Sivuja: 1 2 3 [4]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kuinka vanhaksi tunnet itsesi tai tiedät olevasi?  (Luettu 28206 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Norna
Vieras
« Vastaus #45 : 08.03.2009 20:29:33 »

 Jotain kolmen tienoilla   :Smiley
tallennettu
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1497



Profiili WWW
« Vastaus #46 : 08.03.2009 20:58:13 »

Minulle tämä on vähän vaikea aihe. Olen aina kokenut olevani vanhempi kuin mitä oikeasti olen ja puhuessani "iästäni" tuntuu, etten puhuisi itsestäni. Olen siis 21 ja tunnen ihan täysin että olen joku 25-27 -vuotias. Tunnen siis olevani nuori, mutta en tunne olevani todellakaan niin nuori kuin iältäni oikeasti olen. Jotenkin tuntuu, että tuo 21 ikänä morkkaa minua. Grin Että se ei oikeasti kerro ollenkaan siitä, mitä kaikkea olen kokenut.

Mutta näillä eväillä mennään...Smiley
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #47 : 09.03.2009 11:50:11 »

Ikuinen kolmekymppinen. Saa tosin nähdä elänkö edes niinkään vanhaksi, sen verran rajuja käänteitä ja läheltä piti-tilanteita elämässä on tähänkin asti riittänyt. :Smiley
tallennettu
noname
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 186


Profiili
« Vastaus #48 : 09.03.2009 19:18:47 »

Minulle tämä on vähän vaikea aihe. Olen aina kokenut olevani vanhempi kuin mitä oikeasti olen ja puhuessani "iästäni" tuntuu, etten puhuisi itsestäni. Olen siis 21 ja tunnen ihan täysin että olen joku 25-27 -vuotias. Tunnen siis olevani nuori, mutta en tunne olevani todellakaan niin nuori kuin iältäni oikeasti olen. Jotenkin tuntuu, että tuo 21 ikänä morkkaa minua. Grin Että se ei oikeasti kerro ollenkaan siitä, mitä kaikkea olen kokenut.

Mutta näillä eväillä mennään...Smiley

aika jännä! olen pitänyt sinua vanhempana, vaikutat kirjoituksissasi varsin kypsältä "aikuiselta" ihmiseltä, ja sitä varmasti oletkin  Smiley Numerona ikäsi yllätti, mutta toisaalta, eipä numerot meidän "iästämme" paljon lopulta kerro...

Oma ikäni on vanhan sielun ja varhaisteinin välillä keikkuva vaikeasti hahmotettava asia, jota en itsekään osaa pistää luvuksi. Numeroina keski-ikäinen, mutta välillä tunnen olevani kuin murkku ekojen rakkaushuoliensa kanssa ja toisinaan aika montaa elämää kokenut vanhus. Onhan tässäkin elämässä toki tullut jo taaperreltua vaikka missä  Grin
tallennettu
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1497



Profiili WWW
« Vastaus #49 : 09.03.2009 19:41:54 »

Minulle tämä on vähän vaikea aihe. Olen aina kokenut olevani vanhempi kuin mitä oikeasti olen ja puhuessani "iästäni" tuntuu, etten puhuisi itsestäni. Olen siis 21 ja tunnen ihan täysin että olen joku 25-27 -vuotias. Tunnen siis olevani nuori, mutta en tunne olevani todellakaan niin nuori kuin iältäni oikeasti olen. Jotenkin tuntuu, että tuo 21 ikänä morkkaa minua. Grin Että se ei oikeasti kerro ollenkaan siitä, mitä kaikkea olen kokenut.

Mutta näillä eväillä mennään...Smiley

aika jännä! olen pitänyt sinua vanhempana, vaikutat kirjoituksissasi varsin kypsältä "aikuiselta" ihmiseltä, ja sitä varmasti oletkin  Smiley Numerona ikäsi yllätti, mutta toisaalta, eipä numerot meidän "iästämme" paljon lopulta kerro...

Aivan.  Grin Etpä ole ainoa joka tuota on sanonut - olen lähes koko elämäni kuunnellut tuota samaa. Mutta kai se sieluni ikä jotenkin puskee läpi, en tunne olevani ollenkaan nuori, vaan kai sitä pitäisi puhua itsestään jotenkin vanhana sieluna. Toivon kuitenkin, että alan jossain vaiheessa tuntea itseni kovin nuoreksi, sillä pelottaa ajatella miten vanhaksi koen itseni joskus 50 vuotiaana, kun nytkin olo on kuin mummolla.  Grin
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
noname
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 186


Profiili
« Vastaus #50 : 09.03.2009 20:21:48 »


Aivan.  Grin Etpä ole ainoa joka tuota on sanonut - olen lähes koko elämäni kuunnellut tuota samaa. Mutta kai se sieluni ikä jotenkin puskee läpi, en tunne olevani ollenkaan nuori, vaan kai sitä pitäisi puhua itsestään jotenkin vanhana sieluna. Toivon kuitenkin, että alan jossain vaiheessa tuntea itseni kovin nuoreksi, sillä pelottaa ajatella miten vanhaksi koen itseni joskus 50 vuotiaana, kun nytkin olo on kuin mummolla.  Grin

Mummoissa mitään vikaa ole, tädeistä puhumattakaan  Cool



tallennettu
Sivuja: 1 2 3 [4]
  Tulostusversio  
 
Siirry: