Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: mustasukkaiset härät?  (Luettu 20052 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
sangviinikko
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 682



Profiili
« Vastaus #30 : 06.02.2010 17:23:11 »

En ehkä lukeuu noihin mustasukkaisiin ihmisiin.

Tottakai joissain tilanteissa saatan tuntea mustasukkaisuutta, mutta koen olevani sen tunteen yläpuolella, toisinsanoen en anna sille valtaa.

Ilmavana ihmisenä kaikki semmoinen tuntuu vieraalta..

Vaikka  venus aspect_con mars harka en omaa taipumusta sabotoida muita omistushalulla. muuten tuo yhtymä pelittää kyllä. Kuvittelen olevani aistillinen sekä perso aidoille asioille.

Vuosia sitten minua piiritti eräs  harka mies.
Hän sai minut jotenkin paniikkiin määrätietoisella yrityksellä sitoa minut itseensä ja tulevaisuuteensa...

Hän oli kait liian "kunnollinen" minulle silloin.
Olisin kaivannut tuolloin henkistä yhteyttä kuin materiaalista hyvää. Jostain syystä silloin en osannut sitä arvostaa. Ehkä se henkinen yhteys olisi löytynyt yhteisen omaisuuen kautta, ehkä ei.

Mutta siis mustasukkainen tämä  harka todellakin oli. Se oli jotenkin outoa. En ollut ostettavissa tuolloin. Hyvä niin.
tallennettu

"Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra"
Ave^^
Vieras
« Vastaus #31 : 23.02.2010 14:28:17 »

Härkien mustasukkaisuudesta (mustasukkaisuuttahan on montaa eri lajia) puhuttaessa, pitää ottaa huomioon myös se tosiasia, että härälle tuottaa tosissaan todella suurta kipua se jos nainen ei olekaan hänen hallinnassaan. Ja mitä enemmän tälläinen mies törmää naisiin, jotka pettävät häntä (tilanne monesti ajautuu siihen jo pelkästään härän oman esineellistävän käytöksen myötä), sitä enemmän härkä yrittää seuraavat naisensa kahlehtia. Ja tämähän aiheuttaa vain piinallisen kierteen niin kauan kunnes sattuu sellainen nainen osumaan kohdalle joka siihen haluaakin alistua.
Sillä härkä kuitenkin on hyvin rakastava ja tukeva ja jakaa kaiken mikä hänellä itselläänkin on. Monet naiset vaan tuntevat tulevansa kahlehdituiksi, ja silloin he tekevät sen virheen että hyppäävät toisen miehen syliin, joka haavoittaa härkää niin suuresti ettei voi kuvitellakaan. Hän ei ymmärrä miksi vaikka hän antoi tälle naiselle kaikkensa, ja näin hänen luottamuksensa naisia kohtaan katoaa. Sitten syntyy näitä miehiä, jotka eivät enää arvosta naista ihmisenä ollenkaan, vaan kokevat oikeudekseen kohdella heitä miten haluavat.
tallennettu
sangviinikko
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 682



Profiili
« Vastaus #32 : 23.02.2010 15:37:24 »

Niin no, en minä kenenkään syliin tästäkään asetelmasta karannut. Härällä ei oikeasti ollut edes syytä mustasukkaisuuteen. Emmehän edes seurustelleet. Koko suhde oli härkäherran korvien välissä. Henkiselle vapaudenhalulleni on lähestulkoonkin kaikki kumppanini olleet jossainmäärin mustasukkaisia.

Mutta joo, epäileväinen oli kovin. Siis siitä fyysisestä uskollisuudesta.

Itseasiassa en ole ikinä pettänyt kumppania fyysisesti, mikäli sillä nyt on merkitystä, mutta liukenen melko nopeasi jos ajatuksiini tai tunteisiini yritetään vaikuttaa kahlitsevasti.  uranus aspect_opp venus.. :Smiley

Oma-aloitteisesti voin olla hyvinkin uskollinen.  venus mars harka

tallennettu

"Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra"
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #33 : 23.02.2010 19:50:16 »

Itse olen  kuu harka 4. huoneessa ja kun päälle laitetaan vielä  pluto aspect_opp kuu, niin luulisi, että olisin kauhean mustasukkainen. Toisaalta olenkin, mutta koska pidän sitä suurimman osan aikaa erittäin tyhmänä ja tarpeettomana, en tuo yleensä ilmi mustasukkaisia tunteitani, enkä oikeastaan käyttäydy niiden mukaan. Jotenkin olen ryhtynyt viime vuosina ajattelemaan, että jos kerta itse flirttailen (missä en kyllä ole järin lahjakas  2funny) ja esimerkiksi baareissa sheikkaan tanssilattialla muiden miesten kanssa, niin en kai itse voi olla mustasukkainen mieheni samanlaisesta käytöksestä. Itse tarvitsen suhteessa aika paljon vapautta, joten pyrin sitä myös antamaan sille toiselle osapuolelle. Tosin en voi yksinkertaisesti mitään sille, että tunteiden puolella olen hyvinkin mustasukkainen, koska kaikki tunteeni ovat niin intensiivisiä. =/

Hmm, varmaan on vähän eri asia sitten se, kuinka paljon toteuttaa sitä elämäänsä niiden tunteiden pohjalta joita kokee, osa ilmaisee kaikki tunteensa, mustasukkaisuuden ja osa vain antaa niiden olla siellä jossain.
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
 
Siirry: