Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kuut yhtymässä  (Luettu 2306 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1019


Astrotumpelo


Profiili
« : 24.09.2012 20:27:22 »

Tulipa tässä ilmi, että erään työkaverin Kuu on asteentarkasti samassa merkissä ja asteessa ku mulla!

Ootteko törmänneet moiseen omalla kohdallanne?  Mä en oo törmännyt vastaavaan, tosin en nyt hirveän monia karttoja ookaan tutkinut.  Mitä tästä voisi sanoa astrologisesti?

Tämän työkaverin kanssa pärjätään kyllä ihan hyvin ja jutellaan työn lomassa tosi henkilökohtaisistakin asioista.  Vaihdetaan näkemyksiä, hän miesnäkökulmasta, minä naisnäkökulmasta.  En tiedä voiko sanoa silti, että  olisimme ystäviä, sillä töiden ulkopuolella emme pidä yhteyttä, ellei sattumalta olla liikenteessä molemmat.  Välillä otetaan ankarastikin yhteen työasioissa, mutta asiat pysyy asioina, eikä kaunaa kanneta.
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #1 : 24.09.2012 20:58:22 »

Minulla on useampiakin ystäviä ja tuttuja joiden Kuut ovat 0-1 asteen tarkassa yhtymässä omaan Kuuhuni.. välillämme on vahva sympatia/ empatia toisiamme kohtaan, vaikka karttojen muut tekijät erilaisia olisivatkin...

tallennettu

Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: