Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Jokseenkin pelottava kokemus...  (Luettu 3570 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Sofie
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 30


Itsepuolustuslajin harrastaja;P


Profiili
« : 14.05.2012 15:20:49 »

Öööh...onpas vaikkea lähteä tästä kirjoittamaan...mutta yritetään...

Tyttäreni alkuraskauden aikana tapahtui kummallinen kokemus...tai miksi sitä nyt voisi sanoa...

Aamu alkoi siten, että olin jotenkin poissaoleva mihin ei ollut mitään näkyvää syytä.
Keittiössä kun tyttäreni kanssa aiomme alkamaan laatia kauppalistaa käteni vaan menivät tyttäreni mahan päälle.
(Olin tietenkin tehnyt sitä aiemminkin. Hänellä näkyi raskaus ulospäin hyvinkin nopeasti, kun hän on sirorakenteinen,
hoikka ja kaapea vyötäröinen)

Tämä kosketus sai aikaan oudon reaktion minussa.
Tunsin ympäristöni häviävän käteni ollessa edelleenkin tyttäreni mahan päällä ja eteeni ilmestyi vanha parrakas mies.
Hän oli yhtäaikaa lähellä minua ja kaukana vaalean usvan keskellä loistaen kimeltävää valoa. Hän puhui minulle sisälläni
kertoen olevansa tyttäreni poika ja pyysi minua suojelemaan tytärtäni ja häntä. Hän sanoi, että minä tiedän sisimmässäni
millaista suojelua he kumpikin tarvitsevat. Hänen mukaansa minun pitää luottaa siihen miten toimin tyttäreni ja pojan hyväksi.
Hän kertoi, että hän pieni poika pelkää ja tarvitsee myös minun rakkauteni tuomaan tukea.
Kysyin moneen kertaa miten sen teen ja sain lempeän vastuksen 'sinä tiedät miten' ja tämä mies hymyili täynnä rakkautta ja
hänestä väreili luottamus minuun. Hän oli tutun näköinen vuosia sitten nähdyistä unistani, mutta en ole häntä koskaan tavannut
oikeassa elämässä enkä nähnyt kuvia. (minulla on valokuvamuisti hyvin vahvana)

Tapahtuman jälkeen käsiäni poltteli, jotka olivat edelleenkin tyttäreni vatsan päällä. Irrotin otteeni ollen aivan pyörällä päästäni.
Mieleni oli täynnä kysymyksiä: mitä tapahtui? Tapahtui oikeasti mitään? Oliko kaikki vaan vallattoman mielikuvituksen tuotetta?

Sitten tajusin, että tyttäreni tuijotti minua jähmettyneenä ja kun katseemme kohtasi kysyi hän 'kenen kanssa sä äiti puhuit?'.
Minulta lipsahti ennen kuin ehdin harkita 'sinun poikasi'. Sitten tyttäreltäni alkoi tulla kysymysten tulva joihin vastailin.
Tyttäreni otti asian hyvin rennosti, mitä en tosin hämmästellyt koska hänellä itsellään on ollut jos mikälaisia erityiskokemuksia.
On minullakin ollut, muttei tällaista.

Kahden viikon päästä rakennetutkimuksessa selvisi, että tyttäreni odottaa poika-lasta...

Nyt tyttäreni on jo 30 viikoilla ja poika potkii melkoisella tehokkuudella eikä anna tyttäreni nukahtaa joten meille
on tullut tapa, että kun laitan käteni tyttäreni vatsan päälle, tulee sieltä pari potkua ja joka kerran poika rauhoittuu.
Sama toistuu teen sen sitten mihin aikaan päivästä tahansa. Pojan tuleva isä vitsailee, että poika pelkää mummia Grin

Olen aiemminkin tänne kirjoitellut siitä miten tulevan lapsen isän äiti on äärimmäisen negatiivisesti suhtautunut raskauteen.
Ja hänen hillitsemättömän terävään kieleen ja asenteeseen ei ole tullut muutosta Cry

Tytärtäni olen saanut vahvistettua siten että hän tekee mielikuvaharjoituksen joka kerran kun tietää olevansa 'anoppinsa'
kanssa tekemisissä. Olemme kehitelleet sellaisen ns. tuulitunnelin tyttäreni korviin, että siitä mahtuu vaikka kaksi rekkaa
vierekkäin ajelemaan. Onneksemme se on toiminut todella hyvin koska tyttäreni on hyvin visuaalinen ja siten vastaanottavainen.
Hän myös pitää kättänsä vatsansa päällä ja lähettää mielessänsä pojallensa rauhoittavia ajatuksia neuvoni mukaisesti, suojellakseen
poikaa 'anopin' negatiivisuudelta ja minä teen samoin jos olen läsnä. Pojan tuleva isä tekee samoin vaikka hän ei tiedä tästä
minun kokemuksestani mitään. Hän vaan tykkää pitää kättänsä tyttäreni vatsan päällä ja jutella pojallensa smitten

En ole kyennyt mitenkään itselleni selittämään aukottomasti mitä tuo edellä kertomani tapahtuma oikein oli ja miksi...
Mutta en saa sitä mielestäni pois kokonaan - se vaan pullahtaa time to time mieleeni.

Kysymykseni on, että osaisiko kukaan astrologian tai muiden keinojen avulla 'avata' tätä kokemusta?

Ja toivon, että asiasta kiinnostuneet ihan rohkeasti kirjoittaisivat omia näkemyksiään eikä tarvitse pelätä, että ottaisin
näkemykset kirjaimellisesti. Osaan kyllä suodattaa Wink

Otan itselleni täyden vastuun siitä miten tulen ymmärtämään mahdolliset kirjoitukset enkä tule syyttämään ketään yhtikäs mistään.
Toivon vain näkökulmia teiltä lukijat joten please vastailkaa!

Pojan syntymän laskettuaika on 16.7.2012.

Etukäteen kiitollisuudella smitten
Sofie

Laitan tähän tyttäreni ja minun kartat.

http://www.astro.fi/images/radix_web/11.07.1995_07:40_1_-02:00_61.298_-23.447_00.png

http://www.astro.fi/images/radix_web/29.01.1962_22:05_0_-02:00_61.284_-23.323_00.png






tallennettu

"Olenko olemassa ajattelussani – vai onko ajatteluni olemassaoloani?"
supikas
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 242



Profiili
« Vastaus #1 : 14.05.2012 20:58:27 »

Kaunista ja ihanaa oli lukea kokemuksestasi. Ihanaa, että olet niin avoin, että voit nähdä ja kuulla viestin ja pystyt auttamaan tytärtäsi ja pienokaista.  smitten
tallennettu
meruska
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 651


Profiili
« Vastaus #2 : 15.05.2012 12:40:40 »

Jospa pitäisit energia päiväkirjaa jonka myöhemmin luovutat tyttärenpojallesi kun hän on valmis ymmärtämään asioita.
tallennettu

Taivasta katsellen ja ihmetellen
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: