa energiasyöpöt kokonaan pois vaikutuspiiristäni, koska heidän kanssaan omaa energiaani kului suojautumiseen valtaisasti. Ei ainoastaan siis suojausta  angel
...ihan blanco ei pöytäni ole, sillä nuo taakse jääneet ihmiset taitavat "kaivata", koska pyrkivät pöydälle ja joka kerta itselläni vahvistuu tunne etten todellakaan ikinä enään suostu olemaan kenenkään "roskis" tai "varapatteri". Minun energia on minun ja annan jos haluan  police

Otin myös saman käsitteen käyttöön, kuin mistä sinä nauruhymiöit  Grin soturi  smitten
Olen oman elämäni soturi... puolustan jos tarvitsee  angel

Voimaa sinulle  smitten Anna tunteiden tulla ja mennä... ihmettele ja maistele, mikäs kumma se tämä olikaan? Se on ainakin teorian tasolla helppo sanoa (ei aina helppoa  Tongue nim.yks opettelija kanssa)...
tallennettu
tundratyttö
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 9



Profiili
« Vastaus #10 : 27.06.2010 14:47:50 »

Hei!
Allekirjoitan tuon vetämisen lain... olen kokenut sen nahoissani  Angry
Jostakin kumman syystä onnistuin olemaan se negaatiomagneetti ja idioottimagneetti lapsuudesta asti. Minusta taisi huokua sävy; "olen uhri".
Taistelin tuota vastaan nuoruuden ja arpia tuli, kehitystä ei...
Sitten tuli floppi ja päädyin keskustelemaan asioistani itseäni paljon viisaamman ammattilaisen kanssa... pari vuotta varsin ikävää tonkimista, kroppa kitisi -puhkesi agne, suolisto sohlasi, verikin sohlasi, sain itseni aivan hajalle fyysisesti. Pää tuntui välillä enemmän sekopäiseltä tunteiden vuoksi mutta jatkoin vaan itsereflektiota ja tein paljon ajatuskarttoja asioista elämässäni. Ne auttoivat hahmottamaan konkreettisesti itseäni ja elämäni arvoista.

Hulluinta oli, että kun opin suojautumaan negaatioilta ja kieltäydyin olemaan "uhri", alkoi elämääni virrata positiivisia ihmisä, positiivisinen asioineen ja tapahtumineen. Lopulta uskalsin poistaa energiasyöpöt kokonaan pois vaikutuspiiristäni, koska heidän kanssaan omaa energiaani kului suojautumiseen valtaisasti. Ei ainoastaan siis suojausta  angel
...ihan blanco ei pöytäni ole, sillä nuo taakse jääneet ihmiset taitavat "kaivata", koska pyrkivät pöydälle ja joka kerta itselläni vahvistuu tunne etten todellakaan ikinä enään suostu olemaan kenenkään "roskis" tai "varapatteri". Minun energia on minun ja annan jos haluan  police

Otin myös saman käsitteen käyttöön, kuin mistä sinä nauruhymiöit  Grin soturi  smitten
Olen oman elämäni soturi... puolustan jos tarvitsee  angel

Voimaa sinulle  smitten Anna tunteiden tulla ja mennä... ihmettele ja maistele, mikäs kumma se tämä olikaan? Se on ainakin teorian tasolla helppo sanoa (ei aina helppoa  Tongue nim.yks opettelija kanssa)...

Just niin tuttua!!!Ja tässä kestää oman aikansa, että pääsen siihen pisteeseen, jossa sinä olet.

Helv....sentään  Angry Olen alkanut astroilun, vyöhyketerapian ja reikin avulla ymmärtämään itseäni. En enää jaksa olla passiivinen uhri, vaan tahdon olla voittaja. Juuri tuo uhrius on jumittanut elämäni tähän pisteeseen. Tahdon opetella rakastamaan itseäni ja hyväksymään itseni juuri tällaisena.

Toi psykologinen vyöhyketerapia on ihme homma, kun se pakottaa tunteet liikkeelle. Tuntuu että vihat oikein vyöryvät pintaan. Täytyy tästä lähteä salille heittelemään puntteja veetutukseen  knuppel2

Katsotaanpa missä pisteessä ollaan puolen vuoden päästä  :Smiley
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #11 : 26.08.2010 15:14:37 »

Minulla on sama juttu meneillään,kaikki niin v....a ja tuntuu et räjähtää,väsyttää ynm.

Minäkin oon ottanut noita hoitoja ja tuntuu että ei elämästä selviä hengissä.

Mutta ei voi kellekkään valittaa,kun mies eikä lapsetkaan ymmärrä näiden hoitojen ns.

sivuvaikutuksia.Eivätkä he usko koko energiahoitoihin,varsinkaan mies.
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #12 : 27.08.2010 10:25:23 »

Moi,en ole käynyt reikikurssia,vaan olen ottanut hoitoja.JA minulle nuo ei kyllä passaa ollenkaa.

Vaikkka hoitajat toisin väittävätkin.
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #13 : 27.08.2010 21:28:33 »

Nyrkkeilysäkki!!! Smiley Kyllä, kiitos. Ihan oikeesti, ei patoutuneita negatunteita pelkillä visualisoinneilla saa pois. Hakkaa, kiduta selvin mielikuvin just vaikka säkkiä aivan hengästymiseen asti niin kauan että se kuva pienenee, kutistuu, katoaa. Annat anteeksi ja kiität. Puhdistus  smitten
Ulkoilu ja luonnossa liikkuminen. Vettä vähintään 2 litraa päivässä.
Rasita kehoa millä tahansa keinoin, mut ei hampaat irvessä itsekuritusta vaan nimenomaan vanhojen negamuistojen purkamista fyysisesti
Itkeminen on todistetusti puhdistavaa
Mun eka reiki-kurssi oli täys katastrofi   Sad
Ensimmäisenä päivänä avattiin alemmat chakrat ja sydänchakra. Menin ihan huonoks. Toiset ihmiset rupattelivat keskenään iloisesti, minä istuin paksuun peittoon kääriytyneenä luokkahuoneen nurkassa täristen kylmyydestä ja itkeskelin vessassa salaa.
Toka päivänä avattiin sit ylemmät chakrat ja olo hieman tasapainottui.
Ainut putsausoire oli aivan järkyttävä ihon rasvoittuminen. Olin kiiltomato 24/7 monta viikkoa. Soitin sille reikimaikalle et mitä tälle voi tehdä.
"Laita enemmän puuteria, kyllä se ohi menee," oli vastaus
Mul ei ole ikinä ollut niin outo olo (vaikka tasapainoilen muutenkin mieleni kanssa) kuin sillä kurssilla. En ole koskaan kokenut niin hyistä kylmyyttä et lämpimänä kesäpäivänä tärisee palellen.

Nyt tosiaan on "ilmassa" uudet energiat ja varmasti tällainen aika nostaa vielä enemmän niitä vanhoja käsittelemättömiä asioita pintaan varsinkin kaiken avaan jutun (kuten reiki) jälkeen
Maadoitus on siten ehdottoman tärkeää.
Puhdas ruoka, seksi, ulkona liikkuminen, ja sit tosiaan se visualisointi, mutta em jutut maadoittaa parhaiten
Pääasiana tosiaan, että putsaat sen vanhan mömmön -fyysiset kuonat veks ja nega-aatokset esiin- jotta tilalle tulee puhtoisempi, tasainen olo.
Aikaa menee mutta olo tasoittuu varmasti.
Kaikkien tunteiden tulee tulla tunnistetuksi kuten noin muutenkin elämässä.
Reiki on yksi tie itsetuntemukseen ja sitä kautta muiden auttamiseen.
Minä kävin ihan liian nuorena sen kurssin ja se avasi piilevän mediaalisuuden.
Se mystisyys hämää vieläkin että oppilaat on rivissä silmät kiinni kun opettaja (rahastaja) tekee auraan muinaisia reikisymboleita.
Oli jo siinä tilanteessa sellanen olo että pomppaan pystyyn silmät auki sanokoon opettaja mitä vaan.
Haluisin että koko symbolisystem pyyhittäisiin pois minusta. Kuka sellaisen voisi tehdä? Pappi?

Muoks. avaava juttu eikä avaan. Tosiaan olen miettinyt miten se virityksen sais pois.




« Viimeksi muokattu: 27.08.2010 21:37:02 kirjoittanut pikkari » tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #14 : 28.08.2010 01:12:38 »

Siivous nimenomaan ja HÖYRYPESURI!!
Kyllä puhdas ympäristö ja ennen kaikkee kodin siisteys vaikuttaa omiin energioihin paljon.
Etenkin silloin jos päässä surisee outoudet ja vanhat mörkötunteet nousee pintaan.
No, jos ei tule sellasta räjäytä raivo pois kohtausta, hiljentyminen on syytä opetella. Hieman huono sanavalinta, mut tuntuu ettei ihmiset osaa olla nykyään enää sillei hissukseen. Pitäis olla tv, radio, pesukone ym. mikä tahansa ääntä tuottava masina päällä koska yksin hiljaisuudessa on jotain ahdistavaa... Miks?
Reiki avaa portteja mieleen ja joutuu silloin jossain vaiheessa kohtaamaan alitajunnan kummia tuotoksia ihan itekseen vaikka kuinka panet vastaan.
Joka päivä kannattaa kannattaa ottaa oma aika ja tila.
Ite pääsin eroon pahimmista mörköpaska-ajatuksista aatellen "hengitän sisään Jumalan Rakkautta" ollen aivan megarentona missä tahansa hyvältä tuntuvassa asennossa ja kuvittelin vielä värin joka leviää jokaisella sisäänhengitysellä koko vartaloon. Eri päivinä eri väri ja asento, ihan fiiliksen mukaan. Se voi toteuttaa itse asiassa ihan missä paikassa ja tilanteessa tahansa kun tarvitsee rauhoittumista ja negan poistoa.
ENKELIT!! Käyttäkää myös sitä oman enkelin rakkaudellista voimaa missä tahansa huolessa ja murheessa. Arkkienkeleiden voima on vielä suurempi.
Kauheesti täällä yritän neuvoa ja het seuraavaks natisen kun on oma elämä vinksin vonksin. Suutarin lapsel ei ole kenkiä
tallennettu
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
 
Siirry: