Sivuja: 1 ... 816 817 [818] 819 820 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5625662 kertaa)
0 jäsentä ja 14 vierasta katselee tätä aihetta.
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #12255 : 23.08.2010 08:43:08 »

Taas saikulla. Olin tässä yhden illan jo töissäkin, mutta kehitin siellä sellasseen 38.7 asteen kuumeen.. Ei ihme kun vähän otti rinnasta kun painoi menemään aika kovalla tahdilla..
Tänään lääkäriin. Vähä, sanoisiko ketuttaa...................
Noh... En ainakaan oo turhaan saikulla...
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #12256 : 23.08.2010 16:38:32 »

Jänskä homma, Miss Universum-sivusto hehkuttaa, kuinka ihana ja aurinkoinen
luonne Suomen edustajalla on ja kuinka aito,
ja ei tässä ole kovin pitkä, kun luin nettikaupalla uutisointia Suomesta,
kuinka kamala tyyppi se on! Cheesy Leuhka, typerä ja kaikkea! Grin

Aaah... suomalaiset.. Grin 2funny
tallennettu
mirka222
Vieras
« Vastaus #12257 : 23.08.2010 19:12:43 »

Joo ajattelin samaa tuosta Viivistä, liian näkyvä ja itsevarma persoona suomalaisille, hyvä että maailmalla huomattu silti...Kiitos muuten Ebenia sinun aikaisemmasta tulkinnasta liittyen transiitteihini, kopioin ne kirjoituksesi muistiin läppärilleni niin voin tiukan paikan tullen niitä lukea, josko se olo siitä helpottuisi Smiley Eräällä ystävälläni on tällä hetkellä raskas ero meneillään:  saturnus aspect_opp venus ja loppuvuodesta pläsähtää  pluto aspect_squ venus pahimmalla voimakkuusasteella..oon yrittänyt helpottaa hänen oloaan tän astrologian avulla, että joskus tulee asioita eteen, jotka on vain kohdattava...Hyvin hän näyttää omaksuvan nuo astrologian opetukset..Itse tykkään lohduttaa ihmisiä enemmänkin tietoa antamalla ja lähes aina se on auttanut..Itse en voisi sietää sitä, että mua sääliteltäisiin tai voivoteltaisiin sillä tavalla ettei kuitenkaan annettaisi toivoa tai ratkaisukeinoja parempaan, jos olisi raskas elämänvaihe meneillään, ärsyyntyisin ja masentuisin entisestään...Voi että mua jurppii eräs toisen ystäväni poikaystävä:  aurinko oinas askendentti leijona kuu rapu...Purin graduahdistustani faceen niin ukko tulee kommentoimaan näsäviisaalla kirjoitustyylillään mun mahdollisesta paskasta tutkimusasetelmasta, kiitos vaan kannustuksesta pirttihirmu egoisti! Oikein huomaa kilometrien päähän tuon oinas-leijona vaikutuksen ja ne kehittymättömät piirteet eritoten...Ystävänikin hän on alistanut täysin kotipiiaksi ja itse saa flirttailla ja käydä Tallinnan reissuillaan milloin haluaa..se siitä tasa-arvosta..Täytyy vielä mainita, että saimme tuon ukon itkemään eräillä illanistujaisillamme Grin 2funny Meillä on ehkä tavallista "feministisempi" mutta samalla maskuliininen tyttöporukka käytöstavoiltamme niin rupesimme muistelemaan meidän villejä teinivuosiamme ja sehän otti kovasti tämän herran egon päälle knuppel2 Grin Emme yleensä ole ilkeitä kellekään mutta tuota herraa oli pakko vähän näpäyttää   Smiley   
tallennettu
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #12258 : 23.08.2010 19:18:51 »

Mä diggaan siitä Viivistä, mun mielestä antaa positiivisen, itsevarman ja rehellisen vaikutelman. Tykkään katsella kuvia hänestä, on niin säteileväinen ja hassu.

Kävin väsyttämässä itseäni ratsastamalla ja pian mennään ukkelin kanssa saunaan. Tein tänään hänelle harjoitusaikataulun, että loppuisi nuo hänen jatkuvat morkkissyöverit, kun ei kuulemma treenaa tarpeeksi. Itsellä on vähän hilipatihippaa päivä. Viikonloppu oli sen verran raisu, että tänään on ollut silmät poskella ja muutenkin ollut aika saamaton olo.  Embarrassed Mutta nää, mitä sitä turhaan morkkisteleen, keskiviikosta painetaan kuitenkin koko loppuviikko täpöillä. Nyt on kyllä höpötysfiilis.
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Asterix
Vieras
« Vastaus #12259 : 23.08.2010 19:26:57 »

No kyllä ne Viivin rytkyt on edelleen ihan kamalia, mutta ei hän ole ainoa,
jolla järkkyjä rytkyjä siellä.  Grin
Persoona ja huumori kuitenkin on tehnyt kovan vaikutuksen ja sehän on tärkeintä. Smiley
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #12260 : 23.08.2010 23:42:25 »

^ Dunno.. Huh Olisiko ensi lauantaina vai ööö...? idiot2
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #12261 : 23.08.2010 23:51:13 »

 Grin

En halua mitenkään kehua itseäni, mutta olen huomannut, että
aina kun otan osaa johonkin tabuun tai esitän poikkipuoloisen mielipiteen jostain,
niin tuo Astron "eniten käyttäjiä tänään" nousee aina. Grin 2funny

Kun olen hiljaa ja opiskelen astrologiaa täällä, niin se pysyy sellaisessa n. 60-70 käyttäjän paikkeilla.
Kai se laskee samojen tyyppien kirjautumiset/klikkautumiset.
Kun on kiinnostava aihe/vääntö, niin tyypit kai klikkaa useammin saitille,
vähän kuin katsomaan Kauniita ja Rohkeita jossain jännässä juonen vaiheessa. Tongue Grin 2funny
tallennettu
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1019


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #12262 : 24.08.2010 00:00:33 »

TTTUUU, Sä haluat ravistella ja järkyttää.

Kuinka se näkyy sun kartalla?  Olet varmaan jossain selittänytkin karttasi, mutten jaksa kaivella.  Vesimiestä?  Leijonaa?  Yllätyksellisyyttä ja esilläoloa?
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
Asterix
Vieras
« Vastaus #12263 : 24.08.2010 00:11:48 »

TTTUUU, Sä haluat ravistella ja järkyttää.

Kuinka se näkyy sun kartalla?  Olet varmaan jossain selittänytkin karttasi, mutten jaksa kaivella.  Vesimiestä?  Leijonaa?  Yllätyksellisyyttä ja esilläoloa?

No en omasta mielestäni -ainakaan tietoisesti ajatellen. Huh
Mä ehkä ajattelen liikaa ja multa puuttuu jokin säätelytulppa aivoista,
jolla hallitaan, ettei ajatukset tulvi ulos. uglystupid2

 aurinko merkurius kaksosetkuu vesimies , MC  pluto  uranus vaakaaskendentti skorpioni   smiley6600 Tongue

tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #12264 : 24.08.2010 08:58:38 »

varmaan totta.

luen kivaa rakkauskirjaa, jossa puhutaan vähän eri tasolla ihmissuhteista, Irkkukirjailija, kyseisen vuoden bestseller. hauskaa ja sympaattista..

tai, pitäiskö ehdottaa jollekin miehelle noita Sashan juttuja? kelle nappais?  leijona  rapu  oinas  kaksoset kutsuu koko ajan jonnekin ja kertoo seksielämästään tai sen puutteesta, joten nostetaans jännitystasoa  2funny

TTTUUU, sinulle on niin mukava nauraa.. varsinkin kun me ennen puhuimme, lukijamäärät oli huipussa,, sitten ajattelin että yhtä lailla vois kirjoittaa  2funny
« Viimeksi muokattu: 24.08.2010 09:09:03 kirjoittanut ^Starry Night^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1019


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #12265 : 24.08.2010 09:05:45 »



 aurinko merkurius kaksosetkuu vesimies , MC  pluto  uranus vaakaaskendentti skorpioni   smiley6600 Tongue



No olis ollu ihme, ellei tuota  vesimies ja uranus olisi ollut.  Ja  skorpioni ja  pluto :kin näyttää vahvalta.  Kaksospainotus varmaan on just tuota ajattelua/puhumista/kirjoittamista.  Nyt taas ymmärrän enemmän!
 Grin
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #12266 : 24.08.2010 09:06:48 »

 jupiter jousimies  hallitsee julkaisua ja filosofiaa

 venus vaaka  romantiikkaa, rakkautta, viettelyä ja luksusta  Wink

 venus  skorpioni  Cool

 mars  vesimies
« Viimeksi muokattu: 24.08.2010 09:27:41 kirjoittanut ^Starry Night^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #12267 : 24.08.2010 13:42:59 »

Hei, mahtavaa! Olen tulossa Helsinkiin taiteiden yöhön esiintymään, toivottavasti kohdataan!

tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #12268 : 25.08.2010 14:50:40 »

Tää noita-akka haluaa treffaa kans Aminthirin  Smiley
En ole koskaan tavannut ketään teistä livenä. Mielenkiintoista!
tallennettu
taiska
Astroholisti
*****
Viestejä: 2144


Silmät ovat sielun peili :)!


Profiili
« Vastaus #12269 : 26.08.2010 11:39:48 »

Monet sellaisetkin, jotka ovat olleet ohjatussa Pilateksessa, ovat sitä mieltä, että kirjan kanssa on tosi vaikea päästä jujusta kiinni.  Jos vain mahdollista, niin käy edes peruskurssi, että saat ihan kädestä pitäen ohjausta.  Se on sellaista pilkunviilausta, raajat ja selän asento pitää olla just eikä melkein.  Oikeanlainen hengittäminen, vatsalihaskorsetin ja lantionpohjanlihasten aktivointi aloittaa joka liikkeen.

Minä käyn sellaisella 'sekatunnilla', missä  on Pilatesta ja venyttelyä- sitä Method Putkiston syvävenyttelyä.  Nyt ohjaaja on käynyt kasvoklinikkakoulutuksessa, että varmaan syksymmällä aletaan korjaamaan pään asentoa ja vetreyttämään naamavärkin lihaksia.  Nekin voi olla yllättävän kireät, ja pään asento vaikuttaa koko kropan asentoon. 

Iskias mullakin on ollut paha, samoin yläselän lihakset, joita mikään hieronta ei auttanut.  Nyt voin hyvin.  Ja vaikka iskias välillä muistuttaa itsestään, ei se silti enää invalidisoi.

Kiitos meimi neuvoista  Smiley ! Pitääpäs ruveta katselemaan jos täällä meidän käpy kylällä sellaista ohjattua kurssia löytyisi !
tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
Sivuja: 1 ... 816 817 [818] 819 820 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: