Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Marsin perääntyminen 2012  (Luettu 17510 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
MariaS
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 74


Profiili
« : 22.01.2012 15:08:51 »

Mars aloittaa nyt perääntymisen ja mietin mitä mahtaa vaikutus sen osuessa eri syntymäkartan planeetoihin? Varsinkin kun tulee  pluto:n tai  jupiter kohdalle? Koska perääntyy Neitsyessä vaikuttaako terveyteen? Ja mikä olisi vaikutus kun osuus syntymäkartan  mars:lle?
tallennettu
minävaan
Vieras
« Vastaus #1 : 22.01.2012 15:30:26 »

Minulla oli viime vuonna sellainen ohitus kuin mars sulkeutuva neliö mars. Silloin poikaystäväni petti minua (jäi kiinni kuitenkin vasta vähän myöhemmin siitä ja silloinkin oli marssin haasteellisia transiitteja) Ihmiset tekivät minusta syntipukkeja riitoihinsa joihin en edes liittynyt mitenkään. Yhdeltäkin sain pitkän haukkumakirjeen joissa syytettiin minua hänen omista töppäilysitään. Muistaakseni siinä oli viellä jotain muutakin pahaa tapahtunut. Minä koin sen raskaampana kuin esim. pluton transiitit. Pelkään siis erittäin paljon näitä marssin ohituksia. Oman kokemukseni mukaan saattaa tapahtua nopeasti odottamattomia asioita ja ihmiset ovat aggressiivisiä sinua kohtaan.
Varmaan jollakin on jotain hyvääkin sanottavaa. Minä en ole huomannut kauheasti vaikutusta esim. marsin sekstiilien aikana. Kertokaa joku pliis jotain hyvääkin marssista  laugh
tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #2 : 22.01.2012 16:32:47 »

Kaikki joilla on taivaankappaleita Neitsyen 3-23 asteissa tuntevat erityisesti tämän pian alkavan Marsin peruutuksen, mutta sen edestakainen liike koskettaa myös kaikkien muidenkin Merkkien noita asteita. Ne, joilla on syntymäkartallaan Mars Neitsyen em. asteissa, kokevat vähintään kolme Mars Paluuta joista ensimmäinen on voinut jo olla ja toinen on tulossa parin kuukauden sisällä ja kolmas kesän alussa .

Kannattaa käydä lukaisemassa Astrologian Tai'an blogi tästä aiheesta
http://astrologiantaika.wordpress.com/2012/01/22/toiminnan-uudelleenarviointia/
tallennettu

minävaan
Vieras
« Vastaus #3 : 31.01.2012 12:48:23 »

Milloin mars lopettaa perääntymisen?
tallennettu
MariaS
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 74


Profiili
« Vastaus #4 : 31.01.2012 18:54:31 »

Lillin viestistä lainaten...Mars peräytyy 23.1 -13.4. 2012 Neitsyessä
tallennettu
minävaan
Vieras
« Vastaus #5 : 31.01.2012 20:31:16 »

Ok. Kiitoksia coolsmiley
tallennettu
minävaan
Vieras
« Vastaus #6 : 01.02.2012 17:18:45 »

Minulla on kans jotkut asiat pysähtynyt, joidenka luulin jo olevan loppuunkäsiteltyjä. Erittäin turhauttavaa tickedoff
tallennettu
sandee
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 68


Profiili
« Vastaus #7 : 06.02.2012 11:41:17 »

Neitsyessä kuun yläsolmu, kuu, jupiter ja mars....

on sairasteltu, siirretty juhlia ja sitä myöten pitää leipoa ja järjestellä asiat kahteen kertaan uudelleen, kiirettä töissä, kaikki asiat pitäisi tehdä yhtä aikaa, levottomuutta ja sitä kautta unettomuutta. Täytyy ilmeisesti odotella tuonne syksyyn, että rauhoittuu tilanne. Mutta ei tässä hässäkässä ehdi kyllä arvioida uudelleen mitään toimintoja, kun pitää puurtaa vaan. No, se Mars perääntyykin 6.huoneessa  knuppel2. Jos sitä olisi virkeä sitten syssymmällä.

Onko kohtalotovereita?
tallennettu

Aurinko Kauris
Nouseva Jousimies
Kuu Neitsyt
Valkoinen Galaktinen Peili
mateve
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 700



Profiili
« Vastaus #8 : 06.02.2012 13:47:11 »

Hei !
Jospa lopettaisitte pelkäämisen Huh
Tämä eksoteerinen astrologia ilmaisee ulkonaisia asioita, joilla on tarkoituksena
auttaa ihmistä heräämään ja katsomaan, mitä hänelle tuodaan nähtäväksi.
Esoteerisessa astrologiassa  mars on soturi jolla on vahvuutta selvittää ongelmia
jotka ovat peräisin omista valinnoista joita on tehty tiedottomasti. Peilejä on
jokapäivä kohdattavissa ja ne kertovat katsojan omista asioista, vaikka katsoja
useimiten näkee ne toisten vikoina.
 neitsyt on palvelun ja uhrauksen merkki, se missä huoneessa se on, kertoo millä alueella tätä tehdään.
Tämä aika vaatii ihmisiä kääntymään sisäänpäin pysähtymään ja katsomaan mitä näkee itsestään.
Mahdollisuus on puhdistaa negatiivisia puolia itsestään, siis on hyvä mahdollisuus, sitä
ei kannata hukata.
Menttaalinen alue joka kuvaa niitä sisäisiä ajatuksia joita päivässä on massoittain, ei anneta niille
voimaa lisääntyä, vaan hiljennetään ne katsomalla niitä ja päästämällä irti, se on
todellista työtä jolla on merkitystä ihmisen kehitykselle. Sekä ajan kanssa antaa
sisäistä rauhaa ja iloa, elämä on kaunista, ei siis mitään syytä pelkoon.
 Wink Mateve
tallennettu

mateve
sandee
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 68


Profiili
« Vastaus #9 : 07.02.2012 09:41:37 »

Itselläni ei ole aikaa kohtaan mitään pelkoja. Lähipiirissä on muutama henkilö, jolla on myös kimppu planeettoja neitsyessä ja vieläpä 6.huoneessa ja aika on ollut meille kaikille todella sekavaa niin töissä kuin kotona ja olo on väsynyt. Ja heräsin tiedustelemaan, että toimiiko muilla Mars neitsyen kohdalla samoin, nyt on perääntymisen aikakausi: työtä, työtä ja työtä ja kaikki vieläpä yhtä aikaa. Tottakai ajan laatu pakottaa organisoimaan asioita ja suhtautumaan tilanteisiin neitsyen tavoin. Mutta sisäänpäin ei ehdi nyt katsoa, kun kaikki energia menee pakollisten toimien tekemiseen, puurtamiseen Smiley.

Sama tilanne oli, kun Mars eteni 6.huoneessa. Mutta ehkä tosiaan samalla kertaa käydään läpi jotakin muutakin sisäistä prosessia, jota ei vielä huomaa. Lamppu välähtää varmaan, kun tilanne rauhoittuu ja huomaa, mitä muutoksia on saanut toiminnallaan aikaan. laugh
tallennettu

Aurinko Kauris
Nouseva Jousimies
Kuu Neitsyt
Valkoinen Galaktinen Peili
mateve
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 700



Profiili
« Vastaus #10 : 07.02.2012 17:52:00 »

neitsyt kuvataan palvelun paikkana. Palveletko sinä itseäsi?'
Mikä on motiivisi tehdä sitä mitä sanot; nyt on perääntymisen aikakausi: työtä, työtä ja työtä ja kaikki vieläpä yhtä aikaa.     neitsyt eehen kuuluu myös se että tehdään enemmän kuin olisi tarve, kuka sinussa vaatii sitä työtä.
Muista rakas ihminen, voimavarat.  neitsyt  olisi hyvä nähdä mikä on itselle tarpeellista, vai tekeekö siksi että on tarpeellinen muille.
 Wink Mateve
tallennettu

mateve
sandee
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 68


Profiili
« Vastaus #11 : 08.02.2012 16:07:08 »

Olipa hyvää pohdintaa ja hyvä muistutus työmyyrille, joiden 6.huone on täynnä tavaraa. Mutta mihinkäs äiti tavoistaan pääsee. Mutta olen alkanut huomata, että tässä kaiken hyörinän keskellä alkaa paljastua asioita niin työelämässä kuin kotona. Ehkäpä vielä saan kouriintuntuvasti tietää, mikä tosiaan on tarpeellista ja mikä ei. smitten
tallennettu

Aurinko Kauris
Nouseva Jousimies
Kuu Neitsyt
Valkoinen Galaktinen Peili
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #12 : 08.02.2012 16:15:54 »

neitsyt kuvataan palvelun paikkana. Palveletko sinä itseäsi?'
Mikä on motiivisi tehdä sitä mitä sanot; nyt on perääntymisen aikakausi: työtä, työtä ja työtä ja kaikki vieläpä yhtä aikaa.     neitsyt eehen kuuluu myös se että tehdään enemmän kuin olisi tarve, kuka sinussa vaatii sitä työtä.
Muista rakas ihminen, voimavarat.  neitsyt  olisi hyvä nähdä mikä on itselle tarpeellista, vai tekeekö siksi että on tarpeellinen muille.
 Wink Mateve



Heh... minä olen huonolla omallatunnolla kieltäytynyt pyynnöistä tulla töihin ( on vapaa viikko töistä) , vaikka pientä lämpöilyä ja flunssaa onkin ollut... Smiley siis ainakin tämä  aurinko  neitsyt yrittää olla nyt oikeasti itsekäs
tallennettu

mateve
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 700



Profiili
« Vastaus #13 : 08.02.2012 20:43:45 »

Joskus vaan tuntuu että voisi unohtaa nuo itsekäs- ja laiska-sanat, kuuluuko sieltä mahdollisesti isän vai äidin ääni.
 neitsyt ssä testataan siis omaa jaksamista ja jos ei itse älyä, niin kroppa kyllä laittaa lepäämään.
Ei maailma valmiiksi tule ja työt loppu, mutta ihmisen voimat ennen sitä, loppuvat kyllä.
 Wink Mateve
tallennettu

mateve
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #14 : 10.02.2012 10:34:43 »

Miten tälläiselle hyvin marsiaaliselle naiselle tekee tuo marsin perääntyminen. Minulla ei planeettoja neitsyessä, mutta mars vahva kartallani ja olen ollut kiukkuinen kuin raivo-ampiainen.
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
 
Siirry: