Sivuja: 1 ... 765 766 [767] 768 769 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5637873 kertaa)
0 jäsentä ja 14 vierasta katselee tätä aihetta.
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #11490 : 20.04.2010 19:39:19 »

Kaikki sitten tänään kopioi kirjoittamansa tekstin leikepöydälle ennen lähettämistä, ihan näin varotoimenpiteenä, varsinkin jos on tullut runoiltua pitkä pätkä tekstiä. Sähköinen tietoliikenne ja minä ei olla tänään kavereita. Samaa ongelmaa on ymmärtääkseni liikkeellä.  tickedoff
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
mirka222
Vieras
« Vastaus #11491 : 20.04.2010 19:42:59 »

Mulla kävi sama homma ma, että hirveän pitkä vuodatus katos astrosta kuin tuhka tuuleen crazy2 Ei ollu oikeen fiilistä enää kirjotella uusiks ku tunteella sen alkuperäsen viestin rustasin buck2
tallennettu
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #11492 : 20.04.2010 21:04:47 »

Hmm, minun täytyy kyllä ihan rehellisesti sanoa, että en ole henkilökohtaisesti kokenut, että merkuriuksen peruuttelu olisi minulle aiheuttanut mitään ongelmia. Oikeastaan päinvastoin, ainakin tuon kommunikaation näkökulmasta. Olen ensinnäkin pitänyt enemmän yhteyttä kavereihin ja läheisiin. Muutenkin juttu luistanut tavallista paremmin ja jopa kännykkäkin pysynyt päällä enemmän kuin aiemmin, sillä yleensä on akku lopussa aina kun sitä tarvitsisi. Mutta olikos se jotenkin niin, että  neitsyt tämä merkkarijuttu ei niin paha ollutkaan? Vai mitäs muut neitsyt sanoo.

Hih ja itseasiassa tämänkin tekstin aikana missclickasin vahingossa juuri tuota  neitsyt merkkiä mitä olisin muutamien sekuntien jälkeen tarvinnut, että kyllä täytyy sanoa, että kyllä mä vaan tykkään  merkurius =D
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Asterix
Vieras
« Vastaus #11493 : 20.04.2010 22:07:40 »

Toivotan Sashalle kaunista ja ikimuistoista hääpäivää smitten

Kiitos! smitten
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #11494 : 20.04.2010 23:10:24 »

Mitenkäs, kun mie olen jostain syystä rakastunut mun mieheen..? idiot2
Tämä ei ollut nyt se alkuperäinen tarkoitus, mutta ei kai tästä nyt haittaakaan ole,
kun kerran naimisiinkin olemme menossa..? Huh
tallennettu
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #11495 : 21.04.2010 09:27:13 »

ihana kuva sashalla  smitten
meidän ranskanbulldoggi on varmaan omalla tavallaan "ihan söpö"
 Grin

onkohan se sun jouskarimies samallaine ko mää, jos tulee riitaa ni heti oon valamis lyämään hanskat tiskiin ja valmis pakkaan  Grin
(tiätty tää ac/dc ylireagoituttaa.)
mutta lepyn kyllä äkkiä. semmosta leimahtelua Smiley

mutta me riidellään  harka miehen kans ihan todella vähän.
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Titania.
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 399


haahuilija


Profiili
« Vastaus #11496 : 21.04.2010 10:48:47 »

Mitenkäs, kun mie olen jostain syystä rakastunut mun mieheen..? idiot2
Tämä ei ollut nyt se alkuperäinen tarkoitus, mutta ei kai tästä nyt haittaakaan ole,
kun kerran naimisiinkin olemme menossa..? Huh

Tuli tuosta mieleen parisuhteen vaiheet, joista luin just (rakastuminen, itsenäistymisvaihe ja rakkaus) ja tunnistin kyllä että me ollaan miehen kanssa käyty aika rankasti läpi tuota itsenäistymisvaihetta tää kevät. Vähän väliä on ollu esillä ja mielessä että tuleeko tästä mitään ja voi ku ollaan niin erilaisia ja molemmilla entistä suurempi tarve saada olla ihan täysin omia itsejänsä. Välillä tuntuu että ollaan provosoitu ihan tarkotuksellakin toisiamme asenteella, kestääköhän se tätä puolta mussa idiot2 Mutta tuntuu, et myrsky on laskeutumassa vihdoin smitten vaikka en mä mitään vielä varmaksi sano, kaippa me jouskari-kaksos parina räiskytään ihan luonnostaan keskenämme Grin

Juttua noista vaiheista on esim. täällä: http://www.verkkoklinikka.fi/?id=5737999&page=4094735

Tunnistaako muut omasta parisuhteistaan tällaisia vaiheita? Uusia rakastumisvaiheitakin voi kait tulla aina uusia pitkässä parisuhteessa ja toisaalta niin myös niitä itsenäistymisvaiheita jne. Smiley
tallennettu

aurinko, MC jousimies
askendentti, kuu vesimies
Miksi pitää olla muiden kaltainen, kun heitä on jo niin paljon? - Anonyymi
Asterix
Vieras
« Vastaus #11497 : 21.04.2010 14:40:12 »

ihana kuva sashalla  smitten
meidän ranskanbulldoggi on varmaan omalla tavallaan "ihan söpö"
 Grin

Hih-hii..  Cheesy Kaikki koirat on söpöjä! smitten
Siksipä tuo siippa ei halua viedä mua lähellekään hylättyjen koirien keskusta,
kun sieltä saa koiran mukaan nimellistä korvausta ja veroa vastaan
ja mun kohdalla tahtoo käydä aina vähän niin, että kuulen eläimen tarinan
tai se on muuten vain niin reppana, että sille pitää antaa rakkautta, hoivaa
ja koti ja sieltä ei lähdetä ihan yhden tai kahden vauvan kanssa, vaan.. Embarrassed

Kun mä olen vanhempi nainen ja leski tuosta miehestäni, niin laitan todenäköisesti
pystyyn eläkepäivilläni hylättyjen eläinten hoitolan.
Mun suunnitelma viettää eläkepäiväni ja vanhuuteni. Smiley


onkohan se sun jouskarimies samallaine ko mää, jos tulee riitaa ni heti oon valamis lyämään hanskat tiskiin ja valmis pakkaan  Grin
(tiätty tää ac/dc ylireagoituttaa.)
mutta lepyn kyllä äkkiä. semmosta leimahtelua Smiley

mutta me riidellään  harka miehen kans ihan todella vähän.

 Grin Me ollaan lyöty hanskat tiskiin jo niin monta kertaa,
ettei niitä ole viitsinyt enään edes laskea. Grin 2funny

Tosin kyllä mie olen ollut se nopeampi osapuoli lyömään hanskat tiskiin
ja kun Jouskarille on tullut tunne, että se todellakin on tässä, jos hän ei tee asialle mitään,
niin sitten se on alkanut maanitella ja piirittää uudestaan ja kappas kun  kaksoset
unohtaa niin nopeasti menneet ja jatkaa eteenpäin.. Tongue

..siksipä Jouskari sanookin, että mun kanssa ei voi vihoitella pitkään,
koska mie saatan ihan oikeasti löytää paikkani jonkun toisen miehen kainalosta
jo parissa päivässä. Tongue

Mun kanssa ei pärjää kovin pitkävihainen ihminen. Mitä kauemmin ihminen jaksaa
pitää viha pystyssä, sen vastenmielisemmäksi se ihminen mulle muuttuu.
Parempi olla vihainen useammin ja lyhyemmän aikaa.   Wink


Tuli tuosta mieleen parisuhteen vaiheet, joista luin just (rakastuminen, itsenäistymisvaihe ja rakkaus) ja tunnistin kyllä että me ollaan miehen kanssa käyty aika rankasti läpi tuota itsenäistymisvaihetta tää kevät. Vähän väliä on ollu esillä ja mielessä että tuleeko tästä mitään ja voi ku ollaan niin erilaisia ja molemmilla entistä suurempi tarve saada olla ihan täysin omia itsejänsä. Välillä tuntuu että ollaan provosoitu ihan tarkotuksellakin toisiamme asenteella, kestääköhän se tätä puolta mussa idiot2 Mutta tuntuu, et myrsky on laskeutumassa vihdoin smitten vaikka en mä mitään vielä varmaksi sano, kaippa me jouskari-kaksos parina räiskytään ihan luonnostaan keskenämme Grin

Juttua noista vaiheista on esim. täällä: http://www.verkkoklinikka.fi/?id=5737999&page=4094735

Tunnistaako muut omasta parisuhteistaan tällaisia vaiheita? Uusia rakastumisvaiheitakin voi kait tulla aina uusia pitkässä parisuhteessa ja toisaalta niin myös niitä itsenäistymisvaiheita jne. Smiley

 Grin Kaksos-Jouskarirakkaus on kyllä aika myrskyisää välillä,
mutta taas toisalta tunteet voi mennä hyvin ylös rakkaudessakin vastaavasti. Smiley

Mä olen jossain vaiheessa miettinyt kirjoittavani Jousimies-joku ymmärrettävä kieli-sanakirjan
helpottamaan yhteisymmärrystä muille Kaksosille. Grin 2funny

Nyt on hyvä ja seesteisempi vaihe taas menossa meilläkin. Smiley

Ex kanssa kävin niin että en tulisesti rakastunut häneen vaan hän tuntui hyvin kotoisalta ja mukavalta heti ensialkuun ja vuosien mittaan tuo rakkaus syveni myös hyväksi ystävyydeksi joka on edelleen voimassa. Meillä siis rakkaus kasvoi parisuhteen myötä mutta muuttui vuosien saatossa enemmän platoniseksi rakkaudeksi/ystävyydeksi. En usko että se on mikään huono asia olleenkaan vaikka aina ei joka kerta tulisesti rakastu, rakkautta voi kokea muunlaisena siinä parisuuhteessa, kuten yhteenkuuluvuuden tunteessa tmv

Niin, mulle tuo Jouskari on omaa tulevaisuuttani ajatellen se "järkevä vaihtoehto" kaikin puolin,
jota Vesimies vanhempani kiteyttävät mulle koko ajan, etenkin äiti,
joka sanoo, että ne alkuhuuman tunteet jokatapauksessa muuttuvat
muutamissa vuosissa ja on parempi katsoa sellainen mies, joka pystyy
tukemaan elämässä eteenpäin kaikinpuolin, eikä sitten tuhoa naisen elämää ja psyykettä,
kun se rakkauden alkuhuuma on ohi ensimmäisten vuosien jälkeen.

Mulla on loistava arki tuon Jouskarin kanssa ja hyvin paljon samoja kiinnostuksen kohteita
ja hyvin samalla tavalla, joten se arki on miellyttävää hänen kanssaan ja se toimii.
Hän on muotoutumassa loistavaksi ystäväksi, kuten mulla nyt yleensä tahtoo miessuhteet
kääntyä, mutta tässä suhteessa se ei ole huono juttu, koska hän on hiukan vanhempi minua
ja eronnut jo kertaalleen ja tietää, ettei se avioliitto jokapäivä mitään suuren rakkauden
ruusuista tunnetarhaa koko ajan ole, vaan kumppanuutta.

Kaikista tärkein pointti pitkään taipaleeseen yhdessä. Wink
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #11498 : 21.04.2010 15:13:17 »

Huomenta!

Rakkaushan on mukavaa... Smiley Smiley Smiley

Itse olen valvonut kaksi yötä ja nyt on nukkumapäivä+ kaksi vapaata..
Huomenna HPK:n peliin huutaan ääni käheeksi...
Ja ylihuomenna tapaan "vanhaa" ystävää..!! Mitä odotan ihan innolla,
saa puhuu vuoden ajan kuulumiset puolin ja toisin  Cheesy Ihanaa tyttösoopaa!


Skorpu tulee kohta töistä niin alan sitten leipomaan meille sämpylöitä..

Ei mee täällä jauhot suuhun vaikka leivät katoiskin kauppojen hyllyltä lakon takia.. knuppel2
tallennettu
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #11499 : 21.04.2010 18:41:05 »

Tulen nyt tänne höpisemään, kun on kova höpisemisen tarve.

Tänään on ollut ensimmäinen kunnollinen, MELKEIN rentoutumispäivä pitkään aikaan. Tosin tänäänkin autoilin katsomaan kollegan projektia ja annoin siitä palautetta. Omaan piikkin - tietty - , mutta kivaa kaveria on kiva jeesata.

Takaisintulomatkalla (onko tuo yhdyssana...) käväisin kirpputorilla, jonka ovessa oli kyltti: "HUOMIO! TÄÄLLÄ PALVELLAAN!"

Siitä saikin hauskaa läpyskää heitettyä vanhemman kaupanpitäjäpariskunnan kanssa, ihana kauppias oli kyllä!

Pohdiskelen, että haluankohan (  Tongue ) hakea oman alani ohi harrastustyötä. En oikein tiedä vielä. Oman alan työt ovat niin kausiluonteisia ja jotenkin kaikki muutos ja uusi kutittelee; kaikkea pitää kokeilla  Wink Että töille voi joku ottaa kortin tai riimun, jos on into. Mun kortit sanoo vaan, että ratsasteleppa sinne maljat kädessä. Että pitäiskö? Kun pokaalitkin on jo haalittu!  Smiley

En osaa katsoa perääntyykö minunkin merkkarini, mutta tuntuu, että ainakin haluaisin kovasti kommunikoida.

Tässä Kate Bush kiva biisi. Artistina hän on sellainen, jota kunnioitan ja johon jollakin hiukan erikoisellakin tavalla samaistun.

http://www.youtube.com/watch?v=ot3cVY1JESQ

Mennään varmaan iltasessa hakemaan tai syömään ulos jotain ihanaa. Kuulin taas viime kesän kaverilta tänään, että olen laihtunut kauheasti.  idiot2 En kyllä tajua miten, kun tuntuu, että syön koko ajan jotain friteerattua juustoa. Rakkaus kuulemma laihduttaa. On se kumma, kun ei pidetä sellaisia itserakkausdieettejä - varmaan olisi hyödyllisempää kuin nuo painonvartijat.

Jotenkin sellaista hakusessa olemista - hyvällä, mutta kumminkin, että jotain pitäs nyt saada uutta keimeihin!
ÄÄH!

 Smiley
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #11500 : 21.04.2010 18:51:17 »



ei ihme että samaistut, onhan Kate  leijona...yleensä sitä samastuu nousmerkkinsä edustajiin, tälläistä olen ainakin huomannut. Smiley


hih, minä olen kuunnellut tätä bardi musiikkia...ja mieheni jo vitsailee siitä bardista että damn the bard, asterix läppää  ja muuta, että minä vaan muka haaveilen tästä bardista Grin smitten


no, herra Synkeyden Ihanuus on saanut hieman lomaa Cool


mutta tää bardi on oikea druidi, ja minusta hänestä hehkuu jotain niin hyvää voimaa, jotain lämmintä ja valoisaa ja turvallista ja hän laulaa puista ja keijukaisista.
 smitten


jooh....


minä ja minun fanitukset. toisaalta, fanitus on mulle luonnollista ja tärkeää, se auttaa kanavoimaan rakkautta....


....hedari. pitäisi niskaa venytellä ja tuijottaa vähemmän ruutua, koska tänään on 'välipäivä'...






« Viimeksi muokattu: 21.04.2010 18:56:27 kirjoittanut aamunsäde » tallennettu

Ave^^
Vieras
« Vastaus #11501 : 21.04.2010 18:53:20 »

Kaikista tärkein pointti pitkään taipaleeseen yhdessä. Wink
Ihanaa Sasha jos olet rakastunut.  Grin Näköjään on katsantokantakin jossain määrin alkanut muuttumaan..  Smiley


Munkin on pakko tulla tänne hehkuttamaan että olen vain niin iiiiiihastunut.  smitten smitten smitten Mutta miksi, tämän kaiken ihanan keskellä sen ikävän pitää olla niin raastavaa?  Sad
tallennettu
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #11502 : 21.04.2010 19:06:57 »



ei ihme että samaistut, onhan Kate  leijona...yleensä sitä samastuu nousmerkkinsä edustajiin, tälläistä olen ainakin huomannut. Smiley


hih, minä olen kuunnellut tätä bardi musiikkia...ja mieheni jo vitsailee siitä bardista että damn the bard, asterix läppää  ja muuta, että minä vaan muka haaveilen tästä bardista Grin smitten



Ilmankos minä sitten olen tuosta Madonnankin meiningistä niin paljon aina tykännyt, vaikkei laulajana niin kummoinen ole. Kuuntelin juuri c-kasettina vanhassa pakussa puksutellessani True Blue levyä, jolta löytyy myös Papa don´t preach. Sit tää why, oh why - biisi huutaa mun päässä. http://www.youtube.com/watch?v=MnxFKEIaVlk

Mikä bardi?
 Huh

Haluaisin kovasti ottaa pupun. Täällä silloin yhdessä vaiheessa vilisi niitä pupun kuvia, ja ajattelin, että herranen aika, nyt ne lukee jo mun AJATUKSIAKIN!  Grin

- (oletuksena, että joku lukee näitä munkin tekstejä   Grin )

tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #11503 : 21.04.2010 19:10:07 »



hassua, mulla siirtyi se samaistuminen kaksosten kautta kauriisiin, eli ensin nousumerkkiin ja sitten keskitaivaaseen...


niin tää Damh the Bard....aivan ihana mies smitten

löytyy myös tuubista ja speissistä.



http://www.paganmusic.co.uk/
tallennettu

tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #11504 : 21.04.2010 21:14:07 »

on todella viisasta osata aloittaa joku juttu, vaikka tietäisikin että dedlaini on muutaman viikon päästä.


sinfoninen hip hop...uusi ajatus mulle.


trip hop on kyllä kivaa, jostain löysin sellaisenkin määritelmän kuin 'trip goth' Smiley




....ja niin ne päättivät rakentaa lisää ydinvoimaa, koska talouden kilpailukyky tarvitsee energiaa.


miehen kanssa just puhuttiin, että ratkaisuna on tuottavuuden laskeminen eikä lisäenergian saaminen tuottavuuden kasvamiselle crazy2 tickedoff uglystupid2



....kohta tulee a-studiosta norppien laskemista Kiss nyt Romanian romanien asiaa.


tein ruoan ja päänsärky hieman helpottunut. Smiley
« Viimeksi muokattu: 21.04.2010 21:24:56 kirjoittanut aamunsäde » tallennettu

Sivuja: 1 ... 765 766 [767] 768 769 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: