Sivuja: 1 2 [3] 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Miksei hän soita ja muita rakastumisen kulmakiviä...  (Luettu 34601 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Asterix
Vieras
« Vastaus #30 : 17.03.2006 22:23:23 »

En tosiaan tiedä mitä yv puolella on tapahtunut, mutta mielestäni olit hiukan epäreilu.

Itse olen nuo samat asiat käynyt läpi ja oivaltanut mistä tuossa puhuit, joka mielestäni oli ihan asiaa. Joskin olen tuon mietinnän käynyt omassa mielessäni ja elämässäni tosin pitkän ajan kuluessa vähitellen ja sen tosiaan olisit voinut tuossa mielestäni ilmaista kauniimminkin.

Minä ja ikuiset estetiikan kaipuiset silmäni.  Wink

Niin siis lyhyesti, olen samaa mieltä tuosta itse asiasta, mutta mielestäni sitä ei pidä heittää kenenkään kasvoille.

Tuossa kun kuitenkin on kysymyksessä aivan oikeat energiat. Ja vielä aikas herkät sellaiset.

No tuohon hiukan jo aiemmin viittasinkin, niin ko. henkilöltä olen saanut aiheesta
"Miksi juuri minun rakkauselämä on p*skaa, mitä minun tulee tehdä ja palaako hän takaisin ja millä keinoin ja millä keinolla hyvänsä?"-aiheesta todellakin puolen sataa, siis useita kymmeniä erittäin pitkiä kirjeitä (jollaisesta määrästä joku muu jo astelisi poliisin puheille häirinnästä) joihin yrittänyt vastata parhaani kykyni mukaan kattavasti ja ystävällisesti ohjaten.

Moneen kertaan.

Ja kun se ei auta ko. henkilöä eteenpäin ei sitten millään ja oma takkini alkaa olla tyhjä, koska kaikki oleellinen on jo annettu.
Ja koska ko. henkilö on vain koko ajan vailla lisää eikä ymmärrä lopettaa, kun kauniisti sanoo, niin eiköhän ole aika laittaa piste moiselle kuukausitolkulla jatkuvalle energian imemiselle hiukan järeämmillä sanoilla?

Uskon, että sisukkaammillakin kääntyisi kuppi nurin, kun energian imeminen ja tummien varjojen heittäminen keskustelussa kuin keskustelussa jatkuu vielä kaiken tuon lisäksi.  tickedoff

Tiedän, etten ole ainoa hänen kohteensa asian tiimoilta, joten se siitä.
Miettiköön jokainen omalta kohdaltaan asian niin kuin haluaa.

Joskus vain pitää nostaa kirkas peili eteen, vaikka näky ei olisi kovin kaunis. Wink

Joskus kannattaa ottaa tosissaan (http://i47.photobucket.com/albums/f178/Alextheangel/lightningf.gif) varoitukset.... Jollaisen hänelle annoin jo aiemmin, jos tyyli ei muutu.  Wink
Iloa, valoa ja rakkautta  smitten

Asterix
« Viimeksi muokattu: 17.03.2006 22:34:55 kirjoittanut Asterix » tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #31 : 17.03.2006 22:44:54 »

Hehehhehehe........ Cheesy 2funny Cheesy

Arvatkaas mitä Viikkovillitys sanoo täksi päiväksi?  Cheesy


17.3.2006 perjantai


Aurinko neliö Pluto

Viikonloppuna on tiedossa varsin aggressiivista energiaa Auringon tehdessä Kaloista neliötä Plutolle Jousimiehessä. Ainakin nämä kaksi merkkiä saattavat olla herkkiä hermostumaan pienistäkin vastoinkäymisistä. Tappeluihin joutuvat herkästi myös Kaksoset ja Neitsyet, joiden pinna on viikonloppuna tavallista lyhyempi.


17.3.2006 perjantai - Kaksoset
Aurinko
neliö
Pluto

Elämä ohjaa sinua tänään voimakkaalla ja ankaralla kädellä pyrkiessään näyttämään mitkä asiat eivät enää kuulu sinun elämääsi. Luota äkillisten ja joskus jopa dramaattisten tunteittesi viestiin ja tiedosta mitkä asiat tai ihmiset eivät enää kuulu sinun elämääsi.


Hihihihihi......  Cheesy 2funny Cheesy
Arvatkaas, kun olen Kaksonen ja EternalSun muistaakseni Jouskari...? Grin Cheesy 2funny Hehhehe..... Cheesy

Iloa, valoa ja rakkautta  smitten

Asterix

(http://i47.photobucket.com/albums/f178/Alextheangel/devilbattingeyelashes.gif)
« Viimeksi muokattu: 17.03.2006 23:29:52 kirjoittanut Asterix » tallennettu
Alzbeta
Vieras
« Vastaus #32 : 17.03.2006 22:51:38 »

No eiköhän viestisi mennyt perille. Olen jo ehkä puuttunut aivan liikaa tähän asiaan, joka ei minulle kuulu... joten...
 Lips Sealed

Mutta siis aiheen otsikosta ja häirinnästä tuli mieleeni... Mitenkäs jos olette juuri olleet ihanilla treffeillä ja sovitte pitävänne yhteyttä. Kuinka ollakaan tyyppi soittaa ihanasti heti seuraavana päivänä tai vielä samana iltana ja alkaa soittelemaan aivan jatkuvasti. Tai sitten lähettelee tekstiviestejä keskellä yötä. PIIP PIIP oletko hereillä...

 tickedoff tickedoff

Itselläni kyllä menee maku ja kiinnostus koko tyyppiin. Sähköposti tai muu netti/tietokone viestittely harvoin saa itseäni ärsyyntymään, koska voin aivan vapaasti katsoa viestini tai pitää koneen kiinni. Vastata myöhemmin.

Mutta puhelin...  tickedoff tickedoff Sitä en jostain syystä pysty sulkemaan, mutta ärsyttää jos se soi jatkuvasti. Se jotenkin vaatii niin ehdotonta huomiota. Puhelimessa kilahdan helposti, jos joku soittelee liian usein.
 knuppel2

Muuten minua on aika vaikea saada hermostumaan.

Mielestäni esim. treffien jälkeen se pari päivää on ihan hyvä väli tapaamisen ja soiton välillä.

Yritän nyt hieman vaihtaa aihetta... tai palata itse aiheeseen.  angel

Olen huokaillut erään ystäväni takia, joka on ihana ihminen, mutta SOITTAA aivan jatkuvasti ja aina samasta asiasta. Itse asiassa hänellä on oikein puhelinrinki ja muut ovat kai myös saaneet osansa... informoi jokaiselle samat asiat...  Angry  Ei kai voi mitään on sideerinen Kaksonen ja nousu Kaksonen

 smiley6600 Cry buck2 tickedoff knuppel2 2funny 2funny

Lisäys: olen myöskin Jouskari ja Kuu Kalat...  :Smiley
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #33 : 17.03.2006 23:24:22 »

Mutta siis aiheen otsikosta ja häirinnästä tuli mieleeni... Mitenkäs jos olette juuri olleet ihanilla treffeillä ja sovitte pitävänne yhteyttä. Kuinka ollakaan tyyppi soittaa ihanasti heti seuraavana päivänä tai vielä samana iltana ja alkaa soittelemaan aivan jatkuvasti. Tai sitten lähettelee tekstiviestejä keskellä yötä. PIIP PIIP oletko hereillä...

 tickedoff tickedoff

Itselläni kyllä menee maku ja kiinnostus koko tyyppiin. Sähköposti tai muu netti/tietokone viestittely harvoin saa itseäni ärsyyntymään, koska voin aivan vapaasti katsoa viestini tai pitää koneen kiinni. Vastata myöhemmin.

Mutta puhelin...  tickedoff tickedoff Sitä en jostain syystä pysty sulkemaan, mutta ärsyttää jos se soi jatkuvasti. Se jotenkin vaatii niin ehdotonta huomiota. Puhelimessa kilahdan helposti, jos joku soittelee liian usein.
 knuppel2

Muuten minua on aika vaikea saada hermostumaan.

Mielestäni esim. treffien jälkeen se pari päivää on ihan hyvä väli tapaamisen ja soiton välillä.

Yritän nyt hieman vaihtaa aihetta... tai palata itse aiheeseen.  angel

Olen huokaillut erään ystäväni takia, joka on ihana ihminen, mutta SOITTAA aivan jatkuvasti ja aina samasta asiasta. Itse asiassa hänellä on oikein puhelinrinki ja muut ovat kai myös saaneet osansa... informoi jokaiselle samat asiat...  Angry  Ei kai voi mitään on sideerinen Kaksonen ja nousu Kaksonen

 smiley6600 Cry buck2 tickedoff knuppel2 2funny 2funny

Lisäys: olen myöskin Jouskari ja Kuu Kalat...  :Smiley

Hehheheheh.......... Cheesy 2funny Cheesy Kyllä irtosi makeat naurut juuri!  Cheesy 2funny

Kuulun niihin Kaksosiin (nouseva Scorpioni), joilta palaa hermot, jos joku soittaa juuri kuvailemallasi tavalla (antaisi nyt edes hengittää), mutta tulen myös kärsimättömäksi jos oma, heheheh.....Jousimieheni pitää mielestäni pitkän soittovälin.  2funny  Cheesy 2funny

Mutta en soita koskaan miehelle ensimmäisenä, ellei joku nyt ole juuri ihan kuolemaisillaan tms.  Cheesy
Tosin saatan lähettää jonkin hyvin eroottismielisen tekstiviestin, jolloin tämä työnarkomaani Jouskari rientää raketin lailla aikaisin pois toimistoltaan. :Smiley

Mikähän tuota Kaksosystävääsi vaivaa (muu kuin innostus kommunikoinnin ihanuuksiin), että ei pääse Kaksoselle tyypilliseen tapaan vauhdikkaasti eteenpäin asiassaan? idiot2

Onkohan hänet laitettu kaulastaan liekaan ja narun toinen pää keppiin, jolloin vauhdikas ja eläväinen Kaksonen alkaa kiertää kehää vinhaa vauhtia kepin ympäri..?   :Smiley Cheesy

Iloa, valoa ja rakkautta  smitten

Asterix
tallennettu
selkälokki
Vieras
« Vastaus #34 : 17.03.2006 23:27:57 »

Entäs miun erittäin rakas Oinasystävätär...
Ensin hän potkaisee miehen pellolle ja on aivan käpynä häneen.
Sitten jo parin tunnin kuluttua hänellä alkaa sarvet kasvamaan päähän sen vuoksi, että olisi se mies nyt voinut edes hieman ruinata takaisin pääsyä!! Grin

Hän on mainio ja minun paras ystäväni. smitten
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #35 : 18.03.2006 01:53:27 »

Entäs miun erittäin rakas Oinasystävätär...
Ensin hän potkaisee miehen pellolle ja on aivan käpynä häneen.
Sitten jo parin tunnin kuluttua hänellä alkaa sarvet kasvamaan päähän sen vuoksi, että olisi se mies nyt voinut edes hieman ruinata takaisin pääsyä!! Grin

Heheheh........ Cheesy 2funny

Tiedän yhden Oinasmiehen, joka toimii samalla tavalla. Cheesy
Hänen rakkaussuhteensa ovat olleet vallan ilmiömäisiä kaikenlaisten kummallisten oikukkien sekamelskaa, josta ei ota pirullakaan selvää, mikä alkuperäinen syy ja riita oli kun hän tai hänen kolhittu tyttöystävä kertoo asiasta.  2funny

Heheh...

Silti tuo samainen ystäväni, ihme kyllä, asteli avioon hiljattain pitkäaikaisen ystävänsä kanssa. Täytyy myöntää, että ko. nainen omaa hurjan pitkän kärsivällisyyden, joustavuuden ja mielettämän syvän anteeksiannon taidon!  Cheesy

Iloa, valoa ja rakkautta  smitten (http://i47.photobucket.com/albums/f178/Alextheangel/hearts2.gif)

Asterix

(http://i47.photobucket.com/albums/f178/Alextheangel/babyangel.jpg)
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #36 : 18.03.2006 13:32:43 »


(http://i47.photobucket.com/albums/f178/Alextheangel/mirror.gif)
Painelehan etiäpäin elämässäsi EternalSun. smitten

Iloa, valoa ja rakkautta monien Enkeleiden kera  smitten

Asterix
tallennettu
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #37 : 20.04.2006 17:53:34 »

Jos palataan aiheeseen...

Niin... Onnea vaan kaikille teille, jotka olette ihanassa keväthurmiossa!

Minä tässä vasta haaveilen ja odottelen... Yksi kalamies tuli kuvioihin, mutta pistin pakin päälle heti kun hän jo seuraavana päivänä "ensitapaamisesta" pisti mesessä sellaisia kysymyksiä, että koskas nähdään....  Shocked

Ei ole mitään kokemuksia kaloista ja vähän pelottaakin, kun tuolla tyypillä on  aurinko :n lisäksi  merkurius  venus ja  jupiter kaloissa!

Olisi tälläkin tytöllä niin paljon rrrrrakkautta jaettavana, että saisi se "jalat alta"- tyyppi astua jo kuvioihin! smitten

Hmm... Tuosta ihastusta varten laittautumisesta... Minulla on ollut ainakin tapana jo ihan suhteen alussa pyytää tyyppi luokseni kylään sillä tavalla, että olen täällä verkkarit jalassa ja sievä t-paita päällä, tukka ponnarilla ja naamalla ei lainkaan meikkiä! Jos siinä tilanteessa on iloinen ja itsevarma, niin eiköhän pisteet miehen silmissä nouse...!

Kaikkihan me synnyimme alastomina, punaisina, ryppyisinä ja liman peitossa... Ja silti olimme maailman suloisimpia ja kauneimpia otuksia!
  Wink
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #38 : 20.04.2006 20:01:38 »

On kyllä totta, että pistää ahdistamaan, jos mies on heti huohottamassa niskassa.  Shocked

Olin joskus sata vuotta sitten, vuonna yksi ja kaksi ennen Paasikiven aikaa kihloissa Kala-miehen kanssa. Olin varsin nuori ja kokematon, juuri ja juuri 17 vuotias räkänokka, enkä vielä tuolloin tiennyt mitä tehdä kaivaako nenää vai jotakin muuta kun aikuinen mies vähän lähestyy.
Hän kihlasi minut jo parin kk tapailun jälkeen.  Shocked

Ihmettelen vieläkin, miksi kukaan järkevä aikuinen puuttunut asiaan, etenkin kun mies oli huomattavasti minua vanhempi ja itse olin niin lapsellinen ameeban aivoilla varustettu tyttö kuin olla ja voi, suoraan uskonnollisen sisäoppilaitoksen penkiltä avoliittoon aikuisen miehen kanssa. (http://i47.photobucket.com/albums/f178/Alextheangel/doh3.gif)

No.. elä, koe ja opi.. vaikka sitten kantapään kautta.  Tongue buck2

En tiedä kuinka paljon kokemattomuuteni, nuoruuteni ja ikä eromme vaikutti asiaan, mutta tämä Kala-mies oli/on aivan sairaallollisen mustasukkainen ja varsin väkivaltainen.
Tein tiliä reitistäni ja käyttämästäni ajasta koulusta kotiin ja jouduin soittelemaan välitunneilla hänelle kenen kanssa olin jutellut ja hän jopa tuli minua tapaamaan välillä koululleni välituntin ajaksi.  Shocked

Sain ensimmäisen kännykkäni tuolloin 90-luvun alussa juuri sen vuoksi, että hän tietää jokaisen askeleeni.  Shocked

Olin päälle 21 vuotias ennen kuin pääsin hänestä eroon ja omaan elämään ja se kävi oikeussalin kautta, jolloin hänet tuomittiin minun rankasta pahoinpitelystä ja vapaudenriistosta. 5 kylkiluutani ja rintalastani murtuivat hänen potkaistua rintaani, kun tulin 15 min. myöhässä kotiin koulusta.
Tuosta lähtien minulla on aina ollut salainen puhelinnumero ja osoitetiedot.

Tästä erosta ja hänen tuomiostaan on aikaa vierähtänyt jo 11 vuotta ja hän on nykyisin naimisissa ja kahden lapsen isä, mutta silti vielä muutama vuosi sitten hän selvitti silloisen salaisen puhelinnumeroni ja alkoi soitella minulle aika suhteellisen sairaita puheluita. Shocked  Huh

Joskus mietin, miten ihmeessä selvisin tuolloin, kun ei ollut vielä lähestymiskieltoa. Sehän on ollut mahdollista saada vasta parin vuoden ajan.

Niin että vaikka nyt onkin onnellinen parisuhde, niin olen minäkin joutunut kuraojia kyntämään pohjamutia myöden aikoinani.  coolsmiley

Tosin en tiedä, osaisinko edes arvostaa tälläistä onnea, jos ei olisi ollut tuota shittiä takana. Huh

Mielestäni Kaksoset ja Kalat ovat niin erilaisia, että itse juoksen pakoon ennen kuin Kalat perhostaa koukkuun.  Shocked

Tunnen pari ihan ok Kalaa, mutta ajatusmaailma on niin erilainen, ettei se pidemmän päälle onnistuisi ainakaan rakkaussuhteena minun kanssani.
Olen niitä Kaksosia, joille ajatusmaailman kohtaaminen on elinehto parisuhteessa ja se ajatusmaailma kattaa oman tilan ja omat harrastukset jne. Wink

Lisäksi mielestäni Kalamiehet ovat sellaisia ärsyttäviä hipelöijiä tahmaisilla paksuilla pikku nakeillaan.  :Smiley  2funny

Tosin minulla voi olla vain huonoja kokemuksia Kalamiehistä... Cheesy :Smiley

Iloa, valoa ja rakkautta  smitten

Asterix
tallennettu
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #39 : 20.04.2006 20:19:09 »

No tämä kalamies on kyllä ennen kaikkea erittäin hyvännäköinen! Ehkä nousujellona ja vaaka kuussa tekevät sen... Ei yhtään peruskalan näköinen vaan todella hoikka, lihaksikas ja voi ei miten täydelliset ja symmetriset, melkeinpä veistokselliset kasvonpiirteet... Ja mitkä silmät!!  Shocked crazy2

Juu, kävi itselläkin mielessä, että ajatusmaailma ei taida ihan loksahtaa... Hän on jotenkin niin hidas... Miettii, miettii... Puhuu varoen... On liian kiltti ja huomaavainen...

Hei beibi, mä kaipaisin vähän roihua...  Angry

On sillä kuitenkin mars, saturnut ja uranus jouskarissa ja pluto skorpparissa... Et jos sieltä vielä jotain impulsiivisuutta ja säpinää vielä tuliskin..?!

Mutta mikään ruudinkeksijä tyyppi ei ole... Ja mä kun tykkään niin itseäni älykkäämmistä miehistä! Se että joku selittää haltioissaan jostakin tieteestä tai taiteesta, se vie jalat alta...  :Smiley

Ulkonäköön ihastumista varmaan mun osalta. Parempi jättää sikseen, niin en satuta kalaressua.
Embarrassed

Olis vaan ollu niin kiva leikkiä......
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #40 : 20.04.2006 20:58:56 »

Kieltämättä, jos oikein nyt häpeilemättä sanon, niin ei nämä minunkaan Kala-tuttavuudet ole suurimmaksi osaksi mitään ruudinkeksijöitä tai eivät ainakaan tuo sitä mitenkään ilmi, jos vaikka olisivatkin.  :Smiley Huh

Kalamiehillä, ainakin tuntemillani, on muuten lähes kaikilla valtavan isot kädet ja jalat suhteessa muuhun kehoon, aivan kuin jotkut eväset ja isot pyöreät ulkonevat silmät.  Cheesy Grin 2funny


Niin Jupiterin Eteranal...Heh..  Cheesy eipä noita tähtimerkkejä ole kuin vain 12, joista tunnen varmasti jokaisesta ainakin yhden miehen, joten sitten sinulle ei varmastikaan jää enään ketään jäljelle koska sinähän et varmasti halua samaistua tälläiseen yltiöpäiseen onnellisuuteen ja positiivisuuteen millään tavalla...?  Wink 2funny

Olen miettinyt tuota pitemmän aikaa, että oletkos sinä ihastunut minuun, kun seuraat ja otat kantaa joka ainoaan viestiini rakkausongelmillasi ja kertomalla mitä et ainakaan tekisi oli sitten puhetta vain vaikka kuhan keitosta..?  :Smiley

Mikä minussa sinua oikein viehättää..?  Cool

Tiedoksesi, että minä olen hetero ja onnellisessa parisuhteessa.  coolsmiley

Iloa, valoa ja rakkautta  smitten

Asterix
tallennettu
enska
Vieras
« Vastaus #41 : 20.04.2006 21:00:58 »

Kuuluisia  kalat miehiä:
Marlon Brando, Andy Garcia, Jack Kerouac, Douglas Adams, Bruce Willis, Kurt Cobain, Hugh Hefner, Robert Downey jr, Ravel, Chopin, Händel jne..
Ja "ruudinkeksijä"-kaloja mm: Michelangelo, Graham Bell ..
...and last but not least Albert Einstein
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #42 : 20.04.2006 21:16:09 »

Hmmm...  Minä tunnen aivan vääriä Kala-miehiä vieheineen..  Huh
Suurin osa tuntemistani Kala-miehistä tekee mieli laittaa kissan ruuaksi.. :Smiley Tongue

Mitäpä jos Michelangelo, Graham Bell ja Albert Einstein ovat vain tuollaisia säännön vahvistavia poikkeuksia miljoonien kala-miesten meressä..? (http://i47.photobucket.com/albums/f178/Alextheangel/hm.gif)

Tälläisiä hajatelmia..  :Smiley

Iloa, valoa ja rakkautta  smitten

Asterix
tallennettu
enska
Vieras
« Vastaus #43 : 20.04.2006 21:19:29 »

heh niin no
kalat ovat kaiken kaikkiaan säännön vahvistavia poikkeuksiaa, eihän me edes tiedetä minkä säännön..?
Onk se jotain syätävää? (Tai  kalat n tapauksessa juotavaa..)
tallennettu
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #44 : 20.04.2006 21:26:00 »

Ehkäpä tuuliviirimäiset ja elohopeamaiset kaksoset vain eivät kiireessään pääse sille herkälle taajuudelle missä se kalan älykkyys piilee... Olen huono kuuntelemaan ihmisiä, jotka eivät puhu. Se kalamies puhui aika vähän. Yritin kysellä kaikkea, mutta mitä enemmän kyselin, sitä kiertelevämpiä vastaukset olivat. Kiusallista!

 Kalat varmaan viestivät keskenään jotenkin intuitiivisesti... Fisutelepatiaa!!  Cheesy Ja hermostuvat selittelevään ja alati äänessä olevaan kaksoseen...
  Tongue
tallennettu
Sivuja: 1 2 [3] 4
  Tulostusversio  
 
Siirry: