Sivuja: 1 ... 624 625 [626] 627 628 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5626513 kertaa)
0 jäsentä ja 11 vierasta katselee tätä aihetta.
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #9375 : 26.05.2009 20:07:53 »

 2funny

Äh... Mä taidan mennä ihan oikeesti nyt kahville kavereiden kanssa, koska tää astro alkaa muistuttaa ihan liikaa jotain, öö... En mä keksi edes sopivaa sanaa, mutta räjähteitä täällä ainakin tunnutaan käyttävän kohta joka viestissä, joten oisko aika vaihtaa kahvitupakin miinakentäksi tai sotatanteereeksi.. Grin

*KABOOM*

Huomenna haen töitä, tai ylihuomenna viimeistään. Sitten voin olla taas huojentuneempi.

tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #9376 : 26.05.2009 20:18:34 »

Pfffff...!  buck2

Minä lähden drinksulle terassille, täällä on kolmisen kymmentä
astetta lämmintä ja saattaapi enteillä ukkoskuuroa. Smiley
tallennettu
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #9377 : 26.05.2009 20:50:18 »

Iltaa tupaan!! Smiley
On taas paljon tapahtunut pienen tytön elämässä...Yksissä pippaloissa tutustuin yhteen  neitsyt tyttöön joka oli just muuttanu tänne ja etsi kämppää,no sit kännissä saatiin loistoidea että se muuttaa mun kämppään mun kans  Grin No aattelin sit seuraavana aamuna kun krapulassa heräsin että "toivottavasti se ei muista mitä eilen sovittiin.." No,heti kun se avas silmänsä niin se hihkas että "lähen hakee mun vaatteet tänne!" enkä mä sit viittiny alkaa perumaankaan..
Se EI sanan käyttö on vielä vähän hakusessa  2funny

Siellä me sit oltiin,pikku yksiössä,mässättiin sipsejä ja katottiin leffoja ja nukuttiin
samassa sängyssä ja käytettiin toistemme vaatteita ja rahoja.. (tai se ainaki mun)
No tossa pari päivää sitte sanoin sille että en mä kestä  tickedoff  knuppel2
Tartten omaa tilaa,omaa rauhaa,mun omassa kodissa.... En tiiä suuttuko se ku tavallaan "ajoin"
sen ulos..  Undecided Mut en mä vaan pysty asua jonku kans saman katon alla varsinkaan jos ei oo omia huoneitakaan.
Eikä se kerenny ees täyttä viikkoa sielä olla niin mulle riitti  Grin
No löysin sille kuitenki toisen kämpän mihin se nyt lähti niin ei ihan kadulle kuitenkaan joutunu.. crazy2

Tästä lähtien en kännissä sovi enää mitään,tai jos sovin niin uskallan heti avata suuni enkä vasta
viikon päästä kun huomaan että hetkinen kenen kämppä tää oikeestaan onkaan  idiot2

Töissä on yks mielenkiintonen heppu,en kyllä tiiä siitä VIELÄ kuin että se on 20v ja ollu joskus
samassa koulussa ku mä.
Se aina vilkuilee mua ja tervehtii joka päivä ku meen sen ohi (ollaan ihan eri hommissa niin ei usein nähdä..) tänään sit alettiin juttelee enemmänkin ja tuntuu että oon ihastunut siihen  Cheesy  :Smiley
Perjantaina vaan vimppa päivä töitä,mut aattelin kutsua sen kylään mun luo...
Kyllä mä uskon et se suostuu.. kyllä sen vaan huomaa jos joku on kiinnostunu  Wink
Tai mä ainaki huomasin tosta heti....

Ihanaa,tänään pääsee pitkästä aikaa saunaan  smitten  Kiss

Kiva ku NEELAA:ki näkee täällä  smitten  Tuot jotenki rauhoittavaa tunnelmaa tänne.

tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #9378 : 26.05.2009 20:53:17 »

Löysin muuten yhden mahtavan biisin,jota en oo pitkään aikaan kuunnellu ja nyt ku
kuuntelen niin tulee melkeen itku ku tulee niin paljon muistoja ja jotenki
se tuska mikä sillon oli,niin mieleen  Cry

Dolores O'Riordan - October
Kuunnelkaapa: http://www.youtube.com/watch?v=Uyvh8uTGuGY

Vaikkei tänne ehkä kuuluis laittaa kappaleita mut tää on vaan niin koskettava.
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #9379 : 26.05.2009 21:08:43 »


No mutta, KIITOS Kengu!  smitten

Minä olenkin  aurinko  neitsyt  askendentti  neitsyt, joten maadostusta löytyy!  Grin

Ja elämä sekä ottaa, että antaa. Välillä V*¤¤¤* aa ja sitten taas syleillään. Tietty määrä vuosia on ottanut ja antanut.  Kiss

tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #9380 : 27.05.2009 11:09:48 »


Huomenta!

Otetaas kupit kuumaa uuden aamun kunniaksi.  smitten

Onhan tuo hää-/ eropäivän "vuosijuhla" jo ihan riittävän rakka päivä, ilman  mars aspect_con aurinko kin!  Sad

Nyt on uusi päivä ja uudet energiat.  Kiss


tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #9381 : 27.05.2009 12:23:47 »

Guten Morgen!  smitten

Hyvä kuulla Saturnis että vointi on jo parempi..
Välillä pitää vähän räjähdellä, niin lähtee negaatiot kuin savuna ilmaan.

Kylläpä postipoika on mua muistanut.  idiot2

H&M- tili lasku
Nettilasku
Puhelinlasku (eräpäivä HETI)
Osuuspankista ilmoitus että veloittavat suoraan tililtäni jonkun ihme 26€ (joo sori beibet, jos siellä nyt ees olis semmosta summaa)

Mutta jotta ei jäis ihan paha mieli, niin posti muisti mua myös eräällä todistuksella, mikä lähetettiin koululta.. Juu ja ei ole tutkintotodistus, vaan maanpuolustuskoulutuksen kurssitodistus kenttälääkintäkurssi 2:sta... Grin Repesin tälle.. Tää on tosi tosi hieno.  Wink Siis vähän liian hieno siihen nähden mitä me pelleiltiin siellä metsissä.. Grin

tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #9382 : 27.05.2009 19:28:15 »

Noniin..
Nyt helpotti hieman kun äiti maksoi tyttärensä laskut.  Tongue No ei mua nolota, mä kuitenkin maksan takasin sitten kun oon rahoissani ja äitikin sen tietää..

Jaa-ah, tiiättekös mitä.

Mä en tiedä tulevasta mitään. Mä aion huomenna kysellä töitä.  Wink
Ehkä tämä tästä?!  Grin
Vähän jotenkin "huimaa" tämä tyhjyys..

Tekis niin mieli hakata yks mun kaveri  uglystupid2 tickedoff tickedoff tickedoff vähemmästäkin v*tuttaa että se kysyy multa joka päivä että ootkos etsinyt töitä ja mikset oo..
Piip mua niin v*tuttaa se että tarvii tolleen tivata asioita, joihin mä tarviin oman rauhan!
MÄ en tykkää tehdä mitään jos mua painostetaan siihen ja v*tuttaa yli kaiken tollanen idioottimainen kysely..!!
Äiti ja siskot on pysyneet hiljaa kun ne TIETÄÄ, että mä hoidan hommani kun siihen PYSTYN ja asiaa vaan pahentaa jos joku alkaa kyselemään, koska multahan ei kysellä yhtään mitään vaan mä itse kerron ne asiat, jotka haluan kertoa, piste!!  knuppel2

Onneks ne on oppinu sen että jos multa kysyy jotain mikä ei kenellekään kuulu, niin mä räjähdän.. Grin
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #9383 : 27.05.2009 20:25:59 »

Tigris, minulla olisi myöskin laskuja, voisiko äitisi maksaa myös ne?  Tongue

Minulla on taakka pudonnut harteilta pari tuntia sitten
-ainakin nyt hetkeksi aikaa. :Smiley

Sain nimittäin (väli)päätökseen yli kolme kuukautta
byrokratian rattaissa olleen asian, jossa seinä tuli vastaan
joka kohdassa. No, tajusin jo talvella, että on olemassa
pienen porsaan mentävä reikä, jolla asia vauhdittuisi,
mutta en oikein rohjennut käyttää sitä.

No pari viikkoa sitten tajusin, että ei ole yksinkertaisesti
muuta vaihto-ehtoa ja simsalabim,
asia menee viimein eteenpäin jumituksista.
Uskomattoman helpottava olotila! smitten

tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #9384 : 27.05.2009 20:42:20 »

Mä voin tietenkin kysyy äidiltä, mutta en lupaa mitään.. Tongue Grin

Helpotus on kyllä ehkä maailman paras tunne, ihan mihin tahansa asiaan liittyen.. Wink
Harmi vaan että se menee niin nopeasti ohi, ja sitten tulee jokin uusi asia,
joka taas vaatii toimintaa tai odottamista, jotta helpotus tulisi.
Stressinsietokyky on kyllä elämässä aika kova valtti.
Jotain sellasta, mitä mun pitää varmaan vielä aika kovasti opetella!
tallennettu
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #9385 : 27.05.2009 22:49:31 »


Iltaa ja iltatömpsy!  Smiley

Elwyn on taas käynyt "Voimavuorellaan".  smitten

Minulla on sateen ja vapaapäivän johdosta ollut kotityö ja puuhapäivä. Auringon paisteella ei pysty,  laugh pitää kerätä lämpöä luille tuolla pihalla. Ja tietysti olla nenä kiinni kukkapenkeissä, kun kaikki puskee maasta, tervehdin uusia alkuja kuin vanhoja ystäviä, jotka tapaan pitkän talven jälkeen.  :Smiley

tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #9386 : 28.05.2009 10:44:51 »

seppo tanhua muuten sanoi minulle kerran hauskasti, että palsta on täys astrouskovaisia. tunnustatko yhteistä uskoamme?  Grin
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
rovatar
Astro-nauttija
****
Viestejä: 948


Keltainen Kosminen Aurinko


Profiili
« Vastaus #9387 : 28.05.2009 11:14:08 »

seppo tanhua muuten sanoi minulle kerran hauskasti, että palsta on täys astrouskovaisia. tunnustatko yhteistä uskoamme?  Grin

Saturnuksen nimeen...Aamen! Cool

tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #9388 : 28.05.2009 12:34:00 »

Niin ja mä sain just ens viikolle kuudelle päivälle töitä, ihan jees homma..  Cool Cool
Hyvä kun seuturekryn nainen soitti mulle noita vuoroja ja sanoin että joo mä otan ne kaikki,
niin se sano että "sä oot ihana!!!"  2funny Se tuli niin sydämestä, että mua nauratti kovasti..
Tyypin ei siis tarvinnut jatkaa soittelua ympäriinsä, mikä varmaankin on aikas rassaavaa hommaa, jos kaikki sanoo että ei!
tallennettu
rovatar
Astro-nauttija
****
Viestejä: 948


Keltainen Kosminen Aurinko


Profiili
« Vastaus #9389 : 28.05.2009 12:52:25 »


[/quote]

just tällä hetkellä tekee taas mieli ottaa etäisyyttä astrologiasta enkä haluaisi luokitella itseäni astro-uskovaiseksi. tyhjensin astro.comin karttapankinkin jälleen ja haluan täyttää mieleni jollain muulla...

(enpä silti kiellä sitä että astrologiassa olisi perää...)

mutta aika aikaa kutakin...se tulee taas takaisin jos on tullakseen....väsynyt vain...
[/quote]

 2funny 2funny
Siis tosissaan en kyllä lue itseäni mihinkään kastiin uskovaiseksi, en edes astrologiaan!
Tuo mun heitto oli vain taas tuota minun kummaa huumoria... Undecided

Astrologia on mielenkiintoista, mutta aina kyllä kyseenalaistankin koko uskomusta.
En ota sitä turhan vakavasti , 2funny
Olen aivan liian Kauris, järkevä, käytännön ihminen! Cool

Aina ajoittain mullakin jää koko astrologia pois kiinnostuksen kohteista...tulee muita mielenkiintoisia asioita! Se on ihan tervettä minusta!! 2funny

Sitten se taas palaa kuvioihin...en tiedä jääköhön koskaan lopullisesti pois...
ja mitä silläkään on väliä!
 smitten
tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
Sivuja: 1 ... 624 625 [626] 627 628 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: