Sivuja: [1] 2 3 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Onko muilla ongelmia kauriiden kanssa  (Luettu 30947 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
saru
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 25



Profiili
« : 22.10.2005 10:50:22 »

Hei !
Olen itse kaksonen, nouseva neitsy...

Seurustelin kauriin kanssa vuoden ja nyt laitoimme TAUOLLe (joka pitää sisällä hänelle uuden naisen). Itse  olin satasella mukana enkä moista edes huomannut  Cheesy ja kun ilmoitus tauonpaikasta tuli olin täysin tyrmistynyt.....nyt olen tunteeni "jäädyttänyt"...

Sen verran jäi mietityttämään, että lähjin tutkimaan hänen karttaansa....
Kysyisin vain, että te jotka tiedätte enempi- voisitteko kertoa minulle olisiko kaksonen pysynyt mukana hänen tämänhetkisessä karttakulussa...
Tällä kyseisellä kauriilla on tällähetkellä
pluton kolmio marssiin (80-160v välein)
Chiron yhtymä merkuriukseen (50v välein)
Jupiterin neliö merkuriukseen (6 v välein)
saturnuksen oppositio saturnukseen (28v välein)
ja ns 40-kriisi = neptunuksen neliö neptunukseen (80v välein)
Olen ehkä "hullu", mutta odotan vielä JOTAIN tapahtuvaksi
tallennettu

Avaa sylisi muutoksille mutta älä anna arvojesi kadota!
_Lucita_
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 20


Ice Queen


Profiili WWW
« Vastaus #1 : 22.10.2005 11:55:03 »

en tiedä muusta kuin että vaikeita ovat... jostain kumman syystä tunnen Kauriita suhteellisen paljon...

Toisaalta... ihmisen oma suuntautuneisuus vaikuttaa heidän valintoihinsa niin paljon että ei voi sanoa onko horoskoopilla osuutta asiaan vai ei...
tallennettu

When leaves have fallen
And skies turned into grey.
The night keeps on closing in on the day
A nightingale sings his song of farewell
You better hide for her freezing hell

On cold wings she's coming
You better keep moving
For warmth, you'll be longing
Come on just feel it
Don't you see it?
Tara
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 23



Profiili
« Vastaus #2 : 22.10.2005 18:15:51 »

Moi,
itselläni on kauris äiti ja kauris lapsi jotten minulle jotakin oikein kovasti yritetään kouluttaa. Nämä kaksi kaurista ovat kyllä vielä tosi erilaiset, toivottavasti pysyvätkin. Äidin kanssa meinaa mennä hermot välillä kun satun vielä olemaan ainoa lapsi ja hänen kaurismaailmansa ei ole se mitä minä haluan. Haluan olla minä virheineni kaikkineni ja kertoa niistä jopa muillekin. Hän haluaa asioiden olevan pintapuolisesti kauniita ja hyvin  angel
tallennettu

kuu kalat, aurinko vesimies, merkurius kalat, venus kauris, mars kalat, jupiter neitsyt, saturnus oinas, uranus neitsyt, neptunus skorpioni,
Stareyes
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 580


Tuon kultaisen säteen, missä ikinä kuljenkin


Profiili
« Vastaus #3 : 23.10.2005 11:37:28 »

Terve Tara Smiley

Lainaus
itselläni on kauris äiti ja kauris lapsi jotten minulle jotakin oikein kovasti yritetään kouluttaa. Nämä kaksi kaurista ovat kyllä vielä tosi erilaiset, toivottavasti pysyvätkin. Äidin kanssa meinaa mennä hermot välillä kun satun vielä olemaan ainoa lapsi ja hänen kaurismaailmansa ei ole se mitä minä haluan. Haluan olla minä virheineni kaikkineni ja kertoa niistä jopa muillekin. Hän haluaa asioiden olevan pintapuolisesti kauniita ja hyvin  angel

Joo, itse olen myös törmännyt samaan asiaan, vanhempieni kautta. Isäni aur-veskari (AC:sta, ei tietoa), persoonalliset planeetat Kauriissa ja olen kokenut tuon ehdottomuuden asioiden oikein-menevästä-mallista aikoinaan.
Kaikki piti tehdä niin kuin isä sanoi, ei vastaväitteitä Embarrassed Lips Sealed
Samoin äitini kanssa knuppel2. Hän taas aur-Rapu, persoonalliset planeetat Härässä, myös ehdoton, mutta pehmeämpi Smiley Ja myös äidilläni tuo, että asioiden tulee näyttää pintapuolisesti kauniilta, vaikka totuus olisi ihan toinen tickedoff

Ja itsessäni olen huomannut ehdottomuutta Undecided, (Mars-Kauris, aurinko o,37 astetta myös ko. merkissä), että sääntöjä täytyy noudattaa Huh Olen sääntöjen rakastaja knuppel2 Grin

Tyttäreni on saanut kyllä tuta, mitä on sääntöjen noudattaminen Embarrassed. Hän piirsi perheestämme kuvan, jossa isä huutaa (puhekuplassa) "syömään!" ja minä: "Läksyt!". Tytär: "oi, voi, joo, joo!" tickedoff

Että näin meillä 2funny 2funny
tallennettu

"Mikä haavoittaa sinua niin paljon, että tunnet olevasi pakotettu haavoittamaan minua, jotta parantuisit?"
Mamie
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 416



Profiili
« Vastaus #4 : 23.10.2005 14:03:19 »

Ei mulla ongelmia kauriiden kanssa, mutta ne kauriit, jotka tunnen ovat mielestäni liian asiallisia.  Smiley
tallennettu

Aurinko vaaka 10.
vilmu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 92

~Au skorpioni ~Ac leijona ~Kuu rapu


Profiili
« Vastaus #5 : 28.10.2005 11:13:23 »

Itse en osaa noista transiiteista tms. sanoa, mutta olen yrittänyt joskus seurustella yhden kaurismiehen kanssa, ja se OLI vaikeaa. Tuota yrittämistä kesti lähes 2 vuotta. Tosin tyhmähän minä olin, kun annoin sellaisen pelín jatkua niin kauan, mutta toisaalta hyvä, että tajusin edes päättää sen tuon kahden vuoden jälkeen., Ties kuinka kauan sitä olisi kestänyt muuten.

Ei se oikein osannut sitoutua, vaikka kovasti puhui kauniita. Jopa avioliitosta ja lapsista. Viehättävää seuraa se myös oli - silloin kun halusi. Paljon olivat tärkeämmässä roolissa työ, kaverit, harrastukset ja ties mikä muu. Tuon kahden vuoden ollako vai eikö olla -farssiin sisältyi myös muita naisia jossain mittakaavassa. Koskaan en oikeastaan saanut selville oliko ne todellisia vaiko vain siinä viattomassa mittakaavassa kuin minun annettiin ymmärtää.

Toki täytyy muistaa, että tuo kaikki ei välttämättä johdu pelkästä horoskooppimerkistä, vaan hänen elämäntilanteesta silloin, minun elämäntilanteesta, meidän erilaisista odotuksista yms. yms. Muita kauriita en tunne näin läheisesti, joten kokemukseni kauris-ihmisistä rajoittuu siihen.

Mitä ikinä päätätkin tauolla olevan suhteesi kanssa tehdä, muista pitää hyvää huolta itsestäsi ja arvostaa omaa persoonaasi. Älä siis anna kenenkään kohdella sinua väärin liian kauan, vedä raja johonkin!
tallennettu
Neilikka
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 65



Profiili
« Vastaus #6 : 31.10.2005 23:25:05 »

Hei!
Tuo edellinen olisi voinut olla minun kirjoittamani  Shocked
Itselläni on aivan samanlaisia kokemuksia kaurismiehestä,kaksi vuotta yritettiin ja sitten en enää jaksanut. Erosta on nyt pari kuukautta,mutta vieläkin tuntuu  Cry vaikka tietää,että näin on parempi..

Neilikka,jousimies,nouseva skorpioni
tallennettu
Shar
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 61



Profiili
« Vastaus #7 : 01.11.2005 09:16:42 »

Äidin kanssa meinaa mennä hermot välillä kun satun vielä olemaan ainoa lapsi ja hänen kaurismaailmansa ei ole se mitä minä haluan. Haluan olla minä virheineni kaikkineni ja kertoa niistä jopa muillekin. Hän haluaa asioiden olevan pintapuolisesti kauniita ja hyvin  angel

Apua, kuulostaapa tutulta. Äitini on myös Kauris, ja juuri tuollainen. Asioiden pitää näyttää pinnalta hyvältä, virheitä ei sallita näkyvän, ne pitää vain peittää ja unohtaa. Lisäksi kaiken pitäisi olla juuri kuten asiat ovat hänen maailmassaan ja ajatuksissaan. Sad
tallennettu

aurinko harka
kuu neitsyt
askendentti skorpioni
a.ankka
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 24


Profiili
« Vastaus #8 : 01.11.2005 10:08:06 »

Hei mielenkiinnosta kauriisiin
Tuli mieleen sellainen juttu, kun ainakin minä miellän kauriit kurinalaisiksi, jäykiksi ja kunniallisiksi. Ja sitten aina on näitä juttuja kauriista jotka pettävät. Äkkiseltään tulee mieleeni tuttavapiiristä viisi kaurista, joiden tiedän pettääneen parisuhteessa Sad.
Mutta itse asia, mitä halusin tässä pohtia on se, että voisiko kauriiden venuksella olla tekoa asiaan? Kuten tuolla venus keskustelussa oli puhetta niin venushan pyörii aina melko lähellä aurinkoa ja siitä seuraa, että monella kauriilla on venuksensa jousimiehessä, johon merkkiin liitetään riippumattomuus ja seikkailu.
Näin yksinkertaistahan tämä ei tietenkään ole, mutta tämmöstä on tullut pohdittua.
tallennettu

"kaukaa viisas ja läheltä helvetin hyvännäköinen"
La Papessa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 290


Profiili
« Vastaus #9 : 02.11.2005 19:49:35 »

Minä näemmä olen kaurismagneetti (kuu kauriissa yhtymässä kauriiden aurinkoon), vaikken sitten tulekkaan heidän kanssaan toimeeni (aurinkoni vaa'assa neliöimässä paitsi omaa kuutani, myös miesten aurinkoa) ... Oikeasti olen vuoden aikana viritellyt jotain kahdenkin kaurismiehen kanssa ja ollut parin muun yksipuolisen ihailun kohteena. Kuukautta kauemmin ei tosin kumpikaan säätö kestänyt, eli en tiedä mitään siitä kauriin kanssa elämisen vaikeudesta. Ensimmäisen suhteen lopetin minä, toisen mies.  Miehet olivat muuten hyvin erilaiset, vaikka kummallakin oli aurinkoa enemmän tavaraa kauriissa, tulimerkkinousu ja oikeastaan vain parikymmentä päivää ikäeroa. Varmasti tuosta tulimerkkinoususta johtui, ettei kumpaakaan olisi uskonut ensitapaamisella kauriiksi. Kumpikin vaikutti innostuneelta elämästä yleensä ja erityisesti minusta. Kuinkas ollakkaan, lopulta vähemmän kaurisvaikutteinen (kauriissa sentään vain aurinko, jupiter ja noususolmu) herra alkoi jarrutella, kuten kuulema varovaisilla kauriiilla on tapana. Mutta herran sinällänsä innokkaassa jouskarissa olevia planeettoja opposioikin kaksosissa oleva saturnus, ja tämä jotenkin "tappoi" kaiken palon miehestä.

Kaurisnaisten kanssa sen sijan olen tullut aina toimeen jostain syystä oikein hyvin.
tallennettu
Nashuli
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7

:/


Profiili
« Vastaus #10 : 24.11.2005 22:10:55 »

Cheesy En tule TODELLAKAAN kauriiden kanssa. Kaikki tuntemani ovat miespuolisia, ja vihaan joka ikistä TODELLA paljon.  tickedoff Ekanakin, minusta ne ovat itserakkaita, ja luulevat olevansa aina oikeassa ( Tätä Oinaan logiikkaa..  uglystupid2 ) ja se ärsyttää minua SUURESTI. Aina ovat haukkumassa muita, ja itse ovat niin täydellisiä, että on varaa sanoa muille mitä vaan.  Angry Minun nousevamerkki on myös neitsyt.  Tongue ( Vihollis ryhmässäni on juuri kaikki kauriita. x))
tallennettu

Ehkä vähän liiankin oinas. Smiley

~~ 15.4 Jolloin Titanic upposi. ~~
enska
Vieras
« Vastaus #11 : 26.11.2005 01:03:43 »

huips, olipa nashulilla voimakkaat mielipiteet kauriista..Joo, itse olen kalana huomannut että kauris-naisten tahtoo mennä vähän vaikeaksi, varsinkin jos ovat joulukuun puolella syntyneitä. Tosin tammikuun puolella syntynyt sisareni on kauris, ja erittäin läheinen minulle. Kauris-miehistä on vähemmän kokemuksia, mutta tällä erää tarpeeksi. Itselläni on venus samaisessa merkissä, ja ole varmaan ulospäin ja ensisilmäyksellä tietyissä asioissa erittäinkin vanhanaikaisen ja pidättyvän oloinen, mutta pinnan alla.. Tuo kauriiden pinnanalainen maailma se onkin aika jännittävää vrt. tapaamani kauris-miehet
tallennettu
vilmu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 92

~Au skorpioni ~Ac leijona ~Kuu rapu


Profiili
« Vastaus #12 : 09.12.2005 21:13:52 »

Heräsipä mielenkiintoni.. Kerro ihmeessä Enska mitä Kauriin pinnan alta löytyy. Minä kun en tainnut koskaan päästä sitä pintaa syvemmälle. Jos edes pääsin pintaa hipomaan... pääasiassa taisin katsella vaan kauempaa kun kovin lähelle ei päästetty.  :Smiley
tallennettu
salomi
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 320



Profiili WWW
« Vastaus #13 : 01.01.2006 03:02:54 »

Tunnen kanssa tuttava piirissäni useita kauriita, joitten kanssa on mukava kyllä juhlia ym. Mutta työ/arki asiat ottakin sitten joskus kupoliin, sillä voiko olla yhtä "huumorintajuntonta" ja asiallista merkkiä. Voihan olla, että kauris naiset ajattelee seurassani, että kylläpä noi härät ovat liian ehdottomia. Mutta onneksi on tämä astrologinen maailma niin on oppinut elämään eri merkkien kanssa suhkot sopuisasti ja mukavasti, kun astrologian avulla oppii lukemaan muiden sielun elämää. Maailmakin on kivan värikäs, kun meitä on joka junaan nousijaa eli onneksi on kauriitakin maadoittamassa muita korkeamalla lentäviä.

 2funny    2funny    2funny    2funny
tallennettu
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #14 : 03.01.2006 00:35:10 »

Hei mielenkiinnosta kauriisiin
Tuli mieleen sellainen juttu, kun ainakin minä miellän kauriit kurinalaisiksi, jäykiksi ja kunniallisiksi.

Kyllä tunnistan minäkin tuossa mieheni, hyvän ystäväni ja pikkusiskoni, kauriita. Sitten olen todennut että he ovat hallitsijatyyppejä, 'aivoihmisiä', ja vaikeasti lähestyttäviä, mutta voi sitten niin ihania ja rakastettavia, kun saa heidän luottamuksensa. Miehen kanssa olen sopuisasti ollut naimisissa vaikka kuinka kauan ja ystäväni kanssa suhde on vielä vanhempi. Mut mä olenkin kiltti rapu.
« Viimeksi muokattu: 03.01.2006 00:36:46 kirjoittanut metsätonttu » tallennettu
Sivuja: [1] 2 3 4
  Tulostusversio  
 
Siirry: