Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kauris-Rapu liitto, onko kokemuksia?  (Luettu 24085 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Jinx
Vieras
« Vastaus #30 : 12.05.2006 23:55:56 »

Kauris - Rapu:

Tämä tähtimerkkikaaviossa vastakkaisten, laadultaan johtavien merkkien yhdistelmä on todellakin hyvin vakaa. Heidän tunne-elämänssään vallitsee kuitenkin voimakkaita pohjavirtauksia. Vaikka kauriin elementti on maa, tällä varautuneella merkillä on myös voimakas tunnepuolensa, jonka se yleensä pyrkii salaamaan. Nämä salatut tunteet tekevät ravusta ja kauriista hengenheimolaisia. Molemmat ovat myös taitavia hoitamaan raha-asioita, mutta huomattavia erojakin heidän väliltään löytyy. Rapu tuntee itsensä laiminlyödyksi, koska kauris suhtautuu niin kunnianhimoisesti työhönsä. Kauris vaikuttaa ravusta turhan kylmäkiskoiselta, koska tämä ei jaksa antaa hänelle riittävästi  huomiota. Jotta liitto onnistuisi, ravun on hyväksyttävä kauriin laskelmoiva kunnianhimo ja kauriin siedettävä ravun ajoittaista pahantuulisuutta.
tallennettu
täysikuu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1591


Elämä on seikkailu


Profiili
« Vastaus #31 : 13.05.2006 17:14:36 »

JUST NIIN.......................... smitten Angry
tallennettu
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1497



Profiili WWW
« Vastaus #32 : 15.05.2006 07:29:52 »

Epävarmuus on kauriille sellainen luontainen piirre, mutta täytyy sanoa, että se taitaa juontaa kauriiden kohdalla juurensa enemmän lapsuudesta ja tämä epävarmuus jossain vaiheessa elämää selätetään näyttämällä, että pärjää yksin. Ja sinäpä sen sanoit JupiterGirl, kauris vaikuttaa epävarmalta, kylmältä ja urakeskeiseltä. Se, mitä kauris näyttää ulospäin on ihan muuta kuin mitä sitten oikeasti on. Kauris on yksi näistä merkeistä, joiden hyvät puolet avautuvat vasta pidemmän tuntemisen jälkeen, sillä kauris ei paljasta itseään jokaiselle. Eivätkä kaikki kauriit tosiaankaan ole epävarmoja - hyvänä merkkinä voisin antaa itseni. Minä päräyttelen totuuksia, enkä välitä mitä ihmiset ajattelevat minusta.
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
spikehead
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 14



Profiili
« Vastaus #33 : 16.05.2006 11:11:53 »

Hei

Kyselen teiltä muilta miten olette jaksaneet nainen Rapu - mies Kauris suhteessa?

Olen rapu ja nouseva leijona ja ukkeli on nouseva kalat.....

KIITOS, jos pieniäkin vihejä saatte aikaan  smitten  smitten  smitten

Hei kyllähän niitä on!

Itse olen naaraspuoleinen aurinko-kauris ja kuu-rapu, seurustelukumppanini on aurinko-rapu ja kuu-oinas (niin, kuumerkit aika ristiriitaisia?)

Onhan tässä meilläkin joskus jaksamista. Vaikka täyteen on nyt tullut vasta 8 kk, on mäkiä ollut suuntaan jos viidenteen. Olen kuulemma liian kireä ja tunteellinen enkä osaa ottaa asioita tarpeeksi rennosti (ja se onkin aika usein totta)  buck2  Itse olen sitä mieltä, että mies ottaa asiat joskus liian lupsakasti ja kun hän sen tajuaa myöhemmin, on porussa pitelyä. Hänellä siis. Että kun se rapu-puoli on tulossa esille niin sen näkee kilometrien päästä.

Yksi mikä vielä suhdettamme saattaa..no, tavallaan hankaloittaa ja tavallaan vahvistaa, on välimatka. Välissämme on vielä toistaiseksi yli 150km. Tapaamme siitäkin huolimatta useita kertoja kuussa ja jokainen tapaaminen on kuin tapaisi toisen ensikertaa - yhtä riemukasta ja kiihkeää siis.

Huonoksi en suhdetta sanoisi, hän on minulle juuri se jota olen kaivannut elämääni piristämään. Siitä luultavasti kiitokset hänen kuu-oinaspuolelleen  coolsmiley

Toivon teille kaikille muillekin kauris-rapu-pareille jaksamista ja onnellista jatkamista  smitten
tallennettu

Aurinko: Kauris | Kuu: Rapu | Nouseva: Neitsyt
Puu-Puhveli
Sininen Yliääni Myrsky
Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
 
Siirry: