Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Outo Uni.  (Luettu 2886 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
isiis
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 11


Profiili
« : 30.10.2011 01:36:43 »

Unessa on aina sellainen vanha iso tiilirakennuksesta rakennettu kartano. sieltä ei pääse pois.. kaikki on homeessa varsinkin kylpyhuoneet. vihertävän homeisia seiniä.. sitten kun ikkunasta pääsen ulos niin minun pitää kiipeillä paloportaita pitkin alas, ja tunne on semmoinen että joku seuraa. juoksen polkuja pitkin metsässä, mutta en osaa päättää mikä reitti olisi paras. sitten yhtä äkkiä olen laivalla risteilyllä, ja en löytänyt hyttiäni, ja sitten menen ostoskeskukseen etsimään ystäviäni ja heitä ei löydy. paniikissa yritän päästä kotiin, mutta rahat on kummalisesti loppu..osaako kukaan tulkita?  Undecided
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #1 : 30.10.2011 02:19:32 »

Kuulostaa siltä, että elämässä on menossa vaihe, jossa olet hukassa itse itsesi kanssa. Mikään tie ei tunnu oikealta ja ulkopuolelta ei löydy apua (esim. ystävät eivät löydy, hytti ei löydy). Selvyyttä ei voi myöskään ostaa (kauppakeskus). On mentävä syvälle sisimpään ja alitajunnan syövereihin (tikkaat) jotta pääset pois itsesi rakentaman muurin takaa (tiilitalo, tuli mieleen itse kyhätty suojamuuri). Homeinen talo viittaa tasapainottomaan minuuteen, joka on epätasapainossa tunnesyistä (vesi aiheuttaa hometta, samoin laiva risteilee vedessä. Vesi = tunteet, tunne-elämä).

Uskoisin, että on kohdattava asiat sellaisina kuin ne on. Myönnettävä ne itselleen pakenemisen sijasta. Tämä on jokin haaste, joka sinun täytyy selvittää itse. Eikä hätää, selviät siitä varmasti - ei sinua muuten olisi heitetty kohtaamaan sitä!  Smiley
tallennettu
isiis
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 11


Profiili
« Vastaus #2 : 31.10.2011 21:15:58 »

Kiitos AthaMaarit!  smitten täytyy miettiä näitä asioita.. koska aika tutulta kuulosti. Kiitos vielä kerran  angel
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: