Sivuja: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 20
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Silmät  (Luettu 163551 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Pallaskissa
Astro-nauttija
****
Viestejä: 920



Profiili
« Vastaus #180 : 12.12.2006 12:28:39 »

Lainaus käyttäjältä: Theus
ainakin kuu kaloilla on usein hyvin kauniit Intialaisen jumalan silmät  Shocked vaikuttavat... (oma lehmä ojassa) sillä olen rapu  aspect_tri kuu kalat silmäni ovat valtavat ja niitä on uein kutsuttu vangitseviksi...

Blinkety blink, täällä nikkaa silmää yksi Kuu-Kalat asc Rapu, no en tiedä intialaisista jumaluuksista mutta silmäni ovat todella paljastavat, siis "ilmeikkäät". Ja onneksi suurimman osan aikaa ne nauravat  Grin

Ja kyllä, sinulla ON kauniit silmät  Wink
tallennettu

aurinko vaaka
kuu kalat
askendentti rapu
the_planet
Vieras
« Vastaus #181 : 12.12.2006 16:12:15 »

Väriltään ovat vihreät ja vähän semmoiset kissamaisen vinot

Mulla ei ole ollenkaan vinot silmät, mutta väri on todella tumman sininen. Ihmiset usein luulevat, että mulla on piilarit. Useimmat vaan sanovat, että katse on niin intensiivinen, että siltä ei "piilouduta". Noh, en minä edelleenkään ajatusten lukija ole  Grin
tallennettu
Lumitassu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 11



Profiili
« Vastaus #182 : 13.12.2006 19:44:48 »

mun silmät on eriparia! toinen suurempi kuin toinen - silti kuulemma paras puoleni.  :Smiley  eräs meikkitaitelija sanoi niitä mustikkasilmiksi  :Smiley
tallennettu

Yksikin tähti riittää rikkomaan pimeyden.

Aur kalat * nousu leijona * kuu leijona * venus oinas * mars neitsyt *
johannatuuli
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 50



Profiili
« Vastaus #183 : 14.12.2006 01:59:26 »

Tässä minun silmät muutamana kappaleena:
Ensimmäisessä kuvassa totisena
Toinen kuva on otettu kun sain ampiaisenpiston nenänvarteen. Kuva on otettu 2 päivää piston jälkeen. Aika suuri vaikutus kasvoihin ja ilmeeseen  buck2
Kolmannessa kuvassa esiinnyn nauravaisena.

Yleensä silmiäni sanotaan ilmeikkäiksi ja kauniiksi. Ja parisuhteessa niistä kuulemma näkee erittäin selvästi alati vaihtelevia fiiliksiä ja muita kummallisuuksia. Ja kulmakarvani elää aivan omaa elämäänsä; se nousee ja laskee kun huvittaa ja heittelee ilmoille ääneenlausumattomia kysymyksiä ja eriäviä mielipiteitä. Milloinhan se mut paljastaa? :Smiley

Niin ja olen Aurinko-Rapu ja nousu-Skorppari, niidenhän on mainittu omistavan vangitsevat tai muuten vain kauniit silmät.  Wink Kesäisen ampiaisepisodin jälkeen omat silmät tuntuivat oikein kauniilta. Turvotusta kesti useita päiviä ja olin kyllä varsin kumman näköinen hetken aikaa.

Usein kun nauran, silmäni menevät ihan sikkaralle. Posket nousee siis ylös ja silmiä ei juurikaan näy. Pienempänä varsinkin se oli vakioilme kaikissa valokuvissa.

Mustuaiset on melko suuret minullakin ja joskus minulta kyselläänkin että mitäs aineita olen vetänyt, vaikka ihan selvinpäin liikuskelen.. Shocked

Eräällä tuntemallani kala-miehellä on todella kauniit sinivihreät silmät, joiden väri vaihtelee mielialan ja valaistuksen mukaan. Toisinaan ne näyttävät sinisiltä, joskus ihan vaaleanvihreiltä ja toisinaan turkooseilta. Ovat todella kauniit ja muutenkin hirmu ilmeikkäät silmät.
« Viimeksi muokattu: 14.12.2006 02:04:39 kirjoittanut bailariina » tallennettu

Aurinko Rapu
Nouseva Skorpioni
Kuu Leijona
Merkurius Leijona
Venus Kaksoset
Mars Kaksoset
Cheva
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 322


Aurinko härkä. Kuu kaksonen. Nouseva Leijona.


Profiili
« Vastaus #184 : 14.12.2006 17:14:57 »

Itse saan usein kuulla siitä, että katson muka vihaisesti Shocked Se hämmästyttää hieman, sillä ei pidä paikkaansa. mulla vaan on suomalaiset kulmat (eli raskaat) ja usein kun katson ja mietin niin siristän niitä. Ehkä siis näytän vihaiselta, mutta vihaisuus on kaukana persoonastani. En osaa sanoa, johtuisiko silmieni tietty "älä tule lähemmäs" - ilme kartaltani?
Kauniit silmät minulla ei ole, kauniit huulet paremminkin Kiss kumminkin olen tyytyväinen näihin. Normaalit, hieman kissamaiset ja "Vihaiset".
Siistiä jopa  Cheesy
Ah, sekin vielä. Usein saan kuulla, ettei silmistäni näe pahemmin tunnetilojani, paitsi surullisuuden. Se kuulemma paistaa aina läpi. Harrastan näyttelemistä ja minulla on ilmeikkäät kasvot ja silmät muuten, mutta taidan sitten "siviilissä" yrittää pitää tiettyä "varautuneisuutta" päällä. Luoja tietää.

Ylemmässä nauran.. alemmassa vakava, vaikken oo koskaan tienny olevani NOIN ilmeetön  buck2
Saa tulkita.. näytänkö härältä?Smiley
Ja koko naamanihan näkee tuosta vasemmalta  :Smiley
Olen siis aurinko Härkä, kuu kaksonen, venus kaksonen, mars vesimies, nouseva leijona.. siinäpä ne "kuuluisimmat" yhtään tulimerkkiä minussa ei ole nousevan lisäksi. Eniten maata (härkää ja kaurista)
« Viimeksi muokattu: 14.12.2006 17:48:07 kirjoittanut Cheva » tallennettu

A ttitude
B efore
I ntelligence
(http://www.nafithat.com/vb/images/smilies/zzzr07.gif)

Nyt on menneisyyden päätepiste.
Asterix
Vieras
« Vastaus #185 : 14.12.2006 17:26:54 »

Bailariinan silmäkuvat ovat kuin kolmen eri henkilön,
mutta kyllä sieltä tuo tietty tunnistettavuus silti on. Smiley

Tänään minut pysäytti Suomen virkavalta tuolla maantiellä
ja poliisisetä ei meinannut millään uskoa,
että olen sama henkilö kuin ajokorttini kuvassa. 2funny

Kuva on 13 vuotta vanha! Grin

Piti näyttää vielä Britannian ajokortti ja passi, niin uskoi. Grin

tallennettu
jasmi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 58


§§~Hopelessly devoted to you~§§


Profiili
« Vastaus #186 : 20.12.2006 22:34:45 »

minusta tuntuu että miun silmät näyttää aina hymyileviltä vaikka olisin kuinka vakava, surullinen tai vihainen..ainakin kun katselin nyt näitä kuvia.
ensimmäisessä mie hymyilen, tokassa olen tosi vakava vaikka näyttää että hymyilisin.. ja kolmannessa on siskon rakkaan lapsen silmät, ne on niin suloset  smitten  smitten
tallennettu

*Sä Olit Elänyt Jo Mua Ennenkin Etkä Tiennyt Kuinka Pelkäsin Sä Että Vertaisit Muo Muihin Mutta Näin Mä Syliin Toisen Suo Työnsin Syliltäin*

-Lähetän luokses pienen enkelin niin tiedät että olet tärkeä minulle-
jasmi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 58


§§~Hopelessly devoted to you~§§


Profiili
« Vastaus #187 : 20.12.2006 22:56:33 »

on vielä pakko lisätä yksi kuva ex-miehen silmistä.. vanha kuva mutta eikö ookkin aika pelottavat (niinkuin hän olikin (ON EDELLEEN)....  Grin
tallennettu

*Sä Olit Elänyt Jo Mua Ennenkin Etkä Tiennyt Kuinka Pelkäsin Sä Että Vertaisit Muo Muihin Mutta Näin Mä Syliin Toisen Suo Työnsin Syliltäin*

-Lähetän luokses pienen enkelin niin tiedät että olet tärkeä minulle-
Pikkusisko
Vieras
« Vastaus #188 : 20.12.2006 23:33:52 »

Jasmi IHANIA silmiä!

 Cheesy
tallennettu
jasmi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 58


§§~Hopelessly devoted to you~§§


Profiili
« Vastaus #189 : 21.12.2006 18:05:10 »

kiitos  smitten  smitten
tallennettu

*Sä Olit Elänyt Jo Mua Ennenkin Etkä Tiennyt Kuinka Pelkäsin Sä Että Vertaisit Muo Muihin Mutta Näin Mä Syliin Toisen Suo Työnsin Syliltäin*

-Lähetän luokses pienen enkelin niin tiedät että olet tärkeä minulle-
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #190 : 02.01.2007 23:28:07 »

 smitten
tallennettu
meruska
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 651


Profiili
« Vastaus #191 : 02.01.2007 23:33:37 »

on vielä pakko lisätä yksi kuva ex-miehen silmistä.. vanha kuva mutta eikö ookkin aika pelottavat (niinkuin hän olikin (ON EDELLEEN)....  Grin


 Näyttää jotenkin surullisilta, salatuilta. Ei tuo itsestää todellista minää ilmi ja on siksi surullinen?

Tulee vain semmonen olo. tosin kuva hiukan rakeinen. Suurennettu? Ei voi olla siksi ihan varma.
tallennettu

Taivasta katsellen ja ihmetellen
jasmi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 58


§§~Hopelessly devoted to you~§§


Profiili
« Vastaus #192 : 04.01.2007 14:31:57 »

ei ole suurenettu..kuva on vaan heilahtanut vähän.  smitten
tallennettu

*Sä Olit Elänyt Jo Mua Ennenkin Etkä Tiennyt Kuinka Pelkäsin Sä Että Vertaisit Muo Muihin Mutta Näin Mä Syliin Toisen Suo Työnsin Syliltäin*

-Lähetän luokses pienen enkelin niin tiedät että olet tärkeä minulle-
Píroo
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 67


Killing for peace is like fucking for virginity ☼♡


Profiili
« Vastaus #193 : 19.03.2007 17:28:38 »

Mitähän pupillien aka silmäterien keskimääräinen koko kertoo ihmisestä, jos kerran silmät ovat sielun peili? Itselläni pupillit ovat hyvin isot, myös valoisassa selvästi keskimääräistä isommat. Pimeässä taas näkyy pupillin reunoilla iiristä vain n. 1 milli. Ei siis yllätys, että olen kuullut mm. seuraavan kommentin tuntemattomalta ihmiseltä; "Lopeta se amfetamiinin käyttö". Yhtä kaikki, mielenkiintoisia kuvia näistä sielun peileistä saa aikaan... Tongue

Kun puhutaan silmistä sielun peilinä veikkan sen tarkoittavan katsetta lähinnä, eikä niinkään pupillien kokoa tai silmien väriä...
tallennettu

(http://junkka.irc-galleria.net/k/images11/00/45/55/93/hosting/pikkuinenn_syran.gif) rauhaa ja rakkautta.
Illusiana
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 72


I picture your face at the back of my eyes


Profiili
« Vastaus #194 : 20.03.2007 12:35:28 »

Olen kauhean ujo, joten en ainakaan heti ensitapaamisella uskalla kauheasti toisia ihmisiä katsella suoraan silmiin, vaikka se varmasti olisi toivottavaakin. Katselen mieluusti ensin kasvoja ihan turvallisen matkan päästä kuin sitten tuijottelisin silmien syviin syövereihin.

Sanovat että minulla on aina iloiset ja räiskyvät silmät. Ehkä se on se aurinko kaksonen mikä tekee sen  Smiley

« Viimeksi muokattu: 20.03.2007 15:26:57 kirjoittanut Illusiana » tallennettu

Aurinko Kaksonen
Kuu Härkä
Nouseva Kalat
Merkurius Härässä
Venus Oinaassa
Mars Kaloissa

~Valkoinen Kosminen Maailmojen Sillanrakentaja
~Tuuli
~Hevoskastanja
~Anubis

(http://i44.photobucket.com/albums/f1/Usvatar/hug.gif)
Sivuja: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 20
  Tulostusversio  
 
Siirry: