Sivuja: [1] 2 3 ... 20
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Silmät  (Luettu 163534 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
selkälokki
Vieras
« : 24.05.2006 10:50:39 »

Mikähän tekijä tekee sen, että joillakuilla on erittäin ilmeikkäät silmät??
Mitä olen tutkaillut (siis silmiä), niin tokihan silmät ovat sielun peili, mutta silti toislla silmät tuntuvat kertovan paljon enemmän kuin toisilla.
Esimerkiksi eräs ystäväni, hän ei pahemmin omista asioistaan huutele toisille, mutta minusta tuntuu, että hänen silmistään voi lukea kaikenlaista. Ne ovat erittäin ilmeikkäät.
Eikä hän varmasti sitä tiedosta itse.
Voisko syntymäkartasta löytyä joku tekijä tähän?
tallennettu
*Nikita*
Vieras
« Vastaus #1 : 24.05.2006 13:09:38 »

Mielenkiintoinen aihe.  idiot2

Itselläni on kyllä Ravun ja Kalojen ilmeikkäät kasvot, mutta silmät... hmm...
Jostain muistaisin että eikö 6.huoneen kärki liitetty jotenkin myös ulkönäköön?
Nimittäin kun minulla on aika intensiivinen katse ja jos puhun jonkun kanssa niin katson kyllä suoraan silmiin ja mietin että se voisi sopia tuon 6. huoneen kärjessä majailemaan Skorpioniin.
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #2 : 24.05.2006 13:59:03 »

Miehelläni on maailman kauneimmat silmät. Kun hän hymyilee niin hänen silmänsä nauravat, ne pilkehtii ja säteilee lämpöä  Smiley
Ne ovat tummat, lämpimät ja eksoottiset ja ennenkaikkea ystävälliset.
Hän on sellainen ihminen kuin silmät näyttävät.
Hän on aurinko rapu, nouseva neitsyt. Pluto on suoraan askendantilla.
tallennettu
Stareyes
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 580


Tuon kultaisen säteen, missä ikinä kuljenkin


Profiili
« Vastaus #3 : 24.05.2006 15:24:11 »

Hei Selkis Smiley
Mielenkiintoinen kysymys. En tiedä astron kannalta sanoa mitään, mutta otaksuisin sen tulevan syvältä minuudesta, eli, miten kokee elämänsä. Tunteikkaat ihmiset kertovat todella paljon silmillään, koska he elävät niiden kautta, heille tunteiden eläminen on elinehto.

Tietysti voi olla paljon sellaisia persoonia, jotka osaavat ihan tietoisesti peittää sen, mitä he kokevat tai tuntevat. He 'pukevat naamion ylleen'. Ja yleisesti myös ovat kyynisiä ja epäluuloisia ihmisiä  Huh
Rapulaiset ja Kalat näyttävät tunteensa ulospäin, Skorppari mieluimmin kätkee.
Jokin tietty aspekti kartalla voisi kertoa Silmien ilmeikkyydestä. Lunealla saattaisi löytyä tietoa tai joltain muulta, joka  tietää astrosta enemmän kuin minä.
Iloa Sulle Selkis  smitten
terv. Stara Wink
tallennettu

"Mikä haavoittaa sinua niin paljon, että tunnet olevasi pakotettu haavoittamaan minua, jotta parantuisit?"
Pallaskissa
Astro-nauttija
****
Viestejä: 920



Profiili
« Vastaus #4 : 24.05.2006 15:40:08 »

Skorpioni nousumerkkinä tekee katseesta todella intensiivisen, jopa palavan.  pluto aspect_con askendentti vaikutus on varmaankin samanlainen?
tallennettu

aurinko vaaka
kuu kalat
askendentti rapu
selkälokki
Vieras
« Vastaus #5 : 24.05.2006 20:45:00 »


 Tunteikkaat ihmiset kertovat todella paljon silmillään, koska he elävät niiden kautta, heille tunteiden eläminen on elinehto.

Tietysti voi olla paljon sellaisia persoonia, jotka osaavat ihan tietoisesti peittää sen, mitä he kokevat tai tuntevat. He 'pukevat naamion ylleen'. Ja yleisesti myös ovat kyynisiä ja epäluuloisia ihmisiä  Huh
Rapulaiset ja Kalat näyttävät tunteensa ulospäin, Skorppari mieluimmin kätkee.



Moi vaan itsellesikin Stara!!
Hänellä on kyllä ns. tulinen kartta siinä mielessä, että  aurinko jousimies,   merkurius jousimies, uranus jousimies,:askendentti: leijona
mutta sitten skorpparissa on  saturnus ja  pluto.
Lisäksi pluto on sekstiilissä aurinkoon ja neppariin, oppositiossa keskitaivaaseen ja neliössä marssiin.
Sitten Kauriissa on yllättäin venus ja kuu ja mars veskarissa.
Ykköshuone on tyhjä ja kutosen kärki kauriissa (siitäkin taisi joku mainita).
Että tuollaista...Löytyisiköhän noista mitään?
tallennettu
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #6 : 24.05.2006 20:50:36 »

Olen huomannut, että henkisesti kypsempien ihmisten katse on jollakin tavalla paljon syvempi, kuin muiden... Joidenkin ihmisten katse on vain jotenkin ontto ja tyhjä.

Skorpioneilla tosiaan on sellanen tuima ja läpitunkeva katse, ei mikään kauhean ystävällinen... Menee kylmät väreet kun ajattelenkin yhtä yläasteen opettajaa joka oli skorppari. Se katsoi silmiin niin intensiivisesti ja poraavasti, että ois voinu mennä pulpetin alle piiloon.... buck2 Tuntemillani ravuilla on hyvin lämmin ja myötätuntoinen ilme silmissä... Monet sanovat minun silmistäni että ne tuikkivat, kai se on tota kaksosen innostuneisuutta... Wink
tallennettu
selkälokki
Vieras
« Vastaus #7 : 24.05.2006 20:57:21 »

Tuolla kaverillani ne silmät yksinkertaisesti elävät  voimakkaasti.
Ei ne niinkään poraudu, mutta se ilmeiden vaihtelevuus niissä silmissä on uskomaton.
Hän on aika nuori, ehkä elämä ei ole ehtinyt kyynistyttää häntä vielä, ja luoda panssaria mielialoilleen.
Tjaah, ja hän on usein omiin ajatuksiinsa vaipunut, usein ei heti kuule mitä hänelle sanotaan... Grin
tallennettu
selkälokki
Vieras
« Vastaus #8 : 24.05.2006 21:13:57 »

Voisko se sittenkin merkurius vaikuttaa asiaan kommunikaation ja viestinnän planeettana?
Eikö se tavallaan viestimistä ole, se silmäjuttu?
Katsoin, niin hänellä merkurius on kolmiossa askendenttiin ja keskitaivaaseen ja huom!!
sulkeutuvassa semisekstiilissä kuuhun!!! Niin tuo merkurius oli jouskarissa.
Mitä mieltä olette?
tallennettu
Sun73
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 382



Profiili
« Vastaus #9 : 25.05.2006 10:30:19 »

Mulle on sanottu että mulla on vaaralliset silmät  Shocked
Voiskohan sillä olla tekemistä mun nousujouskarin kanssa  idiot2
Oon meinaan kauhee flirttailija  :Smiley

       Cheesy        Oinas73

            askendentti kuu jousimies
             venus  oinas
              mars kauris
             
tallennettu
pluto
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 558


...miau...


Profiili
« Vastaus #10 : 25.05.2006 12:11:11 »

Olisikohan Neptunus/kalat -vaikutuksilla tekemistä tämän asian kanssa? "Kaksosellani" (seitsemisen tuntia minua nuorempi ystäväni) on Neppari nousussa ykkoshuoneen puolella. Hänellä on erittäin kauniit suuret empaattiset silmät ja jo kuulemma pikkulapsena hän "katsoi suoraan ihmisten sisään."

Itselläni ei  neptunus-vaikutus ole ainakaan mitenkään erityisen silmiinpistävä ( aspect_con IC), mutta minulla oli kuulemma vauvana "viisas katse". Tosin niinhän useimmilla vauvoilla on, mutta äitini vakuutti, että muutkin ihmiset kuin hän ihmettelivät tätä asiaa. Nyt aikuisenakin naispuoliset ihmiset pitävät yleensä silmiäni kauneimpana puolenani, mutta usein perustelu kuuluu: "ne on jotenkin jännät..." (miehet taas voivat selittää mitä tahansa silmiin katsomisesta, mutta useimmiten heidän katseensa tuntuu keskittyvän jonnein aivan muualle... Grin) Itselläni on Pluto ykkösessä, että näinköhän se antaisi jotain "jännää" katseeseeni.

Tosin, kun tämä lapsuus nousi esille sekä minulla että "kaksosellani" näistä silmistä puhuttaessa, niin voisi kai ajatella että meidän kummankin Kuu-kauris on tuonnut sitä vanhan ihmisen katsetta lapsen silmiin.
tallennettu
selkälokki
Vieras
« Vastaus #11 : 25.05.2006 12:17:08 »

Olisikohan Neptunus/kalat -vaikutuksilla tekemistä tämän asian kanssa?
Tuolla kaverilla, josta nyt olen vaahdonnut, on muuten näköjään nepparin ja merkuriuksen yhtymä....Voisko olla tekemistä jutun kanssa?
tallennettu
taria
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 495


Valoa ja rakkautta elämään.. ja haleja höpöset ;)


Profiili
« Vastaus #12 : 25.05.2006 16:01:51 »

Kyllä  silmistä näkee heti ihmisen henkisyyden.. ja jos on chakrat auennut.. eli mitä korkeampaa energiaa pystyt ottamaan sitä enemmän myös säteet pupillien ympärillä avautuu.. sen takia katsekin muuttuu syvemmäksi ja lempeämmäksi..

 smitten  smitten  smitten
tallennettu

Aurinko Kaksoset
Nouseva Kauris

Punainen Galaktinen Taivaanvaeltaja
(http://www.myspacedev.com/img/dividers/divider14.gif)
Stareyes
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 580


Tuon kultaisen säteen, missä ikinä kuljenkin


Profiili
« Vastaus #13 : 25.05.2006 19:16:30 »



Moi vaan itsellesikin Stara!!
Hänellä on kyllä ns. tulinen kartta siinä mielessä, että  aurinko jousimies,   merkurius jousimies, uranus jousimies,:askendentti: leijona
mutta sitten skorpparissa on  saturnus ja  pluto.
Lisäksi pluto on sekstiilissä aurinkoon ja neppariin, oppositiossa keskitaivaaseen ja neliössä marssiin.
Sitten Kauriissa on yllättäin venus ja kuu ja mars veskarissa.
Ykköshuone on tyhjä ja kutosen kärki kauriissa (siitäkin taisi joku mainita).
Että tuollaista...Löytyisiköhän noista mitään?

Selkis  Smiley
No eipä ihme, että tulisuutta on.  aurinko+ merkurius+ uranus  jousimies!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 askendentti :tina  leijona Shocked
Hän 'puhuu' silmillään mielellään juuri tuon  saturnus pluto -yhdistelmän takia. Hän on hiljainen, syvällinen ja tarkoituksenmukainen ajattelija. Huomaa:  pluto omassa merkissään!!
 pluto aspect_sex  aurinko+ neptunus vaikuttavat myös hyvin voimakkaasti hänen persoonaansa.
Tässä yksi selitys 'puhuvile, intensiivisille silmille'
Jos vaan voit, pidä hänet ystävänäsi, sitä hän takuulla on, erittäin mielenkiintoisa persoona.
Iloa sinulle Selkis  smitten
Stara Wink
tallennettu

"Mikä haavoittaa sinua niin paljon, että tunnet olevasi pakotettu haavoittamaan minua, jotta parantuisit?"
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1497



Profiili WWW
« Vastaus #14 : 25.05.2006 20:20:15 »

Minun silmiäni on sanottu usein hypnoottisiksi, vaikuttaviksi ja tuijottaviksi. Katseeni on muutenkin aika intensiivinen. Yritän välttää ihmisten kanssa usein katsekontaktia, koska tuntuu, että he helposti säikähtävät katsettani.  Cry

Minulla on  mars ja  pluto  skorpioni. Ehkä tällä voisi olla jotain tekemistä asian kanssa? En osaa noin muuten asiaa selittää, mielestäni kartaltani ei muuten oikeastaan löydy mitään mikä viittaisi intensiivisiin silmiin. Voi tosin olla, että en niitä merkkejä vain tarkkaan osaa etsiä.
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Sivuja: [1] 2 3 ... 20
  Tulostusversio  
 
Siirry: