Sivuja: 1 [2] 3 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Plutonikko  (Luettu 29203 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #15 : 13.02.2008 20:18:13 »

Mun synt.kartalta löytyy Plutolle seuraavat aspektit:

 pluto aspect_squ mars
 pluto aspect_con saturnus
 pluto aspect_sex neptunus

Osaiskos joku kertoa, mitä nuo Pluton aspektit meinaavat?  Huh uglystupid2
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #16 : 13.02.2008 22:22:32 »

Minäkin lienen jonkimmoinen Plutonikko?

 pluto aspect_con aurinko
 pluto aspect_con uranus
 pluto aspect_tri keskitaivas
 pluto aspect_squ mars
 pluto aspect_sex neptunus

Pidän tästä Pluto energiasta ja koen myös Saturnuksen kaikki ohitukset ja opetukset erittäin haastavina. Ei tulla yhtään toimeen keskenämme tuo energia ja minä. Mulla myös Saturnus  aspect_opp Kuu.
« Viimeksi muokattu: 13.02.2008 22:24:06 kirjoittanut NL » tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
kaapokisu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 119



Profiili
« Vastaus #17 : 15.02.2008 16:35:58 »

Täälläkin plutonikko Grin

 aurinko aspect_con pluto
 kuu aspect_con pluto

ja  askendentti skorpioni

Enpä ole huomannut pluton energioiden negatiivisia vaikutuksia, ainakaan vielä  Wink
tallennettu

Aurinko vaaka
Nouseva skorpioni
Kuu vaaka
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #18 : 16.02.2008 21:44:53 »

Artemis, olet plutonikko. Oikein vahvasti vielä sellainen.

Dimma, tuolla ystävälläni taisi olla ongelmana se, että en maannut hänen kanssaan. Minulla oli kyllä seksielämää, mutta erään toisen henkilön kanssa. Ystävän logiikalla olin kaiketi sitten huora.

Vahvasti plutonikko. Osaisitko sanoa plutonikosta lisää? Onko plutonikolla minkälainen suhde plutoon?

Miehelläni on pluto suoraan askendantin päällä joten hänkin lienee plutonikko.
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #19 : 18.02.2008 20:06:51 »

Plutonikon ominaisuuksia:

Pluto on Skorpionin merkin hallitsija ja kun tämä planeetta aspektoi persoonallisimpia planeettojamme tai akseleitamme, se vaikuttaa voimakkaasti niin perusluonteeseen kuin ihmissuhteisiinkin tehden niistä skorpionimaisia.

Vaikka Aurinko- tai Kuumerkki olisi kiltti ja sosiaalinen, Pluto yleensä pakottaa transiittiensa kautta kohtaamaan omia pimeitä puoliaan tai ottamaan omat voimavarat käyttöön.

Yleensä plutonikolle itsensä hallitseminen on todella tärkeää. Niinpä voimakkaat ja hallitsemattomat tunteet voivat olla hänelle vaikeita käsitellä ja plutonikolla niitä taatusti riittää, vaikka kuinka yrittäisi pitää itsensä coolina. Muut ihmiset suhtautuvat harvoin plutonikkoon neutraalisti, vaan pikemminkin aika mustavalkoisesti.
Pakottavat tilanteet - tavallisimmin valtataistelut, petokset, rahasotkut, lasten syntymät ja läheisen kuolema voivat saada sitten sen kontrollin pettämään ja plutonikon ottamaan voimansa käyttöön. Aika moni plutonikko ei ole edes tietoinen näistä voimista, ennen kuin käy lävitse syvällisen transformaation jonkun mullistavan tapahtuman jälkeen (yleensä nimenomaisesti Pluto-transiitin aikana).  Vertauskuvallisesti sanottuna plutonikko käy ydinvoimalla ja hän on parhaimmillaan kriisissä tai konfliktissa, jossa hän pystyy hyödyntämään energiavaransa ja toimimaan viilipyttymäisen asiallisesti ja tehokkaasti, vaikka koko maailma tuntuisi romahtavan ympäriltä.

Plutonikot ovat monesti kiinnostuneita kaikesta salaperäisestä - esim. kauhusta, rikoksista, salaisuuksien paljastelusta, kryptoista, luolista, sukelluksesta, arkeologiasta, psykologiasta ja rajatiedosta, mutta myös kaikesta seksiin liittyvästä. Etenkin miehillä energiavaroja puretaan vaikkapa taistelulajeihin tai jonkinnäköiseen vallankäyttöön. Taloushallinto jossain suuressa yrityksessä sopii plutonikolle hyvin. Tunnen erään plutonikon, joka on ollut eräässä ydintutkimuslaitoksessa töissä. Jaksan muistuttaa aina myös Mahatma Gandhin kartasta, jossa on hyvin voimakas Pluto. Hän osasi nämä energiat kanavoida erittäin vallankumouksellisella, mutta lempeällä tavalla. Intian vapautuminen oli pitkälti tämän yhden ainokaisen askeetin ansiota.

Plutonikon vähemmän mairitteleviin puoliin voivat kuulua mm. mustasukkaisuus, kontrollinhalu (jos se kohdistuu muihin) ja tuhoava väkivaltaisuus. Lempeäkin plutonikko saattaa ajautua olosuhteisiin, joissa nämä ikävämmät piirteet tulevat ikään kuin pakotettuna esiin. Plutonikon on kuitenkin opittava kanavoimaan voimansa terveellä tavalla ja oppia käyttämään valtaa kaikkia hyödyttävällä tavalla. Tuhoavaa plutonikkoa kukaan ei halua muualle kuin vankilaan.  buck2

Tunnistiko herrasväki lainkaan kuvauksesta itseään?  :Smiley


tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Ikuinen Trikki
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 147


aur vaaka, kuu kauris, asc leijona


Profiili
« Vastaus #20 : 19.02.2008 11:39:50 »

Aika sopivaa kuvausta joo.

Ainoastaan tuo taloushallinto hieman huvitti meikäläistä. Ainakaan niihin plutonikkoihin joita minä tunnen itseni mukaanlukien, taloushallinto työnä ei sovi. Ihan päinvastoin.
tallennettu

"Totuus on poluton maa." -J.Krishnamurti
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #21 : 19.02.2008 13:28:49 »

Niin, en tiedä, onko plutonikko erityisen kiinnostunut rahasta, mutta niissä tapauksissa, jota minä tunnen, raha-asiat kyllä korostuvat tavalla tai toisella. Omalla kohdallani kumppanini tekevät konkursseja, josta syystä minun on pitänyt olla erityisen tarkka omasta rahankäytöstä. Itse olen työelämässä jatkuvasti tapella rahasta, lukemattomia anomuksia on lähtenyt erinäisiin säätiöihin, jotka eivät kuitenkaan koskaan ole minun työtäni arvossa pitäneet. Muuten työssä on nimenomaisesti uhkailtu ja kiristetty rahalla.

Sukulaismieheni on sekä Skorpioni että plutonikko ja hän on päättänyt nimenomaisesti kunta- ja maakuntatasolla verorahojen käytöstä.

Eräs plutonikko ex-poikaystävä, jolla on myös alasolmu ja Kuu Skorpionissa, on varakkaasta perheestä ja vaikka hän on omalla työllään saavuttanut hyvän elintason (perhe ei hemmotellut piloille), hän on saanut myös miljoonaperinnön, josta on suvun kanssa riidelty paljonkin. Tämän miehen parhaisiin ystäviin kuuluu myös mies, joka on voittanut lotossa päävoiton, nykyrahassa ehkä 600 000 euroa.

Jossain olen nähnyt maininnan, että Skorpioni on joko upporikas tai rutiköyhä, välimuotoja ei ole. Sama saattaa koskea myös plutonikkoa.
« Viimeksi muokattu: 19.02.2008 13:52:28 kirjoittanut Lilli » tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #22 : 19.02.2008 14:03:04 »

Hei "Lilli"

Taidampa minäkin olla  vahva plutonikko

 pluto aspect_con askendentti
 pluto aspect_squ kuu
 pluto aspect_sex aurinko
 pluto aspect_con jupiter
 pluto aspect_squ saturnus
 pluto aspect_inc ceres
 pluto aspect_sex neptunus

http://www.aumanet.fi/~kaarina.paakkonen/astrologia/planeetat/pluto.htm


Olenko minä sitten myös vahvasti neptunikko

 neptunus aspect_ssx kuu
 neptunus aspect_con aurinko
 neptunus aspect_con venus
 neptunus aspect_sex jupiter
 neptunus aspect_squ chiron
 neptunus aspect_squ uranus

http://www.aumanet.fi/~kaarina.paakkonen/astrologia/planeetat/neptunus.htm

Olempa melko yllättynyt


smitten Elämänilo
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Ikuinen Trikki
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 147


aur vaaka, kuu kauris, asc leijona


Profiili
« Vastaus #23 : 19.02.2008 18:52:20 »

Joo-o, nyt Lilli ymmärsin hieman paremmin plutonikkojen rahakytkentöjä. Taloushallintohan on muiden rahojen järjestelemistä paperilla. En itse ainakaan koe mitenkään mielekkääksi kuivahkoa taloushallintoa jossa kirjaillaan kuitteja, alveja yms. Olen kyllä kaupallisen alan koulutuksen käynyt aikanani kun rahakkaasta urasta haaveilin, mutta juuri näistä toissijaisista rahaan koskevista hölynpölyistä elämä on minua pois ohjannut.

Toisaalta en ole vieläkään ihan päässyt "vanhasta" elämästäni  ja ehdollistumistani eroon, ja työkokemukseni olen kuin olenkin melkein kokonaisuudessaan hankkinut rahan maailmasta(pankki ja luotonvalvonta). Koulutukseni on minut näihin kuiviin duuneihin ohjannut.

Kuitenkin kiinnostukseni kohteet ovat täysin muualla kuin oravanpyörässä mitä pyörittää raha ihmisen kustannuksella. Toivottavasti voin joskus toteuttaa itseni täydellisesti, ja että siitä joku jokusen roposenkin mulle heittäisi(tai vaikka saavilla kaataisi)  coolsmiley

Joskus olen suhtautumistani rahaan seuraavalla tavalla rakentanut: Rahaa voisi tulla elämään sen verran reilusti ettei tarvitsisi penniä venyttää. Tai sitten muuttaa asennoitumisensa rahaan niin, että onhan sitä aina juuri sen verran kuin pitääkin, ja ettei se ole mitenkään tärkeä asia elämässä. Eli suomeksi sanottuna riippumattomuus rahaan joko fyysisellä tai henkisellä tasolla. Toistaiseksi ainakin eurollisesti olen pysynyt köyhänä, mutta muuten kyllä rikastutan elämääni kokemuksilla koko ajan  Cheesy

Sittenhän se raha usein ihmisen löytää, kun sen on ensin menettänyt merkityksensä.

tallennettu

"Totuus on poluton maa." -J.Krishnamurti
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #24 : 19.02.2008 20:15:02 »

...Tai sitten muuttaa asennoitumisensa rahaan niin, että onhan sitä aina juuri sen verran kuin pitääkin, ja ettei se ole mitenkään tärkeä asia elämässä. Eli suomeksi sanottuna riippumattomuus rahaan joko fyysisellä tai henkisellä tasolla.
... Sittenhän se raha usein ihmisen löytää, kun sen on ensin menettänyt merkityksensä.

Hei "vislaaja"

Kylläpä tuntui tutulta tuo kirjoituksesi

Uusi asenne on muuttanut oman elämäni täysin
- näin on hyvä ja näin haluan jatkaa


smitten Elämänilo
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #25 : 19.02.2008 20:18:15 »

Ajattelin ottaa tähän vielä joitakin esimerkkejä kuuluisista plutonikoista. Madonna on esimerkiksi erittäin vahvasti sellainen: Pluto on yhtymän rajoissa sekä Leijona-Aurinkoon (h 12) sekä Neitsyt-Askendenttiin ja Kuuhun. Siinä varsinainen nahanluoja ja oivallinen bisnesnainen. Suurimpia kehityskriisejä ovat ilmeisesti olleet äidin kuolema Madonnan ollessa vielä teini-ikäinen ja oman lapsen syntymä, joka ainakin omien havaintojeni mukaan aloitti voimakkaan henkisen kehityksen, joka hänen tyylinsä mukaisesti näkyi niin ulkonäössä kuin musiikissakin. Seksuaalisuushan on myös ollut hyvin korostunutta Madonnalla ainakin ennen Lourdes-tyttären syntymää. Hän taitaa olla jopa jonkinlainen esikuva tälle nuoremman polven itsensäpaljastelija-artisteille, Britney Spearsille eritoten.

Itse kun olen Ranskassa asunut, niin kyseisen maan asiat kiinnostavat minua enemmän kuin keskivertosuomalaista. Ranskan tuore presidentti erosi entisestä vaimostaan ja tapasi pian uuden, jonka kanssa meni naimisiin alle kolmen kuukauden seurustelun jälkeen. Huhujen mukaan tuore rouva Sarkozy on jo raskaana.

Tässä Carla Bruni-Sarkozyn kartta:

http://www.astrotheme.fr/celestar/portrait.php?clef=JgZhFp62U7Sj&info=true

Pluto tekee yhtymän Neitsyt-Kuulle, neliön Kauriin ensimmäisessä asteessä olevalle Auringolle ja sekstiilin Rapu-askendentille. Carlalla on parhaillaan tarkentumassa Pluton yhtymä askendentille, joten ei mikään ihme, että elämässä on nyt tapahtunut paljon asioita lyhyessä ajassa (Jupiter-transiitilla on varmasti myös ollut osuutta asiaan). Entinen huippumalli ja muusikko nai itsensä vallan ytimeen ja on sanonut julkisuudessa pitävänsä kiehtovana olla naimisissa miehen kanssa, joka päättää ydinpommin käytöstä.  :Smiley Nuoruudessaan hän on seurustellut lähinnä kuuluisien ja paheellisten rock-tähtien kanssa, jotka ovat lähes tappaneet toisensa Carlan takia. Näin on ainakin Eric Clapton väittänyt, kun Mick Jagger vietteli Carlan häneltä.

Plutonikoista löytyy varmasti myös kuuluisia tiedemiehiä, teollisuuspohattoja ja poliitikkoja, mutta näitten suhteen pitää vielä kaivella arkistoja. Itsehän olen toiminut lähinnä geeni- ja syöpätutkimuksen parissa.
« Viimeksi muokattu: 19.02.2008 20:39:32 kirjoittanut Lilli » tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Solararc
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 150



Profiili
« Vastaus #26 : 19.02.2008 20:27:13 »

Haa, osuipa mukava aihe. Pluto on aina kiehtonut minua, en osaa sen kummemmin määritellä. Se pelottaa, sitä kunnioittaa mutta kuitenkin sen voiman kantaa ihan mielellään harteillaan.

Itseni miellän plutonikoksi:

Pluto  aspect_con askendentti
Pluto  aspect_squ keskitaivas
Pluto  aspect_squ merkurius
Pluto  aspect_squ  saturnus
Pluto puolineliö  mars
Pluto  aspect_sex  neptunus

Sikäli mielenkiintoista, että juuri vuoden vaihteessa minulla alkoi Pluton oppositio- transiitti keskitaivaalle ja neliö-transiitti nousumerkille. Ammatillisia suunnanmuutoksia on ilmassa, mutta vielä ei ole konkreettisia tapahtunut.
+ muita aspekteja pikku planeetoihin

Lilli: tuo sinun kuvauksesi plutonikosta osui kivasti. Olen "pehmeä" rapu, jolla kuu-kaloissa. Voisi luulla että olen aika vetinen ihminen, mutta olen huomannut esimerkiksi lasten kasvatusasioissa sellaisen "rautaisen otteen"...jota joskus ihmettelen. No, tietty voi olla vahvasta Saturnuksestakin nuo jutut (Saturnus aspect_con aurinko. 10.huoneessa  aspect_con keskitaivas)
tallennettu

askendentti aspect_con pluto vaaka
 aurinko rapu aspect_con saturnus
 kuu aspect_con jupiter kalat
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #27 : 20.02.2008 13:40:00 »

Olisinkohan minäkin plutonikko? Joskus siihen jossakin päädyttiinkin...

Minulla on pluto auringon vieressä huoneessa 8 monen muun seurana ja
 pluto aspect_con saturnus
 pluto aspect_squ chiron
 pluto aspect_sex neptunus
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
mirka222
Vieras
« Vastaus #28 : 20.02.2008 16:13:32 »

Juu, säikähykseni huomasin, että minäkinhän olen plutonikko sitten buck2

 pluto aspect_opp kuu
 pluto aspect_opp venus
 pluto aspect_sex mars
 pluto aspect_tri jupiter
 pluto aspect_sex neptunus

Ja sitten vielä noususolmu härässä 8.huoneessa, mutta näyttää olevan 9.huoneen rajalla myös...siis lasku on sitten skorpparissa....

Olisi mukavaa, jos joku jaksaisi analysoida hieman nuita aspekteja. Shocked
Jaa, ei kauhean hyvät aspektit kuuhun ja venukseen buck2

Luonneanalyysissä ainakin sanottiin, että pyrin koko ajan tasapainottamaan elämääni, mutta aina kun kaikki on kunnossa, levottomuus valtaa mieleni, enkä innostu kuin paljon ulkoisia ja sisäisiä muutoksia vaativista jutuista.. En tiedä liittyykö tuo sitten tuohon plutoteemaan..
tallennettu
mirka222
Vieras
« Vastaus #29 : 20.02.2008 16:15:56 »

Ja pluto sijaitsee 3.huoneessa...Ennen näytti tuo kartta, että se on 2.huoneessa, mutta nyt sitten siirtynyt 3.huoneeseen. En tiedä, mikä vika tuolla karttapäivityksissä on..
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3 4
  Tulostusversio  
 
Siirry: