Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: muriel  (Luettu 4165 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
tmi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 3


Profiili
« : 28.01.2012 23:23:27 »

Hei

osaako kukaan kertoa enkeli murielista?

kiitos  Smiley
« Viimeksi muokattu: 04.02.2012 18:59:14 kirjoittanut tmi » tallennettu
AnniA
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 481



Profiili
« Vastaus #1 : 11.02.2012 01:53:17 »

Enpäs ole ikinä minä kuullut....  Onko oma enkelisi?
Kuulostaa vähän samalle kuin minun enkelini nimi... ( tai niin luulen) mariel  smitten
tallennettu

"sopivasti sekaisin"
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #2 : 11.02.2012 02:02:43 »

Wikipediasta: Muriel, whose name is derived from the Greek myrrh, is a Domination in Western Christian Angelology. Muriel is the Angel of the Month of June, is associated with the astrological sign of Cancer, and is invoked from the South.

Muualta:

Tunteiden enkelinä Muriel kannustaa herkkää rapuihmistä rohkeasti kohtaamaan kaikista syvimmätkin tunteet, sillä juuri nämä kätketyt tunteet sisältävät usein intuitiivista tietoa. Oikein käsiteltynä tämä tieto on rakentavaa ja joka tavalla itseä sekä kanssaihmisiä auttavaa.

Muriel on enkeli, jonka avulla ylivoimakkaat tunnereaktiot saadaan hallituksi; kun näin tapahtuu tunteiden voima voidaan kanavoida myönteiseen, vanhaa ylläpitävään toimintaan
ja samalla uusia suuntia etsivään.

Jos uusi suunta tuntuu liian kaukaiselta pyydä Murielia loihtimaan taikamatto.
Se vie sinut minne ikinä toivotkin. Niin legenda kertoo.

Innostus, visiot ja pitkäjänteisyys ovatkin enkelin ravulle antamia hyviä luonteenpiirteitä, negatiivisia ovat hallitsematon yliherkkyys ja tietty itsekeskeisyys.

Ystävyyssuhteita ja perhesiteitä enkeli kehottaa rakkaudella hoivaamaan. Silloin niiden anti on molemminpuolista, juuri sitä aitoa toisesta välittämistä, mitä Luojamme on tarkoittanut
ihmisten välillä vallitsevan.


Sielun mantra: "Rakennan valaistun talon ja siellä asustan."

Muriel on taidokas ja voimakas enkeli, joka rohkaisee viisauteen nöyryydellä. Muriel johtaa intuition ja oivalluksen valtakuntaa sekä kaikkea mikä vaikuttaa sydämeen. Hänen avullaan rapumerkki voi matkata elämän rantaviivaa ilman harhailuja syvässä vedessä. Muriel auttaa tätä tähtimerkkiä myös näkemään asiat kirkkaassa valossa ja vapauttaa ravun epäröinnistä. Tämä dynaaminen siivekäs henki tulee ravun sydämeen ja opastaa kohti rakastettavaa kotia ja toista sydäntä. Rapujen kannattaa siis avata itsensä Murielin opastukselle kohti sielun syvimpiä toiveita!

Tuoksuvinkki: Sekoitus salviaa, sitrusta, yrttisekoitusta sekä metsäisiä tuoksuja havuista ja santelipuusta.
tallennettu
tmi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 3


Profiili
« Vastaus #3 : 11.02.2012 20:12:58 »

Kiitos kaikille

olin jo ihan varma, ettei kukaan ole kuullut hänestä.

olen ihan vihreä vielä näiden asioiden suhteen angel

ja jos nyt olen oikein kuullut / ymmärtänyt hänellä on paljonkin asiaa smiley6600
jotain jo saanutkin selville, mutta kamalan vaikealta tuntuu "kuunnella"
olisiko kellään mitään vinkkejä tähän?

Kiitos PALJON  smitten
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #4 : 11.02.2012 23:10:11 »

Kiitos kaikille

olin jo ihan varma, ettei kukaan ole kuullut hänestä.

olen ihan vihreä vielä näiden asioiden suhteen angel

ja jos nyt olen oikein kuullut / ymmärtänyt hänellä on paljonkin asiaa smiley6600
jotain jo saanutkin selville, mutta kamalan vaikealta tuntuu "kuunnella"
olisiko kellään mitään vinkkejä tähän?

Kiitos PALJON  smitten

Rauhoittuminen, hiljentyminen. Luota itseesi.  smitten  angel
tallennettu
Nahna
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 35


Profiili
« Vastaus #5 : 14.02.2012 18:38:56 »

Suloista, kysyin nimittäin kerran enkelini nimeä jonka jälkeen mieleeni tuli juurikin nimi Muriel Smiley
Paljoa ei hänestä tekstiä löytynyt, joten olipa mukava sattumalta löytää täältä juuri tämä viesti  smitten
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: