Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: neitsyt ja neitsyt  (Luettu 6276 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
tatsa
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 8



Profiili
« : 10.05.2006 23:51:03 »

Mikä pitää neitsyt-neitsyt parin niin hyvin yhdessä, vaikka sanotaan että se on pahin yhdistelmä ku voi olla?? knuppel2
tallennettu

Elämää etsiessä!
Sun73
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 382



Profiili
« Vastaus #1 : 11.05.2006 14:30:49 »

Mun appiukko on  aurinko neitsyt ja anopilla taas on  askendentti ja  mars  neitsyt.
Ovat olleet paita ja peppu jo kohta 40 vuotta. Kaks yhtä pihiä, arvostelevaa ja kriittistä ihmistä passaavat toisilleen täydellisesti  2funny


                  Cheesy -Oinas73-
tallennettu
Pallaskissa
Astro-nauttija
****
Viestejä: 920



Profiili
« Vastaus #2 : 12.05.2006 16:55:12 »

Vanhempani ovat molemmat Neitsyitä, vieläpä moninkertaisia. Isä neptunus aspect_con jupiter löyhä aspect_con merkurius löyhä aspect_con aurinko Neitsyessä, äiti  kuu aspect_con neptunus  löyhä aspect_con aurinko Neitsyessä. Kummankaan nousumerkkiä minulla ei ole tiedossa puuttuvien kellonaikojen vuoksi, äitiä voisin veikata nousuneitsyeksikin...

Vanhemmillani on synastriassa aurinkojen yhtymä (myös äidin Kuu-Neptunus yhtymässä isäni Merkuriukseen ja Aurinkoon).

Suoraan sanottuna epäsopivampaa paria on vaikeaa löytää, vanhempani (onneksi!?) erosivat, kun oli 10-vuotias. Kumpikin löysi takuuvarmasti toisesta juuri ne ominaisuudet, joiden arvostelun tiesi kiihdyttävän toisen silmittömään raivoon. Molemmilla oli toistensa suhteen (yli?)suuria odotuksia, joten kumpikin väistämättä pettyi.

Ehkä myös kartan muilla tekijöillä on oma osansa, mutta tässä olikin vain yksi esimerkki Neitsyt-Neitsyt -parista  Cry
tallennettu

aurinko vaaka
kuu kalat
askendentti rapu
Karoliina
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 57



Profiili
« Vastaus #3 : 12.05.2006 19:57:10 »

Mikä pitää neitsyt-neitsyt parin niin hyvin yhdessä, vaikka sanotaan että se on pahin yhdistelmä ku voi olla?? knuppel2

Hih, een mä usko että se pahin on, kuka niin sanoo?  Grin  En tiä, mutta jotenkin kuvittelisin, että yleensäkin samanmerkkiset sopis hyvin yhteen..kai?  :Smiley

T: Karoliina  Smiley
tallennettu
Jinx
Vieras
« Vastaus #4 : 12.05.2006 20:34:56 »

Neitsyt - Neitsyt:

Tämä on kaikkein siistein ja huolitelluin pari, mitä kuvitella saattaa. Nämä erittäin kriittiset perfektionistit arvostelevat kaikkea ja kaikkia itseensä mukaan lukien. Toisensa löytäneenä neitsyet ovat erittäin analyyttinen ja käytännönläheinen pari, joka käy paljon älyllisiä keskusteluja. He ovat vilpittömän kiinnostuneita maailman tapahtumista ja kaikesta, mitä heidän ympärillään tapahtuu. he eivät ole luonteeltaan räiskähteleviä, mutta kylläkin herkkiä ja hyvin vastuuntuntoisia. Silloin tällöin he ovat turhankin kriittisiä toisiaan kohtaan, mutta he ymmärtävät toisiaan niin hyvin, että kiperitäkin arvosteluista yleensä selvitään.
tallennettu
althema82
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 106



Profiili
« Vastaus #5 : 15.05.2006 14:25:05 »

Eiköhän se johdu aurinkomerkeistä tämä neitsyeitten yhteen sopivuus.Sanotaan että parempaa paria ei löydy neitsyelle muuta kuin toinen neitsyt.Itse en voi tuota kuitenkaan allekirjoittaa, koska en tule ainoankaan miespuolisen neitsyen kanssa toimeen.En vaikka olisi vaan kaveri pohjallakin.Kaverini on seukkailut neitsyeitten kanssa itse en ole.He saivat minut kihisemään raivosta..vieläkin sapettaa heidän pärstänsä jos joskus vastaan tulevat vaikka kaverini on heidät jo jättänytkin aikaa sitten.Ja muutama muukin ihan kaveri on ollut juttusilla ja niiden kaverit on ollut neitsyeitä en voi sietää niitäkään.Eikä ole kyse mustasukkaisuudesta kaverini miesystäviä kohtaan koska muiden kanssa olen kyllä tullut toimeen erinomaisesti.Sen takia en ihmettelekkään vaikka en ole koskaan miespuoliseen neitsyeeseen ikinä törmännyt seurustelu mielessä saatikka kaveri mielessä.Mutta poikkeuksia tietysti on mutta itse en tule toimeen... Cheesy
tallennettu

NEITSYT

nousumerkki: Jousimies
Aurinko: Neitsyessä
Kuu: Leijonassa
Merkurius: Vaa assa
Venus: Neitsyessä
Mars: Skorpionissa

vesi-koira

Sininen Magneettinen Myrsky
tatsa
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 8



Profiili
« Vastaus #6 : 16.05.2006 16:49:27 »

Lähinnä asian huvittavuus on se kuinka muut suhtautuvat. Ja siksi tahdoin asiasta kysästä, että onko jollain muulla neitsyt-neitsyt parista kokemuksia. laugh Monesti on naamat on vääntyny ja kysytty että miten te oikeen olette hengissä selvinnyt?  2funny
« Viimeksi muokattu: 16.05.2006 16:51:35 kirjoittanut tatsa » tallennettu

Elämää etsiessä!
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: