Sivuja: 1 ... 10 11 [12] 13
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Onko vanha sielu syntynyt useampaan kertaan tänne maan päälle?  (Luettu 123816 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Elektra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1558



Profiili
« Vastaus #165 : 31.12.2005 20:30:31 »

...
Tuon perusteella mitä täällä on kerrottu Michaelin kanavoineen vanhan sielun määritelmistä minä ja kaikki tuttavani ovat vanhoja sieluja. Itse en usko olevani vanha sielu jonku kanavoinnin perusteella.
...

Hyvin paljon mahdollista. Vanhat sielut eivät yleensäkään usko olevansa vanhoja sieluja, koska tajuavat jo sen, että vielä on matkaa edessä, jos on takanakin. Nuoremmat luulevat/uskovat mielellään olevansa jo aikas lopulla kiertoa Cheesy

Suomessa on Michaelin opetusten mukaan keskiarvona kypsän sielun ikä, joten kyllä tänne mahtuu aika paljon vanhojakin sieluja - ja kuten olen kähissyt aiemminkin jossain -joko täällä tai vanhalla-, että eiköhän näitä kääpiä ole tälläkin foorumilla ihan riesaksi asti.  Wink

Ja liekö tuolla mitään väliä, mitä minä luulen olevani tai tiedän olevani tms.  - eihän sillä ole pitkässä juoksussa mitään väliä, tässähän vaan periaatteessa pohditaan asioita, vai kuinka?  uglystupid2
tallennettu
Julietta
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 165


Profiili
« Vastaus #166 : 31.12.2005 20:59:20 »

Kiitos Elektralle selkeästä ja valaisevasta vastauksesta!

Tuli vielä mieleen, että joistakin ihmisistä paistaa selvästi, mitä roolia he edustavat (esim. Lillin vanhemmat). Jotkut toiset taas ovat epämääräisiä.

Isäni on selkeästi taitaja, miesystäväni esittäjä. Äitini taas on ristiriitainen sekoitus soturia ja esittäjää (yksi ilmeisesti päärooli, toinen heijasterooli). Arvioisin, että osaan sanoa max. joka toisesta ystävästäni heidän roolinsa. Muita kysellään jälleen heilurilta:)

Muuten, isä on sieluniältään paljon vanhempi kuin äiti. Se näkyy monessa asiassa, vaikkapa siinä, että isä tulee luonnostaan juttuun kaikkien eläinten kanssa, äiti taas ei saa edes koiraansa ojennukseen. Ja parisuhteissa ei taida muutenkaan olla mitään korrelaatiota sieluniän samuudesta, vaan muut seikat painavat parin valinnassa enemmän.

Suhde luontoon ja eläimiin on kai hyvä mittari sieluniän määrittämisessä. Vanhalla sielullahan on saumaton yhteys luontoon. Itselläni puoltaa kypsää sielunikää se, että löydän aika hyvin aallonpituuden monien eläinyksilöiden kanssa, mutten ole sillä tavoin suhteessa joka hamsteriin ja hömötiaiseen kuin vanhat sielut.
tallennettu
Mirjam
Vieras
« Vastaus #167 : 01.01.2006 14:13:56 »

Ei tainnut mennä jakeluun tuokaan tarina vaan minkäs sille voi, jos Luojamme ei olekaan vielä kaikilla "Kotona"!  :Smiley angel

Kenen jakeluun? Ja kenellä ei ole *luoja* vieläkään "kotona"?
 angel
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #168 : 02.01.2006 15:11:44 »

Heippa!

Palasin päälle viikon tauolta jälleen koneelle ja nettiin. Ensimmäiseksi haluan oikaista tämän väittämän:

Lainaus
Kannattaa teiän kans muistaa, että alunperin jo Lilli ja Athamaarit ottivat sen asenteen, kun Michaelin määritelmiä arvosteltiin, että niitä arvostellaan sen takia, koska oletetaan Lillin ja Athan pitävän vanhoja sieluja arvokkaampina kuin nuoria.

Ei, missään nimessä en pidä vanhoja sieluja mukamas arvokkaampina kuin nuorempia! Hyvänen aika, eihän siinä ole mitään järkeä. Olen asian kanssa samalla linjalla Elektran ja Hopeatähden kanssa. Jos tuollainen ajatusmaailma olisi valloillaan yleisesti, olisimme jo kuuroja kun Toisen Tason asukkaat nauraisivat aina heitä itseään alemmalla kehitysasteella oleville pitäen itseään muita parempina! Cheesy

Tokihan se välillä harmittaa huomata olevansa jollain kehitysasteella alempana kuin joku toinen. Esimerkkinä nyt vaikka tuo koulutusmaailma tai työelämä. Yritän kuitenkin itse tehdä parhaani, että tavatessani minua ylempänä jollain kehitysasteella olevan henkilön en soimaa itseäni vaan otan oppia. Tässäkin piirustusharrastukseni on hyvä esimerkki. Minulla on taitoa yllin kyllin, mutta maailmassa on tuhansittain minua vieläkin taitavampia taiteilijoita. Sellaisen tavatessani annan hänelle täyden kunnian ja katson, mitä voisin oppia häneltä. Itseäni taitamattomampia taiteilijoita en mahdollisesti muiden "pissi on noussut päähän"-taiteilijoiden tapaan mollaa vaan pyrin kannustamaan ja tukemaan. Sellaista piirrosta ei ole olemassakaan, josta ei löytyisi jotain kaunista!  smitten
tallennettu
intiraymi
Vieras
« Vastaus #169 : 31.03.2006 23:49:24 »

Mutta entäpäs sitten se juttu, että "kuolemien" välissä on hengailtu jollakin toisilla planeetoilla... Onhan sielu niillä ollessaankin oppinut jotain juttuja. Niin lasketaanko kaikki "oleminen" sielun ikään - ja onko mitään ikään loppujen lopuksi olemassa jos oleminen on ikuista - vai tarkoittaako tuo ikäily vain tätä fyysistä maailmaa? Entäs jos toisissa todellisuuksissakin kyllästyy siihen menoon ja mihin sieltä sitten mennään?  idiot2
tallennettu
Ikitosi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1503


Elämän kruunu on mahdollisuus olla tosi :angel:


Profiili
« Vastaus #170 : 01.04.2006 00:02:42 »

Aika ja ikä ovat vain tämän maailman juttuja; jotta muistaisimme hoitaa asiat oikeassa tärkeysjärjestyksessä.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #171 : 01.04.2006 17:09:02 »

Tärkeysjärjestys? Mikä se onkaan?

Heittäkääpä kaksi henkilöä yhteen joilla on muisto menneestä olemisesta ja eri tärkeysjärjestys tässä elämässä, niin ihana soppahan siitä tulee. Toiselle materia ja aistinautinnot, toiselle rakkaus ja henkisyys tärkeintä.. mielenkiintoista kait.. ?! angel
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Ikitosi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1503


Elämän kruunu on mahdollisuus olla tosi :angel:


Profiili
« Vastaus #172 : 01.04.2006 17:35:25 »

Tarkoituksenamme on nimen omaan toimia omien arvojemme mukaisesti. Siksi meillä on siis tämä näennäisen rajalllinen aika täällä, ettemme voisi tuhlata aikaamme tekemällä jotakin itsellemme toisarvoista, vaan keskittyisimme siihen, mitä olemme tänne tulleet tekemään.
tallennettu
Elektra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1558



Profiili
« Vastaus #173 : 04.04.2006 11:24:44 »

Mutta entäpäs sitten se juttu, että "kuolemien" välissä on hengailtu jollakin toisilla planeetoilla... Onhan sielu niillä ollessaankin oppinut jotain juttuja. Niin lasketaanko kaikki "oleminen" sielun ikään - ja onko mitään ikään loppujen lopuksi olemassa jos oleminen on ikuista - vai tarkoittaako tuo ikäily vain tätä fyysistä maailmaa? Entäs jos toisissa todellisuuksissakin kyllästyy siihen menoon ja mihin sieltä sitten mennään?  idiot2

Käsittääkseni nämä muilla planeetoilla hengailut lasketaan mukaan palvelusvuosiin Cheesy

Tunnen porukkaa, jotka ovat saavuttaneet sieluminuutensa jollain muulla planeetalla kuin Telluksella, ja he ovat pääasiassa kypsän sieluniän loppupuolella tai vanhassa sieluniässä kun verrataan Michaelin käsikirjan päällyslehtiin.

Asia on kaiketi verrattavissa fyysisen kehoston kulkuun:
sieluminuuden saavuttaminen - syntymä
...
vanhan sieluniän viimeinen taso - tason vaihto

ja ikää tulee lisää vaikka ryynästelläänkin eri paikkakunnilla... Cheesy
tallennettu
peipi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7


Profiili
« Vastaus #174 : 04.04.2006 18:20:55 »

Smiley KIITOS ATHAMAARIT!!!

Minulle sanoi eräs ennustaja että olen vanha sielu.
Olen ain atuntenut olevani erilainen kuin muut. Kaikki muutkin kertomasi asiat pitivät paikkansa. AIVAN USKOMATONTA!  Minulla on tiettyjä maita ja kansallisuuksia tai heimoja, jotka ovat aina jostakin syystä kiinnostaneet, ja ne ovat tulleet jopa uniinikin!
 Mistä itse olet saanut tietää näistä asioista?
Mistä saisin lisätietoa...
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #175 : 04.04.2006 18:34:38 »

Kirjastosta on saatavilla Michaelin kirjoja; "Viestejä Michaelilta" sekä "Lisää Viestejä Michaelilta". Noiden lisäksi on sitten enemmän teoriapainotteisia Michaelin kanavoinneista koottuuja kirjoja. Nettisivut, jos englanninkieli on hallussa, löytyvät tästä linkistä: Michael Teachings

Muuten asioita on sitten vain pomppinut mieleen menneisyydestä ajan kanssa ja näin päin pois. Joskus oikein hankalassa tilanteessa olen meditoimalla katsonut joitain menneitä elämiä, joskus niistä on nähnyt unia, mutta kun kuuntelee sydäntään niin eipä siinä ihmeempiä lähteitä tarvita ^_____^
tallennettu
intiraymi
Vieras
« Vastaus #176 : 04.04.2006 21:55:58 »

Lainaus

Käsittääkseni nämä muilla planeetoilla hengailut lasketaan mukaan palvelusvuosiin Cheesy

Tunnen porukkaa, jotka ovat saavuttaneet sieluminuutensa jollain muulla planeetalla kuin Telluksella, ja he ovat pääasiassa kypsän sieluniän loppupuolella tai vanhassa sieluniässä kun verrataan Michaelin käsikirjan päällyslehtiin.
Lainaus

Just joo, no kun mullekin on sanottu että "vanha sielu" mutta kuitenkin maanpäällä melkein aloittelija... menin sekaisin. Tuohan selittääkin monta ristiriitaa!  Cheesy
tallennettu
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #177 : 05.04.2006 22:02:19 »

Lainaus


Just joo, no kun mullekin on sanottu että "vanha sielu" mutta kuitenkin maanpäällä melkein aloittelija... menin sekaisin. Tuohan selittääkin monta ristiriitaa!  Cheesy

 coolsmiley

     SIELU, vanha tai nuori, ikä kertoo vain tämän kertaisen

     kierroksen kokemuksien kerttymän vaiheen, noin + \ -,

     SE EI kerro korkeamman osaston todellista " IKÄÄ " jos

     sitä nyt meidän edes tarvitsee pohtia, ne ovat noita

I K U I S U U S A S I O I T A  ,   A I N A   V A A N ,  J A  T A A S   U U D E S T A A N ,  M I L L O I N   M E  O P I M M E  ?
                             2funny
tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #178 : 05.04.2006 23:12:41 »

Mutta kun ne on niin mielenkiintoisia,,nuo entiset elämät. Embarrassed

En ainakaan opi,koska TYKKÄÄN SAADA TIETOA NIISTÄ!!!!! Cheesy
Tai mitä se sitten onkaan.Tietoa,alitajunnan tuotoksia vai mitä!?

Joskus ainakin tuntuu natsaavan! Wink
tallennettu

intiraymi
Vieras
« Vastaus #179 : 05.04.2006 23:41:18 »

Huh

        Embarrassed
tallennettu
Sivuja: 1 ... 10 11 [12] 13
  Tulostusversio  
 
Siirry: