Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Uusi chakra  (Luettu 17833 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Sula
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 90



Profiili
« Vastaus #15 : 03.04.2007 18:18:46 »

Niitä on kai ainakin 13.- angel

Niin, eikös niitä sanota olevan kaikenkaikkiaan jopa satoja jos kaikki pikkuruisimmatkin chakrat lasketaan mukaan. Mutta mistäs tietää mitkä tärkeimmät on ? Kuvassa näkyvätkö?  Huh

Olisi mielenkiintoista päästä näkemään chakroja, tai siis pystyä niitä näkemään  Smiley
tallennettu
Lari
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 489



Profiili
« Vastaus #16 : 03.04.2007 18:35:36 »

Niin, eikös niitä sanota olevan kaikenkaikkiaan jopa satoja jos kaikki pikkuruisimmatkin chakrat lasketaan mukaan. Mutta mistäs tietää mitkä tärkeimmät on ? Kuvassa näkyvätkö?  Huh


Mielestäni kuva on lähes totuus, mutta eipä niiden vuoksi tarvi päätään vaivata kovinkaan paljoa kun kaikki itsestään avautuvat. Chakroja on ehkäpä paljon ja sitten oli niitä meridiaaneja. Missä sitten näiden raja on, enpä tiedä kun ei tarvitse.

tallennettu

Being the one is just like being in love. No one can tell you you’re in love. You just know it. Through and through. Balls to bones.
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #17 : 03.04.2007 18:38:45 »

 Cheesy Mikähän chakra kissoilla toimii silloin kun ne kehräävät  Cheesy
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Lari
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 489



Profiili
« Vastaus #18 : 03.04.2007 18:43:18 »

Cheesy Mikähän chakra kissoilla toimii silloin kun ne kehräävät  Cheesy
Mietippä itseäsi sillä vastaus on varmasti sama  Wink

tallennettu

Being the one is just like being in love. No one can tell you you’re in love. You just know it. Through and through. Balls to bones.
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #19 : 03.04.2007 18:44:34 »

Cheesy Mikähän chakra kissoilla toimii silloin kun ne kehräävät  Cheesy
Mietippä itseäsi sillä vastaus on varmasti sama  Wink


Kateenkorva  Shocked Wink smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Sula
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 90



Profiili
« Vastaus #20 : 03.04.2007 18:53:30 »

Juu mut Lari meinasin energiahoidon kannalta..  Smiley  Uskon niiden ihan itsekseen aukeavan mutta parantajaystäväni "fiksasi" minua tästä uuden chakran kohdalta ja siinä on tuntunut muutenkin surinaa ja pörinää. Täytyy vähän selvitellä mitä, miksi ja miten..   Cheesy Ja miksi reikissä sitten hoidetaan päächakroja, tosin siinähän menisi ikuisuus jos kaikkia lähtisi hoitamaan..

Mä olen vaan vähän (=paljon) utelias..  Wink
tallennettu
Lari
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 489



Profiili
« Vastaus #21 : 03.04.2007 19:11:19 »

Juu mut Lari meinasin energiahoidon kannalta..  Smiley

Ikävä kyllä en osaa energiahoidon kannalta kertoa miten se pitäisikään sanoa. Reikihoidossakin on hitusen egomaisia piirteitä, enkä käytä sitäkään enää kun on niin kovin "vaikeaa".

Hii...  Smiley
tallennettu

Being the one is just like being in love. No one can tell you you’re in love. You just know it. Through and through. Balls to bones.
Sula
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 90



Profiili
« Vastaus #22 : 03.04.2007 19:20:58 »

Minäkin olen vähän pettynyt tiettyihin egomaisiin piirteisiin reikissä ja nykyään käytän energiaa intuitioni mukaan enemmän.. Välillä taas nautiskelen rentoutua perinteisessä reikin omahoidossa  smitten
tallennettu
inkivääri
Vieras
« Vastaus #23 : 03.04.2007 19:21:56 »

Ei energiahoidossakaan ole mitään kaavoja. Luulenpa, että ne "tärkeimmät" chakrat on sitten asiakaskohtaisia. Usein kun hoitaja pitää käsiään jalkapohjissa, niin joku näkymätön (minulle näkymätön) saattaa hoitaa käsiä tai chakroja... jokainen hoito on erilainen.

Parasta hoito on silloin, omasta kokemuksestani, että unohtaa säännöt ja luo vain uutta.
 angel

Joku toinen voi tietysti tarvita niitä sääntöjä ja tiettyjä "kaavoja", mutta se on sitten hänen tapansa ja tiensä.

 smitten
tallennettu
Lari
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 489



Profiili
« Vastaus #24 : 03.04.2007 19:32:04 »

Hihi  Smiley

Teinpä viimeksi hoitoa mitä en "voinut" olla tekemättä. Enkä tehnyt mitään käsilläni vaan olin läsnä. Tällä kertaa läsnäolo oli teko ja ihan hieno teko olikin. Sen teon koin hienommaksi kuin normaali reikihoitoni ja voin vain sanoa että onneksi olkoon hänelle, sillä hän sai sen  Wink
tallennettu

Being the one is just like being in love. No one can tell you you’re in love. You just know it. Through and through. Balls to bones.
inkivääri
Vieras
« Vastaus #25 : 03.04.2007 19:35:28 »

Lari:
Uudet oivallukset on niin hienoja, kun tajuaa, että yksinkertaisuus on se juttu.
   smitten
tallennettu
Rakkaudenliekki
Vieras
« Vastaus #26 : 03.04.2007 20:03:27 »

Hihi  Smiley

Teinpä viimeksi hoitoa mitä en "voinut" olla tekemättä. Enkä tehnyt mitään käsilläni vaan olin läsnä. Tällä kertaa läsnäolo oli teko ja ihan hieno teko olikin. Sen teon koin hienommaksi kuin normaali reikihoitoni ja voin vain sanoa että onneksi olkoon hänelle, sillä hän sai sen  Wink
yes indeed...niinpä teit LARI... Cheesy Smiley angel Kiss smitten...ja vieläkin vaikutus tuntuu  jaa että mitenkä...hmmm. sanoisin että avasit portteja  tälle mars energialle...mielenkiintoine yhteensattuma - jonka tänään oivalsin... ja ihan kaukoläsnäolona  2funny  Kiss
tallennettu
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #27 : 06.04.2007 19:50:39 »

Hihi  Smiley

Teinpä viimeksi hoitoa mitä en "voinut" olla tekemättä. Enkä tehnyt mitään käsilläni vaan olin läsnä. Tällä kertaa läsnäolo oli teko ja ihan hieno teko olikin. Sen teon koin hienommaksi kuin normaali reikihoitoni ja voin vain sanoa että onneksi olkoon hänelle, sillä hän sai sen  Wink

niin sinusta tulee hyvä fiilis jo siinä vaiheessa kun tuntee sinun vain olevan läsnä tässä ja nyt. ei yhtään enenpää eikä yhtään vähempää...sinusta huokuu selainen suuri rakkaudellinen valo...luonasi on niin hyvä olla luoksesi helppo tulla....

luoksesi helppo tulla ainakin noin ajatus/tietoisuuden tasolla..fyysisesti valitettavasti on tuota välimatkaa...mutta ehkäpä sekin voisi olla hidaste ei este...  smitten Wink Wink
tallennettu

Lari
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 489



Profiili
« Vastaus #28 : 06.04.2007 20:30:09 »

niin sinusta tulee hyvä fiilis jo siinä vaiheessa kun tuntee sinun vain olevan läsnä tässä ja nyt.
Luulen tietäväni tuohonkin vastauksen, mutta enpä tiedä kehtaanko sitä sanoa. Joku voisi ajatella että ei niin voi olla tai omakehuinen äijä. Toisaalta eihän tämäkään sanoma ole kuin omaa ajatustani että joku muu näin ajattelisi, siis jos jotain sanoisin.
Siispä sanonkin vain että lataa valo, ole valo ja näin on  smitten
tallennettu

Being the one is just like being in love. No one can tell you you’re in love. You just know it. Through and through. Balls to bones.
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #29 : 06.04.2007 23:02:20 »

niin sinusta tulee hyvä fiilis jo siinä vaiheessa kun tuntee sinun vain olevan läsnä tässä ja nyt.
Luulen tietäväni tuohonkin vastauksen, mutta enpä tiedä kehtaanko sitä sanoa. Joku voisi ajatella että ei niin voi olla tai omakehuinen äijä. Toisaalta eihän tämäkään sanoma ole kuin omaa ajatustani että joku muu näin ajattelisi, siis jos jotain sanoisin.
Siispä sanonkin vain että lataa valo, ole valo ja näin on  smitten

Sano vain rohkeasti...  Wink Kyllähän sen voi aistiakin.  smitten angel
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
 
Siirry: