Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Viesti avaruudesta  (Luettu 6019 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
May
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1469



Profiili WWW
« : 09.03.2006 10:41:45 »

Viesti avaruudesta + ohjeet ufokontaktiin www.geocities.com/meetetnow/

Sivuilla on vetoomus maailman muuttamisesta ja ilmaistaan huolta maapallon tilasta.

"On ihmisistä itsestään kiinni, tulevatko avaruusolennot näkyviin", viestissä sanotaan. Eipä ole tullut kokeiltua kontaktin ottoa, mutta kertokaapa kokemuksianne, jos joku tästä innostuu...  Shocked
tallennettu

Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #1 : 09.03.2006 11:13:11 »

Minulle tuli tuosta linkistä mieleen joskus lapsuudessani ilmestynyt lehti Hullu-Hullu Maailma. Siinä oli kaikenlaisia mielenkiintoisia juttuja ja äiti sen lehden minulle tilasi, kun siitä innostuin.

Eräässä lehdessä oli pikku artikkeli jenkkiläisestä miehestä, joka oli keksinyt eräänlaisen ufojen kutsumisympyrän, joka julkaistiin lehdessä. Luin artikkelin ja uteliaalla lapsen mielellä päätin kokeilla sitä. Ajattelin tosin, että se tuskin toimii, kun se on tuollaisessa "sisällän 70% pelkkää hömppää"-lehdessä julkaistu.

Ympyrän ohjeissa neuvottiin asettamaan käsi siihen tietyllä tavalla, menemään mieluiten jonnekin korkealle paikalle ja hiljentymään. Taisin kiivetä yläkerrassa olevan piirongin päälle istumaan, kun en päässyt talon katolle  Cheesy  Hiljennyin ohjeiden mukaisesti. Istuin siinä ehkä 5 minuuttia, kun äkkiä sisälläni kävi todella outo tunne. Ihan kuin sieluni olisi särähtänyt tai jotain. Pelästyin kamalasti ja heitin lehden lehtilaatikkoon, enkä koskenut siihen enää.

Viikon päästä tästä tapahtumasta kotitalomme liepeillä alkoi näkyä ufoja.
Minä näin vain niiden valoja, mutta siskoni näki aluksen useita kertoja. Kerran se tuli niin lähelle, että hän näki ohjaamoon asti, jossa oli joukko humanoideja. Ufoja näkyi viikon ajan lähes joka päivä, kunnes ne katosivat yhtä nopeasti kuin ilmestyvätkin.
tallennettu
May
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1469



Profiili WWW
« Vastaus #2 : 09.03.2006 14:40:47 »

Hui kamala, olipa kokemus!  Shocked Miten muuten itse koit sen - pelottavana vai innostavana? Enimmäkseen kun ihmiset kokevat ufo-kontaktit pelottavina vaikka monesti vakuutellaan, että ufot ovat liikkeellä hyvässä tarkoituksessa pelastaakseen maailman liialliselta saastumiselta, katastrofeilta jne.. Ufojen onkin sanottu liikkuvan monesti juuri esim. ydinvoimalaloiden lähellä.

Itse en uskaltaisi moista kokeilla - vaikka ufot ilmestyisivätkin hyvässä tarkoituksessa, pelästyisin varmasti puolikuoliaaksi pelkkää niiden näkemistä.  crazy2 Muistan kuinka joskus 90-luvun alkuvuosina TV:stä tuli Juhan Af Grannin ohjelma ufoista. Ohjelmassa monet suomalaiset kertoivat ufokokemuksistaan. Luin ohjelman innoittamana vielä kirjan suomalaisista tapauksista, yksi oli mm. sattunut aivan kotini lähellä. Ohjelman ja kirjan jälkeen huomasin vilkuilievani yökausia öiselle taivaalla ufojen pelossa ja silloin päätin, että ufot eivät kerta kaikkiaan ole minun juttuni. Lienenkö sitten liian heikkohermoinen.  Cheesy
tallennettu

Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #3 : 09.03.2006 14:44:55 »

Tietenkin pelästyin kovasti sitä särähtävää tunnetta. Ufojen valoja en niinkään pelästynyt, lähinnä vain ihmettelin mitä ne ovat, koska valon lähdettä en nähnyt kertaakaan. Kuulin vasta vuosien päästä, että samoihin aikoihin siskoni (tuolloin 7 vuotta) oli nähnyt ufoja.

Itse saisin varmaan sydänkohtauksen, jos näkisin ufon!  Shocked  Pikkusiskoni on taas ihan toista maata, hän vain ajatteli ulko-ovella seisoessaan ja nähdessään aluksen, että "kas, talomme päällä on ufo... taidanpa mennä sisään keittämään kuumaa kaakaota."  Grin
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #4 : 09.03.2006 16:08:48 »

AthaMaarit!
(http://i2.tinypic.com/r0s4yo.gif)
Olisikohan sinulla vielä tallessa ko. lehti/kutsumisympyrä...?
(http://i2.tinypic.com/r0s2lx.gif)

Iloa, valoa ja rakkautta  smitten

Asterix

(http://i2.tinypic.com/r0s55t.gif)
tallennettu
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #5 : 09.03.2006 16:48:26 »

Itse saisin varmaan sydänkohtauksen, jos näkisin ufon!  Shocked  Pikkusiskoni on taas ihan toista maata, hän vain ajatteli ulko-ovella seisoessaan ja nähdessään aluksen, että "kas, talomme päällä on ufo... taidanpa mennä sisään keittämään kuumaa kaakaota."  Grin

Anteeksi varsinaiseen asiaan liittymätön huomautus, mutta luettuani tämän en mitenkään voinut välttyä mielleyhtymältä mainion huumori-iskelmäbändi Martti Servo & Napanderin biisiin nimeltä Ufo tarjosi kaakaon! 2funny Tässä ote lyriikoista:

"Ufo tarjosi kaakaon
maistoin, sanoin "hyvää on"
muki tiskattiin, kuivattiin, koneet käynnistettiin
Ufo tarjosi kaakaon
kuinka upeaa elämä on
Saturnus, Mars, Venus
tähtien kimallus"


 Grin
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #6 : 09.03.2006 18:32:37 »

Ai tuollainenkin kappale on olemassa, sehän onkin varsin osuva Cheesy

Valitettavasti lehteä ei enää ole tallessa, tuo juttu tapahtui kuitenkin reippaasti päälle 10 vuotta sitten.
tallennettu
May
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1469



Profiili WWW
« Vastaus #7 : 09.03.2006 19:09:44 »

Ajatus, onpa hauska ja osuva kappale! En ole koskaan kuullutkaan, mutta nyt sivistyin taas edes hitusen.  Smiley
tallennettu

Lake
Vieras
« Vastaus #8 : 11.03.2006 21:58:16 »

Viesti avaruudesta + ohjeet ufokontaktiin www.geocities.com/meetetnow/

Sivulta lainattua:
"Your thoughts and beliefs are modelled after partisan interests to turn you into slaves while at the same time giving you the feeling that you are in total control of your destiny, which in essence is the reality."

Juu. Orjinahan täällä ollaan. Käytännössä muunnamme vain energioita orjuuttajillemme sopivammaksi esim. pelkoenergiat maksimiin valikoitujen uutisointien johdosta. Paras orjahan onkin orja joka ei edes tajua olevansa orja.

Kuvitelemme vain olevamme itse päättämässä tulevaisuudestamme.

Samaa sanomaa on tullut Cosmic Peopleiltakin.
Ihmiskunta on kovasti kaikennäköisen mielenhallinnan alaisena.
http://www.cosmic-people.com/english/img_2000/obr2000.jpg
Ajatusimpulssit oppii kyllä tunnistamaan.. mutta on se vain niin vaikeaa joskus.. (esim addiktiot)

"You are slowly but surely losing your extraordinary capacity to make life desirable. Your resilience will artificially decrease, independently of your own will. Such technologies exist that affect your body as well as your mind. Such plans are on their way."

Ja ote vain tiukkenee..

Tässä myös ohjeita telepaattisen (ajatusyhteyden) parantamiseksi:
http://www.cosmic-people.com/english/podminky_e.htm
« Viimeksi muokattu: 12.03.2006 12:14:55 kirjoittanut Lake » tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: