Sivuja: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 88
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: tyylejä  (Luettu 552288 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #225 : 04.03.2011 18:36:36 »

Mä en ole koskaan syttynyt tavallisille kauluspaidoille.. Niissä on niin hankala olla rennosti angel Olen kyllä haaveillut Lip Servicen "vähän punkimmasta" versiosta Cool

http://www.plastichassle.com/wp-content/gallery/catalogs/LS2009Spring/GangstaPranksta.jpg

Joskus oli muotia liekki/vakosamettiset "kauluspaidat/paitapuserot, ja niitä mulla oli muutama.

IIK!!!! Aivan ihania liituraitamekkoja!!!! I'm SO in Luv with 'em!  crazy2
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Hopealohikäärme
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 372


Säh!


Profiili
« Vastaus #226 : 18.03.2011 15:34:33 »


Hehe, tais olla leffasta G.I. Joe? Katsoin just viime viikonloppuna Cheesy
Tuo puku on ihan jees, mutta mun mielestä aika paljon matkittu Matrixin Trinityn tyylistä, mikä on mun mielestä parempi. Muutenkin Matrixin tyypit on cooleimmat ikinä!  coolsmiley
-------
Sitten, olen myös pitkään himoinnut jotain tyylikästä juhlamekkoa, ja tämä on yksi parhaista sopuhintaisista, mitä olen netistä löytänyt. Tykkään myös tästä, mutta ehkä liian paljastava että uskaltaisin pitää.  Tongue
« Viimeksi muokattu: 18.03.2011 15:43:24 kirjoittanut Hopealohikäärme » tallennettu

1.  saturnus 14.8% (10. huone)
2.  merkurius 13.8% (6. huone)
3.  pluto 11.6% (8. huone)

1.  rapu 14.4% (DC)
2.  kaksoset 13.5%
3.  jousimies 11.5% (MC)
body electric
Astroholisti
*****
Viestejä: 1090



Profiili
« Vastaus #227 : 29.03.2011 21:14:21 »

Mä tykkään tällasista oransseista hehkuvista, onks nää nyt suola- vai jotain lamppuja ?
tallennettu

.
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #228 : 02.04.2011 14:52:47 »

Kyllästyttää nähdä joka iikalla niitä helvetin jätesäkin näköisiä tikattuja toppatakkeja ja -liivejä.
tallennettu
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #229 : 02.04.2011 16:53:18 »

Millasia ne sellaiset on?

Kaverini sanoi minun muistuttavan Pikku-Myytä punaisine villakangastakkeineni ja punasine nutturoineni.  Cheesy
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #230 : 06.04.2011 16:21:31 »


Jep. Minä en ihan pienestä hätkähdä, mutta tätä katsellessa tuli jo huono olo ihan fyysisesti. Ei ollut kaikki ihan kohdallaan.
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #231 : 14.04.2011 10:59:22 »

Ja mä olen yrittäny päästä eroon käyttämättömistä Heavy Dutyn pitkävartisista steelcap maihareista. Olivat liian isot silloin kun hommasin, enkä jaksanut alkaa palauttamaan. Mutta vastapainoksi olen alkanut käyttää tylppäkärkisiä mustia niitillisiä nahkabootsejani.

Joskus menin sanomaan etten ikinä osta bootseja - ja kas vain- sellaiset minulla on.  Cheesy Laitan kuvaa jos löydän.
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Lizzy
Vieras
« Vastaus #232 : 28.04.2011 14:42:12 »

Minulla on tyyli nyt vähän hukassa kun kevättalvella muutin hiustyylini tummasta vaaleaksi. Vieläkin joskus yllättyy kun katsoo peiliin, mutta toisaalta vanhoissa kuvissa alkaa aikaisemmat hiukset näyttää tosi tummilta. Ajattelin kasvattaa pituuttakin, oikein sellaisen hippikultakutri kuontalon.  Kiss

Haluaisin johonkin muuttumisleikkiin. Olisi mielenkiintoista jos joku ammattilainen lois mulle tyylin. En ehkä pitäisi siitä, mutta olis jännä millaisen tyylin se mulle näkis. Mulla itselläni ei ole mitään suuria visioita.

Ihailen Jenni Vartiaisen tyyliä, vaikka sillä joskus on jotain ihme haalareita.  Grin
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #233 : 28.04.2011 14:43:30 »


Samaa mieltä.  coolsmiley
tallennettu
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #234 : 03.05.2011 00:20:19 »

Tämä mulle heti nam. On vähän liikaa muovia, mutta muuten jees.

http://www.topspeed.com/motorcycles/motorcycle-reviews/suzuki/2010-suzuki-hayabusa-gsx1300r-ar65798.html

Olen sitten alkanu vanhoilla päivillä mieltymään enempi muoviluoteihin kuin customeihin. 15-vuotiaana kuolasin harrikan perään...  Grin

Edit:

Olisinpa ollut tietoinen tästä muutamia vuosia takaperin...

http://www.gizmodiva.com/other_stuff/harley_davidson_softail_rocker_for_daddys_little_biker.php
« Viimeksi muokattu: 03.05.2011 00:26:09 kirjoittanut SanctAstra » tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Hopealohikäärme
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 372


Säh!


Profiili
« Vastaus #235 : 10.05.2011 15:06:38 »

No nyt repes!!!  Cheesy

Pelottavan näköisiä ihmisiä tosiaan. Kauheita suorastaan. Tuolla taasen aivan mahtavan näköisiä tyyppejä:

http://www.liveinternet.ru/community/cyber-world/post86715656/

Meillä oli muuten kanssa oranssi pakettihippivolkkari kun olin natiainen, siellä vaunuissa takaosassa nukuin tyytyväisenä kun jonnekin mentiin. Vähän vanhempana mulla oli etupenkillä istuin. Muistan vaan että autossa ei lämmitys toiminut talvella. Kylmää kyytiä! Jouduttiin luopumaan kun alkoi ruostumaan liikaa. Mutta ois semmonen kyl tosi magee niinku vaik kesäautona. smitten
« Viimeksi muokattu: 10.05.2011 15:08:24 kirjoittanut Hopealohikäärme » tallennettu

1.  saturnus 14.8% (10. huone)
2.  merkurius 13.8% (6. huone)
3.  pluto 11.6% (8. huone)

1.  rapu 14.4% (DC)
2.  kaksoset 13.5%
3.  jousimies 11.5% (MC)
Fawn
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 321



Profiili
« Vastaus #236 : 30.06.2011 21:04:47 »


Oi ihania  Cheesy Mistäs tollasia sais vai onkohan noi teetetty? ^^
tallennettu

"Rakasta elämää, rakasta lähimmäistäsi, rakasta eläimiä, rakasta puutarhaa ja kukkia! Rakasta, rakasta! Siinä on ratkaisu elämän arvoitukseen."
-Carl Larsson

Aurinko vaaka, nouseva skorppari
Sininen Sähköinen Yö
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #237 : 11.07.2011 13:21:39 »

Huh huh, olipas retroa. Ite käännyn enempi vintagen puoleen. En oo oikein koskaan tykänny 60-70-luvun jutuista. Kaipaan enempi harmoniaa väreissä, en niinkään räiskyvää ilotulitusta.

Mua liikuttaa enempi noi keittiöruudut (nössö minä  Grin ) eri väreissä, mutta mieluiten murrettuna, joulunpunaisena.  Wink
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Ave^^
Vieras
« Vastaus #238 : 16.07.2011 20:45:30 »

Ihanaa kun vihdoin nykymuoti alkaa olla omaan makuun, niin löytyy mitä etsii.  smitten

http://media.redcatsnordic.com/ellos/content/fi/ellos/misc/1128_trendguide/ms_FAntasyfolk.jpg
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #239 : 30.07.2011 22:44:37 »

^Flashback, miten voikin huulipunan sävy tuoda noin mieleen jonkun vuosikymmenen.  Grin Luin tuohon aikaan paljon muotilehtiä ja muistan Cindyn ym. ysäri huippumallit hyvin.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 88
  Tulostusversio  
 
Siirry: